Gaat niet gebeuren, vernam ik. Voor zover ik weet mag ieder filiaal zelf iets organiseren, maar landelijknwordt 't m niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:20 schreef Graver511 het volgende:
Wellicht is een landelijk werknemersfeest een idee voor de AH. Used to be fun back in the days
Dan zouden alle AH winkels en distributiecentra in Nederland dus een dag dicht moeten.. weet je wat dat kostquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:22 schreef Dipstaart het volgende:
Bijdrage voor een feestje zal wel laag zijn dan denk ik zo als dat voor elk filiaal afzonderlijk moet.
Beter huren ze de Efteling af ofzo om maar iets te noemen. Een paar jaar geleden ook feest gehad in de Jaarbeurs ivm winkelwedstrijd. Hele kermis, schaatsbaan, optredens van bekende NL'ers enzo. Dus het kan wel..
Ik wil ook een verbouwing van onze winkel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef TjilpTjilp het volgende:
Zojuist de opening gehad van onze verbouwde 3.0-winkel, heel erg gaaf!
Nee, zijn die er al? Vet! Heb je een plaatje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil ook een verbouwing van onze winkel.
Hebben jullie de nieuwe blousse voor de teamleiders al gezien?Sexy.
Dat is ook nieuw project, om de zichtbaarheid van de leiding te vergroten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:59 schreef Purdey het volgende:
Hier dragen de TL'ers gewoon een normaal schort wat iedereen draagt. Wist niet eens dat er speciale blousjes waren voor ze
Aha vandaar. Meestal loopt mijn TL rond in zo'n vormloze, seksloze AH fleecetrui. Zo van 'Ik ben naar m'n werk gekomen, en ik heb de leiding, maar ik kleed me toch een partij huiselijk.'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:03 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is ook nieuw project, om de zichtbaarheid van de leiding te vergroten.
Ik trek die truien niet meer aan omdat ze bij mij op een of andere manier altijd statisch geladen raken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Aha vandaar. Meestal loopt mijn TL rond in zo'n vormloze, seksloze AH fleecetrui. Zo van 'Ik ben naar m'n werk gekomen, en ik heb de leiding, maar ik kleed me toch een partij huiselijk.'
Ik vind die fleecetruien ook echt, zo ew.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Aha vandaar. Meestal loopt mijn TL rond in zo'n vormloze, seksloze AH fleecetrui. Zo van 'Ik ben naar m'n werk gekomen, en ik heb de leiding, maar ik kleed me toch een partij huiselijk.'
Dat gebeurt nu eenmaal met fleece stof. Ik merk het zelf met m'n snuggie (quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik trek die truien niet meer aan omdat ze bij mij op een of andere manier altijd statisch geladen raken.
Oh ja de snuggie iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal met fleece stof. Ik merk het zelf met m'n snuggie () ook, als je dat ding openklapt om eronder te gaan liggen hoor je allerlei elektriciteit kraken
De TL hebben bij ons wel een nieuw soort naamkaartjequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wil ook een verbouwing van onze winkel.
Hebben jullie de nieuwe blousse voor de teamleiders al gezien?Sexy.
Dat is belasting dat je betaald over je loon e.d.. (uitleg)quote:Op maandag 5 maart 2012 07:32 schreef Microfoon het volgende:
LOONHEFFING NT verdiend bedrag* 26,53-
Wat is deze??
Jij hoeft nog geen loonheffing te betalen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef LDS het volgende:
Okee, ik snap er geen flikker van. In januari had ik 37.07 loonheffing. Nu in februari: ineens geen loonheffing en een extra salarisstrook dat ik die 37.07 terugkrijg. Klopt dat gewoon, hoef ik inderdaad geen loonheffing te betalen (ik ben 16 jaar, werk nergens anders) of krijg ik nu achteraf gezeik met de belastingsdienst?Iemand die zo meteen antwoord heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |