400 is iets te hequote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ook leuk dat de bron anoniem wil blijven, maar hij/zij toevallig net ontslagen is. Alsof Bethesda wekelijks 400 man ontslaat... Verhaal rammelt en lijkt teveel op fanwensen. Dus óf Bethesda luistert heel goed of het is nep. We zien wel.
BBC-programma's komen ook op tv, weet jequote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
kwam het ooit op tv dan? Of zo'n typisch BBC programma?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:35 schreef hans1988 het volgende:
Ik heb een paar screens gemaakt in Whiterun in mijn gemodde versie van skyrim
Ik denk dat iedereen wel een beetje weet hoe Whiterun er normaal uitziet
Ik zal de screens maar achter een spoilertje doen voor de mensen die traag internet of iets dergelijks hebben
Daglicht: Zonnetje scheen niet echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Blacksmith en mijn pas gemaakte Breton Warrior die ff poseertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breezehome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huis tegenover Breezehome, samen met uber-baas Jango die ook op de foto wouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marktplaatsje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf de trappen van Dragonreach naar beneden
Nacht: Was niet echt een zeer donkere nacht, dit viel reuze meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom de blacksmith met Breezehome op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huis tegenover BreezehomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De markt bij nacht <3Geen idee waarom, maar ik zie zo veel mods die bomen enz toevoegen aan whiterun. Waarom? ik vind juist dat kale van de stad zo mooi de hele omgeving is leeg rond whiterun en de stad zelf ligt op een rots gebied dus daar horen naar mijn mening geen bomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de laatste, u raad het al, van de trap naar beneden bij nacht
Ik hou van natuurVond orginele Whiterun maar saai
Wat vinden jullie ervan?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.![]()
Die bomen in Whiterun zijn net zo lelijk als die 'sexy city' modser staan zelfs meer bomen neergeplempt dan het bos bij Riften.
![]()
En als het al gebeurt vrees ik dat het erg slecht wordtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt me sterk dat dat gebeurt.
TES heeft een middelmatig verhaal wat prima in een game past, maar een film? Nah, dat kan alleen maar dramatisch worden.Conscience do cost.![]()
Eindelijk een nieuwe muis, nu kan ik weer mijn linkerhand gebruiken in Skyrim.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik heb ook een keer zo'n mod geprobeerd, more trees in Riverwood ofzo, nou owee als je een save game probeerde te laden waarbij je char in Riverwood was, gelijk crashen naar desktop enzo. Zulk soort mods laat ik dus mooi links liggen, ik vind het ook totaal niet bij Whiterun passen idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:01 schreef Nezhi het volgende:
Die bomen in Whiterun zijn net zo lelijk als die 'sexy city' modser staan zelfs meer bomen neergeplempt dan het bos bij Riften.
![]()
Ik heb nu hetzelfde gedoe bij Mass Effect 3 als bij Skyrim... in bezit maar nog 2 dagen wachten tot ik mag spelen![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Alleen illusion met one-handed is zo moelijk, haha. Vooral de Bandit Chiefs op dit moment, die one-shotten bijna al hun allies met fury en mij bijna in een klap. Dit is nu mijn plan
- Illusion, Restoration en Alteration max
- Conjuration alleen bound sword
- Light armour + onehanded
Verder ga ik nog een rogue maken, maar deze keer in heavy armour![]()
![]()
Ik heb ME3 nog niet ontvangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu hetzelfde gedoe bij Mass Effect 3 als bij Skyrim... in bezit maar nog 2 dagen wachten tot ik mag spelen![]()
![]()
![]()
Godverdomme, wat ik net toch meemaak.
Mijn gastje wordt gewoon onthoofd door een bandit chief!!
Nog geen 10 minuten daarvoor een draak geslacht en dan gewoon onthoofd worden door een bandit chief![]()
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller![]()
![]()
ik ga gewoon stuk als ik dood ga met zo een filmpje. Denk ik "Oh die is dood" en opeens vliegt mijn eigen hoofd eraf!
![]()
Was net een showcase aan het maken voor een mod. Was bij het einde, dus even snel flycam aan en filmen. Begint opeens muziekje te spelen, draak in mijn beeld... ik doe flycam uit en ik zie mezelf net opgevreten worden door een ancient dragon![]()
![]()
Hoe de fuck kill je zo'n dwarven centurion...? Wat een hoerenbeesten zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik heb de vpn-handigheid gebruiktquote:Kon die dag toch nog gewoon spelen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe de fuck kill je zo'n dwarven centurion...? Wat een hoerenbeesten zeg!Buiten bereik gaan staan en dan met pijl/boog te keer gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan natuurlijk ook nog een paar trap-spells neerplempen voor hem, dan is hij al een stuk beschadigd.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Heey ik heb een draak kapot gemaakt nu ben ik heel zwaar en moet ik helemaal terug lopen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan draag je waarschijnlijk meer met je mee dan je kunt dragen. Waarschijnlijk die bones die best zwaar zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey ik heb een draak kapot gemaakt nu ben ik heel zwaar en moet ik helemaal terug lopen..It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Ja weet het...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan draag je waarschijnlijk meer met je mee dan je kunt dragen. Waarschijnlijk die bones die best zwaar zijn
Eerst maar voor een huis sparen..
Ik heb nog een probleem.. Ik ben bezig met de quests over de college... Maar ben Level 10 ... Veel te laag kwam ik via youtube achter.. Maar zit er zo in dat ik moet doorgaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: