abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109936444
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef Patapon het volgende:
Wij hebben slecht nieuws....mijn schoonvader is ernstig ziek, het ziet er zelfs naar uit dat we een reserve getuige nodig hebben.
Ah nee toch.. jeetje....... veel sterkte ;( :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 5 april 2012 @ 13:45:33 #152
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_109937796
Thnx.

We hopen dat hij er nog bij zal zijn.

Toen we op onze oorspronkelijke datum (06-06-06) wilde trouwen was hij ook al ernstig ziek. Er speelden toen nog meer zaken en uiteindelijk hebben we toen besloten het niet door te laten gaan.
Nu zijn we 6 jaar verder en weer hangen er donkere wolken boven ons.

Dit keer gaan we wel door maar leuk is anders.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:50:09 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_109938011
Oh patapon, wat naar ;( Sterkte :*
disclaimer
pi_109946343
patapon, wat erg voor jullie! Sterkte
pi_109975023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
wat is eigenlijk de reden dat je voor iedereen kado's moet kopen? Is het feit dat je duizenden euro's investeert in het feest nog niet zat? Ik vraag me dat oprecht af... Ik ken dit principe namelijk niet.
De mensen die wat extra's hebben gedaan voor het huwelijk bedanken. Ouders die hebben gesponsord, de getuigen die o.a. het vrijgezellenfeest hebben georganiseerd, de ceremoniemeester die er veel uren in heeft gestoken, de bruidskinderen die de hele dag meehelpen etc.
Ik vind dat er toch wel bij horen. Zonder al die mensen red je het niet. Zij maken van jouw dag een groot feest. En je kunt zelf bedenken hoeveel geld je daaraan wilt besteden.

De bedankjes aan het einde...haha als je daar goed over gaat nadenken dan is het best raar. Mensen bedanken dat ze zijn gekomen terwijl ze de hele dag of avond op jouw kosten feest hebben gevierd. Je moet het misschien meer zien als een aandenken. En ook daar kun je het zo gek maken als je wilt.
pi_109975066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef Patapon het volgende:
Thnx.

We hopen dat hij er nog bij zal zijn.

Toen we op onze oorspronkelijke datum (06-06-06) wilde trouwen was hij ook al ernstig ziek. Er speelden toen nog meer zaken en uiteindelijk hebben we toen besloten het niet door te laten gaan.
Nu zijn we 6 jaar verder en weer hangen er donkere wolken boven ons.

Dit keer gaan we wel door maar leuk is anders.
Ah, het zit jullie ook niet mee ;( Wanneer is de trouwdag?
pi_109981720
Patapon sterkte :*
pi_109983289
Patapon sterkte, ik hoop dat alles goed gaat. :{
pi_110000754
Oei Patapon, wat naar. :{
Sterkte. :*
pi_110014704
Patapon, sterkte, hopen dat ie het toch nog mag meemaken!

Wij zijn eruit en geven onze gasten een zakje bloemzaadjes als bedankje. Niet te duur, leuk aandenken en ziet er feestelijk uit in een grote mand met de kaartjes eraan.

Nu inderdaad nog nadenken over cadeaus voor ouders, getuigen en ceremoniemeester. Voor de ouders misschien een mooi beeldje... voor de getuigen een fles drank ofzo? Lastig hoor.

En onze ringen zijn zo goed als klaar en ze zijn zo mooi geworden! Echt heel bijzonder. Ben wel nog benieuwd naar de gravure. We hebben gekozen voor kleine maar strakke blokletters. Het standaardlettertype vonden we echt niet mooi. Nouja, hoe vaak kijk je ook naar je gravure?

Verder hebben wij cupcakes besteld, ipv een taart. Nu moeten we wel nog nadenken over een ontwerp. Weten wij veel. Ik google me suf voor ideeën en weet nu wel zeker dat het geen bloemetjes of gezichtjes worden :') iets feestelijks. Hebben jullie inspiratie?
pi_110019039
Wij hebben petit fours ipv taart.
Gisteren jurken gaan passen. De eerste jurk was meteen de jurk. *O*
pi_110019947
Wij doen waarschijnlijk gewoon een lekkere swirl botercrème op de cupcakes. Eventueel met eetbare parels of gekleurd 'zand'. Ziet er ook feestelijk uit, lekker simpel en geen fondant (niet lekker) of marsepein (vriend is allergisch) nodig. :)
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:29:36 #163
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_110021121
Wat een leuke trouwlocaties allemaal hier..

Dit was de onze: O+ O+ O+

Ik wilde ook graag zo'n echte mierzoete bruidstaart, maar het werd ijstaart! :)
Perfect als toetje.. voor de gasten die in de avond kwamen hadden we stroopwafels.. :9

Patapon.. sterkte voor jullie ! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_110041673
Het voelt nu wel een stuk echter, nu ik m'n jurk heb gekozen.
We zijn ook eindelijk uit de muziek. *O*
pi_110042488
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wilde ook graag zo'n echte mierzoete bruidstaart, maar het werd ijstaart! :)
Die optie werd ons vandaag ook aangeraden bij de tweede feestlokatie waar we gingen kijken. Klonk best goed :9.

Patapon, sterkte :{. Hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 8 april 2012 @ 11:25:32 #166
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_110051288
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Die optie werd ons vandaag ook aangeraden bij de tweede feestlokatie waar we gingen kijken. Klonk best goed :9.
Vooral lekker voor in de zomer! :)
We hadden een 3-laags: stroopwafel, straciatella en rode vruchten! :9
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_110051454
quote:
17s.gif Op zondag 8 april 2012 11:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Vooral lekker voor in de zomer! :)
We hadden een 3-laags: stroopwafel, straciatella en rode vruchten! :9
Begin september is strikt genomen nog zomer :+.

Die 3-laags klinkt wel een beetje als: "zet maar rolstoelen neer, niemand gaat voorlopig op eigen kracht nog lopen" :D.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 8 april 2012 @ 11:59:04 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_110052059
ons raadden ze ook een ijstaart aan, dat zal dus wel hip zijn?
Recal als ik ben vind ik het dan al meteen niks meer. Daarom moet ik ook geen bruidstijdschriften lezen geloof ik :')
disclaimer
  zondag 8 april 2012 @ 12:01:23 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_110052118
mijn vroegere buurmeisje heeft d'r eigen bruidstaart gebakken, lijkt me ook wel wat. Alleen gaat niemand daarvan eten als ik dat doe... Ik ga wel een leuke hobbytaartenbakker in de buurt zoeken :Y
disclaimer
pi_110093773
Ik ben blij dat wij geen taart moeten regelen :P Wij hebben een 'torentaart' gekozen bij de zaal en zij regelen die dan verder :P
Klaar; simpel; slotje :+
Ik geef er ook niet zoveel om eigenlijk :@ Als er maar iets qua dessert op tafel komt :D
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_110096821
Morgen trouwens afspraak met de babs :D Ben zeer benieuwd :P

Vriend moet nog tekst opmaken :')
pi_110098957
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben blij dat wij geen taart moeten regelen :P Wij hebben een 'torentaart' gekozen bij de zaal en zij regelen die dan verder :P
Klaar; simpel; slotje :+
Ik geef er ook niet zoveel om eigenlijk :@ Als er maar iets qua dessert op tafel komt :D
Taart vind ik ook niet zo belangrijk.. behalve de smaak dan. Afgelopen week 2 proeftaartjes mee naar huis gekregen. En daarop hebben we onze keuze gemaakt. Het wordt zwitserse room met framboos :Y)
pi_110098981
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen trouwens afspraak met de babs :D Ben zeer benieuwd :P

Vriend moet nog tekst opmaken :')
Spannend. Doen jullie zelf geschreven trouwgeloftes?
pi_110101728
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:30 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Spannend. Doen jullie zelf geschreven trouwgeloftes?
Nah. Ik denk dat we niets meer gaan zeggen dan 'ja ik wil' en dat de babs de rest gaat opvullen O-)
pi_110117261
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 07:33 schreef Mangostine het volgende:

Wij zijn eruit en geven onze gasten een zakje bloemzaadjes als bedankje. Niet te duur, leuk aandenken en ziet er feestelijk uit in een grote mand met de kaartjes eraan.

Nu inderdaad nog nadenken over cadeaus voor ouders, getuigen en ceremoniemeester. Voor de ouders misschien een mooi beeldje... voor de getuigen een fles drank ofzo? Lastig hoor.

En onze ringen zijn zo goed als klaar en ze zijn zo mooi geworden! Echt heel bijzonder. Ben wel nog benieuwd naar de gravure. We hebben gekozen voor kleine maar strakke blokletters. Het standaardlettertype vonden we echt niet mooi. Nouja, hoe vaak kijk je ook naar je gravure?

Verder hebben wij cupcakes besteld, ipv een taart. Nu moeten we wel nog nadenken over een ontwerp. Weten wij veel. Ik google me suf voor ideeën en weet nu wel zeker dat het geen bloemetjes of gezichtjes worden :') iets feestelijks. Hebben jullie inspiratie?
Cupcake met witte rozen of orcideen?
Doelen zijn dromen met een deadline
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:00:02 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110140013
quote:

Even uit de lurkstand voor een (goedbedoelde) tip.
Wij hebben onze getuigen gegraveerde pennen gegeven waarmee ze de trouwakte konden ondertekenen.
Ik geloof dat onze namen en de trouwdatum erin stonden.
pi_110141344
Vanavond babs :o Whao !
Vriend was gisteren met de tekst bezig.. Zei ie: "Mag ik hier niet zetten: Zie antwoord priem ? "
:') _O-

Wij hebben afgelopen weekend het gewoon aan mijn ouders gezegd dat we ze een cadeau willen doen maar écht geen idee hebben.. Ze gingen er over nadenken O+ vonden het wel tof dat we het gewoon vroegen; vooraleer we met een cadeau kwamen waar ze eik niks aan vinden _O-
pi_110169999
onze teller staat op 30 dagen..... De tijd gaat nu echt snel!

Priemgirl, hoe was t gesprek met de babs gister?
pi_110170459
Wij hebben vanaf vandaag nog precies zes maanden. En dat vind ik ook al snel gaan, haha. Het grootste deel is gelukkig al geregeld, maar we moeten nog redelijk wat details doen (ik noem maar de ringen...).
pi_110181245
Wij nog iets meer dan vijf.
Gisteren ben ik achter een videograaf en haar en make-up aan gegaan.

Ook contact gehad met onze fotograaf en de mevrouw die onze hondjes brengt voor de fotosessie en daarna naar hun logeeradressen.

Ik ben nu echt aan 't aftellen tot de jurk binnen is. :D
pi_110182365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:51 schreef martine1984 het volgende:
onze teller staat op 30 dagen..... De tijd gaat nu echt snel!

Priemgirl, hoe was t gesprek met de babs gister?
Wij nog 17 dagen :D

Ja gesprek was super :Y Errrrrrg leuk vrouwtje.. Heeft 2u lang zitten kletsen en heel veel opgeschreven. Alle verhalen genoteerd; dus ze gaat er wel iets moois van maken O+ Erg goed gevoel bij :D
pi_110185155
dat is fijn priemgirl! Bij ons komt de babs dinsdag avond langs, ik hoop dat t allemaal goed verloopt. Stel dat t niet het geval is zou je dan nog mogen switchen???
  woensdag 11 april 2012 @ 15:59:27 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_110185608
je hebt toch alleen een babs als je niet op het stadhuis trouwt, klopt dat? Anders heb je toch een abs? :D
disclaimer
pi_110185949
Géén idee !! _O- Ik weet wel dat de onze niet getrouwd is.. en dat wij 'geen doorsnee koppel' zijn _O- Ze moest vooral erg lachen om onze vrijgezellenverhalen :')

@Martine: Ik ga er van uit dat je wel mag aangeven iemand anders te willen als je er geen klik mee hebt? Ik bedoel... Lijkt me wel belangrijk in ieder geval :P
  woensdag 11 april 2012 @ 16:08:55 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_110186030
dus je hebt 'r niet zelf gekozen? Is het dan wel een babs? :D
disclaimer
pi_110186077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
dus je hebt 'r niet zelf gekozen? Is het dan wel een babs? :D
Jup: http://www.geldrop-mierlo.nl/DeGemeente/Trouwlocaties.htm

Wij hebben die middelste.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:11:25 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_110186150
ah okee, weer wat geleerd :D zal ook wel schelen aan het formaat van de gemeente.
disclaimer
pi_110187647
Wij trouwen in een andere gemeente, maar daar zijn het alleen babsen die de huwelijken voltrekken. Over 2 weken hebben wij een afspraak met "onze" babs.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Even uit de lurkstand voor een (goedbedoelde) tip.
Wij hebben onze getuigen gegraveerde pennen gegeven waarmee ze de trouwakte konden ondertekenen.
Ik geloof dat onze namen en de trouwdatum erin stonden.
Thanks, denk dat we dit inderdaad doen. En dan onze ceremoniemeester vragen om de pennen bij zich te houden en ze bij het tekenmoment toe te schuiven.

En lunapuella, qua cupcakes hebben we eens geinformeerd of het mogelijk is om gewoon een "toef" bovenop te doen, zoals jullie idee, en dan in verschillende kleuren. We hebben nou eenmaal geen thema of kleurstelling, maar we houden wel van kleur.

En verder: onze ceremoniemeester is een lambal }:| Biedt zelf aan om taken van ons over te nemen, en voert dan niks uit. Wij bellen en mailen, niet bereikbaar. Nou, reken maar dat die geen gegraveerde pen krijgt. Een bierpakketje mag ie het mee doen.
En dan komen met, ja ik heb het zo druk. Dan bied je het toch niet aan? -O-
Nou ja, het is dat we echt iemand nodig hebben om de regie op de dag zelf uit handen te geven... en dat we al van ceremoniemeester hebben moeten switchen. Maar het is ons niet echt gegund ofzo.
pi_110189357
quote:
En verder: onze ceremoniemeester is een lambal }:| Biedt zelf aan om taken van ons over te nemen, en voert dan niks uit. Wij bellen en mailen, niet bereikbaar. Nou, reken maar dat die geen gegraveerde pen krijgt. Een bierpakketje mag ie het mee doen.
Nou ja, het is dat we echt iemand nodig hebben om de regie op de dag zelf uit handen te geven... en dat we al van ceremoniemeester hebben moeten switchen. Maar het is ons niet echt gegund ofzo.
Oh, wat zuur! Bij ons is het eerder andersom, mijn CM vraagt de hele tijd wanneer ze nou wat moet doen, en dan heb ik juist niks. :') maar goed, ze hoeven bij ons sowieso niet zoveel te doen, alleen speechverzoeken inplannen als de uitnodigingen verstuurd zijn, en de regie op de dag zelf idd.
pi_110189871
Ja, onze eerste ceremoniemeester was ook zo! En als ze iets ging uitzoeken voor ons hadden we een uur later een uitgewerkt document via mail.
Maar ja, die moest het zo nodig uitmaken met mijn broertje. -O-
pi_110189906
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
Vanavond babs :o Whao !
Vriend was gisteren met de tekst bezig.. Zei ie: "Mag ik hier niet zetten: Zie antwoord priem ? "
:') _O-

Wij hebben afgelopen weekend het gewoon aan mijn ouders gezegd dat we ze een cadeau willen doen maar écht geen idee hebben.. Ze gingen er over nadenken O+ vonden het wel tof dat we het gewoon vroegen; vooraleer we met een cadeau kwamen waar ze eik niks aan vinden _O-
Hahaha nou ik heb ook nog steeds niets op papier staan. Ik ben zo slecht in gevoelens op papier uit te drukken.
pi_110191089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Hahaha nou ik heb ook nog steeds niets op papier staan. Ik ben zo slecht in gevoelens op papier uit te drukken.
Wij ook niet.. En erg 'gevoelig' en zweverig zijn wij gewoon niet; dus het ging behoorlijk spontaan eik :D Ze vond het vooral leuk dat ik uitgebreid had beschreven hoe we elkaar hadden leren kennen en hoe hij huwelijksaanzoek heeft gedaan :P
Enige wat we wel even toevoegden was of ze onze ouders even extra wilden bedanken; want mijn ouders hebben mij áltijd 225km weg gebracht; in het begin van onze relatie (ik had nog geen rijbewijs en mijn ouders wilden absoluut niet dat ik met de trein ging).
Dus eigenlijk zijn wij samen door onze ouders en is een mooi moment om dat even speciaal te benadrukken :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:43 schreef Mangostine het volgende:
Wij trouwen in een andere gemeente, maar daar zijn het alleen babsen die de huwelijken voltrekken. Over 2 weken hebben wij een afspraak met "onze" babs.

[..]

Thanks, denk dat we dit inderdaad doen. En dan onze ceremoniemeester vragen om de pennen bij zich te houden en ze bij het tekenmoment toe te schuiven.

En lunapuella, qua cupcakes hebben we eens geinformeerd of het mogelijk is om gewoon een "toef" bovenop te doen, zoals jullie idee, en dan in verschillende kleuren. We hebben nou eenmaal geen thema of kleurstelling, maar we houden wel van kleur.

Uh... lijkt me ook behoorlijk lastig :@ -O- Je legt tenslotte straks wel de complete dat in zijn handen ook.. Ga je er wel van uit dat het allemaal goed geregeld zal worden....
pi_110196683
Dat is inderdaad wel een extra bedankje waard Priemgirl! Mooi verhaal.
Mangostine wat balen van je ceremoniemeester, het is een belangrijke taak die goed uitgevoerd moet worden. ~O> Onze eerste keus heeft daarom ook geweigerd omdat hij het te druk heeft om dit goed te doen.
pi_110196923
Nouja, de dag heeft geen complex programma, en het is wel iemand die in elk geval de lead daarin kan en durft te nemen.
En we hebben al moeten switchen, dus voor die laatste 6 weken moeten we maar even doorbijten dan.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:47:13 #195
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_110204975
quote:

Vaak :@ om te kijken of mijn ring niet ondersteboven zit :@ /ocd

Maar onze ringen hebben gaten erin dus voor je haarspul indoet, deeg gaat kneden en zulks moet 'ie af, dus dan kijk ik daarnaar ;)

*sneakt topic weer uit*
3!
  woensdag 11 april 2012 @ 21:53:49 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_110205595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt toch alleen een babs als je niet op het stadhuis trouwt, klopt dat? Anders heb je toch een abs? :D
Nee, het heet altijd een babs :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:20:03 #197
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_110265136
:@ ik weet niet meer wie het vroeg maar wij trouwen op 06-06-12.

Mijn schoonvader heeft slokdarmkanker, ziet er niet rooskleurig uit. Gelukkig hadden we al besloten het klein te houden.

Jurk van mijn dochter en mijzelf zijn binnen en zitten perfect. Morgen gaan we met vriendlief op pakkenjacht. Na mijn tentamens van april gaan we lekker shoppen voor schoenen, lingerie ed. In Mei proefmake-up en kapsel, komt nu wel dichtbij hoor.

De ringen worden gemaakt maar ik hoor helemaal niets van de juwelier....

oh, bedankt voor het medeleven! :*
pi_110285271
Patapon, veel sterkte voor jou en je familie..Wat een vreselijk nieuws...

Wij zijn al een heel eind qua voorbereidingen! Gemeente is geregeld, maandag even bellen voor de ondertrouw. Die doen we op 1 mei, onze zoon z'n verjaardag :). De locatie is geregeld, fotograaf, dj, eten moeten we nog bestellen. (we feesten in België, huren alleen de locatie en nemen het drinken daar af. De rest mogen we zelf regelen, scheelt heel erg veel geld).

Gisteren zijn we stof gaan halen voor mijn bruidsjurk *O*. Mijn oudtante gaat hem maken. Het wordt een combinatie van een Eddy K en La Sposa jurk :).

Verder ben ik light in the box aan het afspeuren en ik heb zulke leuke bedankjes gezien:

O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_110286482
Weet iemand een goeie site met voorbeeld bruidskapsels? :@
pi_110286731
Goeie vraag priem. Googlen op afbeeldingen zet ook geen zoden aan de dijk wmb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')