Net zo makkelijk als Mulder na een topwedstrijd maar een vervelende 3-2 weer af te gaan kraken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel makkelijk gezegd om Mulder nu ineens als 'best of the rest' te betitelen.
Dat is ook gewoon een kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Mulder doet kwalitatief niet onder aan andere keepers. Die blunders hebben niet zoveel met kwaliteit te maken. Eerder met concentratie.
Volgens mij wordt hij nu voornamelijk op dat ene moment bekritiseerd en niet als keeper in 't geheel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als Mulder na een topwedstrijd maar een vervelende 3-2 weer af te gaan kraken.
Ach, je weet wie het zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, de strekking van wat je zei was dat hij dan ter discussie moet komen te staan. Dat is iets heel anders.
Stekelenburgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kampioen van de armoe. Het is gewoon allemaal te slecht voor woorden man. Laatste keeper van formaats was Stekelenburg en daarvoor Gomes.
Hoort er niet bij. Beter halen we Velthuizen, die blundert namelijk nooit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
StekelenburgDie maakte in zijn beginjaren in de eredivisie meer blunders dan Mulder en Vermeer opgeteld.
Blunders maken hoort gewoon bij de ontwikkeling van een keeper.
Heb je ook wel gelijk in. Alleen zo beredeneerd zouden we net zo goed met een of andere koekenbakker kunnen spelen, want 'het hoort bij de ontwikkeling van een keepert'.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
StekelenburgDie maakte in zijn beginjaren in de eredivisie meer blunders dan Mulder en Vermeer opgeteld.
Blunders maken hoort gewoon bij de ontwikkeling van een keeper.
Was gewoon een geweldige concurrent geweest voor Mulder. Gratis ook. Was niks mis mee geweest om hem te halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er niet bij. Beter halen we Velthuizen, die blundert namelijk nooit.
Het hoort ook bij de ontwikkeling dat een keeper beter wordt. En dat zie je wel degelijk bij Mulder.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Alleen zo beredeneerd zouden we net zo goed met een of andere koekenbakker kunnen spelen, want 'het hoort bij de ontwikkeling van een keepert'.
Zal best wel wat salaris hebben gevraagd voor een keeper die op de bank komt. Heeft bij Vitesse ook een redelijk dik salaris gekregen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een geweldige concurrent geweest voor Mulder. Gratis ook. Was niks mis mee geweest om hem te halen.
Zeker. Alleen sterk keepen en vervolgens om de 2 weken een blunder maken heb je ook niks aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoort ook bij de ontwikkeling dat een keeper beter wordt. En dat zie je wel degelijk bij Mulder.
Dat was het enige bezwaarlijke geweest idd. Al vraag ik me af wat zo'n Egyptische en Braziliaanse keeper nu verdienen. Dat zijn ook niet-EU spelers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal best wel wat salaris hebben gevraagd voor een keeper die op de bank komt. Heeft bij Vitesse ook een redelijk dik salaris gekregen hoor.
Koeman bleek idd een hele slechte keuze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, degene die tot nu toe steeds gelijk kreeg.
Ik heb juist het idee dat je zelden gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, degene die tot nu toe steeds gelijk kreeg.
Schandalige keuze zelfs. Slechts 17 winspunten tov vorig seizoen, alle toppers thuis gewonnenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman bleek idd een hele slechte keuze.
Heb al toegegeven dat ik Koeman wat onderschat heb.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman bleek idd een hele slechte keuze.
Grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je zelden gelijk hebt.
Geldt andersom net zo goed denk ik. Voor zo'n jongen is het heerlijk om van een wereldtopper training te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb al toegegeven dat ik Koeman wat onderschat heb.
Overigens heeft Koeman natuurlijk heel veel aan Guidetti (of eigenlijk aan v. Geel dus) te danken. Zonder Guidetti had je zo 9 punten minder gehad.
In grappig zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarin is hij niet bepaald de enige..
Dat is ook wel weer waar, zeg ook niet dat Koeman helemaal niets bijdraagt aan het succes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt andersom net zo goed denk ik. Voor zo'n jongen is het heerlijk om van een wereldtopper training te krijgen.
Geldt dus ook m.b.t. de samenstelling v.d. technische staf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, zeg ook niet dat Koeman helemaal niets bijdraagt aan het succes.
Het is meer dat alles prima in elkaar is gepuzzelt door v. Geel.
Dat is wederzijds Happel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:42 schreef Happel het volgende:
Ik vind je gewoon een jankerd, Ritmo. Moet gezegd worden...
Wie is ze?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti geblesseerd afgehaakt bij de training van Zweden.
Dit gaan ze ons gvd toch niet flikken hé? Laat het meevallen.
Las het net ja, godver, klote interland-periodes altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:43 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti geblesseerd afgehaakt bij de training van Zweden.
Dit gaan ze ons gvd toch niet flikken hé? Laat het meevallen.
Gelukkig gaat sowieso de oefeninterlands augustus eraan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eerder de Zweedse bond/FIFA dan. Voor zo'n klote-oefeninterland
Ik las het ja. Daar ergerde ik me ook kapot aan elk jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat sowieso de oefeninterlands augustus eraan.
snap het sowieso niet. vooral na een WK/EKquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik las het ja. Daar ergerde ik me ook kapot aan elk jaar.
Money money money.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snap het sowieso niet. vooral na een WK/EK
Weer zo'n teken dat die oefeninterlands midden in het seizoen of bij belangrijke fases erg klote zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
Kan je trouwens zomaar Clasie en Guidetti missen zondag. Liesblessures zijn kut en onvoorspelbaar.
Idd, snap ook niet dat de clubs niet 1 blok vormen en weigeren spelers af te staan voor dergelijke oefeninterlands. Het is echt niet zo dat je met 2 wedstrijden in 2 maanden de spelers van zo'n nationaal team op elkaar ingespeeld krijgt. Gewoon in de periode voor een EK/WK een maand lang een goede oefencampagne met je elftal houden en klaar. En er 3 op een rij plannen in een EK/WK-loze zomerstop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer zo'n teken dat die oefeninterlands midden in het seizoen of bij belangrijke fases erg klote zijn
Ook dit zal wel met inkomsten te maken hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, snap ook niet dat de clubs niet 1 blok vormen en weigeren spelers af te staan voor dergelijke oefeninterlands. Het is echt niet zo dat je met 2 wedstrijden in 2 maanden de spelers van zo'n nationaal team op elkaar ingespeeld krijgt. Gewoon in de periode voor een EK/WK een maand lang een goede oefencampagne met je elftal houden en klaar. En er 3 op een rij plannen in een EK/WK-loze zomerstop.
Ik hoorde ze hier in België ook klagen over de interland in en tegen Griekenland morgen, werd betiteld als de meest nutteloze wedstrijd ever. De eerstvolgende kwalificatiewedstrijd voor de Belgen is over een half jaar ergens, ze spelen op Kreta bij een temperatuur van 7 graden en regen in een halfleeg stadion. Ik zou gewoon 11 jeugdspelers opstellen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik las het ja. Daar ergerde ik me ook kapot aan elk jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |