SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Beledigingen zijn nooit goed.quote:
Voor panda's, puppies en dode baby's. Niet voor mannen.quote:
Dode baby'squote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor panda's, puppies en dode baby's. Niet voor mannen.
Hoe wil je ze dan opeten? Levend? Jij bent ziek!quote:
Hoezo denk jij eraan om dode baby's op te eten? Damnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan opeten? Levend? Jij bent ziek!
Omdat ik niet tegen het gekrijs kan als je een hap van een levende neemt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo denk jij eraan om dode baby's op te eten? Damn
Dit is toch niet normaal meerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik niet tegen het gekrijs kan als je een hap van een levende neemt.
Ik snap jouw probleem nietquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal meer![]()
Jij. Met baby-eten schattige beren.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een probleem heb?
Huh. Dat kan ik nou niet echt een probleem noemen. Alleen is een baby eten nu niet echt de normaalste gang van zaken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij. Met baby-eten schattige beren.
Baby's zijn lekker mals enzo. En die blikken van die moeders maken het gewoon nog smaakvoller!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh. Dat kan ik nou niet echt een probleem noemen. Alleen is een baby eten nu niet echt de normaalste gang van zaken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Baby's zijn lekker mals enzo. En die blikken van die moeders maken het gewoon nog smaakvoller!
Denken dat ik daar bang van wordquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef bijdehand het volgende:
Sorry barrie als ik je nu bang heb gemaakt.
Zou je wel moeten zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denken dat ik daar bang van word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |