Bodyshop en dat soort 'natuur' winkelsquote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
zat zelf te denken aan een mand met diverse bad artikelen of iets. alleen geen idee waar ik zoiets kan halen
voor zoiets rijd ik hier meestal naar de plaatselijke Etos en vraag of ze een leuk pakket willen maken en leuk willen verpakken.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
zat zelf te denken aan een mand met diverse bad artikelen of iets. alleen geen idee waar ik zoiets kan halen
moet ik nog de stad in ookquote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bodyshop en dat soort 'natuur' winkels
Vind ik meestal wel leuk om te krijgen. Krijg als ik zoiets aan bijv. zus geef helaas een reaktie als "vind je dat ik niet schoon genoeg ben"
Of, de rituals-shop, kan je ook online bestellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
quote:
http://www.rituals.com/nl-nl?gclid=CIiTmqOIv64CFcsm3god8QyYMwquote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of, de rituals-shop, kan je ook online bestellen.
Die zijn bij mijn vrienden (ja ook mannelijke) altijd wel een succes.
doen ze dat ook daarquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor zoiets rijd ik hier meestal naar de plaatselijke Etos en vraag of ze een leuk pakket willen maken en leuk willen verpakken.
das V&Dquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
http://www.rituals.com/nl-nl?gclid=CIiTmqOIv64CFcsm3god8QyYMw
ligt eraan wat voor leuke dingen je bedoelt, ik weet ook niet wat jij standaard vindt en wat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
doen ze dat ook daarEn daar hebben ze ook leuke dingen, of alleen dt standaard gedoe
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekkerquote:
ik doe liever een echte hammamquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekker
OK, weet ik genoegquote:
maar goed, wordt dus de stad in zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekker
dierenbeulquote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
onze bommel mag morgen een dagje gaan logeren bij de dierenarts.
Effe het binnenwerk eruit laten halen![]()
Heb last van een rode kater die al 3 dagen voor het kattenluik ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |