Als het bevalt zal het overal wel komen neem ik aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jou nou niet in "mijn" appie hoor. Nee hoor nee!
Oh je kan zegeltjes sparen voor de plaatselijk FC,quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel man, in Den Haag kan je met voetbal zegels sparen voor een Ado Den Haag voetbal.
Hoe moet ik al die one-nightstands later gaan neuken, ik voorzie problemen.quote:
Na anderhalf jaar vrachtwagenchauffeur zijn (lees: m'n jongensdroom leven) kwam ik er achter dat dat niet genoeg uitdaging ging zijn totaan m'n 67e. Dus ik ging weer naar school, om mezelf een toekomst te geven. Toen dat kwartje viel was ik 21, dus je hebt nog evenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar 't hoeft allemaal niet eens zo van mij, ik denk bij het beeld van dat eigen huis en die mooie auto meteen dat het me zo fucking niet boeit of ik veel geld heb of niet, en dat ik vast ook wel gelukkig ben met ongeschoold werk
Enige motivatie om te gaan studeren is zo snel mogelijk uit het huis van mijn ouders vertrekken.
Afgezien van het vele stappen, zoiets jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
Hard werken, veel reizen, veel nieuwe mensen ontmoeten, veel stappen, veel van de wereld zien, aardig verdienen en over een paar jaar rustiger aandoen met wat consulting.
er mist nog iets...
In je moeder d'r bed natuurlijk, zij slaapt maar op de bank dan. She can have it her wayquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh je kan zegeltjes sparen voor de plaatselijk FC,
Gelukkig heeft Hoofddorp heeft geen voetbalploeg.
[..]
Hoe moet ik al die one-nightstands later gaan neuken, ik voorzie problemen.
Ik woon ook thuisquote:
Er zijn twee bedden in dit huis hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In je moeder d'r bed natuurlijk, zij slaapt maar op de bank dan. She can have it her way
hahahaha, wedden dat je dan heeeeeeel snel op jezelf mag... of vet huisarest krijgt =pquote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In je moeder d'r bed natuurlijk, zij slaapt maar op de bank dan. She can have it her way
Fijne avondquote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook sociaal doen hier thuis
ja en tot die tijd loopt ik rond met de nijging om gewoon eens een stelling om te duwen omdat ze weer eens wat verplaats hebben!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als het bevalt zal het overal wel komen neem ik aan.
Scheveningenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe dranghekken bij de appie.... in wat voor hooligan-dorp woon jij...?
Bij haar thuis natuurlijk man, anders moet je de volgende ochtend haar weg zien te werken. Daar zit je ook niet op te wachten!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Hoe moet ik al die one-nightstands later gaan neuken, ik voorzie problemen.
krijgt CA kusjes... waarom... ik wil alles weten =D is ze weer eens lief geweest... of beetje zielig.. =(quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fijne avond
en dieweet je vast wel waarom je die krijgt
Oh ja dan kan ik gewoon na de daad wegvluchten, probleem opgelost!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij haar thuis natuurlijk man, anders moet je de volgende ochtend haar weg zien te werken. Daar zit je ook niet op te wachten!
Of dat altijd zo fijn isquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dan kan ik gewoon na de daad wegvluchten, probleem opgelost!
Ik zou het niet weten, een beetje lullig is het wel.quote:
haha niks speciaals hoor, maak je geen zorgen. Jij hebt toch ook een kusje gehad omdat je die verdiendequote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
krijgt CA kusjes... waarom... ik wil alles weten =D is ze weer eens lief geweest... of beetje zielig.. =(
Yquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe dranghekken bij de appie.... in wat voor hooligan-dorp woon jij...?
Na de seks even samen chillen is ook wel lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, een beetje lullig is het wel.
ghehehe, nou vroeg me gewoon af"of t een lief kusje was of een troost-kusje..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha niks speciaals hoor, maak je geen zorgen. Jij hebt toch ook een kusje gehad omdat je die verdiende
Ik doe niet andersquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Neuken bij je ouders thuis moet best kunnen.
Als je geen zin hebt in een relatie kan het makkelijk zijn zegt men.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
snap zoiezo one-night-stands niet....
als t goed/leuk/gezellig was, spreek je toch nog een keer af...?
enige reden dat het bij 1 nacht blijft is omdat t slecht was, of zij niet leuk...?
Je ouders doen het ook dus waarom jij nietquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Geen goed plan, of ik moet een vriendin krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon een beetje knuffelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na de seks even samen chillen is ook wel lekkerals je dan gelijk opstaat en weg gaat is niet echt leuk lijkt mij.
Ik hou me nog steeds wel in qua geluid.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Nouja, vaak.
echt....??? goh..misschien moet ik daar eens boodschappen doen...kom ook maar net onder mn steen vandaan...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Y
Wij hebben ook dranghekken bij de plus
Jij snapt het ja.quote:
Nee, mijn ouders doen het niet. Da's al wel even geleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je ouders doen het ook dus waarom jij niet
Ik snap het.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou me nog steeds wel in qua geluid.
Newbs broertje had al een trauma, zei hij.
Eens.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
snap zoiezo one-night-stands niet....
als t goed/leuk/gezellig was, spreek je toch nog een keer af...?
enige reden dat het bij 1 nacht blijft is omdat t slecht was, of zij niet leuk...?
Het interesseert me vrij weinig, soms hoor ik ineens beneden de tv harder gaan. Maarja, soms staat het raam open en dan geniet het hele dorp mee. Het zou me een worst wezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou me nog steeds wel in qua geluid.
Newbs broertje had al een trauma, zei hij.
inclusief met kleine zeurende kinderen?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Y
Wij hebben ook dranghekken bij de plus
Lief kusje!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, nou vroeg me gewoon af"of t een lief kusje was of een troost-kusje..
DAt deed ik ook, maar dat is 1x bijna geheel fout afgelopenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Nouja, vaak.
Dat denk jijquote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders doen het niet. Da's al wel even geleden.
Na de seks nog een uurtje doorkroelen!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na de seks even samen chillen is ook wel lekkerals je dan gelijk opstaat en weg gaat is niet echt leuk lijkt mij.
Godzijdank woon ik niet meer thuis maar woon ik zelfstandig. Moet er niet aan den-ken om weer thuis te moeten wonenquote:
Er zit nogal weinig afstand tussen mijn slaapkamer en die van hen. Bovendien slaapt mijn vader meteen als hij in bed gaat liggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk jijhaha
Ik mag hopen dat mijn ouders nog seks hebben. Gewoon omdat het fijn voor ze is enzo
lekker romantisch =pquote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAt deed ik ook, maar dat is 1x bijna geheel fout afgelopen
Wel een geweldig verhaal, maar op dat moment scheet ik alle kleuren en meer van angst!
Dan heb je nu toch een eigen thuis.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na de seks nog een uurtje doorkroelen!![]()
Okok, sommigen houden daar niet van, maar ik wel
[..]
Godzijdank woon ik niet meer thuis maar woon ik zelfstandig. Moet er niet aan den-ken om weer thuis te moeten wonen
Lijkt me heel lullig voor de ander, Barney style.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik heb begrepen dat sommigen juist helemaal niet zo kroelerig zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt me heel lullig voor de ander, Barney style.
[ afbeelding ]
Fijn, daar lig ik dan een week naast in een fucking tent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig, soms hoor ik ineens beneden de tv harder gaan. Maarja, soms staat het raam open en dan geniet het hele dorp mee. Het zou me een worst wezen.
Ik woon nog thuis, hij ook, dus veel meer keuze is er ook niet. Tenzij je graag voor bosjes, wc's, pashokjes en steegjes gaat, maar ik hou niet zo van vlug gedoe.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
inclusief met kleine zeurende kinderen?
[..]
Lief kusje!
[..]
DAt deed ik ook, maar dat is 1x bijna geheel fout afgelopen
Wel een geweldig verhaal, maar op dat moment scheet ik alle kleuren en meer van angst!
Jep!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je nu toch een eigen thuis.
Ik heb het over wegvluchten he, dus snel de deur uit sneaken. Niet weggaan als de ander daar geen probleem mee heeft.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik heb begrepen dat sommigen juist helemaal niet zo kroelerig zijn.
ik mag hopen dat als ik 50+ nog seks hebquote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zit nogal weinig afstand tussen mijn slaapkamer en die van hen. Bovendien slaapt mijn vader meteen als hij in bed gaat liggen.
geloof me als je wil kan ik het verhaal wel dumpen hier, en dan snap je dat ik dood angsten heb uitgestaan!quote:
Daar hadden we al een oplossing voor bedacht! En daarom dient u ook mee te werken en aan het hosselen te slaan. Minstens 2 keer per dag bitte.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Fijn, daar lig ik dan een week naast in een fucking tent.
leuke vraagquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
Ik heb wel een interessante vraag waar ik antwoorden op zoek.
Wat zouden jullie doen als je te horen zou krijgen dat je nog maar een paar maanden te leven zou hebben? Wat zou je de laatste maanden doen?
Morning sex daar had je niet aan gedacht heh, bovendien je moet het toch ergens vandaan hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zit nogal weinig afstand tussen mijn slaapkamer en die van hen. Bovendien slaapt mijn vader meteen als hij in bed gaat liggen.
Whatever maakt toch niet meer uit. Bankoverval plegen, moord plegenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
Wat zouden jullie doen als je te horen zou krijgen dat je nog maar een paar maanden te leven zou hebben? Wat zou je de laatste maanden doen?
Leg een bepaald object buiten dan ga ik wel even wat anders doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar hadden we al een oplossing voor bedacht! En daarom dient u ook mee te werken en aan het hosselen te slaan. Minstens 2 keer per dag bitte.![]()
Ik kreeg die vraag vandaag ook, maar dan had ik maar een maand. Ik zou alles eruit halen en de tijd spenderen met degene om wie ik geef.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
Al mijn geld uitgeven en alle dingen doen die ik nog zou willen in mijn leven die enigszins realiseerbaar zijn, en ervoor zorgen dat iedereen waar je van houdt mooie herinneringen overhoudt aan die laatste maanden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
Na een maand zelfmoord plegen natuurlijk, gewoon het lot voorzijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef benzin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |