abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108490833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

En vervolgens begint mijnheer te dreigen, waarom doet ie de deur niet gewoon dicht?
Wil jij iemand voor je deur hebben staan die je daar niet wil?
pi_108490835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat? Door een column? Volgens mij is een column een mening van een persoon. Niet per se van het programma/blad/website/whatever.
Van Powned kan ik dat niet zeggen.
En als powned wat probeert, onder het mom satirische journalistiek, dan zijn het in 1 keer een stel ratten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_108490856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, dan doe ik me deur dicht en verzoek hem met rust te laten, en ga ik niet als een dolle hond lopen dreigen, aan iemand ze spullen zitten.
pi_108490859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

En vervolgens begint mijnheer te dreigen, waarom doet ie de deur niet gewoon dicht?
Dat keur ik ook niet meteen goed, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hij weet natuurlijk ook wel dat Mr. Castricum niet van plan is om het snel op te geven en huiswaards te keren.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 01:12:05 #80
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_108490860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:02 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Na het vertonen van een perskaart, wat de desbetreffende journalist weigerde :W
De reden dat de journalist daarna direct op vrije voeten is gesteld is omdat aangetoond is dat hij een bekende journalist was daar. Hij was opgepakt ivm het niet legitimeren. Het filmen zelf in publieke plaatsen, zonder geldige reden is nog steeds verboden.

Waarom anders denk je dat Camera's op huizen de straat niet mogen filmen :W
Toegankelijke plaatsen voor publiek daar kunnen regels aan hangen. Een gemeentehuis is bijv. toegankelijk voor publiek maar daar mogen mensen niet gefilmd worden.

Iemand op de openbare weg filmen mag altijd. Iemand lastig vallen op de openbare weg mag niet.
Iemand in de hal van zijn voordeur filmen mag niet als het valt onder lastigvallen.
Iemand mag ook geen letsel toebrengen en iemand mag ook niet andermans spullen beschadigen.

Dat laatste is allemaal niet gebeurd. Wel is er een bedreiging geuit.

Ik denk niet dat dit gevolgen heeft voor de man die de bedreiging geuit heeft.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_108490883
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat keur ik ook niet meteen goed, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hij weet natuurlijk ook wel dat Mr. Castricum niet van plan is om het snel op te geven en huiswaards te keren.
Nou laat hem lekker staan, we leven in een vrij land, mits hij dat maar op de openbare weg doet, en wanneer hij niet van je eigendom wilt kun je gewoon de politie bellen.
pi_108490890
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan doe ik open en ga een keiharde schop uitdelen.
pi_108490893
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, dan doe ik me deur dicht en verzoek hem met rust te laten, en ga ik niet als een dolle hond lopen dreigen, aan iemand ze spullen zitten.
ok
pi_108490924
het probleem blijft rutgers idiote manier van doordrammen. de ideale reactie daarop is rustig zeggen "nee dankje, ik vindt u een klootzak", en de deur rustig dicht doen. en als ie dan de voet tussen de deur houd ofzo rustig de politie bellen "deze meneer wilt niet uit mijn huis weg".

echter, meeste mensen zijn niet zo adrem om juist te reageren, raken in paniek en doen domme dingen als deze man. beetje jammer dat ie dat doet, is niet correct, rutger mag hem aanklagen of whatever. maar het kan me geen fuck schelen, eigen schuld rutger, en dat weet je dondersgoed. je hoopt zelf keihard op deze reactie want dan heb je weer wat leuks te vertellen.
pi_108490926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

ok
Overigens is het sowieso vrij onmogelijk om bij mij voor de deur te komen staan.
pi_108490931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou laat hem lekker staan, we leven in een vrij land, mits hij dat maar op de openbare weg doet, en wanneer hij niet van je eigendom wilt kun je gewoon de politie bellen.
Hij heeft er nu voor gezorgd dat zijn vrouw vandaag gewoon de deur uit kon gaan zonder dat er een Rutger om de hoek stond. Rutger deed nu wel een beetje broekiepoepie en dat wist deze man.
pi_108490939
Gewoon open doen en vervolgens de hersens inslaan
pi_108490952
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij heeft er nu voor gezorgd dat zijn vrouw vandaag gewoon de deur uit kon gaan zonder dat er een Rutger om de hoek stond. Rutger deed nu wel een beetje broekiepoepie en dat wist deze man.
Pardon? Beste man is filosofisch rechtsgeleerde en moest zich bedienen van geweld en bedreiging?
Wie staat er voor lul?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 01:17:04 #89
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108490960
Rutger :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108490963
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:16 schreef InverHouse het volgende:
Gewoon open doen en vervolgens de hersens inslaan
Het is hier ONZ niet;.
pi_108490968
Ik begin die column steeds sterker te vinden. In een ander topic en forum kunnen we vervolgens klagen waarom de politiek alleen uit soundbites en de korte termijn bestaat. En waarom de samenleving steeds meer verpaupert.
pi_108490997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is hier ONZ niet;.
nee is geen onzin..waarom moeten mensen aanbellen. Zinloos
pi_108491006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Pardon? Beste man is filosofisch rechtsgeleerde en moest zich bedienen van geweld en bedreiging?
Wie staat er voor lul?
Een beetje angst bij figuren als Castricum inboezemen mag best, als dat er voor zorgt dat ze je zwangere vrouw niet meer thuis komen lastigvallen.
pi_108491016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Overigens is het sowieso vrij onmogelijk om bij mij voor de deur te komen staan.
Wat is je mening over hangjongeren als ik vragen mag?
pi_108491064
Als Rutger een held is, dan gaat ie niet gewapend met zijn camera en mic de strijd aan met die meid, maar schrijft ie een column die de hare overtreft.
pi_108491083
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat is je mening over hangjongeren als ik vragen mag?
Ik doe mijn ding, maar ik ben niet zo dom om dingen te doen als er een cameraploeg op me snufferd staat.
pi_108491094
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als Rutger een held is, dan gaat ie niet gewapend met zijn camera en mic de strijd aan met die meid, maar schrijft ie een column die de hare overtreft.
Of als haar niet bevalt wat Rutger doet, gaat ze zelf met een camera bij hem voor de deur staan.
pi_108491106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of als haar niet bevalt wat Rutger doet, gaat ze zelf met een camera bij hem voor de deur staan.
Dat zou ik stoer vinden. Even Rutger en zijn vrouw en kind lastigvallen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 01:25:52 ]
  dinsdag 28 februari 2012 @ 01:25:44 #99
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_108491109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef nikk het volgende:
Ik begin die column steeds sterker te vinden. In een ander topic en forum kunnen we vervolgens klagen waarom de politiek alleen uit soundbites en de korte termijn bestaat. En waarom de samenleving steeds meer verpaupert.
Nee. Alsjeblieft zeg. Hopelijk waren dat de hormonen en voordragen moet ze ook echt nooit meer doen.

Verbieden is sowieso niet goed. Je kunt niet alleen bepaalde journalisten toelaten.
Dat moet je echt niet willen.

Wat je er ook van vindt, persvrijheid is een groot goed. Je moet alleen niet mensen lastig vallen op de drempel van hun voordeur. Pak het dan anders aan.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_108491111
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als Rutger een held is probeert hij hetzelfde bij politici als Poetin. :P

Een land waar de persvrijheid écht in gevaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')