Ze neemt haar Saus-UI weer terug als de boel van start gaat, me dunktquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch wel weer leuk om de Topchef UI's onder elkaar te zien. Alleen roos heeft er geen een meer
Ik hoop het andersquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze neemt haar Saus-UI weer terug als de boel van start gaat, me dunkt
quote:
Het is spelen met vuur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is spelen met vuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Tevensquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch wel weer leuk om de Topchef UI's onder elkaar te zien. Alleen roos heeft er geen een meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We rijden je wel even naar het ziekenhuis!quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We rijden je wel even naar het ziekenhuis!De rijdende blender moet toch echt weer terugkomen dit seizoen. Beter dan en abo op een wijnmagazineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, maandag is de saus UI er weer
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is spelen met vuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat onze kakker er tot het eind in blijftquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:00 schreef Drassss het volgende:
Nu maar hopen dat Friesland mag beginnen..
Dat de eindfoto is Kraan/hij/Jaspers met alle 3 zo'n kekke sjaaltje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dat onze kakker er tot het eind in blijft
Dan krijgen we een sjaaltjes zwart-gat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat de eindfoto is Kraan/hij/Jaspers met alle 3 zo'n kekke sjaaltje.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er zou er nog één moeten komen van Juul met zijn befaamde uitspraak "Dat is mijn favoriete groente"![]()
Ik zal eens kijken naar een goed momentquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er zou er nog één moeten komen van Juul met zijn befaamde uitspraak "Dat is mijn favoriete groente"![]()
Jaaaquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit zijn mijn favoriete groentjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen deze keer 't opschrift verzinnen
Zo'n bloemkool jonguh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar naar papa.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben ook gek op friet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Fixedquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:12 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Het is FRIET, Jaspers heeft het zelf gezegd!
quote:
Ik ben heel blij met mijn nieuwe baan, maar daardoor moet ik komende week missen (verschoven dagdienst....)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |