Ah nee toch.. jeetje....... veel sterktequote:Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef Patapon het volgende:
Wij hebben slecht nieuws....mijn schoonvader is ernstig ziek, het ziet er zelfs naar uit dat we een reserve getuige nodig hebben.
De mensen die wat extra's hebben gedaan voor het huwelijk bedanken. Ouders die hebben gesponsord, de getuigen die o.a. het vrijgezellenfeest hebben georganiseerd, de ceremoniemeester die er veel uren in heeft gestoken, de bruidskinderen die de hele dag meehelpen etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
wat is eigenlijk de reden dat je voor iedereen kado's moet kopen? Is het feit dat je duizenden euro's investeert in het feest nog niet zat? Ik vraag me dat oprecht af... Ik ken dit principe namelijk niet.
Ah, het zit jullie ook niet meequote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef Patapon het volgende:
Thnx.
We hopen dat hij er nog bij zal zijn.
Toen we op onze oorspronkelijke datum (06-06-06) wilde trouwen was hij ook al ernstig ziek. Er speelden toen nog meer zaken en uiteindelijk hebben we toen besloten het niet door te laten gaan.
Nu zijn we 6 jaar verder en weer hangen er donkere wolken boven ons.
Dit keer gaan we wel door maar leuk is anders.
Die optie werd ons vandaag ook aangeraden bij de tweede feestlokatie waar we gingen kijken. Klonk best goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wilde ook graag zo'n echte mierzoete bruidstaart, maar het werd ijstaart!
Vooral lekker voor in de zomer!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die optie werd ons vandaag ook aangeraden bij de tweede feestlokatie waar we gingen kijken. Klonk best goed.
Begin september is strikt genomen nog zomerquote:Op zondag 8 april 2012 11:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Vooral lekker voor in de zomer!
We hadden een 3-laags: stroopwafel, straciatella en rode vruchten!
Taart vind ik ook niet zo belangrijk.. behalve de smaak dan. Afgelopen week 2 proeftaartjes mee naar huis gekregen. En daarop hebben we onze keuze gemaakt. Het wordt zwitserse room met framboosquote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben blij dat wij geen taart moeten regelenWij hebben een 'torentaart' gekozen bij de zaal en zij regelen die dan verder
Klaar; simpel; slotje
Ik geef er ook niet zoveel om eigenlijkAls er maar iets qua dessert op tafel komt
Spannend. Doen jullie zelf geschreven trouwgeloftes?quote:Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen trouwens afspraak met de babsBen zeer benieuwd
Vriend moet nog tekst opmaken
Nah. Ik denk dat we niets meer gaan zeggen dan 'ja ik wil' en dat de babs de rest gaat opvullenquote:Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Spannend. Doen jullie zelf geschreven trouwgeloftes?
Cupcake met witte rozen of orcideen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:33 schreef Mangostine het volgende:
Patapon, sterkte, hopen dat ie het toch nog mag meemaken!
Wij zijn eruit en geven onze gasten een zakje bloemzaadjes als bedankje. Niet te duur, leuk aandenken en ziet er feestelijk uit in een grote mand met de kaartjes eraan.
Nu inderdaad nog nadenken over cadeaus voor ouders, getuigen en ceremoniemeester. Voor de ouders misschien een mooi beeldje... voor de getuigen een fles drank ofzo? Lastig hoor.
En onze ringen zijn zo goed als klaar en ze zijn zo mooi geworden! Echt heel bijzonder. Ben wel nog benieuwd naar de gravure. We hebben gekozen voor kleine maar strakke blokletters. Het standaardlettertype vonden we echt niet mooi. Nouja, hoe vaak kijk je ook naar je gravure?
Verder hebben wij cupcakes besteld, ipv een taart. Nu moeten we wel nog nadenken over een ontwerp. Weten wij veel. Ik google me suf voor ideeën en weet nu wel zeker dat het geen bloemetjes of gezichtjes wordeniets feestelijks. Hebben jullie inspiratie?
Even uit de lurkstand voor een (goedbedoelde) tip.quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:33 schreef Mangostine het volgende:
Nu inderdaad nog nadenken over cadeaus voor ouders, getuigen en ceremoniemeester. Voor de ouders misschien een mooi beeldje... voor de getuigen een fles drank ofzo? Lastig hoor.
Wij nog 17 dagenquote:Op woensdag 11 april 2012 08:51 schreef martine1984 het volgende:
onze teller staat op 30 dagen..... De tijd gaat nu echt snel!
Priemgirl, hoe was t gesprek met de babs gister?
Jup: http://www.geldrop-mierlo.nl/DeGemeente/Trouwlocaties.htmquote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
dus je hebt 'r niet zelf gekozen? Is het dan wel een babs?
Thanks, denk dat we dit inderdaad doen. En dan onze ceremoniemeester vragen om de pennen bij zich te houden en ze bij het tekenmoment toe te schuiven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Even uit de lurkstand voor een (goedbedoelde) tip.
Wij hebben onze getuigen gegraveerde pennen gegeven waarmee ze de trouwakte konden ondertekenen.
Ik geloof dat onze namen en de trouwdatum erin stonden.
Oh, wat zuur! Bij ons is het eerder andersom, mijn CM vraagt de hele tijd wanneer ze nou wat moet doen, en dan heb ik juist niks.quote:En verder: onze ceremoniemeester is een lambalBiedt zelf aan om taken van ons over te nemen, en voert dan niks uit. Wij bellen en mailen, niet bereikbaar. Nou, reken maar dat die geen gegraveerde pen krijgt. Een bierpakketje mag ie het mee doen.
En dan komen met, ja ik heb het zo druk. Dan bied je het toch niet aan?![]()
Nou ja, het is dat we echt iemand nodig hebben om de regie op de dag zelf uit handen te geven... en dat we al van ceremoniemeester hebben moeten switchen. Maar het is ons niet echt gegund ofzo.
Hahaha nou ik heb ook nog steeds niets op papier staan. Ik ben zo slecht in gevoelens op papier uit te drukken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
Vanavond babsWhao !
Vriend was gisteren met de tekst bezig.. Zei ie: "Mag ik hier niet zetten: Zie antwoord priem ? "![]()
Wij hebben afgelopen weekend het gewoon aan mijn ouders gezegd dat we ze een cadeau willen doen maar écht geen idee hebben.. Ze gingen er over nadenkenvonden het wel tof dat we het gewoon vroegen; vooraleer we met een cadeau kwamen waar ze eik niks aan vinden
Wij ook niet.. En erg 'gevoelig' en zweverig zijn wij gewoon niet; dus het ging behoorlijk spontaan eikquote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Hahaha nou ik heb ook nog steeds niets op papier staan. Ik ben zo slecht in gevoelens op papier uit te drukken.
Uh... lijkt me ook behoorlijk lastigquote:Op woensdag 11 april 2012 16:43 schreef Mangostine het volgende:
Wij trouwen in een andere gemeente, maar daar zijn het alleen babsen die de huwelijken voltrekken. Over 2 weken hebben wij een afspraak met "onze" babs.
[..]
Thanks, denk dat we dit inderdaad doen. En dan onze ceremoniemeester vragen om de pennen bij zich te houden en ze bij het tekenmoment toe te schuiven.
En lunapuella, qua cupcakes hebben we eens geinformeerd of het mogelijk is om gewoon een "toef" bovenop te doen, zoals jullie idee, en dan in verschillende kleuren. We hebben nou eenmaal geen thema of kleurstelling, maar we houden wel van kleur.
En verder: onze ceremoniemeester is een lambalBiedt zelf aan om taken van ons over te nemen, en voert dan niks uit. Wij bellen en mailen, niet bereikbaar. Nou, reken maar dat die geen gegraveerde pen krijgt. Een bierpakketje mag ie het mee doen.
En dan komen met, ja ik heb het zo druk. Dan bied je het toch niet aan?![]()
Nou ja, het is dat we echt iemand nodig hebben om de regie op de dag zelf uit handen te geven... en dat we al van ceremoniemeester hebben moeten switchen. Maar het is ons niet echt gegund ofzo.
Vaakquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:33 schreef Mangostine het volgende:
Patapon, sterkte, hopen dat ie het toch nog mag meemaken!
Wij zijn eruit en geven onze gasten een zakje bloemzaadjes als bedankje. Niet te duur, leuk aandenken en ziet er feestelijk uit in een grote mand met de kaartjes eraan.
En onze ringen zijn zo goed als klaar en ze zijn zo mooi geworden! Echt heel bijzonder. Ben wel nog benieuwd naar de gravure. We hebben gekozen voor kleine maar strakke blokletters. Het standaardlettertype vonden we echt niet mooi. Nouja, hoe vaak kijk je ook naar je gravure?
Verder hebben wij cupcakes besteld, ipv een taart. Nu moeten we wel nog nadenken over een ontwerp. Weten wij veel. Ik google me suf voor ideeën en weet nu wel zeker dat het geen bloemetjes of gezichtjes wordeniets feestelijks. Hebben jullie inspiratie?
Nee, het heet altijd een babsquote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt toch alleen een babs als je niet op het stadhuis trouwt, klopt dat? Anders heb je toch een abs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |