Een zekerheidje voor de finale, dus er zijn nog 9 plaatsen te vergeven.quote:
Eensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zekerheidje voor de finale, dus er zijn nog 9 plaatsen te vergeven.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Servië heb ik eerlijk gezegd niet meer gevolgd... zit er een mooie Balkanballad tussen?
Het wordt gewoon gepresenteerd van 'dit is het nummer'quote:Željko Joksimović presenteert vanavond zijn nummer voor het songfestival. Gedurende het een uur durende programma worden nummers van Joksimović door hemzelf en gastartiesten onder handen genomen en aan het einde staat de première van zijn inzending op het programma.
Waarschijnlijk zal het nummer tweemaal worden gezongen. Eénmaal in de eigen taal en éénmaal in het Engels. In Bakoe zal echter de Servische versie te horen zijn.
Ik had het gezien, en ik ben 'm nu aan het luisteren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het wordt gewoon gepresenteerd van 'dit is het nummer'
Oh FredB post het net in het Servië-topic.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh istie al bekend? Waar is het youtubeje voor in het overzicht?
Ja, dit is ook wel een zekerheidje voor de finale, dus er zijn nog 9 8 plaatsen te vergeven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh FredB post het net in het Servië-topic.
Nee, maar die kun je wel in het topic toevoegenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Maar die zit niet in 'onze' halve finale, toch?
Jammer dat van sommige inzendingen alleen een hipperdepippe video beschikbaar is en geen live optreden.
Portugal wordt rond 1u30 verwacht, dus nog even geduld.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
Nou kom maar door met Portugal en Bosnië, dan zijn we compleet!
Ik las het net jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugal wordt rond 1u30 verwacht, dus nog even geduld.
Totaal niets van bekend nog wanneer de presentatie precies is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het net ja![]()
En is het van Bosnië al zeker dat het vanavond bekend wordt? Op songfestivalweblog staat 'wordt op 10 maart gepresenteerd', maar ik zie er verder niets over aangekondigd worden op esctoday ofzo
Ja. Bummer. Geen compleet lijstje dus nog.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Totaal niets van bekend nog wanneer de presentatie precies is.
bij 1:20 gaat het niet goed dus hier een beterequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |