Jij ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een contrast
Ik kan helaas niet mee oordelenmorgen weer
Fijne avond allen!
Neuhquote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh oh, nu hebben we weer ruzie zeker??
Limburgquote:Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef _GdR_ het volgende:
waar is sander naar toe. ze hadden het over de andere kant van de aarde enzo. pure nieuwsgierigheid
Waar zet je op in? Blond haar tot aan haar onderrug, cup 75DD?quote:
Ik zou het bij je fantasie houden ja...quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar zet je op in? Blond haar tot aan haar onderrug, cup 75DD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het bij je fantasie houden ja...Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het bij je fantasie houden ja...iig ferme tetters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Alors in het weekendquote:
Yo Pinomeister, die sneeuwvlokken kunnen voorzichtig wel door zonnestralen vervangen worden mènquote:
die week dat frank en sander het samen moesten doen was episch.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Niks mis met Frank.
Zolang hij maar niet achter de knoppen zit en als sidekick fungeert.
twitter:BobdeBoxer twitterde op maandag 27-02-2012 om 17:31:41Nieuw logo #Ahold uitgelekt...!
reageer retweet
Whehequote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef hole1988 het volgende:
twitter:BobdeBoxer twitterde op maandag 27-02-2012 om 17:31:41Nieuw logo #Ahold uitgelekt...! [ link | afbeelding ] reageer retweet
Was al bekend, tsss!quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 27-02-2012 om 12:20:12Heel raar, midden in een uitzending weg moeten voor een afspraak. Maar: visum voor SXSW is rond en morgen weer een keer @giel3fm vervangen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |