Want je bent Grieks of zo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TORENTE TE TE
blijft gelijk hangen bij mij![]()
en er komt sagapo poly in voor, da's Grieks, dat zal ook wel helpen
Ahaaa.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou... Griekse man enzo ...
Ik vind het juist geweldig als landen in hun eigen taal zingen nou kan ik dit wel verstaan, maar toch, het principe blijft wmbquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Best aardig. Goeie zangeres vind ikAlleen speelt bij dit soort liedjes dat je het eigenlijk moet kunnen verstaan. Had men beter in het engels kunnen doen.
Ha! Mijn voorspelling: deze niet onderschatten. Gaat het nog best aardig doen.quote:
Zou zomaar kunnen, maar ik vin het een kutliedjequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ha! Mijn voorspelling: deze niet onderschatten. Gaat het nog best aardig doen.
Dat is wel waar, is eigenlijk ook leuker. Maar in de praktijk hadden Engeland en Ierland toch een voorsprong daardoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het juist geweldig als landen in hun eigen taal zingen nou kan ik dit wel verstaan, maar toch, het principe blijft wmb
Dat van Noorwegen zou ik ook niet op mijn mp3 speler zetten maar ik kan wel horen dat het een ijzersterk nummer is. Is imo de sterkste van deze halve finale tot zover.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar ik vin het een kutliedje
Nee, hoor. Dat refrein is erg zwak. Coupletten zijn wel sterk, ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat van Noorwegen zou ik ook niet op mijn mp3 speler zetten maar ik kan wel horen dat het een ijzersterk nummer is. Is imo de sterkste van deze halve finale tot zover.
Dat klinkt als een nummer dat voor Turkije had kunnen gaan. Ik denk dat de Turken er wel blij mee waren geweest, als ik hun eigen act zo ziequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat van Noorwegen zou ik ook niet op mijn mp3 speler zetten maar ik kan wel horen dat het een ijzersterk nummer is. Is imo de sterkste van deze halve finale tot zover.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klinkt als een nummer dat voor Turkije had kunnen gaan. Ik denk dat de Turken er wel blij mee waren geweest, als ik hun eigen act zo zie![]()
Ik vind ook dat die tooi nu gewoon moet blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
Maar gaat ze gewoon als Joan Franka optreden, ergens zou het toch leuk als ze onder een artiesten naam als Indiana Joan zou optreden. Alleen dat levert denk ik al stemmen op.
Ja, ik vind het ook een heerlijk nummer. Maar denk niet dat het een bedreiging is voor Joan, in de zin van: 'wel daarop stemmen, maar helemaal niet op Nederland'. En ik denk dat de liedjes van Raffa, Kim en Pearl dat effect al wel zouden ondervinden in deze halve finale. Dus in die zin is het écht een goede keus geweest!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
Arme Turken. Hoewel er toch ook wel zijn die het wel leuk vinden. Smaak en twisten en zo. Ik vind ondertussen na nog eens beluisteren Crno I Belo wel heel fijn in het gehoor liggen.![]()
Estland: Zéro pointsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |