Nee. Iedere dag operation repoquote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef CesarMilan het volgende:
Ts kijkt stiekem gewoon elke keer gespannen mee!
Minstens zo erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Iedere dag operation repo
Geen recht van spreken.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GTST is gewoon een verzonnen verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Helemaal boos worden vanwege een spelletje (voetbal) dan.
Nep faalprogrammaquote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Supporterenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GTST is gewoon een verzonnen verhaal.
Jij snapt niets van het voetbal. Jij snapt niet wat supporteren is
Helemaal flippen omdat "jouw" team verloren heeft. Dat is natuurlijk echt normaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan jouw reacties kan ik nu al afleiden dat je een pauperige tokkie bent. Ook aan je UI en onderschrift trouwens.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helemaal flippen omdat "jouw" team verloren heeft. Dat is natuurlijk echt normaal.
En dat is de kracht van voetbal en je club aanhangenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helemaal flippen omdat "jouw" team verloren heeft. Dat is natuurlijk echt normaal.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is de kracht van voetbal en je club aanhangen![]()
Voetbal is emotie.
Zo'n saai kutprogamma dat verzonnen is niet.
Sommige beslissingen zijn ook krankjorum, zoals zaterdag bij AC Milan-Juventus, je hebt het vast gezien! Die Muntari tikt die bal er dus gewoon in en die keeper haalt 'm vlug uit het doel maar de scheids laat gewoon door voetballen in plaats van een doelpunt goed te keuren want de bal was duidelijk over de lijn!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is pas 14, vergeef hem.quote:
Alsof ik argumenten nodig heb voor iets wat aan meningen verbonden is.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Jij hebt lekker geen argumenten dus post je maar een. Geweldig
Een mening onderbouw je met argumenten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik argumenten nodig heb voor iets wat aan meningen verbonden is.
Ik zie het wel weer door de vingers, zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Mijn team verliest nooit. "ze" worden wel regelmatig door bijvoorbeeld de scheidsrechter genaaid.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
'Voetbal is emotie'quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mening onderbouw je met argumenten.
Godverdomme zeg, ben je nou dom?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Voetbal is emotie'
Goed argument.[ afbeelding ]
Taalfailquote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ben je nou dom?
Madame Paon postte het perfecte antwoord daarvoor.
90 minuten naar voetballende mannen kijken is ook geen reet aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is de kracht van voetbal en je club aanhangen![]()
Voetbal is emotie.
Zo'n saai kutprogamma dat verzonnen is niet.
Ja, het ligt aan mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ben je nou dom?
Madame Paon postte het perfecte antwoord daarvoor.
Maar jij bent een vrouw dus dat is logischquote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
90 minuten naar voetballende mannen kijken is ook geen reet aan.
Wat vind ik van voetbal: Kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mening onderbouw je met argumenten.
Zijn vaak wel beter afgetraind dan de GTST acteursquote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
90 minuten naar voetballende mannen kijken is ook geen reet aan.
Snij nu eens de supporters aan?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat vind ik van voetbal: Kut.
Waarom? Omdat teveel hooligans, overgewaardeerd, niks aan (kan echt wel spannendere dingen verzinnen), 22 gasten die achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te schoppen is echt, en last but not least: De voetballers zelf denken nog iets bereikt te hebben ook in hun leven
Need to say more?
Daar wil ik niet eens over beginnen, dat vind ik zonde van de serverruimte.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snij nu eens de supporters aan?
Waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vaak wel beter afgetraind dan de GTST acteurs
Je hebt ook wel gelijk. Er zijn ook al genoeg woorden aan vuil gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens over beginnen, dat vind ik zonde van de serverruimte.
En ze verdienen miljoenen per jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom? Omdat teveel hooligans, overgewaardeerd, niks aan (kan echt wel spannendere dingen verzinnen), 22 gasten die achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te schoppen is echt, en last but not least: De voetballers zelf denken nog iets bereikt te hebben ook in hun leven
Need to say more?
Er rennen geen 22 mannen achter een bal aan, dat pakken ze al aan bij de F'jes (dat je niet met z'n allen achter de bal aan moet rennen). Ga het eerst eens kijken of ben je bang dat je het leuk gaat vinden als je de tactiek door krijgt?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Need to say more?
We kunnen nog wel doorgaan ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze verdienen miljoenen per jaar.
"Omdat het fysiek heel zwaar is."
In de bouw werken is ook zwaar, maar bouwvakkers verdienen echt geen miljoenen per jaar.
Komt omdat bouwvakkers over het algemeen ook niet door Nike of iets dergelijks gesponsord wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze verdienen miljoenen per jaar.
"Omdat het fysiek heel zwaar is."
In de bouw werken is ook zwaar, maar bouwvakkers verdienen echt geen miljoenen per jaar.
Hé, een voetbalsupporter. Nee, ik weet prima dat er geen 22 man achteraan rent. Maar huppelen staat ook niet. Al is het wel toepasselijker.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Er rennen geen 22 mannen achter een bal aan, dat pakken ze al aan bij de F'jes (dat je niet met z'n allen achter de bal aan moet rennen). Ga het eerst eens kijken of ben je bang dat je het leuk gaat vinden als je de tactiek door krijgt?
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
We kunnen nog wel doorgaan ja.
Supporters (speciaal voor Id_do_her) zijn helemaal idioot, gaan janken als "hun cluppie"" verloren heeft, moeten om diezelfde reden de boel zo nodig slopen, je staat urenlang in de file omdat er een 'belangrijke' wedstrijd is, een hoop moet menen te vertellen dat voetbal beter is dan enig andere sport.
Al die kleine kinderen op een kluitje.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Er rennen geen 22 mannen achter een bal aan, dat pakken ze al aan bij de F'jes (dat je niet met z'n allen achter de bal aan moet rennen). Ga het eerst eens kijken of ben je bang dat je het leuk gaat vinden als je de tactiek door krijgt?
Ik moet bekennen dat ik hockey niet veel aan vind, maar het is sowieso beter dan naar voetbal kijken. Zeker naar de wedstrijden voor dames.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al die kleine kinderen op een kluitje.![]()
Blijft fantastisch om te zien.
Oh, en voetbal niet leuk vinden, betekent niet dat je de regels niet snapt.
Ik weet wat buitenspel is.
Bovendien heb ik zelf jarenlang gehockeyd en dat heeft vergelijkbare regels.
Hahahaha, oh my lordy. Faal jij even hard.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alle wedstrijden leuk om te kijken maar de topwedstrijden kijk ik meestal wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al die kleine kinderen op een kluitje.![]()
Blijft fantastisch om te zien.
Oh, en voetbal niet leuk vinden, betekent niet dat je de regels niet snapt.
Ik weet wat buitenspel is.
Bovendien heb ik zelf jarenlang gehockeyd en dat heeft vergelijkbare regels.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, oh my lordy. Faal jij even hard.
Zeker als ze half gebukt staan bij bijv. strafcorners. Mits het juiste camerabeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik hockey niet veel aan vind, maar het is sowieso beter dan naar voetbal kijken. Zeker naar de wedstrijden voor dames.
Dan kijk je maar FC De Kampioenen als je dat wilt!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt er eigenlijk veel voetbal voor in het GTST verhaal? Het lijkt mij toch dat de stereotype mannen personages een club met hartstocht en passie supporteren.
Deze man weet.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker als ze half gebukt staan bij bijv. strafcorners. Mits het juiste camerabeeld
TS krijgt een klein stijfje van topics openenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, ts was ook degene die gister steeds de lapo pakte in de NSF-topics om te treiteren. Leuk type ben je.
Hihi simpele ziel dat je hier ene probleem over maaktquote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, ts was ook degene die gister steeds de lapo pakte in de NSF-topics om te treiteren. Leuk type ben je.
Hihi simpele ziel, dat je er een probleem over maakt dat je GTST kut vindt.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihi simpele ziel dat je hier ene probleem over maakt
Nou, jouw drang om topics te openen is anders best zorgelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihi simpele ziel dat je hier ene probleem over maakt
Ergens heb je wel een punt geloof ik..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:
Typisch dat dit topic aantoont dat voetbal een grotere klacht is dan GTST onder het mannelijk geslacht...
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:17 schreef Moofasah het volgende:
DANNY IS DOOD!!!
I don't really give a damn
Wie is dat?quote:
Speelde in GTST als Danny, totdat de zus van degene die hij ooit zwanger had gemaakt hem van de trap afduwde.quote:
Is dat die oetlul die toen verloren heeft bij het TelevisierGala? Sjek of zo heet die?quote:
Speelde die niet mee als verdedigende middenvelder?quote:
Je vergeet de cowboys uit Absurdistan die complete clubs opkopen en deze na luttele maanden als een scheepswrak achterlaten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Need to say more?
He, hij is wel het vriendje van je zus jaquote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde die niet mee als verdedigende middenvelder?
Sorry, maar zoveel verdiep ik me niet in voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je vergeet de cowboys uit Absurdistan die complete clubs opkopen en deze na luttele maanden als een scheepswrak achterlaten.
Portsmouth FC vroeg zo laatst voor de tweede keer in drie jaar faillissement aan...
Klopt. Bij VV Bal Op 't Dak 35.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde die niet mee als verdedigende middenvelder?
Oké, op binnenlands niveau dan:quote:Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Sorry, maar zoveel verdiep ik me niet in voetbal.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ikke zijn naam vergeten zijn, ikke maar raden hoe die gozer nou heten...
Nog steeds niks.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, op binnenlands niveau dan:
Vorig jaar vielen HFC Haarlem en RBC Roosendaal weg. Beide clubs gooiden met geld, smeekten de gemeentes om nog meer geld, maar kregen het niet...
Dat terwijl acteurs en voetballers zich identiek aan de ander gedragen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:
Typisch dat dit topic aantoont dat voetbal een grotere klacht is dan GTST onder het mannelijk geslacht...
Ja.. weetje de echte betekenis achter slet klopt hier niet. De meeste FOK!ers hier bedoelen met 'sletten' meisjes/vrouwen die ze niet kunnen krijgen.quote:
quote:
Er kijken gemiddeld ongeveer 1,6 miljoen mensen naar GTST.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dacht dat het inmiddels algemeen bekend was (is ook wetenschappelijk bewezen) dat de wat simpelere mensen GTST kijken. Ken iig geen intelligente mensen die het kijken, lijkt me ook logisch.
Onzin. Zelfs de meest rijke en succesvolle wijven kijken die paupershow.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dacht dat het inmiddels algemeen bekend was (is ook wetenschappelijk bewezen) dat de wat simpelere mensen GTST kijken. Ken iig geen intelligente mensen die het kijken, lijkt me ook logisch.
quote:
Want als je echt intelligent bent kijk je alleen intellectuele programma's? Wat een onzin, het kijken van GTST is juist leuk omdat het even nergens over gaat, ontspanning.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Blijkbaar welquote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er kijken gemiddeld ongeveer 1,6 miljoen mensen naar GTST.
Dat zijn echt niet allemaal domme mensen.
1.6 mln mensen kijken die meuk met kinderlijke verhaallijnen en acteerwerk dat bij de meeste groep 8 musicals overtroffen wordt?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1.6 mln mensen kijken die meuk met kinderlijke verhaallijnen en acteerwerk dat bij de meeste groep 8 musicals overtroffen wordt?
Jeetje, wil echt niet meer in dit land wonen
Volg op dit moment slechts 1 serie, The Walking Deadquote:
Zou ik ook graag willen volgen maar ik ben te domquote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volg op dit moment slechts 1 serie, The Walking Dead
Het acteerwerk is tegenwoordig wel stukken beter dan 20 jaar geleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1.6 mln mensen kijken die meuk met kinderlijke verhaallijnen en acteerwerk dat bij de meeste groep 8 musicals overtroffen wordt?
Jeetje, wil echt niet meer in dit land wonen
Van die namen heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het acteerwerk is tegenwoordig wel stukken beter dan 20 jaar geleden.
Deels door de komst van al bekende acteurs (Joep Sertons, Marjolein Keuning, Cynthia Abma).
En je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, wat soms ook fijn is. Tv aan en kijken maar.
De kleine dingetjes gewoon genieten man is toch leuk TV alles of moet het echt cynisch en flauw zijn met naakte pistolen en zo?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van die namen heb ik nog nooit gehoordMaar goed, zullen wel bekend zijn.
Maar dat je je niet ergert aan dat kinderlijke acteerwerk, pijnlijk zichtbaar ingestudeerde handelingen, cheesy oneliners en gespreksvoer.... Echt wonderbaarlijk.
Je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, maar tegelijkertijd zitten alle domme dozen wel op het puntje van hun stoelen en schreeuwen ze moord en brand bij sommige scenes; daarnaast is het meteen ook trending topic bij twitter (quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het acteerwerk is tegenwoordig wel stukken beter dan 20 jaar geleden.
Deels door de komst van al bekende acteurs (Joep Sertons, Marjolein Keuning, Cynthia Abma).
En je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, wat soms ook fijn is. Tv aan en kijken maar.
Als je de GTST van gisteren had gezien piepte je wel anders hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, maar tegelijkertijd zitten alle domme dozen wel op het puntje van hun stoelen en schreeuwen ze moord en brand bij sommige scenes; daarnaast is het meteen ook trending topic bij twitter () en is het de dag erna gesprek van de dag
Ja, zo kun je dat zien. Ik vind het juist wonderbaarlijk hoe gauw mensen zich kunnen ergeren aan zoiets dergelijks als GTST. Het gaat om simpel entertainment waardoor je even nergens mee bezig hoeft te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat je je niet ergert aan dat kinderlijke acteerwerk, pijnlijk zichtbaar ingestudeerde handelingen, cheesy oneliners en gespreksvoer.... Echt wonderbaarlijk.
dit. mijn twitter krijgt tussen 20:00 en 20:30 echt aidsquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft er eigenlijk niet bij na te denken, maar tegelijkertijd zitten alle domme dozen wel op het puntje van hun stoelen en schreeuwen ze moord en brand bij sommige scenes; daarnaast is het meteen ook trending topic bij twitter () en is het de dag erna gesprek van de dag
Gister was het zondag!! Jij leugenaar! Je kijkt niet echt GTST!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je de GTST van gisteren had gezien piepte je wel anders hoor.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je de GTST van gisteren had gezien piepte je wel anders hoor.
Oepsquote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gister was het zondag!! Jij leugenaar! Je kijkt niet echt GTST!
Westenwind, Medisch Centrum West, Het Gevoel Van ..., Spijkerhoek, Vrouwenvleugel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanavond om 8 uur! Herkansing voor jou.quote:
Ik heb mijn wekker gezet.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vanavond om 8 uur! Herkansing voor jou.
Godverquote:Op maandag 27 februari 2012 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed opletten want er komt een test achteraan om te zien of je wel echt gekeken hebt!
Gezellig doen joh, chips erbij. En je kan geilen op types als Lorena.. Komt goedquote:
De acteur is ook al een paar jaar dood: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wik_Jongsmaquote:
Nou wie weet. Welke zender is het?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gezellig doen joh, chips erbij. En je kan geilen op types als Lorena.. Komt goed
RTL 4.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou wie weet. Welke zender is het?
RTL 4.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou wie weet. Welke zender is het?
Neen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef Knaller het volgende:
Zullen we een keer met z'n allen kijken en er dan over nababbelen?
Voetbal is tenminste echt. Je opwinden over wat mensen in een soap doen is veel erger.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Voetbal is niet echt die mietjes gaan al liggen janken op het gras als iemand tegen ze aan loopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Voetbal is tenminste echt. Je opwinden over wat mensen in een soap doen is veel erger.
Dat is pas een terechte klacht trouwens. Mensen die ooit GTST keken en dan als die wijven over GTST gaan lullen vragen "zit <...> er nog in?" en die wijven dan "hihi mallerd, die is toch allang dood joh hihi".quote:
Precies en als ik dan tegen de tv roep "KANKERHOMO STA OPquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voetbal is niet echt die mietjes gaan al liggen janken op het gras als iemand tegen ze aan loopt.
RTL4 hé!quote:
quote:
Ze haat hem! En terechtquote:
Daarom dacht ik het ff mede te delen voordat alle vingers weer naar mij wijzen.quote:
Je bent op het moment echt niks aan het plannen he? Je hebt wel recentelijk je zusje kapot gemaakt, maar verder ben je best braaf geworden.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom dacht ik het ff mede te delen voordat alle vingers weer naar mij wijzen.
Hij wordt ook een dagje ouder hé.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent op het moment echt niks aan het plannen he? Je hebt wel recentelijk je zusje kapot gemaakt, maar verder ben je best braaf geworden.
Achter de schermen ben ik altijd dingen aan het beramen. In het geniep.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent op het moment echt niks aan het plannen he? Je hebt wel recentelijk je zusje kapot gemaakt, maar verder ben je best braaf geworden.
Voor jou.quote:
Hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het was wel ok, maar ik moet het nog even verwerken.
Ik was me er wel al van bewust dat zij wellicht de dader was, aan het begin al.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HahaJe hebt bij je eerste aflevering al direct een overlijden meegemaakt.. Het is wat.
Nou kan heel Meerdijk weer in het zwart komen opdraven
Echt? Waardoor wist je dit?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was me er wel al van bewust dat zij wellicht de dader was, aan het begin al.
Rawrr, die wil ik wel alle hoeken van de kamer laten zien hoor.quote:
Pro jijquote:Op maandag 27 februari 2012 20:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Aan hoe ze erbij stond natuurlijk.
Die tatoeage onder d'r navel zijn rozen, niets mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Rawrr, die wil ik wel alle hoeken van de kamer laten zien hoor.
Alleen die tatoeage
Zo zijn wij mannen ook te nuchter voor kwakzalverij.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Was ook echt goed verborgen hoor!
Die soap moet met DWDD concurreren als spamverdeelcentrum.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef Knaller het volgende:
Ik heb gekeken en vond het best wel apart dat er werd weergegeven dat er product placement was.
En toen zaten we opeens een paar minuten naar 2 meiden te kijken die zo'n Dance spelletje speelden.
Wat is er gebeurd met GTST?
De overtreding van Andriy Shevchenko op het WK in Duitsland (2006) was legendarisch. Mietje tikt zijn eigen kuiten aan in de zestien en scoort zijn penalty...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voetbal is niet echt die mietjes gaan al liggen janken op het gras als iemand tegen ze aan loopt.
Qua opleidingsniveau in ieder geval niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Je gaat met de verkeerde vrouwen om.
Ja echt zielig.quote:
Dood. Niet zo goed dus.quote:
quote:
Dat kon jij niet weten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Sorry, was een beetje kortaf
![]()
Wat is er eigenlijk met Hedwig gebeurd?
Ja, die rare man. Maar ik bedoel haar rol, hoe is ze uit de serie geschreven?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kon jij niet weten.
Die is getrouwd geweest met ene Jort is het niet?
Naar Afrika vertrokken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Sorry, was een beetje kortaf
![]()
Wat is er eigenlijk met Hedwig gebeurd?
Ho wtf, ik dacht dat ik ernaast zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jep.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ngsma-overleden.html
Die is in het oerwoud neergestort man... volg je het dan helemaal niet?quote:
In Zuid-Amerika, of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:31 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die is in het oerwoud neergestort man... volg je het dan helemaal niet?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika, of ben ik nou gek?
Kan niet tippen aan jouw open haard screensaver natuurlijk.quote:
Dat is tenminste nog te volgen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan niet tippen aan jouw open haard screensaver natuurlijk.
Lalalalalauraa.quote:
Ik ben Ludo... de slechterik van dit stuk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben Meta. Afgeleid van metamorfosa.
ik ben meta en ik ben een monquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben Meta. Afgeleid van metamorfosa.
Ik lach nu best wel hard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik ben Ludo... de slechterik van dit stuk.
De klootzak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik ben Ludo... de slechterik van dit stuk.
Wie niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De klootzak.![]()
Haha dat jullie dat allemaal nog kennen.
Het leven is een zure bom.quote:
Telekids en Pittige tijden... jeugdnostalgie alom!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De klootzak.![]()
Haha dat jullie dat allemaal nog kennen.
The bitch is back.quote:
quote:
Ik moet me even verschonenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben Linda en ik ben de bitch van dit stuk.
Hoe kan dat nou?quote:
Haha o ja die!quote:
Ik moest mijn under eye wallen weer even opplakken.quote:
Ow ik dacht dat je in je broek gezeken had.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik moest mijn under eye wallen weer even opplakken.
Alsof je het erg vindt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha o ja die!
Zit me niet te jennen man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |