Plus dat Nederland sowieso +1 is vanwege de ligging van ons land.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ok, wel een goede eigenlijk ... zomertijd is standaardtijd (/wintertijd) +1
maar ... dat is pas sinds 1977 & ik ben van vóór die tijd
Wat is dan de mijne ? ( 7:20 )
Dan heb je het over de standaard wereldtijd (GMT: Greenwich Mean Time)quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Natalie het volgende:
Plus dat Nederland sowieso +1 is vanwege de ligging van ons land.
Ga dat toch eens uitzoeken. Al dacht ik dat ik dat al eens had gedaan..
7.20 zou asc. Draak zijn btw.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... ik ben een aap-varken.
Dat klinkt niet echt complimenteus, maar het schijnt niet verkeerd te zijn
== mensquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... ik ben een aap-varken.
Dat klinkt niet echt complimenteus, maar het schijnt niet verkeerd te zijn
Stier:quote:Maar ook kan de Rat heel koppig zijn, hij zal zeer beslist niet naar de regels van anderen luisteren, alleen naar die van hemzelf.
Dubbelop dus. Dat verklaart veel.quote:De meest negatieve kant van de Stier is wel zijn koppigheid.
Hmm.. mijn ex is een ram(p) en rat... En idd. er valt geen afspraak mee te maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben Rat en Stier.
Rat:
[..]
Stier:
[..]
Dubbelop dus. Dat verklaart veel.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm.. mijn ex is een ram(p) en rat... En idd. er valt geen afspraak mee te maken.
Hmmm... Konijn-slang.. Bijt je jezelf dan niet in de staart?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 06:42 schreef Selestha het volgende:
Ik ben konijn-slangGezellig hè
![]()
Ik kan absoluut niet door één deur met hanen, dat is echt altijd ellende
De beste relaties heb ik met schapen/geiten
Dat geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 06:42 schreef Selestha het volgende:
Ik ben konijn-slangGezellig hè
![]()
Ik kan absoluut niet door één deur met hanen, dat is echt altijd ellende
De beste relaties heb ik met schapen/geiten
De mijne ook, echt heel fijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Haha, ja, schijnt typisch voor konijnen te zijn
Mijn vader is een haan. Leuk joh
Volgens mij kan je beter 'Hé haan!' nageschreeuwd worden dan: 'Jij zwijn!'quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik ken een haan die best aardig is.
Hey, aap-varken!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter 'Hé haan!' nageschreeuwd worden dan: 'Jij zwijn!'
Wat dacht je van: 'Hey Schaap-Aap!'quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, aap-varken!
nee, klinkt echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |