Lekker makkelijk. Overigens hou ik van freefighting. Ook leuk vermaak en journalisten moeten zich niet aanstellen als ze een dreun krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef MCMan88 het volgende:
Pownews![]()
Mensen moeten zich niet zo aanstellen, pownews is leuk vermaak en het moet niet te serieus worden genomen, ook niet door de politici.
Precies!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef nikk het volgende:
Rutger is geen journalist. Hij is paparazi. Tuig van de richel. Zulke figuren mogen van mij best aangepakt worden.
Als je dus blijkbaar "leuk vermaak" van Het Binnenhof weert dan is dat dus geen aantasting van de persvrijheid. Voor de persvrijheid heb je namelijke niet vermakelijke lieden maar journalisten nodig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef MCMan88 het volgende:
Pownews![]()
Mensen moeten zich niet zo aanstellen, pownews is leuk vermaak en het moet niet te serieus worden genomen, ook niet door de politici.
Wurgenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef MCMan88 het volgende:
Pownews![]()
Dat je soms moet stoppen met filosoferen en gewoon wat moet doen, denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel leuk dat het om een hoogleraar Rechtsfilosofie gaat. Ik ben benieuwd wat hij in zijn papers schrijft en colleges verteld.
Wie bepaalt wat een goede discussie is? Naema Tahir en haar man Andreas Kinneging?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef MrJones het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat je geen leuk vermaak zou mogen maken. Maar moet je daarvoor ook een persaccreditatie op het Binnenhof krijgen? Of zullen we die plek nu eens gebruiken voor een goede discussie over het functioneren van onze democratie. Geldt in mindere mate ook voor die Jakhalzen overigens.
http://passagenproject.com/blog/tag/arnold-heertje/quote:Kinneging: “Als de Europeanen zich niet voortplanten – wat ze niet doen – hebben we niet genoeg kinderen om ons te vervangen. Uiteindelijk zal Europa dan Afrikaniseren en Azianiseren. Is dat slecht? Ik vind van wel, omdat ik de Europese cultuur hoger acht dan die van Afrika en Azië. Het zou echt de ondergang van het avondland zijn. En dat moeten we, denk ik, zien te voorkomen.” (Trouw, 25-1-2006, religie&filosofie)
Stonden daar journalisten bij Beatrix aan de deur te bellen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Chooselife het volgende:
Wat een zwakke vertoning van onze "hoogleraar". Wat schuilt hier een onmacht in.
Over brutale journalistiek gesproken: Als je iemand hiervoor naar de strot moet grijpen. Wat moeten de Koningin, Mabel en Wim-Lex dan bij die lijkenpikkers in Innsbrück doen, ter plekke doodschieten en overrijden met een Leopard-tank?
Wat is dit nu weer voor random quote, die losstaat van dit onderwerp. Leuk hoor, Google.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een goede discussie is? Naema Tahir en haar man Andreas Kinneging?
Dit is beter?
[..]
http://passagenproject.com/blog/tag/arnold-heertje/
Je gaat deze rechtgeaard conservatief nu toch niet wegschuiven als onmachtig? Juist niet! Geen woorden maar daden. Aanpakken. Niet dat softe gedoe!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Chooselife het volgende:
Wat een zwakke vertoning van onze "hoogleraar". Wat schuilt hier een onmacht in.
Dat hoeft niet als ze in het wild rondlopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Stonden daar journalisten bij Beatrix aan de deur te bellen dan?
Zwakke vent. Te zwak voor het debat. Te zwak voor een ludiek praatje. Te zwak om zich te kunnen beheersen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Je gaat deze rechtgeaard conservatief nu toch niet wegschuiven als onmachtig? Juist niet! Geen woorden maar daden. Aanpakken. Niet dat softe gedoe!
Het begon toch over vrijheid van meningsuiting?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef MrJones het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor random quote, die losstaat van dit onderwerp. Leuk hoor, Google.
Te zwak voor het debat hebben we niet kunnen oordelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:31 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Zwakke vent. Te zwak voor het debat. Te zwak voor een ludiek praatje. Te zwak om zich te kunnen beheersen.
Waar kom jij nou ineens mee aanzetten? WTF heeft dit met deze hele discussie te maken? Een artikel uit 2006 van de man trek je bij commentaar op de column van z'n vrouw? Solliciteer je bij Powned of zo?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een goede discussie is? Naema Tahir en haar man Andreas Kinneging?
Dit is beter?
[..]
http://passagenproject.com/blog/tag/arnold-heertje/
Ja. Dus? Wat biedt die quote daarbij voor toevoeging, behalve dat het aantoont dat deze man inderdaad conservatief is?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Het begon toch over vrijheid van meningsuiting?
Ik heb een hond die op het terrein rondloopt. Veel plezier ermee. Opgelost!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Te zwak voor het debat hebben we niet kunnen oordelen.
Maar als iemand jouw vrouw loopt te staken - wat doe jij dan?
Nee, persvrijheid.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Lastig he, de een mag wel en de ander niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waar kom jij nou ineens mee aanzetten? WTF heeft dit met deze hele discussie te maken? Een artikel uit 2006 van de man trek je bij commentaar op de column van z'n vrouw? Solliciteer je bij Powned of zo?
Nee, het ging over de vrijheid je huis en haard te verdedigen tegen opdringerige mongolen die niet weggaan als je het ze vriendelijk vraagt.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef yyyentle het volgende:
[..]
En wat moet die hond dan doen? De ongenode gast bijten of iets anders? Als dat eerste het doel is, waarom is dat dan minder zwak dan het eigenhanidg te doen? Ik zou zeggen "een zwakke kerel stuur de hond op iemand af - een echte vent pakt het zelf aan"quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb een hond die op het terrein rondloopt. Veel plezier ermee. Opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |