^^ Wel een mooie dan he!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef DeHangui het volgende:
Voor die 25 eu wil ik er wel een handdoek bij trouwens..
Hij heeft niet eens 100 euro gebodenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:33 schreef DeHeer het volgende:
100 euro bod van henkie-gek genoteerd.
Jawol!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens 100 euro geboden
Nee dat niet. De laptop wordt uit koude toestand tijdens gebruik warm (zoals normaal), dan schiet er mogelijk een soldeercontact los oid. Resultaat: beeld weg. Wordt de laptop vervolgens weer warmer dan maakt het soldeersel weer contact, oid. Aanbevolen wordt een reflow, zelf te doen in de oven. Google staat er vol mee, tweakers.net ook. Heb dit nu 4x meegemaakt in een half jaar en hoewel het eigenlijk geen probleem is, irriteert het me gewoon. Waarschijnlijk heeft de kou buiten er mee te maken ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Opperuiver.com het volgende:
Een laptop die je moet voor verwarmen?
Het is geen desktop.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:35 schreef kabouter1986 het volgende:
even de videokaart uit de laptop schroeven. deze 6 min in de oven doen op 220 graden. probleem opgelost.
bullshit. Ooit van reball en ebay gehoord?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef xatlad het volgende:
Dat je nog zo veel geld durft te vragen voor een laptop met een videokaart defect. Reflow heeft totaal geen zin dan kun je na 3 maanden weer opnieuw flowen als je het echt wil maken moet er een nieuwe videokaart in die vet veel geld kost dus.
Ben ik wel niet gewend van asus nog nooit problemen mee gehad..
Ik heb er zelf jaren mijn werk van gemaakt dus vertel me aub. niet hoe en wat. En ik heb het niet over reflowen, ik heb het over reballen. Als je niet weet wat dat is, zoek het maar op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef xatlad het volgende:
Dan niet heb het zelf toch vaak meegemaakt reflowen is altijd maar een tijdelijke oplossing.
Als je er nog 100,- voor kunt vangen zou ik hem snel weg doen de onderdelen zijn het wel waard en meer echter los verkopen duurt een eeuw tegenwoordig.
Laptop markt is gewoon verkakt.
Je snapt het écht niet hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef xatlad het volgende:
Het is ten eerste geen ati kaart..en ze zijn echt wel duur je kunt via eBay kopen echter dat is ook troep uit China wat niet te vertrouwen is. Gunstig is bijna niet te vinden.
Ten 2de reball is te duur voor een oudere laptop.
Bovendien überhaupt om dit probleem te verhelpen is te duur echter dit is een zinloze discussie aangezien ji meent dat het wel rendabel is prima ieder zijn eigen mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |