abonnement Unibet Coolblue
pi_109649934
Ja nu gaat het snel :Y Nog een paar kleine dingen (dit weekend gaan we op stap voor gastenboek; kijken voor fotolocatie.. moeten nog afspraak hebben met de babs).
Paar dagen geleden wel flink wat stress doordat ik plots te horen kreeg dat onze bus al geboekt was :') Terwijl ik hem in september had vast gelegd :X
Maar gelukkig iets kunnen regelen met de maatschappij :Y Ik hoop dat de stress verder weg blijft _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef martine1984 het volgende:
mooie locaties!

priemgirl wat gaat t nu in eens snel he? Alles al geregeld? Of zit je in de stress?

Onze ringen zijn klaar, zaterdag gaan we ze ophalen. Ben echt heel erg nieuwschierig. 's avonds onze laatste dansles. Zondag de proeflunch. Heerlijk weer een weekend met bruiloft dingetjes!
O ja ! Openingsdans moeten wij ook nog verzinnen haha :D Die van jullie zal duidelijk wel tof zijn :Y O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109650312
Wij doen niet aan dansen, we hebben geen feest.
Wij en dansen zou ook niks worden, denk ik. _O-
pi_109653517
Wij doen aan dronken dansen :') Ofjah.. ik doe aan (dronken) dansen; vriend dat aan barhangen _O-
Ik verwacht dat we gaan schuifelen en dat ik mijn vriend dan heel de avond niet meer op de dansvloer ga zien :D :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:35:28 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_109655735
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Wij doen aan dronken dansen :') Ofjah.. ik doe aan (dronken) dansen; vriend dat aan barhangen _O-
Ik verwacht dat we gaan schuifelen en dat ik mijn vriend dan heel de avond niet meer op de dansvloer ga zien :D :7
Ik ga wel dronken dansen met je *O*
En valsch meezingen op den muziek O+
disclaimer
pi_109655765
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ga wel dronken dansen met je *O*
En valsch meezingen op den muziek O+
Ik sleur je zo die dansvloer op jongeuh !!! :D O+ En schreeuwen tot we geen stem meer hebben O+ :D

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 29-03-2012 15:47:07 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109658239
Ha waarschijnlijk gaat de bruiloft volgend jaar plaatsvinden! We hebben een dikke meevaller van de belasting gekregen die dus goed te besteden is aan het feest :)

Alleen kreeg ik vorige week te horen dat de neef van mn verloofde in juni volgend jaar gaat trouwen, en die maand wilde wij in eerste instantie ook maar we schuiven maar een beetje op :+
pi_109666145
Wij hebben de spoed cursus gedaan, daar hebben we in 6 weken de cha cha en de quickstep geleerd. Helaas is het nummer van onze openingsdans een rumba en hebben we er dus nog een les aan vast moeten plakken. Maar 1 prive les was voldoende gelukkig. *O*

Ik kan bijna niet wachten tot de grote dag daar is..... ben zo benieuwd naar hoe mn lief er uit zal zien en wat hij van mij zal vinden. Het is zelfs zo erg dat ik vanmorgen zelf serieus er aan dacht om stiekum in t tasje te kijken waar de stropdas van mn lief in zit. :@ Maar ik heb me kunnen inhouden :Y
pi_109666686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Prachtig ja! Wij hebben ook zoiets. De loge foyer van Carré.

[ afbeelding ]
Prachtig, zo iets hebben ze hier jammer genoeg niet. Kapel is ook wel mooi sfeervol gelukkig.

Lit heeft mijn jurk al gezien. En ik ga mee voor zijn pak en die van mijn zoons, dus dat zal hier niet zo'n verrassing zijn. :)
pi_109755043
gister naar de juwelier geweest. Mijn ring is prachtig alleen was er een communicatie stoornisje over die van mn lief. We wilde allebei een zaagsnede in onze ring maar dat hadden ze bij die van mn lief niet gedaan. Dus dat moet nog even gebeuren, over 1,5 week zijn ze dan ongeveer klaar :) zo naar de feest locatie voor de proeflunch
pi_109755196
Hier gisteren gastenboek en enveloppendoos gekocht. Daarna naar de bloemenzaak en bruidsboeket uitgekozen (gassssppp ik vind hem echt geweldig; maar hij is wel apart :D Ben zeer benieuwd hoe de reacties er op zullen zijn :@) incl. de corsages en daarna naar hans anders voor een nieuwen bril voor vriend :D
Weer wat dingen afstrepen van het lijstje O+

Vandaag de menukaarten opstellen en de naamkaarten en maar eens gaan kijken voor een cadeau voor de ouders (waar we nog steeds werkelijk geen idee hebben wat we ze moeten geven _O- )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109770155
Haha je kunt echt merken dat het bij jou nog minder dan een maand is...druk druk druk ;)

Hier het proefkapsel & make-up gisteren gehad. Na een half jaar eindelijk mijn droomkapsel gevonden. Vond ik nog lastiger dan de jurk. Zoveel dingen waar je rekening mee moet houden (de jurk, je gezicht, de sluier, de tiara etc.). Het wordt nu zoiets:



En bij het burgerlijk huwelijk wordt het een losse lage knot met een bloem er in.

Kunnen we weer wat afstrepen van het lijstje :P Volgende stap: proefdineren volgende week. Lekker smullen.
pi_109778058
Mooi kapsel lily!

Ja hier ook heel druk met de puntjes op de i. Vandaag een heerlijke lunch gehad op de trouw/feest locatie. Heerlijk gesmikkeld! Alles komt nu langzaam op zn plaats en dat voelt goed. Volgende maand is het al zover ^)
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:45:46 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_109837774
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:16 schreef Lily1987 het volgende:
Haha je kunt echt merken dat het bij jou nog minder dan een maand is...druk druk druk ;)

Hier het proefkapsel & make-up gisteren gehad. Na een half jaar eindelijk mijn droomkapsel gevonden. Vond ik nog lastiger dan de jurk. Zoveel dingen waar je rekening mee moet houden (de jurk, je gezicht, de sluier, de tiara etc.). Het wordt nu zoiets:

[ afbeelding ]

En bij het burgerlijk huwelijk wordt het een losse lage knot met een bloem er in.

Kunnen we weer wat afstrepen van het lijstje :P Volgende stap: proefdineren volgende week. Lekker smullen.
Leuk kapsel, maar wat een jurk heeft die vrouw aan zeg :')

Wij gaan vanavond es kijken bij onze eventuele locatie. Ik wilde het stadhuis ook al boeken, maar dat kan maximaal 1 jaar van te voren :')

Oh en wat betreft kapsels, mijn haar valt toch niet op te steken. En van die oriflame vrouwen krijg ik schopneigingen. Dus make-up doe ik zelf, qua haar valt er sowieso al niks van te maken :7
disclaimer
pi_109839418
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Leuk kapsel, maar wat een jurk heeft die vrouw aan zeg :')

Wij gaan vanavond es kijken bij onze eventuele locatie. Ik wilde het stadhuis ook al boeken, maar dat kan maximaal 1 jaar van te voren :')

Oh en wat betreft kapsels, mijn haar valt toch niet op te steken. En van die oriflame vrouwen krijg ik schopneigingen. Dus make-up doe ik zelf, qua haar valt er sowieso al niks van te maken :7
Oh.. wat vaag.. Dus dan moet je nog tot eind mei wachten -O- Naja je kan alvast informeren iig. :Y

Hier zijn we nog steeds inspiratieloos qua cadeaus voor ouders.. Ik wil geen grote foto geven.. Want ik weet dat ze dat maar niks vinden (hebben van mijn broer grote foto gehad en die hangt 'verplicht' in de woonkamer).
Maar wat anders... Weekendje weg? Gegraveerde glazen? Heb géén idee waar ik ze blij mee kan maken. Dat wordt me nog wat... Heb nog 4weken tijd _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:31:29 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_109840262
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oh.. wat vaag.. Dus dan moet je nog tot eind mei wachten -O- Naja je kan alvast informeren iig. :Y

Hier zijn we nog steeds inspiratieloos qua cadeaus voor ouders.. Ik wil geen grote foto geven.. Want ik weet dat ze dat maar niks vinden (hebben van mijn broer grote foto gehad en die hangt 'verplicht' in de woonkamer).
Maar wat anders... Weekendje weg? Gegraveerde glazen? Heb géén idee waar ik ze blij mee kan maken. Dat wordt me nog wat... Heb nog 4weken tijd _O-
Iets voor in de tuin misschien? Mooie grote struik / boom / tuinbeeld van huilende engel?
Een puppy?
Een jaarabonnement op Vrij Uit?
Een circusactiviteit?
disclaimer
pi_109840432
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Iets voor in de tuin misschien? Mooie grote struik / boom / tuinbeeld van huilende engel?
Een puppy?
Een jaarabonnement op Vrij Uit?
Een circusactiviteit?
Bedankt voor jou ongelooflijk goeien bijdrage weer _O- :')
Ik zal de circusactiviteit alvast voorstellen. Wellicht iets om met iedereen te gaan doen. Vooral de pyramide O+ :Y

:6
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109845942
wij geven onze getuigen en cerimonimeesters een dinercheque. Nu alleen nog wat verzinnen voor mn schoonzus, maar die woont in new zealand dus een kadobon is geen optie. Dus dat is nog een lastige opgave....
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:16:32 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_109846685
wat is eigenlijk de reden dat je voor iedereen kado's moet kopen? Is het feit dat je duizenden euro's investeert in het feest nog niet zat? Ik vraag me dat oprecht af... Ik ken dit principe namelijk niet.
disclaimer
pi_109846711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
wat is eigenlijk de reden dat je voor iedereen kado's moet kopen? Is het feit dat je duizenden euro's investeert in het feest nog niet zat? Ik vraag me dat oprecht af... Ik ken dit principe namelijk niet.
Wij geven aan de ouders; omdat wij een deel van feest (van mijn ouders) en de huwelijksreis (van zijn ouders) cadeau krijgen. :Y

Verder krijgt niemand iets :7

*edit: ik lieg. We hebben ook bedankingen :P Maar goed... :@

[ Bericht 5% gewijzigd door PriemGirl op 04-04-2012 15:53:14 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109890316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
wat is eigenlijk de reden dat je voor iedereen kado's moet kopen? Is het feit dat je duizenden euro's investeert in het feest nog niet zat? Ik vraag me dat oprecht af... Ik ken dit principe namelijk niet.
Ik wil wel de ouders een kleinigheidje geven, al is het maar een bloem. Weet nog niet wat ik ga geven.

Oe, ben helemaal hyper, konden geen feestlokatie vinden en nu kunnen we zaterdag ergens kijken.
Hopelijk is het zo mooi als het lijkt en niet onbetaalbaar.
pi_109898220
wij geven onze fotograven een kleinigheid aangezien ze t gratis doen. En onze cerimonimeesters die tevens onze getuigen zijn voor t werk wat ze doen. Maar dan vind ik t oneerlijk als onze andere 2 getuigen niks krijgen. Dus tja dan zit je al snel op meer kadotjes dan je hoopt maar aan de andere kant maakt dat kleine beetje geld niks meer uit op de totale begroting

vanavond onze bruidstaart proeven. Heb net 2 samples opgehaald. Mmmm heb er zin in :)
pi_109923874
Is voor de ouders zelf een fotoalbum samenstellen en dat geven een idee misschien?
Een kado is altijd zo persoonlijk vind ik. Zeker als je mensen wilt bedanken die iets speciaals voor je doen of betekenen, dat is toch wat anders dan een standaard verjaardagskadootje..
Wij denken voor de getuigen een gezamenlijk etentje en voor mijn bruidsmeisjes iets van een sieraad ofzo?

Nog een maand of 4 te gaan hier. Heb het idee dat we veel hebben gedaan, maar dat er nog zo veel meer moet en dat dat allemaal niet gaat lukken. Over 6 weken in ieder geval de 2e doorpasafspraak voor mijn jurk en dit keer gaan de bruidsmeisjes en (toekomstige) schoonmama mee. Die heeft nog niks gezien dus ik hoop dat ze het mooi vindt :)

Hebben jullie ook vaak dromen over de bruiloft, en dat alles dan fout of heel anders gaat? Ik heb intussen allerlei onzin meegemaakt van de verkeerde jurk, allemaal wildvreemde gasten tot een huge en foei lellik bruidsboeket dat me achtervolgde :') Nou droom ik meestal heel raar maar is dit herkenbaar?
pi_109924117
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:16 schreef Lily1987 het volgende:

[ afbeelding ]

Dat ziet er nou echt mooi uit! Vaak vind je op foto' s zo van die nepkrullen, terwijl dit oogt natuurlijk :) Tevens: die 'vent' op de achtergrond _O-
pi_109928402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:18 schreef Miss-EL het volgende:
Is voor de ouders zelf een fotoalbum samenstellen en dat geven een idee misschien?
Een kado is altijd zo persoonlijk vind ik. Zeker als je mensen wilt bedanken die iets speciaals voor je doen of betekenen, dat is toch wat anders dan een standaard verjaardagskadootje..
Wij denken voor de getuigen een gezamenlijk etentje en voor mijn bruidsmeisjes iets van een sieraad ofzo?

Nog een maand of 4 te gaan hier. Heb het idee dat we veel hebben gedaan, maar dat er nog zo veel meer moet en dat dat allemaal niet gaat lukken. Over 6 weken in ieder geval de 2e doorpasafspraak voor mijn jurk en dit keer gaan de bruidsmeisjes en (toekomstige) schoonmama mee. Die heeft nog niks gezien dus ik hoop dat ze het mooi vindt :)

Hebben jullie ook vaak dromen over de bruiloft, en dat alles dan fout of heel anders gaat? Ik heb intussen allerlei onzin meegemaakt van de verkeerde jurk, allemaal wildvreemde gasten tot een huge en foei lellik bruidsboeket dat me achtervolgde :') Nou droom ik meestal heel raar maar is dit herkenbaar?
Ik heb 1 keer naar gedroomd; dat er niks qua planning klopte en dat onze trouw niet eens geregistreerd stond. Dus we konden niet trouwen.. Dus toen gingen we maar feesten.. maar de feestzaal had ook niks geboekt staan.. Dus gingen we naar de kroeg :')
Verder heb ik nooit slechte bruiloftsdromen; maar ik hoor wel veel vrouwen die dat hebben.. Ik ben gewoon niet zo bridezilla opgesteld denk ik... Ik heb meestal zoiets van: ahhh komt wel goed joh! Maak je niet druk ;) Dus kan me wel snel over dingen zetten :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 5 april 2012 @ 13:09:51 #150
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_109936317
Wij hebben slecht nieuws....mijn schoonvader is ernstig ziek, het ziet er zelfs naar uit dat we een reserve getuige nodig hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')