zat net te kijken voor de One X, die is vrijwel overal te krijgen, en redelijk voordelig zelfs, bij verlenging van mn Hi abo voor 2 jaar 30 euro p/m, bij 1 jaar 40...quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga de HTC one S kopen, alleen bij welke provider kan het tot nu toe?
Ik zou het niet doen. Toestelvervangen zal waarschijnlijk gewoon een eenvoudig Android toestel zijn, bij garantie/defecten is het jouw woord tegen machtig Hi woord dus kans dat je sowieso mag dokken en na 1/2 jaar is het toestel nóg niet van jou. Nee, Hi is niet voor mij...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zat net te kijken voor de One X, die is vrijwel overal te krijgen, en redelijk voordelig zelfs, bij verlenging van mn Hi abo voor 2 jaar 30 euro p/m, bij 1 jaar 40...
En das inclusief toestel, maar via een of andere vage leaseconstructienog even kijken wat daar de voor- en nadelen van zijn.
Wat is er mooi aan die kpn deal?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Toestelvervangen zal waarschijnlijk gewoon een eenvoudig Android toestel zijn, bij garantie/defecten is het jouw woord tegen machtig Hi woord dus kans dat je sowieso mag dokken en na 1/2 jaar is het toestel nóg niet van jou. Nee, Hi is niet voor mij...
Wat krijg je er trouwens voor terug bij die ¤30 of ¤40 per maand, qua min/sms/data?
De One S heb ik maar heel even overwogen; snelheid t.o.v. de One X zal in de praktijk niet of nauwelijks verschillen, hij is natuurlijk een stuk kleiner (niet per definitie een na- of voordeel) en andere behuizing/uiterlijk.
De One X/S zijn toestellen die i.c.m. een abonnement vaak wel degelijk voordeliger zijn dan sim-only + toestel en dan maakt de iets geringere prijs van de One S ook niets uit.
Ik heb de Sensation XL in de handen gehad (zelfde scherm- en toestelformaat) en ik gok dat ik daar wel aan kan wennen. Uiterlijk vind ik ook mooier, die witte One X![]()
Ik gok dat ik eind deze week de 1-jarig KPN deal ga doen, kan ik eventueel na het weekend nog voor een Vodafone verlenging kiezen...
Dat die in mijn geval erg voordelig uitvalt doordat je je abonnement omlaag en omhoog kunt doen. Bijvoorbeeld bij Studentmobiel:quote:
nee, valt dus wel mee. Op tweakers zijn ook een heel aantal mensen voor deze deal gegaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef andreas612 het volgende:
die rekt je holletje wat breder op, kpn naait namelijk harder dan concurrenten
Omdat ik donderdag wat tijd te doden heb in de stad, en de site wat informatie niet weergeeft waardoor ik 't niet vertrouwquote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom donderdag?En kijk ook eens naar KPN met z'n actie, loopt tot 31 maart.
Ik heb hier een post staan met een 1-jarig KPN abonnement wat toch zo'n ¤170 goedkoper is dan Vodafone Smart 150, met (voor mij althans) weinig nadelen (minder sms, maar gebruik toch veel whatsapp nu, 250MB internet t.o.v. 1GB internet, maar voor ¤5 extra heb je 500MB, gebruik je die extra 250MB niet betaal je de ¤5 ook niet, en geen 500sms per/maand/jaar uit het buitenland.).
Vodafone is interessanter idd qua abonnement maar ik denk niet dat het voor mij de (ruim) extra ¤170 waard is...
De informatie die op de site staat is inderdaad wat karig, heb naar KPN gebeld en deze hebben het netjes uitgelegd, dus die actie zit wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat ik donderdag wat tijd te doden heb in de stad, en de site wat informatie niet weergeeft waardoor ik 't niet vertrouw
Voor mij is het met mijn wensen en een 2jarig abonnement sowieso voordeliger en beter bij vodafone, maar bedankt voor de tip
Dat is wel heel goedkoop. Waar zit het addertje? Vergeet de 30 euro aansluitkosten trouwens niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef doxtase het volgende:
Mooie aanbieding van vodafone besteld op gsmeasy:
1 jarig abbonement met de HTC one X:
4 maanden 24,25 + 8 maanden 48,50 = 485,00
Toestelprijs: 89,00
Totaal: 574 euro.
1200 MB internet, 150 belminuten en zo goed als onbeperkte sms.
Deze zojuist besteld, in mijn ogen toch het meest voordelig.
Die aanbieding van KPN is ook mooi, alleen heb ik aan 500 MB niet genoeg ben ik bang.
Tevens op tweakers een code gevonden voor een gratis bluetooth headsetje bij een bestelling bij gsmeasy!
De code: ge-47-mja. Je kan kiezen voor 10 krasloten, een 16GB geheugenkaartje of een headsetje.
Dat is het punt nou, zit je eenmaal bij een provider dan wordt je genaaid; verlengen is 9 v.d. 10 duurder dan een nieuw abonnement. Of je betaalt evenveel als bij een nieuw abonnement.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:18 schreef bokkepoot het volgende:
Ik denk een foutje van de webshop...Want als je kiest voor verlenging betaal je 313 euro opeens.
En na 4 maanden betaal je 55 euro per maand
Kan je niet een abbo nemen met minder lasten per maand? Ikl wil eigenlijk niet meer dan 25/m uitgeven. mij betreft betaal ik wel meer aan..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef doxtase het volgende:
Mooie aanbieding van vodafone besteld op gsmeasy:
1 jarig abbonement met de HTC one X:
4 maanden 24,25 + 8 maanden 48,50 = 485,00
Toestelprijs: 89,00
Totaal: 574 euro.
1200 MB internet, 150 belminuten en zo goed als onbeperkte sms.
Deze zojuist besteld, in mijn ogen toch het meest voordelig.
Die aanbieding van KPN is ook mooi, alleen heb ik aan 500 MB niet genoeg ben ik bang.
Tevens op tweakers een code gevonden voor een gratis bluetooth headsetje bij een bestelling bij gsmeasy!
De code: ge-47-mja. Je kan kiezen voor 10 krasloten, een 16GB geheugenkaartje of een headsetje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef Nilscollection het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor de HTC One X launch party zondag!![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig al kennisgemaakt met HTC Sense 4.0 op mijn Desire S![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |