Kippig, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel me een echte bitch, zo´n hanig type
Oh, gelukkig, toch nog een paar lichtpuntjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Allemaal betrekkelijk. Zou niet bij de kennismaking al vragen wat ze zijn in de Chinese astrologie
Lees trouwens wel dat de Haan de meest zonderlinge van alle tekens is. En ook trots, waardig en precies, netjes, georganiseerd en openhartig.
... maar mijn beste vriend is er één ... (en heeft juist weinig met het delen van emoties te maken ... )quote:Met de Hond kan emotie en gevoel gedeeld worden.
Nou, ik heb al besloten dat ik me er niks van aantrek en als ik iemand leuk vind ik niet ga vragen of hij varken, danwel hond kat of rat is. Daar kom ik vanzelf wel achter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef R0N1N het volgende:
In hoeverre gaat dit ook op voor gewone vriendschap ?
De Hond scoort b.v. vrij laag ...
[..]
... maar mijn beste vriend is er één ... (en heeft juist weinig met het delen van emoties te maken ... )
de combi Varken - varken wordt niet vermeld, maar ... mijn andere beste (jeugd) vriend (die ik alleen al een paar jaar niet heb gezien inmiddels) is ook een metaal-varken (zelfde bouwjaar)
Same here, bovendien:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik heb al besloten dat ik me er niks van aantrek en als ik iemand leuk vind ik niet ga vragen of hij varken, danwel hond kat of rat is. Daar kom ik vanzelf wel achter.
Maar vind het wel heel leuk om deze beschrijvingen allemaal te lezen.
Kukelekuuuu
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb al besloten dat ik me er niks van aantrek en als ik iemand leuk vind ik niet ga vragen of hij varken, danwel hond kat of rat is. Daar kom ik vanzelf wel achter.
Maar vind het wel heel leuk om deze beschrijvingen allemaal te lezen.
Kukelekuuuu
Nou ik vind 'draak' ook niet onverdeeld positief hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef Bastard het volgende:
Het zijn ook geen charmante benamingen die ze gebruiken he, je komt er nooit goed van af.
Schaap, slang, rat, varken, hont, alleen als draak zijnde wil je er eerlijk voor uitkomen.
Hadden ze dat niet wat commerciëler kunnen aanpakken?
Dat zou inconsequent kunnen zijn.. maar gezien het feit dat vrouwen toch behoorlijk de tweede viool speelden, toentertijd, denk ik dat er allemaal mannetjesdieren bedoeld worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Van bijna alle andere dieren is het onbekend wat het geslacht is, maar nee de Haan is duidelijk. Dat is een kerel.
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo, dat verklaart het.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zou inconsequent kunnen zijn.. maar gezien het feit dat vrouwen toch behoorlijk de tweede viool speelden, toentertijd, denk ik dat er allemaal mannetjesdieren bedoeld worden.
En met wie kan jij het beste een relatie cq vriendschap hebben? Met welk dier bedoel ik dan hequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:27 schreef Natalie het volgende:
Schaap schijnt het meest vrouwelijke dier uit de dierenriem te zijn.
* Natalie is Schaap
Even bladeren, hoor. Leuke vraag!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En met wie kan jij het beste een relatie cq vriendschap hebben? Met welk dier bedoel ik dan he
Wat heb je geboft danquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Even bladeren, hoor. Leuke vraag!
- Zwijn (gelukkige combi, begrijpen elkaar, werken goed samen)
- Paard (gelukkige en gelukbrengende band, aantrekkingskracht)
- Konijn (zeer sterke band, uitstekende verbintenis voor huwelijk of werk, veel gemeen)
Mijn man is overigens Zwijn asc. Konijn.
En nee, dat wist ik niet voor we trouwden
Ligt aan je geboortetijd. Hoelaat ben je geboren? Dan kijk ik even.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je geboft dan.
Weet jij wat het ascendant van Haan is?
23.30quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ligt aan je geboortetijd. Hoelaat ben je geboren? Dan kijk ik even.
Haan asc. Ratquote:
Oh wat leuk! Dankjewel voor het uitzoeken. Vond het zo'n naar type, die Haan. Dit klinkt al stukken beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Haan asc. Rat
(Een mengelmoes van prikkelende charme en nieuwsgierigheid. De Haan/Kip is veel gezelliger en gemakkelijker met de Rat in zich)
Als je wil kan ik wel een proberen om het Haan-gedeelte te scannen voor je. Kan je er wat meer over lezen. Let me knowquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Dankjewel voor het uitzoeken. Vond het zo'n naar type, die Haan. Dit klinkt al stukken beter
Ja, kloptquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je hoeft alleen de geboortetijd te weten om te ascendant te kunnen weten?
Ok, wel een goede eigenlijk ... zomertijd is standaardtijd (/wintertijd) +1quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Natalie het volgende:
Ja, klopt
Maar moet er wel bij zeggen dat ik niet zeker weet hoe het gaat aangaande zomer/wintertijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |