Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Volgens mij had je beter UP Aguero kunnen halen?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Fuck alle haterz, Rooney en Zlatan.. Beste golden spitsen.
Ik wilden ook dat jij dat deed. Je moet er nog 1 stelen om weer quitte te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Duurde lang, kreeg al kriebels om een nieuwe te openen
Vooral met die chemistry!!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Fuck alle haterz, Rooney en Zlatan.. Beste golden spitsen.
Ik mag em nietquote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij had je beter UP Aguero kunnen halen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is toch 100, fuck personal chem
Fucking overpowered die gast. Speelde laatst nog tegen een Senegal team en hij had Lukaku in de pocket.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/8371
heb ik dan niet goed gekeken? Ik zou zweren dat het 7 was.. morgen maar even kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
Maar hij krijgt gewoon 9 chem dan![]()
Eredivisie spits - Suk (3412 dus donkergroene vierkantje
Anderson (Perfecte link met suk)
Ah okequote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/8371
mijn wedstrijd, wat doe je?!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
Net tegen een Engels shiney bronze team. Kwam 1-0 voor. Hij ging vervolgens hooghouden met zn keeper en rondspelen achterin. in de 20e minuut bal afgepakt en 2-0. Deed ie het weer. Bal afgepakt, ging ik rondspelen achterin. Hij helemaal flippen en alles, hehe
Senegal zijn echt bazen! Ook maar ff IF Ba upgraden naar SIF Ba.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Fucking overpowered die gast. Speelde laatst nog tegen een Senegal team en hij had Lukaku in de pocket.
Ik keihard op die Bronzen spelers stampenquote:
Wedden dan mijn team FAP FAP FAP is?quote:
Ik speelde toevallig net tegen Demba Ba. Ik was blij dat ie gewisseld werd voor Torres...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Senegal zijn echt bazen! Ook maar ff IF Ba upgraden naar SIF Ba.
Tegen ja, liegerquote:
Vast wel. Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik raak Messi nooit meer kwijt vrees ik.
Ik zal nooit aan een Messi komen vrees ik, minstens zo ergquote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik raak Messi nooit meer kwijt vrees ik.
Vast welquote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zal nooit aan een Messi komen vrees ik, minstens zo erg
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
zn prijs zal alleen maar dalen, dus dat komt wel goed als je regelmatig een potje speeltquote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
heb in fifa 11 ook geen Messi gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vast welToefjes was vorig jaar in fifa 11 ook arm.
Samen met Blakequote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
Die Chris Paul van de Clipperswat een briljante speler.
In welke formatie zet je Villa neer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Tobi-wan het volgende:
David Villa als CAM heeft maar 5 chem met Messi en IF Keita, wel zuur... Ga hem toch even uitproberen en anders weer terug naar Iniesta of IF Fabregas.
M'n BPL team is overigens ook klaar... Ik kan niet wachten![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iTUT9882bcZLf
4222 als CAM, past er dus totaal niet. Maar ik hoopte met Messi en IF Keita dat hij wel 7 chem zou halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
In welke formatie zet je Villa neer?
Is Iniesta of IF Keita beter als CM in een 4-3-2-1 ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
4222 als CAM, past er dus totaal niet. Maar ik hoopte met Messi en IF Keita dat hij wel 7 chem zou halen.
Linkerspits: Messiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
4222 als CAM, past er dus totaal niet. Maar ik hoopte met Messi en IF Keita dat hij wel 7 chem zou halen.
Zijn rechterspits is Ibra geloof ik, en dat maakt het lastig..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Linkerspits: Messi
LAM: Villa
RAM: Iniesta / Fabregas
LVM: Keita
Villa 7 chem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |