Achter de schermen ben ik altijd dingen aan het beramen. In het geniep.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent op het moment echt niks aan het plannen he? Je hebt wel recentelijk je zusje kapot gemaakt, maar verder ben je best braaf geworden.
Voor jou.quote:
Hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het was wel ok, maar ik moet het nog even verwerken.
Ik was me er wel al van bewust dat zij wellicht de dader was, aan het begin al.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HahaJe hebt bij je eerste aflevering al direct een overlijden meegemaakt.. Het is wat.
Nou kan heel Meerdijk weer in het zwart komen opdraven
Echt? Waardoor wist je dit?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was me er wel al van bewust dat zij wellicht de dader was, aan het begin al.
Rawrr, die wil ik wel alle hoeken van de kamer laten zien hoor.quote:
Pro jijquote:Op maandag 27 februari 2012 20:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Aan hoe ze erbij stond natuurlijk.
Die tatoeage onder d'r navel zijn rozen, niets mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Rawrr, die wil ik wel alle hoeken van de kamer laten zien hoor.
Alleen die tatoeage
Zo zijn wij mannen ook te nuchter voor kwakzalverij.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Was ook echt goed verborgen hoor!
Die soap moet met DWDD concurreren als spamverdeelcentrum.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef Knaller het volgende:
Ik heb gekeken en vond het best wel apart dat er werd weergegeven dat er product placement was.
En toen zaten we opeens een paar minuten naar 2 meiden te kijken die zo'n Dance spelletje speelden.
Wat is er gebeurd met GTST?
De overtreding van Andriy Shevchenko op het WK in Duitsland (2006) was legendarisch. Mietje tikt zijn eigen kuiten aan in de zestien en scoort zijn penalty...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voetbal is niet echt die mietjes gaan al liggen janken op het gras als iemand tegen ze aan loopt.
Qua opleidingsniveau in ieder geval niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er kijken gemiddeld ongeveer 1,6 miljoen mensen naar GTST.
Dat zijn echt niet allemaal domme mensen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Je gaat met de verkeerde vrouwen om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |