Terug naar de winkel ermee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm net gegeten was toch wel teleurgesteld smaakte meer naar kroepoek
En een nieuw record;quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:08 schreef joey_k het volgende:
Leuke aanbiedingen in de garagesale:
Www.ah.nl/garagesale
Een led tv en digitale camera...
Ben benieuwd hoe snel we hiermee uitverkocht zijn!
Met de esspresso machine van de laatste garagesale waren we al met 10 minuten uitverkocht
(6 stuks, dat dan weer wel)
Volgens mij is de crisiswet die een 4e verlening toestaat nog steeds van kracht. Zegt natuurlijk niet dat ze zullen verlengen, maar het mag wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:28 schreef il_Tonno het volgende:
contract loopt deze zomer af, maar wél vakantieformulier gekregen. signaal? hehehehe...
maar serieus me contract is al 3 keer verlengd geweest (1x half, 2xjaar) should I be worried???
Die is niet meer van kracht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
Volgens mij is de crisiswet die een 4e verlening toestaat nog steeds van kracht. Zegt natuurlijk niet dat ze zullen verlengen, maar het mag wel.
Ah, dan moet je kiezen of je het of wil overleggen met je sm/asm, als je je werk goed doet en duidelijk maakt dat je er niet voor de rest van je leven wil blijven werken (beetje afhankelijk van je leeftijd ook) willen ze nog wel eens een uitzondering maken en OT geven, je weet dan iig waar je aan toe bent.quote:
Dat hangt er dus maar net vanaf hoe ver je asm vooruit plant, als die gewoon de minimale 2 weken aanhoudt klopt dat, maar als ze 4 dagen van tevoren de planning gaat maken vraagt ze je half in paniek op kantoor. "ik zag dat je contract komende woensdag afloopt, maar we kunnen je niet missen, eigenlijk mag het niet, maar zullen we er nog een jaarcontract aan vastplakken?".quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef EWK het volgende:
Maar als het contract af loopt, is de persoon ook niet meer in r&r in te plannen.
Dus je theorie gaat niet helemaal op
Dat klopt, dan begin je weer bij nul inderdaad. Het is natuurlijk wel fijner als je gewoon kan blijven werken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef il_Tonno het volgende:
collega's van mij hebben ook aflopend contract, zij zeggen dat je na 3 maanden weer opnieuw 3 contracten mag krijgen. later ff opgezocht op AH Plaza, wordt er ongeveer gezegd dat als de tijd tussen 2 contracten minder dan 3 maanden is de SM verplicht is je voor onbepaalde tijd aan te nemen. als de tijd meer dan 3 maanden is mag je contract weer 3 keer verlengd worden.
best wel chill op zich maar dan moet ik op zoek naar een vakantiebaantje om geld te hebben om die 3 maanden te overleven! maar ik wil natuurlijk gewoon lekker bij de appie blijven.
Bij mijn weten is dat AH-breed, aangezien je ook overgeplaatst kan worden terwijl je contract doorloopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:47 schreef il_Tonno het volgende:
weet iemand trouwens of ik in die tussentijd in een ander filiaal mag werken. oftewel: is het contract filiaalgebonden of 'albert-heijngebonden'? er is deze zomer een leuk vakantiebaantje waar je 6 weken lang gaat vakkenvullen op texel (filiaal den burg) verblijf wordt betaald en je bunkert tijdelijk met leeftijdsgenoten in stacaravans en 's-avonds kan je feesten.
Zo vroeg mogelijk bellen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef Dhaha het volgende:
Gisteren ben ik gevallen in de stad, knie is nu helemaal dik, ik kan er niet op lopen. Ik moet morgen werken. Ik weet niet of ik er morgen minder last van krijg maar is er een tijd waar voor je moet bellen om af te melden?
En er is kans dat dit voor langere tijd is, morgen eerst maar eens dokter.. maar wat dan?
38,6? Hm, ben meer gewend van Appie Heijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:54 schreef Dipstaart het volgende:
Nabetaling winstuitkering Albert Heijn
De nabetaling van de winstuitkering over 2011 is vastgesteld op 38,6% van het periodesalaris. Daarmee komt de totale winstuitkering over 2011 uit op 81,1%. Je ontvangt de nabetaling met het salaris over periode 3 (week 14).
Vorig jaar was het 53,8%
gewoon van je periode loon (4 weken). Bij je jaaropgave zit ook het vakantiegeld bij. Dus krijg je verkeerd beeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
38,6? Hm, ben meer gewend van Appie Heijn.
Het bedrag berekenen is toch heel simpel? Je 'Loon voor de loonbelasting/volksverzekeringen'(salarisstrook) delen door 13, delen door 100 en dan keer 38,6?
En hoe kun je van te voren dan een beeld schetsen van hoeveel je ongeveer krijgt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon van je periode loon (4 weken). Bij je jaaropgave zit ook het vakantiegeld bij. Dus krijg je verkeerd beeld
het loon van die 4 weken keer het uitkeringspercentage. Maar weet niet of dat bruto of netto gerekend wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
En hoe kun je van te voren dan een beeld schetsen van hoeveel je ongeveer krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |