de laatste posts in dit topic laten blijken dat er nu niet echt sprake was van geweldquote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef DS4 het volgende:
Van een hoogleraar mag je toch verwachten dat hij dit soort zaken oplost zonder geweld... Zwaktebod dus, ook al is de ander nog zo irritant.
Dat was toch zo? Meneer Castricum bleek gewoon een jankbal die begon te bleren toen hij ineens op z'n nummer werd gezet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef DS4 het volgende:
Van een hoogleraar mag je toch verwachten dat hij dit soort zaken oplost zonder geweld... Zwaktebod dus, ook al is de ander nog zo irritant.
Wat is zoquote:Op maandag 27 februari 2012 23:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik vind Rutger![]()
maar dit zat er wel een beetje aan te komen eigenlijk.
quote:
Ik heb het filmpje net bekeken. Als ik het bestuur van de Universiteit Leiden was zou ik deze man eens op het matje laten komen. Hij moet zijn pootjes thuis houden en hoort niet te bedreigen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Mr.44 het volgende:
de laatste posts in dit topic laten blijken dat er nu niet echt sprake was van geweld
Gezien, het valt allemaal opzich mee, ware het niet dat dit een persoon is die hoogleraar is, dan ga je niet roepen: "ik weet je te vinden als je dit uitzend", lol en dat pleit voor persvrijheid?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
vanaf een minuut of 8
Tijd voor een babbeltje met de baas zou ik zeggen.quote:De klassieke kerndeugden - verstandigheid, moed, gematigdheid en rechtvaardigheid - zijn eigenlijk aristocratische deugden. Maar democratie is, zoals de door Kinneging bewonderde Tocqueville al zei, een aristocratie van iedereen. Daarom is in een democratie die morele opvoeding juist voor iedereen nodig, en niet alleen voor een handjevol toekomstige aristocratische leiders. In principe zijn we immers allen geroepen, terwijl onmogelijk op de basisschool al voorspeld kan worden wie uiteindelijk uitverkoren zullen zijn. En uitgerekend in een tijd waarin het dus zaak is in iedereen te investeren liggen de bronnen van de deugdenleer te verstoffen in bibliotheken.
zou ook kunnen duiden op juridische stappen via een advocaat je mag zonder toestemming niet zomaar iets uitzenden zonder dat het enige nieuwswaarde heeft.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gezien, het valt allemaal opzich mee, ware het niet dat dit een persoon is die hoogleraar is, dan ga je niet roepen: "ik weet je te vinden als je dit uitzend", lol en dat pleit voor persvrijheid?
Ten eerste word hij zonder enige reden handtastelijk, ten tweede kan je gewoon zeggen dat je geen toestemming geeft voor uitzending.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zou ook kunnen duiden op juridische stappen via een advocaat je mag zonder toestemming niet zomaar iets uitzenden zonder dat het enige nieuwswaarde heeft.
Wie probeer je voor de gek te houden nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Mr.44 het volgende:
zou ook kunnen duiden op juridische stappen via een advocaat je mag zonder toestemming niet zomaar iets uitzenden zonder dat het enige nieuwswaarde heeft.
Hij roept ook nog: je gaat het water in met je cameraman erij, of woorden van die strekking, dat lijkt me niet te wijzen op juridische stappen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden nu?
Duh, kijkcijfersquote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Denk niet dat die aangifte heel serieus wordt behandeld. Rutger stelt zich overduidelijk aan.
Hij heeft een hoogzwangere vrouw thuiszitten... Kan me enigszins voorstellen dat ie gek wordt als een Rutger ineens voor de deur staat om ff met z'n vrouw te willen babbelen. Gaat best ver, vind je niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij roept ook nog: je gaat het water in met je cameraman erij, of woorden van die strekking, dat lijkt me niet te wijzen op juridische stappen.
Kan ik ook wel begrijpen. Rutger is echt te brutaal soms maar ach.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij heeft een hoogzwangere vrouw thuiszitten... Kan me enigszins voorstellen dat ie gek wordt als een Rutger ineens voor de deur staat om ff met z'n vrouw te willen babbelen. Gaat best ver, vind je niet?
Misschien dat ie dat wel gedaan heeft, maar dat er tactisch geknipt is.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef PKRChamp het volgende:
Heb zojuist dat filmpje gezien en ik vind echt dat Rutger de grootste jankbal van 2012 is tot nu toe. De heer Kinneging is mischien wel fout geweest maar Rutger was vreselijk onfatsoenlijk bezig, beetje jammer dat hij hem niet gewaarschuwd heeft om weg te gaan.
of hij weet wat de consequenties van dit geintje kunnen zijn voor hem en gaat er vanuit dat er niks gebeurd en dat die jankbal voorlopig niet voor de deur staat.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |