quote:Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo!zijn we weer... prachtig kind in mijn buik zitten, helemaal gemiddeld
(wat een wonder toch.. sowieso het wonder van een kind, met ivf nog eens extra (dat het kan!!) en een cryo.. gewoon 2 jaar in -196 graden gezeten, ontdooiien, gaan plakken, alle cellen die nog weten wat ze moeten en dan, voor zover ze kunnen zien, ook nog gezond... Ik kan wel janken, van geluk!)
Ruggetje mooi dicht, schedeltje ook, kaakje/verhemelte mooi gesloten, voetjes goed, hartje helemaal in orde... Dikke prima!Verder ging het over de bereikbaarheid van de verloskundigen, over de ontsluiting van PE en clauwhee die veel te lang moet wachten voor ze bij de fysio terecht kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het echte grote genieten kan nu gaan beginnen
en het is nog steeds een meisje![]()
![]()
Nou die van mij heeft ook koffie te veel op denk ik. De hele tijd voetjes die schuiven .. of knuistjes. Nja, in ieder geval, lekker langs m'n maag en dus m'n maagzuurquote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik kon wel sloten koffie op hebben zo stuiterig is mijn buikbaby!
Echt dat klopt en dat timmert en dat schuift maar alsof het niks is!
Ik wil hem zóóóóó graag zien
Nog een paar weekjes geduld...
Welkom terug en van harte!!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi
Ik kom me ook weer aanmelden voor deze reekswant 4 oktober schijnt de dag zich voor te doen dat onze 2e spruit zich laat zien
![]()
Nou, een klacht wil ik het niet noemen nog, ik heb het nu even als 'aandachtspunt' aangeduid in de titel van de emailquote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef covie het volgende:
Enfermera heb je een klacht neergelegd over het feit dat je ook bent doorgestuurd naar een andere praktijk omdat je niet binnen hun gebied valt?
Vind ik wel goed van je, was er zelf nog niet op gekomen maar overweeg nu ook.
Kijk ik ben tevreden over de praktijk nu hoor. Nadeel is dat het nog verder van mijn werk is en ze maar 3 dagen open zijn, precies op mijn werkdagen.
Heb even op die site van knov gekeken, en wanneer ik daar mijn postcode intoets voor een praktijk, dan komt die dus eerst met 2 praktijken die binnen 10 km liggen, maar die gaven toen dus alle 2 aan dat ik buiten de regio val
Dat denk ik ook niet idd.. en zolang het geen bloed is, ist goed zou ik zeggenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef Fieder het volgende:
6 weken pas. Had toen ik net ging testen wel onwijs kramp, maar daarna eigenlijk niks meer.
Denk ik goed dat zolang er geen bloed is ik niet hoef te bellen? Want ze kunnen er toch niks aan doen?
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Enfermera het volgende:
Gefeli admiraal! De 2e dus als k het goed begrijp?![]()
Wat tof johquote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks
Ja, Levi is net 3 jaar geworden en krijgt er dus een zusje/broertje bij
[ afbeelding ]blijf het altijd grappig vinden die echo's
hier niet gedaan hoor......quote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Kraambedankjes. Schiet me ineens te binnen. Oh dear. Is het een must?
Wat jij wilt.. als jij gerustgesteld kan worden door even je VK te bellen dan zou ik dat zeker doen. Krampen en nare steken kunnen, zeker in het begin, veel voorkomen doordat alles groeit en plaats maakt voor de groeiende baarmoeder. In principe is er geen reden tot zorg als je geen bloed hebt en kwaaltjes kunnen ook per dag wisselenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Fieder het volgende:
Welkom AA!
Gerberaatje wat een prachtige foto's! Die handjes!!
Ik ben in de stressVannacht flinke steken in mn buik gehad en vandaag helemaal niet misselijk meer.
Moet ik nou bellen of nog even afwachten? Als het misgaat, gaat het toch mis... Wil ze ook niet voor niks lastig vallen.
Gek genoeg hielp bij mij pepermunt als ik misselijk was... Weet niet of je er wat aan hebt?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik ben weer misselijkEn ik wilde gaan slapen!
Wat een mini poepiequote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks
Van harte mister anala! Alhoewel, nickchange is wel op zijn plaatsquote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks
Uhh, lijkt het je niet verstandiger om dan aan te geven dat dat écht niet gaat? Desnoods zeg je dat dat op advies van de verloskundige is. Zeg nee, voor je eigen gezondheid én die van je kleine beebquote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat lief Webkim, en gefeliciteerd met je verjaardag!
Naam wisten wij al heel snelGeboortekaartje heb ik net dit weekend een proefdruk van aangevraagd, ben benieuwd
Zou het wel fijn vinden om dat ook gewoon geregeld te hebben
Phaidra, fijn he die hormonen?
Nou ik zit ook weer op mn werk, feest hier hoor. De volgende collega is ook ziek, of ik daar óók nog wat werk van wil overnemen. Tuurlijk jongens, dat kan er ook nog wel bij.. En de vlos zei iets over rustig aan doen..
Edit: En dan vergeet ik helemaal dat ik vandaag alweer 23 weken zwanger benOok voor KatyM en alle andere mijlpalen vandaag!
Oh heerlijk! Waar? Hoe laat? Dan zeg ik wel dat ik jou ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zometeen lekker een zwangerschapsmassage
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Waar? Hoe laat? Dan zeg ik wel dat ik jou ben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]Gewoon hier thuis, had ik met kerst kado gekregen. Ze komt overigens uit Breda, dus wellicht is het ook iets voor jou?
Euhsj! Es effe lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Heerlijk iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Skoap het volgende:
voor alle mijlpalen en de meldplicht van PE
Phaidra fijn he hormonen
Pfff heb echt ff helemaal geen zin om te werken vandaag.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net de meest vreemde ervaring van m'n hele leven meegemaakt...BizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt wel goed uit nu je UUR massage NIET doorgaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
Sterkte, wat verdrietigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef arcenciel het volgende:
Hallo meiden,
Na pas twee posts ga ik weer weg uit dit topic want het is hier niet goed gegaan. Vorige week woensdag licht bloedverlies en uit voorzorg de vk gebeld. Moest me geen zorgen maken en mocht terugbellen als het erger werd. Met de vorige miskraam nog in m'n hoofd maakte ik me wel zorgen! Gelukkig belde ze zelf binnen een uur terug en kon ik voor een echo terecht. Daar werd na lang wachten duidelijk dat het vrucht al een a twee weken eerder was overleden (waarschijnlijk net na de echo waarop we het hartje zagen). Na veel tranen werd er gelijk een afspraak voor een curettage gemaakt. We zijn er even een weekend tussenuit geweest, maar morgen is het dan zover. Het verdriet is al minder, ik ben nu vooral boos. Er werd al kort gesproken over onderzoeken (wat we zeker willen doen). Iemand daar ervaring mee? Sorry voor een lang verhaal, maar lucht me wel op. Iedereen hier een hele fijne tijd en geniet van het zwanger zijn! Hopelijk tot snel in dit topic.
Liefs Arcenciel
Ja echt zo ontzettend moe. Leer er gelukkig wel wat beter mee om te gaan. En er maar gewoon aan toe te geven. Maar deze week 's avonds een etentje en volgende week 's avonds een verjaardag. En bij beide mag niemand nog weten dat ik zwanger ben. Ik zie er nu al tegen opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heerlijk idd.
Hoe is het met jou? Erg moe nog steeds?
Oeh, dat is wel lastig ja, als je nog niks kan zeggen. En herkenbaar hoor, dat instorten. Ik heb eigenlijk niet eens zo heel veel last van moeheid (gehad), overdag werken gaat meestal gewoon prima. Maar als ik dan 's avonds gegeten heb, is de koek wel even opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja echt zo ontzettend moe. Leer er gelukkig wel wat beter mee om te gaan. En er maar gewoon aan toe te geven. Maar deze week 's avonds een etentje en volgende week 's avonds een verjaardag. En bij beide mag niemand nog weten dat ik zwanger ben. Ik zie er nu al tegen opIk stort meestal behoorlijk in zo rond half 10
![]()
Ja, ik neem wat langer en vaker pauzemomenten, en vertrek inderdaad wat eerder. Ik werk 4 x 9 uur, van 8 tot 17.30, en dat is nu met die reistijd er bovenop gewoon even wat veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef bijtje84 het volgende:
Mangostine dat is wel heel fijn aangeboden van je leidinggevende! Misschien maar doen, zeker als je zelf al aangeeft dat vooral de terugreis een grote opgave voor je is. Misschien een uur eerder stoppen? En wie weet gaat het over 2 maanden wel weer en kun je gewoon weer je gewone uren doen.
Anders gaat het wel heel snelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef covie het volgende:
Arcenciel jeetje sterkte
Juist is een kloppend hartje zien juist altijd een geruststelling en dan gaat het helaas nog mis.
Kom lekker tot rust en dan hoop ik dat je toch snel weer zwanger mag zijn.
Flugel, je hebt toch wel zijn nr gevraagd?
En voor degenen die zich niet zo goed voelen een dikke natte
En Sorbo Son20 weken is een echt mijlpaal
![]()
Op de gok iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef covie het volgende:
![]()
Heb het maar even aangepast
Hoe doen jullie het met ontharen eigenlijk.. ik meende echt dat dat de laatste weken niet meer zo goed zou gaan maar het noodlot is nu al toegeslagen.
Afgelopen zaterdag heb ik t min of meer op de gok gedaan en hoopte maar dat ik mezelf niet zou besnijden. En aan het begin zei ik stoer dat ik datwel zou laten doen, maar bij nader inzien heb ik me bedacht
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Gek genoeg hielp bij mij pepermunt als ik misselijk was... Weet niet of je er wat aan hebt?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Mangostine het volgende:
Bij mij helpt vanilleyoghurt tegen de misselijkheid! Sterkte Enfermera
Thanks lieverds.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Admiraal gefeliciteerd!
Balen Enfermera. Ben amper misselijk geweest, cola hielp...
Ja, tis echt waardeloos. Ik werk er sinds augustus, in de hoop er een leuker team en leuker werk te vinden (mn baan daarvoor was de leidinggevende echt hopeloos en rare dingen over mn contractquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, wat een rotsituatie joh! Gelukkig bijna klaar!
Haha Twinkle in t donker met je kinderwagen! Geniaal! Hier stonden gister voor het eerst de Mvm kratten buiten, nog niks gehoord van de buren![]()
Flugel, bizar jouw verhaal. Kan die man niet meekomen tijdens de bevalling?![]()
Kwisted, fijn dat je je zo zeker voelt!
Sorbo![]()
Arcenciel wat vreselijk verdrietig voor je! Zeker net na een hartje te zien!Heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Zal aan je denken.
Hier weinig nieuws, nog steeds weinig 'klachten', heel gek, maar zou liever wel klachten hebben, voor mn gemoedsrust? Nog niet gebeld, ga ik misschien morgenmiddag doen, dan ben ik vrij en kan ik er evt ook heen. Hoop dat ik me voor niks zorgen maak.
Hihi, fijne man zegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef Fieder het volgende:
Week 6 begon bij mij ook heel heftig, paar keer overgegeven enzo! Maar nu aan het eind van week 6 dus veeeeel minder. Dat was ook de schrik.
Manlief had verzonnen dat het misschien ook komt omdat ik vorige week vakantie had en mn lichaam zich dus kon laten gaan. Nu werk ik weer en bikkel ik soort van door. Vond t wel een fijne theorie...![]()
Was vanmiddag trouwens enorm duizelig, moest me echt vastgrijpen, anders was ik volgens mij onderuit gegaan. Hoort dat er ook bij of krijg ik een griepje?
Ik heb het geluk dat manniequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef covie het volgende:
![]()
Heb het maar even aangepast
Hoe doen jullie het met ontharen eigenlijk.. ik meende echt dat dat de laatste weken niet meer zo goed zou gaan maar het noodlot is nu al toegeslagen.
Afgelopen zaterdag heb ik t min of meer op de gok gedaan en hoopte maar dat ik mezelf niet zou besnijden. En aan het begin zei ik stoer dat ik datwel zou laten doen, maar bij nader inzien heb ik me bedacht
Ik gok dat ik mijn man toch eens op cursus moet sturen down underquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef Fieder het volgende:
Niet meer kunnen scheren, zover was ik nog niet eens![]()
Ik denk niet dat ikdaar met een mes vertrouw? Zijn er ook dames die gewoon met bushbush gaan bevallen? Of kan dat ECHT niet?
He jeetjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Dit was gewoon mn eigen schuld Enfermera. Ik gooi een pot groentesaus in de pan zonder te checken hoe het zit met de paprikaMaar mn lief heeft nu tosti's gemaakt voor me. En ik had juist zo'n behoefte aan een boel groente
Hoop dat je je snel beterder voelt!! (ja kweet het .. niet goed Nederlands maar je snapt me wel)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Sorbootje het volgende:
Haaaaai allemaal
Ik hou me een beetje koest op het moment. Gaat niet zo goed. Al heel misselijk van de zwangerschap en daar nu buikgriep overheen. Kom wel weer meepraten als ik me wat beter voel.
Ja joh? Lukte dat tot het einde nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy vrijdag hebben we de 20 weken echo. is wel weer.spannend.
En eenvoor iedereen die t nodig heeft.
Oh en ontharen, dat deed k gewoon zelf.tot t einde. Zal,vast niet superglad zijn geweest, maar daar dacht k niet overna op dat.moment hoor. Sowieso na de bevalling had k in de kraamweek ook echt geen zin om de boel bij te houden...ivm hechtingen, bloederigheid enzo
Tofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja joh ging.nog.best makkelijk eigenlijk.
Ik heb het ook zelf gedaan tot het eind aan toequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja joh ging.nog.best makkelijk eigenlijk.
Ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelf gedaan tot het eind aan toemaar ik had geen megabuik.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik deed het ook gewoon zelf en ik was wel huge(nét geen piepje als ik achteruit liep zeg maar
)
Maar ik had tegen het einde wel een spiegel op een poot in de badkamer staan1 been op het bad.. en dat ging prima! Af en toe dat je dacht: íets te diep in mijn huid
(vooral niet met een witte handdoek afdrogen na het scheren
) maar verder ging het prima!
Meestal deed ik 1 keer per week bijwerken, dan hoef je ook niet de hele rimboe door!
ah joh, kan je vast wennen aan het inknippenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben dan echt bang voor besnijdenis idd![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Troeta het volgende:
[..]
ah joh, kan je vast wennen aan het inknippen
[..]
[..]
Goed idee, lekker vroeg op bedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Bwuh, m'n lief komt vanaaf niet thuis (moet van 8 tot 21u werken)
Voel me niet echt fijn zo alleen thuis+ hoofdpijn helpt ook niet echt
Maar vroeg op bed
Och, M. wel.. die heeft ook alles op het gemak staan bekijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kan me.alleen herinneren dat k een schaar langs zag komen...niet eens hoe groot ie was. Vriend had dat niet eens meegekregen
Het hechten alleenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
(rest vd knip heb k niks van gevoeld, zelfs niet van de verdoving)
Pffffff.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het hechten alleenna 20 minuten hechten zei ze: oh we hadden de remifentanil pomp wel aan kunnen laten staan!
Ja duhuh, lekker op tijd
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Och, M. wel.. die heeft ook alles op het gemak staan bekijkenvond ie wel interessant
(alleen dat daarna muppets hartslag zo'n beetje weg was heeft echt heel erg indruk gemaakt... inééns besefte ie zich echt dat ie papa werd.. niet meer 1 (mijn) leven waar ie zich voortaan druk om moest maken, maar echt 2....)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Hier heeft.ie helemaal geen blik gewerpt down under...
En die hartslag.zakte hier al weg...daarom dus ook pomp...ik raakte er alleen maar van in paniek. Hij bleef koelbloedig toen joh. Mij op mn gemak stellen enzohij heeft t eigenlijk wel super gedaan tijdens de bevalling
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond het totaal niet erg dat ze me onder narcose op de OK wilden hechtenIk had al genoeg hier gelezen over borduurwerkjes en verdovingen en naalden down under die meer pijn deden dan de bevalling
Toen de placenta op zich liet wachten, en er maar bloed bleef komen (sorry dames die nog voor het eerst moetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond het totaal niet erg dat ze me onder narcose op de OK wilden hechtenIk had al genoeg hier gelezen over borduurwerkjes en verdovingen en naalden down under die meer pijn deden dan de bevalling
Niet zeuren johquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het hechten alleenna 20 minuten hechten zei ze: oh we hadden de remifentanil pomp wel aan kunnen laten staan!
Ja duhuh, lekker op tijd
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja duhuh, lekker op tijd
Heb net na t eten gedouched, sindsdien voel ik me niet echt top. Douche eignl niet meer zonder m'n lief omdat t eignl te zwaar isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goed idee, lekker vroeg op bedkun je niet een lekker bad nemen, of warme douche??
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Niet zeuren joh![]()
Jij heb tenminste pijnstilling gehad...mijn kind wilde niet dat ik er comfortabel bij lag![]()
Oh en hechten was alleen naar dat er een tampon ingedouwd werd voor t vloeien...naar gevoel![]()
Volgens mij hadden ze me behoorlijk goed verdoofd...iig kan me.geen pijn herinneren eigenlijk. Was denk te druk met kijken naar mn kind(hoop dat deze niet de couveuse in moet)
Ah dat klinkt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh dat is wel lastig ja.. Dan maar een lekker kruikje maken en bijv. in je rug leggen? Wees maar lief voor jezelf
Bij Hannah's bevalling ben ik (2x) ingeknipt en duurde het borduren 3 kwartier. Was allemaal niet zo erg want de verdoving werkte goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Echt 'pijn' deed het hechten ook niet hoor, het was gewoon zwaar oncomfortabel, die draad die steeds door het vlees werd getrokken (sorry voor degenen die nog eetlust hadden of al misselijk zijn)
Nou ja, het was in elk geval niet zó erg dat ik niet meer opnieuw wilde. Heb zelfs alweer zin in de bevalling(ben je dan koekkoek of wat??)
Ja dat had ik al opgezocht idd. Ze staan daar gewoon aangemeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sonnetje bij de ene verzekering moet je het afstemmen of het een bureau is waar ze meewerken en bij de andere hoef je helemaal niks te doen. Even op internet nalezen bij je verzekering anders.
dat durfde ik pas na 6 weken inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De boel bijwerken vond ik geen probleem in de kraamweek al.
Het duurde wel even voordat ik de boel nou eens nader durfde te inspecteren daar beneden
hahaha ik vond het echt voelen zoals flobberrffffppfloff klinktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:18 schreef danic het volgende:
Oh en dat hechten, ik ben licht gescheurd. En toen ze zei dat ze moest gaan hechten had ik echt zoiets van 'joh, maak er wat leuks van, val me niet lastig, ik ben net bevallenHeb wel af en toe liggen piepen, want ondanks de verdoving was het niet tof, maar niets wat je niet kan hebben op zo'n moment.
De placenta voelde ik juist heel goed. Vlak na de bevalling van Eva bleven de weeën in lichte mate doorgaan en voelde ik echt een bal vanuit mijn lijf richting uitgang gaan. Alsof er een tennisbal door mijn lijf rolde, heel gek. Vond het ook leuk om te voelen
Ik lees ook meer mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef mignonne het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa het is weer borduurtijd!![]()
ik ben er hoor, kom maar op
Ja dat dus, dat glibberige ding wat dan naar buiten glijdt... Brrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha ik vond het echt voelen zoals flobberrffffppfloff klinkt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben trouwens weer in elkaar gepunnikt door de chef de clinique, heeft echt een prachtwerkje afgeleverd hoor, je kunt de knip zelfs niet eens meer zien nu
Ik voel 'm af en toe nog wel als een verdikking, maar Martijn heeft de hele boel bestudeerd op mijn verzoek (quote:
mijn hele binnenste schaamlip ligt in tweeen. Het blíjft gevoelig ook. En is lastig met scheren. Blijf er elke keer aan hangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voel 'm af en toe nog wel als een verdikking, maar Martijn heeft de hele boel bestudeerd op mijn verzoek () en zag het echt niet meer zitten. Ik had toch best wel wat inwendige en uitwendige hechtingen, dus het was een beste knip wat dat betreft... Dat heeft ze echt heel erg goed gedaan. Ik heb er ook vrij weinig last van gehad in de kraamweek...
now there's an imagequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voel 'm af en toe nog wel als een verdikking, maar Martijn heeft de hele boel bestudeerd op mijn verzoek () en zag het echt niet meer zitten. Ik had toch best wel wat inwendige en uitwendige hechtingen, dus het was een beste knip wat dat betreft... Dat heeft ze echt heel erg goed gedaan. Ik heb er ook vrij weinig last van gehad in de kraamweek...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Een heel voorzichtige hallo weer
Paar uurtjes terug twee streepjes geplast. Met miskraam nog vers in mn geheugen, ben ik dit keer nóg wat terughoudender dan ik eerst wasWel positief hoor, maar gewoon voorzichtig
In ieder geval fijn dat het weer vrij snel raak was (dit keer poging 2).
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Een heel voorzichtige hallo weer
Paar uurtjes terug twee streepjes geplast. Met miskraam nog vers in mn geheugen, ben ik dit keer nóg wat terughoudender dan ik eerst wasWel positief hoor, maar gewoon voorzichtig
In ieder geval fijn dat het weer vrij snel raak was (dit keer poging 2).
Ik sta daar denk ik ook op de stoep over een tijdje hoor, m'n buik was echt zo'n schortje na Willem en ik denk niet dat het er beter op is geworden nu... Eerst maar eens bevallen, dan nog wat extra kilo's eraf en daarna maar eens zien wat er eventueel aan te doen is...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef Ssserpente het volgende:
Wil nog steeds langs die plastisch chirurg. Maar eerst een eventuele tweede maar afwachten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
mijn hele binnenste schaamlip ligt in tweeen. Het blíjft gevoelig ook. En is lastig met scheren. Blijf er elke keer aan hangen.
nja doormidden-doormidden is ie niet. Maar t is wel een puzzel gewordenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
mijn hele binnenste schaamlip ligt in tweeen. Het blíjft gevoelig ook. En is lastig met scheren. Blijf er elke keer aan hangen.
Ai dat is inderdaad naar dames...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
now there's an image![]()
mijn knippen zijn allebei nog duidelijk zichtbaar hoor.![]()
de laatste is door mn schaamlip heen geknipt in plaats van zoals ie hoort en dat ziet er dus allemaal heel lelijk uit. Nouja goed, de meeste mensen zien het niet zullen we maar denkenals mn andere litteken maar mooi wordt zal het me roesten hoe mn onderwereld erbij hangt.
ik ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ghi ik had beide keren alleen maar een 'schaafwondje'
Even een hart onder de riem voor de aanstaande moeders.
Geen schade en de 2e keer was het zelfs sneller weer in ordnung, Bij Elin had ik steeds dat balgevoel, na deze bevalling was het denk ik na een maandje weer oke
Bij Elin had ik 3 hechtingen geloof ik, bij Lex 1.
ja zo hoort ie ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Ai dat is inderdaad naar dames...
Bij mij hebben ze schuin naar beneden geknipt, ze zijn dus ook helemaal niet bij m'n schaamlippen in de buurt geweest.
Enfin, er moeten hier nog dames voor de eerste keer bevallen dus ik zal effe dimmen
Bij mij was het in eerste instantie ook netjes gehecht. Ze had alleen een lusje over mn schaamlip heen gelegd. En daar stond elke keer als ik wilde gaan zitten zoveel spanning op dat ik kapot ging van de pijn. Maar goed, dat hoorde en zo en moest juist op een harde onderdoodgaan zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat klinkt naar zeg!
Hier is t gelukkig netjes gehecht. Gelukkig geen last meer van en je ziet t ook zo goed als niks..
hihi een onderdoodgaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bij mij was het in eerste instantie ook netjes gehecht. Ze had alleen een lusje over mn schaamlip heen gelegd. En daar stond elke keer als ik wilde gaan zitten zoveel spanning op dat ik kapot ging van de pijn. Maar goed, dat hoorde en zo en moest juist op een harde onderdoodgaan zitten.
Dat deed ik dus maar want ik stelde me vast aan, dacht ik. Ik weet het nog precies. Ik ging zitten en voelde en hoorde zelfs 'knap!' en trok zo dat hele lusje door mn schaamlip heen.
Coco, gefeliciteerd!
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond het hechten erger als de bevalling.....
Maar hoe kan ie dan je schaamlip vernaggelen? Bij mij loopt ie eigenlijk meer over m'n bil...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zo hoort ie ook![]()
en ach, mijn bevallingen duurden kort en waren zeer goed te doen qua opvangen weeën.zo is er voor alles wel wat positiefs te zeggen, komt goed dames! En anders hou je er vast een leuk kind aan over.
dat je denkt dat je klaar bent.... bleuh.. en dan zo'n rotnaaldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Gewoon zo gemeen naar klote gevoel waar ik totaal niet op zat te wachten.
Ja maar dat hechten duurde waarschijnlijk ook langer als je hele bevalling in jouw gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond het hechten erger als de bevalling.....
hoger knippen en verder naar opzij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar hoe kan ie dan je schaamlip vernaggelen? Bij mij loopt ie eigenlijk meer over m'n bil...
En je hebt gelijk, ik heb er heel lang over gedaan dus ergens een beetje mazzel is ook wel weer fijn...
Ik maak mezelf overigens echt helemaal niet druk over de bevalling zelf, als ie maar spontaan begint en niet te vroeg... Zo ergens tussen de 41 en 42 weken met een spontane start, dan ben ik al lang blij...
Ik was een mietje en heb na 3 steken om extra verdoving gesmeektquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
dat van die lagen he, kanonne. ik weet dat het echten bij E. zoveel pijn deed, zijn jullie onder verdoving gehecht of? ik had er wel 1 in het gevoeligste plekje, dat was een klein jankgeluidje waard hoor, pff
haha ja bijna welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat hechten duurde waarschijnlijk ook langer als je hele bevalling in jouw geval
Jaaaaa herkenbaar... Bij voorkeur als je net leuke kleurtjes erop hebt gesmeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was verdoofd voor de knip en de pomp en heb van het hechten niks gevoeld. En van bij Oscar weet ik het niet eens meer. Had wel 2 hechtinkjes geloof ik.
Over dat scheren, ik hakte steeds allemaal hapjes uit mijn nagels als ik het op de tast deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Nieuwe ronde, nieuwe kansen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef PureEvil het volgende:
Dussssss.......En dan ben ik dus heel blij dat ik geen hechtingen heb gehad of andere ongein![]()
ze zeggen dat dat je geest het naarste laat voelen, zo'n tussen de orending.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:53 schreef mignonne het volgende:
oh getver BE ik krijg spontaan de rillingen. Dat heb ik idd ook tig keer gedaan en ik vind dat zo'n naar gevoel, ondanks dat je niks voelt maar tochbrr
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef mignonne het volgende:
Kijk Fluugs, zo. De rode lijn is van mn eerste, de blauwe van mn tweede.
En in een spoiler, als je een huilie bent, doe dan maar niet openen.Ja die rode is inderdaad de plek waar ik geknipt ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef mignonne het volgende:
Kijk Fluugs, zo. De rode lijn is van mn eerste, de blauwe van mn tweede.
En in een spoiler, als je een huilie bent, doe dan maar niet openen.O hahaha nu snap ik eindelijk hoe ze naar achter kunnen knippen :d christus, ik dacht dat mijn lichaam niet klopte, maar die huid is natuurlijk opgerektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nouja, kan Driekus knippen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef mefke79 het volgende:
mignonne, is dat knippen enhechten eigenlijk moeilijk te leren?
whehehequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja, kan Driekus knippen?
zo moeilijk is dat nietje moet alleen wel dóórknippen en niet halverwege denken ieeehieeeeuw
zo'n laf rafelwerkje omdat je je dag niet hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja, kan Driekus knippen?
zo moeilijk is dat nietje moet alleen wel dóórknippen en niet halverwege denken ieeehieeeeuw
quote:
Dat is ook een moment dat ik nooit zal vergeten. Ze renden met Sasha naar een andere verloskamer want de zuurstof deed het niet bij de onze en ineens lag ik alleen, in de beugels, benen wijd, zonder lakentje eroverheen. En toen stak een of andere arts zijn hoofd om de hoek. En ik maar een beetje schaapachtigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had geen verdoving, want ze waren me vergeten bij E. en ik lag dus nog bijna 2 uur in mn eigen troep in de beugels, rly. ik dacht dat t zo hoorde
nee joh! die tweede poep je er zo uit man!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef oeke het volgende:
ieeeeehieeeeeuw!
Respect hoor, voor de knipmama's!
En voor de knippenden.
Brrr, ben ik blij met mijn scheurtje.
Maar inderdaad nieuwe ronden nieuwe kansen.
Doe eens een foto, dan zal ik wel zeggen of het er heel anders uitziet dan bij mij...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Ssserpente het volgende:
Oh nou, zoals de blauwe precies bij mij, Mignonne!
De vk zei zelfs dat het kwam omdat het er bij mij anders uit zou zien dan bij de gemiddelde vrouw. 'Niet raar of zo, hoor, maar elke vrouw ziet er gewoon wat anders uit aan de onderkant.' Mn binnenste schaamlippen zouden verder doorlopen naar achteren of zo.
Dus ik een spiegel erbij gepakt en google aangeslingerd. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een random door heb met schaamlippen die prima op hun plek zitten.
ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:00 schreef flugeltje het volgende:
Overigens was het spuiten en knippen moment voor Martijn wel het moment dat ie brak, toen ie zag wat voor naald er in m'n perineum werd gestoken tijdens een wee en ik daar geen kik op gaf realiseerde hij zichzelf pas hoe zeer die weeen eigenlijk doen... De knip heb ik vreemd genoeg wel gevoeld, niet als pijn, maar gewoon echt alsof je door dikke stof knipt...
klinkt als een verzakking.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef mefke79 het volgende:
ah, knippen is dus niet moeilijk maar vraagt wat eh, doorzettingsvermogen en/of doortastendheid, weer wat geleerd.
Ik heb twee keer de rode lijn overigens en dan op 4 en op 7 uur zeg maar.
Danic, geen idee wat er mis gaat maar buik/bekken/rug doen echt enorm zeer dan en ook het 'bal' gevoel komt dan ineens terug. En dat kan dan het gevolg zijn van fietsen + een paar keer tillen of, zoals afgelopen weekend, het schilderen van de randen van de muur. En dan had ik al braaf op mijn zoons peuterstoel de randen bij de grond gedaan.
het is mijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]Ben je het zelf Argento of is mevrouw weer eens vergeten je uit te loggen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was al plaatjes van een laadklep aan het zoeken.
In dat geval heb ik nu écht lol....quote:
Kut(auto)correctie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was al plaatjes van een laadklep aan het zoeken.
Whahaha!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh oh oh wie zei dat nou hier? ik heb daar toen tot huilens toe om zitten lachen.
Over dat haar parmantige kattenluikje was verandert in een kamerbrede schuifpui ofzo![]()
ik kan me er nog om bepiesen
was dat niet Kim? met haar dove vk?
dml, die kreeg ik dus in de herhaling, maar Tienus deed het schadeloos itt Driekus. En ik hoor het de vk nog zeggen: het laatste randje is weg, je mag persen en nee, ik voel geen handje. Tienus heeft em er dus naast gefrot in de eerste perswee ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou geen knip maar het handje van Puck dat de boel van binnen open haalde was ook niet echt voor herhaling vatbaar![]()
nja iets is niet tijdelijk verzakt. Als in, de ene dag wel en de andere dag niet. Een verzakking geeft meer klachten naarmate de bekkenbodem meer belast wordt. Logisch ook op zich.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef mefke79 het volgende:
mignonne, tranen hier en manlief snapt er de ballen van...hoezo schuifpui...
En ja, ik vind em ook klinken als een verzakking, alleen dan een tijdelijke ofzo? Als dat kan dan, want na een dagje pijn en rust en paracetamol is het weer weg. Ik merk wel dat mijn blaas anders ligt dan eerst, ik zit nu vaker op het randje van een ontsteking dan eerst. maar goed, ik ga dus terug naar de bekkenfysio en doe ondertussen braaf de liftoefening
o enne, ook foon hier, niet bij te houden inderdaad
welterustenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef oeke het volgende:
Haha Mignonne!
Shit, mijn voeten zwellen zo op.
En ik haat dat gevoel onder de huid.
Ik ga mijn voetjes maar eens in bed leggen geloof ik. Trusten!
Late reactie, maar Coco weet heel goed wanneer ze binnen moet konen vallenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]Gefeliciteerd
Dat je hier nu maar gewoon tot t einde mag rondhangen!
En je komt op een mooi moment het topic binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |