abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 07:19:50 #1
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_108492420

Welkom 'het vernieuwde' Huizenmarkt topic! De plek waar de huizenmarkt besproken word in al haar facetten, van huren tot kopen, van nieuwbouw tot renovatieproject en van woningbouwvereniging tot vastgoedmagnaten. Wat is het beste moment om te kopen? Is kopen überhaupt nog wel verstandig? Wat gaan de hypotheekrentes doen en wat gebeurt er met de HRA? Wat doen de woningbouwverenigingen en wanneer is iets "scheefhuren"? Wat gaan de gevolgen van de vergrijzing worden? Op al deze vragen en meer zijn de antwoorden (goed of fout) hier te vinden.

Voorgaande delen:
Topicreeks: AEX: Huizenmarkt Topic

Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_108493315
Geniale TT _O_
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_108496456
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef ComplexConjugate het volgende:
Geniale TT _O_
Dit _O_
pi_108497838
Wow, sommige mensen zijn snel tevreden :D
Zijn vast huurders ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_108498033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Zijn vast huurders ;)
en jij bent vast een vervelend studentje op kamers
een man met een huis en vrouw zoals je beweert zou toch nooit zo gefrustreed kunnen reageren?
of is het huis soms niet van jou (van de bank?) en die vrouw toch ook niet (buurman? of hypotheekadviseur?)
pi_108498115
quote:
Zijn vast huurders ;)
Doe nou effe niet zo negatief ;)
pi_108498402
quote:
Zijn vast huurders ;)
Ik vind het een leuk gevonden woordspeling :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_108498631
Wat een kleuters hier weer bij elkaar. 8-)

Bij wie mag ik erbij in de zandbak. :P
pi_108499258
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:41 schreef Basp1 het volgende:
Wat een kleuters hier weer bij elkaar. 8-)

Bij wie mag ik erbij in de zandbak. :P
Dus als je een compliment geeft vanwege een leuke TT ben je een kleuter? Of had je specifiek een bepaalde reactie voor ogen?
pi_108500362
Zal ik alles maar wissen, zodat we opnieuw beginnen? |:(

Ontopic vanaf hier.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:11:45 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_108508118
Eerste Laan 3 Norg is gewijzigd op 28 februari 2012

Vraagprijs: EUR 695.000 k.k. (oude Vraagprijs: EUR 850.000 k.k.) _O-

http://www.funda.nl/koop/(...)l&utm_campaign=funda

Zo bijzonder is het niet maar wel dat de eigenaar ene Dirk Scheringa is :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:39:13 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108509047
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oorspronkelijke vraagprijs 895k, niet 850.
censuur :O
pi_108509370
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eerste Laan 3 Norg is gewijzigd op 28 februari 2012

Wonen (= woonoppervlakte) 345 m²
Overige inpandige ruimte 120 m²
Externe bergruimte 100 m²
Perceeloppervlakte 2.662 m²
Inhoud 1.555 m³

En dan toch nog zeiken dat de huizen in NL te duur zijn.

(En nee, nu niet gaan zeuren over de locatie, want die doet als de woning in Duitsland of Sarajevo zou liggen 'spontaan' ook niet terzake...)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:54:02 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_108509538
Onderzoek naar betere zorgplicht voor banken

Minister Jan Kees de Jager (Financiën) onderzoekt samen met toezichthouder Autoriteit Financiële Markten (AFM) hoe banken beter kunnen voorkomen dat huizenverkopers in financiële problemen raken. Een van de mogelijkheden is de bevoegdheid voor de AFM om banken te dwingen gedurende de hele looptijd van een hypotheek hun zorgplicht aan klanten na te komen.
Minister De Jager maakte dat dinsdag duidelijk in de Tweede Kamer, na vragen van de PvdA over een uitzending van het tv-programma Zembla over 'horrorhypotheken'. In de uitzending kwamen huishoudens aan het woord die deels buiten hun schuld met grote betalingsachterstanden kampen.

De AFM liet toen al weten dat het toezicht op de hypotheken verruimd zou moeten worden, zodat de toezichthouder banken op de huid kan zitten. Banken en verzekeraars zouden volgens de AFM niet alleen een passend advies moeten geven, maar ook tijdig betalingsproblemen moeten signaleren.

http://www.telegraaf.nl/o(...)t_voor_banken__.html

Ze zijn wakker geworden in Den Haag :P
pi_108509668
Ben je huurder, wordt straks alsnog je huis op een executieveiling verkwanseld:

quote:
24 corporaties kampen met financiële risico's

Laatste update: 28 februari 2012 17:37

DEN HAAG - Van de woningcorporaties die net als Vestia zogenoemde derivaten bezitten, hebben er 24 waarschijnlijk niet genoeg geld om bij te betalen als de rente gaat dalen.
http://www.nu.nl/economie(...)anciele-risicos.html
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:49 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108512193
quote:
hebben niet genoeg geld om bij te betalen als de rente gaat dalen.
Wat leven die corporaties in een vreemde wereld! Ze lenen geld, maar doen dat op dusdanige wijze dat ze bij een rentedaling in de problemen komen. _O- _O- _O-
WTF! Ik heb er geen andere woorden voor...

quote:
Deze financiële producten verzekeren tegen een toekomstige rentestijging op leningen.
Dus ze dekken zich in voor stijgingen maar kunnen vervolgens de verzekeringspremie niet meer betalen? Verzeker je dan niet, scheelt een fortuin!

In vergelijkbaar nieuws:
'Corporaties staan te gemakkelijk borg voor elkaar'
quote:
Momenteel staat het WSW borg voor 85,3 miljard euro aan leningen
Volgens de CBS-link (heb ik nu even niet bij de hand) worden er jaarlijjks voor zo'n 2 miljard euro sociale huurwoningen gebouwd. Ik vraag me toch af hoe ze het voor elkaar krijgen om voor 40 jaarbedragen schuld op te bouwen (en dat is nog afgezien van de schulden waar het WSW niet borg voor staat), terwijl de bouwkosten in het verleden veel lager waren. Wat doen die corporaties met hun huurinkomsten dat ze alsnog vele malen meer lenen dan ze uitgeven? Wordt het niet eens hoog tijd om de financieen van deze clubs grondig onder curatele te stellen? En dan niet een duurbetaalde commissie, maar gewoon mensen met gezond boerenverstand?
pi_108512597
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Wordt het niet eens hoog tijd om de financieen van deze clubs grondig onder curatele te stellen? En dan niet een duurbetaalde commissie, maar gewoon mensen met gezond boerenverstand?
sorry, geen tijd :D
pi_108512727
En inhoudelijk op je andere vraag: ik begrijp zo op het eerste oog, als je cijfer van 2 mrd klopt, ook niet waar die 80-en-een beetje miljard aan leningen zouden moeten uithangen, tenzij daar dubbeltellingen in zitten. Lijkt me een goede vraag.
pi_108512943
PS: Remco, als je een bron hebt voor die 2 mrd wil ik het WSW die vraag stellen, en het antwoord hier neer zetten, danwel de beste woordvoerder vragen om zelf het antwoord hier neer te zetten en toe te lichten - want ik vind dat ook wel intrigerend eigenlijk :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:41:40 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108513543
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
PS: Remco, als je een bron hebt voor die 2 mrd wil ik het WSW die vraag stellen, en het antwoord hier neer zetten, danwel de beste woordvoerder vragen om zelf het antwoord hier neer te zetten en toe te lichten - want ik vind dat ook wel intrigerend eigenlijk :)
U vraagt, wij Googlen: CBS Statline.
En ja, 2 miljard is een ruwe schatting (ik kijk niet op 20%). En er zullen ongetwijfeld argumenten komen dat er nog BTW bij komt. Of dat de grond niet meegeteld is (maar grond krijgen woningcorporaties juist voor weinig geld). En dat soort details verklaren nog steeds die 85+ miljard niet. Dus ik ben benieuwd :)
Te meer daar ze ook (give or take) 10 miljard per jaar aan huurinkomsten hebben! Ze zullen toch geen geld lenen omdat hun onderhoud meer kost dan de huur? :X
pi_108513629
Het wsw heeft het volgende rapport. De naam zekere onzekerheden :) http://www.wsw.nl/uploads/media:323/Trendnotitie%202011%20WSW.pdf

Pas de eerste pagina gelezen jaarlijks realiseren wbvs tussen de 29000 en gewenste 41000 nieuwbouw woningen. dan verkopen ze er ook nog 14000 per jaar. Ben benieuwd wat er verder in staat.
pi_108515119
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Basp1 het volgende:
Ben benieuwd wat er verder in staat.
Interressant document. ^O^
pi_108515474
Dank voor de link(s), leesvoer, mjammie :)

Serieus, als we de vragen erover zouden kunnen inventariseren, wil ik ze eigenlijk aan hun stellen namens ons, en als ze hier niet direct (als in rechtstreeks) willen reageren ze namens hun het antwoord hier willen neerzetten :)

80+ miljard is niet niks, zou Ruding zeggen, dus voor mij is dat wel een eye-opener. Daar kunnen we een politieke club over tippen om een vraag over te stellen (en dan sjacharijnen dat ze er niks mee doen), of zelf ermee aan de slag gaan. Dus kommaarop. :)

Mauwen en klagen is één ding. Vort: actie :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 28-02-2012 20:29:47 ]
pi_108516665
CJ: Sorry voor het niet zien van de woordgrap. :@ Ik dacht dat het een typo was.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:11:27 #25
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108518068
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Interressant document. ^O^
Scary, nu ben ik het met jou eens!
Laten we daar geen gewoonte van maken :)

Ik heb de PDF snel doorgebladerd, 't is wat veel om nu helemaal te lezen. Wat ik daar uithaal is dat woningcorporaties zo'n 36k schuld hebben per woning, maar ook dat dat momenteel stijgt. De schuld per woning is aanzienlijk lager dan de particuliere schuld per woning (met grof hoofdrekenen kom ik op ongeveer 5 keer zo veel). Maar gezien de huuropbrengst (minus onderhoudskosten) zou ik verwachten dat die schuld afneemt en niet toeneemt. Dat maakt me heel benieuwd naar de oorzaak daarvan. Ik zou zeggen los het in 10 jaar volledig af, maar ik kan me voorstellen dat woningcorporaties daar geen belang bij hebben.
Ik ben ook benieuwd of de genoemde 85 miljard schulden (waar garantstellingen voor bestaan) los staan van de grofweg 25 miljard eigen vermogen van corporaties. Ik neem aan dat het eigen vermogen wel van de schuld-per-woning is afgetrokken.

Even een brute stelling: stel alle woningcorporaties verkopen al hun woningen kostendekkend aan de huidige bewoners (en nee, daar hoor ik niet bij). Dan kost dat gemiddeld 36k per woning. Uiteraard meer voor nieuwe woningen, en naar inkomen, dus minder voor de arme drommels die het niet kunnen betalen. Die 36k kost tegen 10% zonder renteaftrek maar met 100% aflossing in 20 jaar (allemaal vrij ruim genomen als worst-case-scenario) 337 euro per maand, minder dan de huidige huur dus, wat ook van bijstand prima te betalen is. De gemiddelde huurder is dan dus beter af, huursubsidie is niet meer nodig, en dankzij de gedaalde huur hebben ze geld over voor onderhoud.

Uiteraard gaat dit niet gebeuren, maar ik probeer te ontdekken wat nou de toegevoegde waarde van woningcorporaties is. Aan bovenstaande berekening te zien is iedereen beter af zonder deze club.
pi_108519580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Laten we daar geen gewoonte van maken :)
Komt goed:

quote:
Even een brute stelling: stel alle woningcorporaties verkopen al hun woningen kostendekkend aan de huidige bewoners (en nee, daar hoor ik niet bij). Dan kost dat gemiddeld 36k per woning.
Nu ben je me even kwijt. Dus als mijn hypotheek in de toekomst op 36K na is afgelost, en ik verkoop dan mijn woning voor 36K is dat voor mij kostendekkend? Dat ik er dan een paar ton bij inschiet zit dan zeker tussen mijn oren :?
pi_108519931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Dus als mijn hypotheek in de toekomst op 36K na is afgelost, en ik verkoop dan mijn woning voor 36K is dat voor mij kostendekkend? Dat ik er dan een paar ton bij inschiet zit dan zeker tussen mijn oren :?
Remco bedoelt opheffen, dus gemiddelde prijs betalen en weg met die geldvretende verenigingen die ooit met gemeenschapsgeld zijn ontstaan.
pi_108520026
Beste is in 1 klap HRA weg en alle huurwoningen in de verkoop.
Zijn de prijzen weer marktconform.
pi_108520179
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Remco bedoelt opheffen, dus gemiddelde prijs betalen en weg met die geldvretende verenigingen die ooit met gemeenschapsgeld zijn ontstaan.
Ik begrijp wel wat hij bedoelt, het is alleen een beetje te simpel gesteld. Vandaar mijn vergelijkbare situatie. De openstaande schuld per woning zegt ansich niet veel.

quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste is in 1 klap HRA weg en alle huurwoningen in de verkoop.
Zijn de prijzen weer marktconform.
De prijzen zijn al marktconform. Dat ze niet in ieders straatje passen is een tweede.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:16:28 #30
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108521358
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat hij bedoelt, het is alleen een beetje te simpel gesteld. Vandaar mijn vergelijkbare situatie. De openstaande schuld per woning zegt ansich niet veel.
Het was ook een bruut scenario. In principe zijn woningcorporaties niet nodig: ze helpen duidelijk niet tegen wachtijsten. Ze zijn ook nooit bedoeld om winst te maken, dus de waarde per woning die ze er "bij inschieten" is irrelevant. Dat is ook wat ik niet begrijp (en waar de politek nooit iets over zegt) als ze het hebben over 75% van de huurwoningen verkopen. Dat zou betekenen dat die corporaties enkele honderden miljarden krijgen. Het zou me niets verbazen als dat via vriendjes/achterdeuren in 10 jaar is omgezet in een evengrote schuld. Gewoon opdoeken die clubs dus! 't Is ontstaan uit een overheidstak, dan kan de overheid het ook weer afschaffen. En dat zonder honderden miljarden winst, de directeur doet de deur van het gebouw dicht en het is klaar.

En als alle sociale huurwoningen worden opgedoekt heeft verkopen tegen "marktprijs" ook geen zin: dan houden we honderden lege corporaties over waar het personeel niets te doen heeft, maar waar ze wel allemaal honderden mijoenen euro's tot miljarden in kas hebben...

[ Bericht 9% gewijzigd door RemcoDelft op 28-02-2012 22:29:33 ]
pi_108521506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

De prijzen zijn al marktconform.
Dat zijn ze duidelijk niet gezien het aanbod en de vraag.
pi_108521537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Gewoon opdoeken die clubs dus! 't Is ontstaan uit een overheidstak, dan kan de overheid het ook weer afschaffen. En dat zonder honderden miljarden winst, de directeur doet de deur van het gebouw dicht en het is klaar.
en geeft het pand tegen historische kostprijs door aan jou, want dat klinkt er imho wel altijd in door.....
pi_108521651
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

en geeft het pand tegen historische kostprijs door aan jou, want dat klinkt er imho wel altijd in door.....
Het gebouw kan gewoon bij de voorraad leegstaande kantoorpanden.
pi_108521662
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat zijn ze duidelijk niet gezien het aanbod en de vraag.
Blijkbaar wel. Het grote aanbod (ruim 2 x de vraag) leidt immers niet tot grote prijsdalingen. Ergo, er is een evenwicht ontstaan.
pi_108521800
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Het grote aanbod (ruim 2 x de vraag) leidt immers niet tot grote prijsdalingen. Ergo, er is een evenwicht ontstaan.
Jij ziet evenwicht, ik nog niet. Ergo wij verschillen van mening.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:26:35 #36
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108521907
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Gewoon opdoeken die clubs dus! 't Is ontstaan uit een overheidstak,
Wat een bizarre nonsens.

quote:
dan kan de overheid het ook weer afschaffen.
En dit is net zo bizar natuurlijk, volgens deze beredenering kan een overheid elk geprivatiseerd bedrijf opheffen wanneer het wil? :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108522319
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jij ziet evenwicht, ik nog niet. Ergo wij verschillen van mening.
Ik zie dat de prijs na een jarenlange stijging nu gestabiliseerd is op een lichte daling. Kennelijk is er dus geen noemenswaardige onbalans.
pi_108522400
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef Dagonet het volgende:

En dit is net zo bizar natuurlijk, volgens deze beredenering kan een overheid elk geprivatiseerd bedrijf opheffen wanneer het wil? :').
Te laat. ;(
pi_108522530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik zie dat de prijs na een jarenlange stijging nu gestabiliseerd is op een lichte daling. Kennelijk is er dus geen noemenswaardige onbalans.
Ik voorzie nog een langzame gelijkmatige daling van zo´n 3-5% per jaar de komende 3 tot 5.
pi_108522711
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik voorzie nog een langzame gelijkmatige daling van zo´n 3-5% per jaar de komende 3 tot 5.
Dat houdt in dat het daarna weer stijgt? Het schommelt dus rond de nullijn?
pi_108523179
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

ik ook; behoudens goede locaties en kwaliteit.

Over 5 jaar, bij 5% jaarlijkse nominale daling geeft dit een totale nominale daling van 22,6% in prijs vanaf heden.

Op de lange termijn 20-25 jaar verwacht ik een daling in reele prijzen van meer dan 75%.
Een gemiddelde inflatie van 4% gedurende 25 jaar, zou de nominale daling dan beperken tot ongeveer maximaal 35% naar beneden in prijs vanaf heden; ik denk dat het daar op gaat uitkomen.
pi_108523315
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat een bizarre nonsens.

[..]

Ik verbaas me daar ook wel eens over. Het gemak waarmee mensen de overheid die panden in beslag wil laten nemen.
pi_108523449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Bankfurt het volgende:
Op de lange termijn 20-25 jaar verwacht ik een daling in reele prijzen van meer dan 75%.

Een gemiddelde inflatie van 4% gedurende 25 jaar, zou de nominale daling dan beperken tot ongeveer maximaal 35% naar beneden in prijs vanaf heden; ik denk dat het daar op gaat uitkomen.
Dan ben ik benieuwd wat jij denkt dat de huurprijzen in die 25 jaar gaan doen.
pi_108523876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat jij denkt dat de huurprijzen in die 25 jaar gaan doen.
Heel diffuus; veel uitschieters naar boven en naar beneden.

Meer een instabiele prijsgolf. Verder weet ik het niet.
pi_108525292
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat houdt in dat het daarna weer stijgt? Het schommelt dus rond de nullijn?
Die nullijn is nogal optimistisch, Uiteindelijk zal het weer stijgen omdat er ook inflatie is.
Op de lange termijn is een huis met liefst veel grond een goede investering.
Een overgewaardeerde doorzon in een vinex met postzegeltuin is een ander verhaal.
pi_108543202
Wat ik wel mis in het WSW verslag is een samenvatting met alle cijfers, sommige cijfers zijn leuk dat ze die erin gezet hebben maar onze creatieve boekhouders kennende kunnen hierbij soms cijfers dubbel gebruikt worden.

De WSW heeft ook nog een jaarverslag voor de geinitreseerden

www.wsw.nl/uploads/media:282/Jaarverslag%202010%20WEB.pdf

En natuurlijk heeft vestia ook hun jaarverslag online staanhttp://www.google.nl/url?(...)gQ9RhKLmYSug&cad=rjt

Waarbij de karigheid van het vestia verslag wel eruit springt gewoon lekker alleen maar tekst ipv bij WSW waar men naar alle waarschijnlijkhied ook een jaar taak heeft aan de opmaakt van hun jaarverslag.
pi_108544597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:02 schreef Basp1 het volgende:
Wat ik wel mis in het WSW verslag is een samenvatting met alle cijfers, sommige cijfers zijn leuk dat ze die erin gezet hebben maar onze creatieve boekhouders kennende kunnen hierbij soms cijfers dubbel gebruikt worden.

De WSW heeft ook nog een jaarverslag voor de geinitreseerden

www.wsw.nl/uploads/media:282/Jaarverslag%202010%20WEB.pdf

En natuurlijk heeft vestia ook hun jaarverslag online staanhttp://www.google.nl/url?(...)gQ9RhKLmYSug&cad=rjt

Waarbij de karigheid van het vestia verslag wel eruit springt gewoon lekker alleen maar tekst ipv bij WSW waar men naar alle waarschijnlijkhied ook een jaar taak heeft aan de opmaakt van hun jaarverslag.
De opmaak specialist bij vestia is aangewezen als schuldige voor het financiële wanbeleid en ontslagen. De CFO doet nu zelf de opmaak en is daarin ongeveer net zo goed als in het voeren van financieel beleid ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:07:29 #48
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_108578593
Ik weet nog twaalf miljard subsidie die zo weg kan

quote:
do 01 mrt 2012, 07:55 | 800 reacties
KABINET MOET 9 MILJARD EXTRA BEZUINIGEN
Begrotingstekort naar 4,5 procent in 2013
Den Haag - Het Centraal Planbureau verwacht dat het begrotingstekort in 2013 4,5 procent, ofwel 28 miljard euro bedraagt. Het kabinet moet zo'n 9 miljard euro bezuinigen als het volgend jaar aan de Europese eis wil voldoen dat het begrotingstekort maximaal 3 procent van het bruto binnenlands product mag zijn. Het CPB verwacht dat de Nederlandse economie na 2012 wel aantrekt.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_108578836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef michaelmoore het volgende:
Stuur een brief naar de tweede kamer zou ik zeggen. En leg dan gelijk even gedetailleerd uit waarom jij denkt dat die bezuiniging verder geen kwalijke gevolgen voor de economie heeft.

Succes.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:17:53 #50
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_108578893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Piece of cake lijkt mij :Y

Bij de huurder valt niets te halen want daar gaat maar minimaal geld naartoe, de BD kan direct beginnen met het besparen van de HRA. Niet meer dan terecht overigens want er zijn genoeg Nederlanders die wel het volle pond aan belastingen betalen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')