Eindelijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen vluchten?
Wut? als je je zondagse jurk aan doet ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik eigenlijk ook, dan heb ik het huis voor mijzelf.
Als je maat 38 hebt kan ik je wel helpen aan een paar leuke hakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In m'n zondagse jurk op de motor ?
Sowieso geen bijpassende schoenen daar voor hoor
Hey, ik ben maar een gewone man hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je maat 38 hebt kan ik je wel helpen aan een paar leuke hakken
Nou doe dan maar een lekker vrijdagmiddagherriemuziekjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hey, ik ben maar een gewone man he
Dus: Maatje 42
*Handen op de oren doet* Blablablablalblaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dan geef ik het goede voorbeeld wel weer
![]()
![]()
![]()
Ferdo, oren dicht !
Gouwe ouwe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet het, het is vloeken in de kerk op vrijdagmiddag op TRU, maar ik doe het toch.
Amy MacDonald![]()
Maakt niet uit, zij is altijd leuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet het, het is vloeken in de kerk op vrijdagmiddag op TRU, maar ik doe het toch.
Amy MacDonald![]()
..en? Motor staat weer in de garage? De garage thuis bedoel ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef R0N1N het volgende:
Ja, das wel weer genoeg zoetsappigheid voor de vrijdag ...
Bang your head to this:
Dat zou dan de tuin zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
..en? Motor staat weer in de garage? De garage thuis bedoel ik
*aan*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef R0N1N het volgende:
Ja, das wel weer genoeg zoetsappigheid voor de vrijdag ...
Bang your head to this:
Mooi! Kun je weer lekker rijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zou dan de tuin zijn
Maar nee, hij is wel klaar inmiddels maar kon 'm niet meer ophalen voor sluitingstijd ...
Morgenochtend vroeg op
I see dead peoplequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Ach wordt er in ieder geval nog iets gepost vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |