abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108464132
2012

12 maart: Webkim (jongen)
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door covie op 28-02-2012 14:40:48 ]
pi_108464254
Ik zou nog even terugkijken voorDe prachtige echofoto's van Gerberaatje O+
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo! :W zijn we weer... prachtig kind in mijn buik zitten, helemaal gemiddeld O+ (wat een wonder toch.. sowieso het wonder van een kind, met ivf nog eens extra (dat het kan!!) en een cryo.. gewoon 2 jaar in -196 graden gezeten, ontdooiien, gaan plakken, alle cellen die nog weten wat ze moeten en dan, voor zover ze kunnen zien, ook nog gezond... Ik kan wel janken, van geluk!)

Ruggetje mooi dicht, schedeltje ook, kaakje/verhemelte mooi gesloten, voetjes goed, hartje helemaal in orde... Dikke prima!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het echte grote genieten kan nu gaan beginnen O+

en het is nog steeds een meisje :D
Verder ging het over de bereikbaarheid van de verloskundigen, over de ontsluiting van PE en clauwhee die veel te lang moet wachten voor ze bij de fysio terecht kan :(
  maandag 27 februari 2012 @ 15:18:29 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108464605
Ik kon wel sloten koffie op hebben zo stuiterig is mijn buikbaby! :o
Echt dat klopt en dat timmert en dat schuift maar alsof het niks is! :D
Ik wil hem zóóóóó graag zien O+
Nog een paar weekjes geduld... ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 15:21:14 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108464717
Van mij mag het nog wel effe duren hoor, nog even (relatieve) rust in de tent hier... Bovendien ben ik echt nog niet tot rust, daarvoor heb ik echt even een paar weekjes nodig. En m'n pup moet nog zindelijk voor die tijd, dus ik prop er nog effe een kurk in :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108464719
Mijn verloskundigenpraktijk is echt prima te bereiken :@. Ik vind het wel vreemd als ik de tijden lees waarop jullie kunnen bellen enzo.

quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik kon wel sloten koffie op hebben zo stuiterig is mijn buikbaby! :o
Echt dat klopt en dat timmert en dat schuift maar alsof het niks is! :D
Ik wil hem zóóóóó graag zien O+
Nog een paar weekjes geduld... ;)
Nou die van mij heeft ook koffie te veel op denk ik. De hele tijd voetjes die schuiven .. of knuistjes. Nja, in ieder geval, lekker langs m'n maag en dus m'n maagzuur :+. Alsof ik een vloek heb uitgesproken door te zeggen dat het wel weer ging.

Verder een herkenbaar gevoel As. O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108464900
Aanmelden bij de vk kan je op internet en dan bellen ze je terug voor een afspraak.
Op maandag en woensdag (geloof k) hebben ze spreekuur en dan kan je bellen. En iedere avond van 20 tot 21 ofzo.
Bij spoed hebben ze een apart nummer.
Ik vind t wel prima, als k ze echt nodig heb is er t spoed nummer. Bij minder ernstige zaken kan k s avonds bellen of tijdens de spreekuurdagen.

Heb ze ook nog nooit nodig gehad eigenlijk. Alleen toen k ging bevallen ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 15:38:13 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108465350
Pff. Praat me niet van verloskundigen :') Net een mail gestuurd via http://www.knov.nl/ over al dat gedoe. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108466112
Enfermera heb je een klacht neergelegd over het feit dat je ook bent doorgestuurd naar een andere praktijk omdat je niet binnen hun gebied valt?

Vind ik wel goed van je, was er zelf nog niet op gekomen maar overweeg nu ook.

Kijk ik ben tevreden over de praktijk nu hoor. Nadeel is dat het nog verder van mijn werk is en ze maar 3 dagen open zijn, precies op mijn werkdagen.

Heb even op die site van knov gekeken, en wanneer ik daar mijn postcode intoets voor een praktijk, dan komt die dus eerst met 2 praktijken die binnen 10 km liggen, maar die gaven toen dus alle 2 aan dat ik buiten de regio val 8)7
pi_108466616
Hoi :+

Ik kom me ook weer aanmelden voor deze reeks :D want 4 oktober schijnt de dag zich voor te doen dat onze 2e spruit zich laat zien :D O+
pi_108466663
Welkom terug AA :D
  maandag 27 februari 2012 @ 16:12:57 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108466694
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi :+

Ik kom me ook weer aanmelden voor deze reeks :D want 4 oktober schijnt de dag zich voor te doen dat onze 2e spruit zich laat zien :D O+
Welkom terug en van harte!!
pi_108466723
:W Admiraal, gefeliciteerd!

Hier vrijdag het hartje voor het eerst gehoord *) word ik blij van.
pi_108466788
Wat leuk AA! Gefeliciteerd! En oktober al joh, pff, wat gaat dat hard!

Fijn he Sopho :) Hartje luisteren word ik ook nog steeds blij van :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:20:26 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108466990
Sopho, wat gaaf! O+

Admiraal, van harte joh!
pi_108467272
Leuk hoor admiraal! Gefeliciteerd!!
Heb je gelijk erbij gezet in de OP.

En als er nog andere wijzigingen moeten komen hoor ik het graag!
  maandag 27 februari 2012 @ 16:28:50 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108467380
Heerlijk geluid he Sopho?
pi_108468354
Admiraal gefeliciteerd!
pi_108468833
Admiraal gefeliciteerd! O+

Sopho wat gaaf O+

Ik heb 12 maart mijn eerste afspraak met de VK, hopelijk krijg ik dan ook een echo!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108469072
Admiraal gefeliciteerd! *O*
Sopho, wat fijn zo'n hartje O+
En Gerberaatje ik heb het al tegen je gezegd maar wat een prachtige foto's en wat fijn dat alles goed was!!

Hier vandaag een mooie mijlpaal, 30 weken zwanger, whoooeehooeee. En ik begin me na het rottige virusje eindelijk weer een stuk beter te voelen. Er moet alleen nog zo veel gedaan worden.... ach, als het wiegje maar hangt dan komt het de eerste weken wel goed!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_108469502
Thanks allemaal :D *O*
Nu eerst nog volop verbouwen en opknappen van ons nieuwe huisje. Sinds vorige week maandag de sleutel ontvangen dus nog genoeg te doen :D wordt een mooi jaar voor ons O+
pi_108469930
Admiraal gefeliciteerd!!

Ik sta nog niet in de OP! Mag ik er ook in, 21 augustus! Dankje! :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:33:11 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108469950
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef covie het volgende:
Enfermera heb je een klacht neergelegd over het feit dat je ook bent doorgestuurd naar een andere praktijk omdat je niet binnen hun gebied valt?

Vind ik wel goed van je, was er zelf nog niet op gekomen maar overweeg nu ook.

Kijk ik ben tevreden over de praktijk nu hoor. Nadeel is dat het nog verder van mijn werk is en ze maar 3 dagen open zijn, precies op mijn werkdagen.

Heb even op die site van knov gekeken, en wanneer ik daar mijn postcode intoets voor een praktijk, dan komt die dus eerst met 2 praktijken die binnen 10 km liggen, maar die gaven toen dus alle 2 aan dat ik buiten de regio val 8)7
Nou, een klacht wil ik het niet noemen nog, ik heb het nu even als 'aandachtspunt' aangeduid in de titel van de email :) Ik wil het niet al te zwaar maken, want het is een grijs gebied dat ze weigeren. Alhoewel ik het allesbehalve grijs vind, magoed :+

Whaha ja, ik ben echt zo iemand die dat áltijd doet, zit er al van kleins af aan in. :') Toen ik 6 was heb ik een brief naar de burgemeester gestuurd (met hulp van mijn vader, maar twas wel mijn idee), waarom er in de buurt geen speelplaatsen waren :{w en ik mocht nog op gesprek komen ook _O- :D Herinner ik me ook nog. Echt tof. XD
Pfff, wat een gezeik joh! -O-
Ja, dat had ik ook nog, plus dat hij ook een fout aangaf. Er zou er 1tje 100 meter dichterbij liggen, maar als ik keek op dat blauwe puntje, bleek het een praktijk in Amstelveen te zijn. :') Ter illustratie; ik woon dichter in de buurt van R'dam, dus dat kaartje was ook nog eens fout... En als ik dan naar een andere moet is dat in een stad met hopeloze parkeergelegenheid, nou, denk je serieus dat ik meer dan 100m ga lopen als ik hoogzwanger ben voor een controle? :{w dacht het niet.

Gefeli admiraal! De 2e dus als k het goed begrijp? :D O+
pi_108470004
Welkom AA!
Gerberaatje wat een prachtige foto's! Die handjes!!

Ik ben in de stress :N Vannacht flinke steken in mn buik gehad en vandaag helemaal niet misselijk meer.
Moet ik nou bellen of nog even afwachten? Als het misgaat, gaat het toch mis... Wil ze ook niet voor niks lastig vallen.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:38:39 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108470134
He jeetje Fieder. -O- Nja, bellen kan altijd zou ik zeggen.. maar zoiets gaat toch ook gepaard met bloedverlies, en dat heb je dus nog niet? :) Lijkt me een goed teken. Kunnen ook je darmen zijn he... en ik ben idd ook wel eens een dag haast niet misselijk geweest, dat kan toch. ;)
Ik had in het begin ook behoorlijke steken onder in mn buik, richting mn lies zeg maar.
pi_108470376
Geen bloedverlies nee. Ik ben al anderhalve week non stop misselijk dus vandaar dat ik zo schrok. Als het vanaf het begin wisselend was geweest was het niet eens opgevallen waarschijnlijk.
Ik zal maar afwachten dan, ze kunnen toch niks doen om het te voorkomen, mocht het misgaan.

Plak baby plak!!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:46:13 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108470417
Hoe ver ben je Fieder? Het kan zijn dat je baarmoeder zich aan het oprekken is natuurlijk... Dat kan ook een heel naar gevoel geven...
pi_108470545
Fieder die steken zijn normaal hoor, ik had het erg in mijn liezen en soms gewoon in de onderbuik. Net of je ongesteld wordt.
pi_108470763
6 weken pas. Had toen ik net ging testen wel onwijs kramp, maar daarna eigenlijk niks meer.

Denk ik goed dat zolang er geen bloed is ik niet hoef te bellen? Want ze kunnen er toch niks aan doen?
  maandag 27 februari 2012 @ 17:56:19 #29
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108470807
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef Fieder het volgende:
6 weken pas. Had toen ik net ging testen wel onwijs kramp, maar daarna eigenlijk niks meer.

Denk ik goed dat zolang er geen bloed is ik niet hoef te bellen? Want ze kunnen er toch niks aan doen?
Dat denk ik ook niet idd.. en zolang het geen bloed is, ist goed zou ik zeggen :P
pi_108471420
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Enfermera het volgende:

Gefeli admiraal! De 2e dus als k het goed begrijp? :D O+

Ja, Levi is net 3 jaar geworden en krijgt er dus een zusje/broertje bij :D

_O- blijf het altijd grappig vinden die echo's :D
  maandag 27 februari 2012 @ 18:14:27 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108471448
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat tof joh O+
Wat een mooi garnaaltje!! :D *O* O+
pi_108471460
Mijn VK is relatief goed bereikbaar, en heeft elke ma t/m do ook nog extra een telefonisch spreekuur. Daarbij mag je iets minder dringende vragen altijd mailen, en krijg je vaak ook (tot een uurtje of 23:00) dezelfde avond nog antwoord. En verder is er een spoedlijn natuurlijk voor dringende gevallen :-)
Ik heb persoonlijk dan wel het voordeel dat de VK op kleine afstand zit van ons kantoor, en ik mijn controles zoveel mogelijk in de lunch in plan (lunchen doe ik dan uiteraard later met opgeschoven pauze) dat samen met de goede ervaringen en de zijcontroles van de gyn heeft me weer bij deze VK terug laten komen.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108471911
Hee Fieder ik begrijp dat je onzeker bent. Dat ben ik ook! Begin morgen aan mijn zesde week.
Ik denk zolang je geen bloedverlies hebt, dat het dan mee valt.

Ik heb zelf vorig jaar met ongeveer 7/8 weken een miskraam gehad en dat zie je gewoon. En voel je trouwens ook :{ ... Daar kun je niet omheen.

Voor nu zou ik het gewoon beschouwen als ongemakjes die bij je zwangerschap horen. En hopen dat de beeb blijft plakken inderdaad!

Ik ben helemaal verliefd op de Nijnjte Zilver serie.. gisteravond zat ik al op allerlei websites te kijken. Vandaag wilde ik het hubbie laten zien ... hij zegt: Zie je die prijzen ook?

Oeps.. die had ik even over het hoofd gezien :@

Maar we hebben ieder ons eigen maand geld en dat ga ik gewoon ontzettend bij elkaar sparen de komende tijd :+
pi_108472737
AA, dat is een prachtige baby!
Even een stomme vraag misschien, maar hangt ie nou soort van bovenin? Omdat het op zn kop is?

Bedankt voor de geruststellingen, ik zal proberen het los te laten. Gaat het mis, dan gaat het mis en kan toch niemand er wat aan doen.

Twinkle, ik kende die serie nog niet, wat schattig!! Ik vind Nijntje superleuk maar ben niet zo van de primaire kleuren, dit zou perfect zijn. Jammer van de prijzen idd... Sparen en wat leuke kleine dingetjes kopen dan maar?

Maffemuts, fijn dat je tevreden bent over je vk. Klinkt echt ideaal zo. Zie er toch ook een hoop klachten over! Enfermera, goed dat je gemaild hebt. Heb je t iig gezegd!
pi_108472992
Kraambedankjes. Schiet me ineens te binnen. Oh dear. Is het een must? :@
pi_108473132
Och welnee!! :D het is een must als jij dat vind :P (ik doe er in elk geval niet aan...)
pi_108473133
"Nou uhh... bedankt he?" :')
pi_108473147
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Kraambedankjes. Schiet me ineens te binnen. Oh dear. Is het een must? :@
hier niet gedaan hoor......
pi_108473320
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Fieder het volgende:
Welkom AA!
Gerberaatje wat een prachtige foto's! Die handjes!!

Ik ben in de stress :N Vannacht flinke steken in mn buik gehad en vandaag helemaal niet misselijk meer.
Moet ik nou bellen of nog even afwachten? Als het misgaat, gaat het toch mis... Wil ze ook niet voor niks lastig vallen.
Wat jij wilt.. als jij gerustgesteld kan worden door even je VK te bellen dan zou ik dat zeker doen. Krampen en nare steken kunnen, zeker in het begin, veel voorkomen doordat alles groeit en plaats maakt voor de groeiende baarmoeder. In principe is er geen reden tot zorg als je geen bloed hebt en kwaaltjes kunnen ook per dag wisselen :) (en hoe hard het ook klinkt: ook zonder kramp en zonder bloed kan het mis zijn, die kans zit er, vooral in het begin, gewoon altijd in... maar grote kans dat het gewoon de groei is!!)

En ook dáár is je VK voor, daar val je ze echt niet mee lastig....
pi_108473350
Oh, pfieuw.
Ik denk er nu pas serieus voor het eerst aan. :D
pi_108473513
Dank je wel Gerberaatje (en alle anderen). Ik zal het in gedachten houden. Las net dat je zelfs als het mis is nog weken misselijk kan zijn, dus het zegt sowieso niks. Het stopte gewoon opeens zo abrupt...

Als ik me echt zorgen ga maken zal ik bellen.

Kraamkadootjes hoeven toch niet? Ik heb het één keer gehad, soort klein rammelaartje met een kaartje eraan. Verder altijd gewoon beschuitje en baby mogen bewonderen, is al super O+
pi_108473575
Kraambedankjes :?
Ik bedankte netjes voor het bezoek en eventuele kadootjes, smeerde beschuitjes en de eerste dagen hadden we heerlijke geboorteflikken in huis :9~ Maar verder niks hoor

Gerbera, mooi foto's!

Wij hadden vandaag ook de 20 weken echo en alles was prima in orde *O*
Placenta zit niet (meer) te dichtbij de uitgang nu. Kleintje ligt met beentjes naar beneden en houdt ze in een rare stand. En nu voel ik sinds vandaag ter hoogte van de voetjes regelmatig gefriemel boven mijn linkerlies O+
En het is nog steeds een jongen, vandaag duidelijk het bewijs kunnen zien!
.... met gevoel voor drama....
  maandag 27 februari 2012 @ 19:11:22 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108473587
Ik doe ook niet aan kraambedankjes hoor, ze krijgen toch al beschuit met muisjes? :P
pi_108473680
Kersjes, goed nieuws! Fijn! Kleine voetjes O+
pi_108473748
Wat fijn Kers, pak van je hart denk ik?? (zowel placenta als dat alles goed is?)
Hier lag de dame gewoon alweer startklaar :P hoofd naar beneden, benen de lucht in... benieuwd hoe dat op later termijn gaat. Muppet lag ook al heel vroeg telkens al goed, en was met 31/32 weken ook al helemaal ingedaald :D
pi_108473775
Oh ja, ik krijg vanwege mijn medicijngebruik misschien nog een extra, uitgebreidere echo Daar wordt ik nog over geïnformeerd.
pi_108473809
Zeker Gerbera, ben behoorlijk opgelucht :Y
pi_108474265
Hier ook geen kraambedankjes hoor. Idd beschuit met muisjes kunnen ze krijgen :P (als we t in huis hebben :') hebben namelijk gehad dat t op was toeb iemand langs kwam :@ volgende keer dus beter inslaan :D)

Hier lag mevrouw laatst ook al in de.goede houding ;) Floris had dat ook al iedere keer.
Niet dat t hier invloed had op t indalen :') hij was wel ingedaald, maar niet heel diep ofzo

Kersjes.fijn dat de placenta beter is gaan zitten! En,dat de rest ook goed was!
Net zoals bij gerbera trouwens!
pi_108474551
Fijn Kersjes!En die voetjes, dat gewriemel. O+

En Gerberaatje, wat fijn en bijzonder zeg, dat alles goed is. Inderdaad als je bedenkt dat je muppie zolang 'bevroren' is geweest! Echt heerlijk dat ze er is. O+

Fieder, wat de rest zegt. En gewoon bellen als je angstig bent. Ik bel ook niet zo gauw, maar krijg dan vaak te horen dat ze het wel op prijs stelden als ik even had gebeld. Zoals toen ik gevallen was. :')
Dus mocht je echt twijfels hebben, kun je ze morgen even bellen. :*

AA, gefeliciteerd! *O*

Vanochtend weer goedgekeurd. Hartje gehoord, kindje lag goed naar beneden, maar nog niet ingedaald.
Gesprek gehad over hoe we het met Ko gaan doen als de bevalling begint en dat vind ik toch wel spannend en moeilijk...

De vorige keer hadden we geen beschuit met muisjes, ik vind het echt heel vies namelijk. :D
Maar toch miste ik wel iets, dus misschien ga ik van die suikeramandelen kopen in de goede kleuren en dan neerzetten in een schaaltje ofzo. :Y)
In Belgie geven ze die vaak als kraamkado, in tule met een lintje. O+
Ik vind het wel tof eigenlijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108474666
Ik zat te denken deze keer aan geboortekoekjes ipv beschuit... (gruwel deze zwangerschap van beschuiten _O- )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108474871
Suikeramandelen zijn ook lekker inderdaad!
En hier hadden we van de plaatselijke chocolatier dus van die heerlijk dikke chocoflikken met blauw/witte muisjes erop. Zo lekker! En andere chocolaatjes in de vorm van ooievaars enzo. En de eerste paar weken had ik standaard noten en gedroogd fruit op tafel staan. Lekker en verantwoord (ijzer!!) snacken.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:52:03 #52
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108475382
Ik hou van beschuit met muisjes :Y)
Kraambedankjes doen wij ook niet aan :N

Fieder, ik zou ook even bellen hoor :Y
Waarschijnlijk kan de vlos je wel geruststellen. Maar zonder bloed heb je waarschijnlijk geen miskraam. En ik heb ook wel eens dagen gehad dat ik eens niet misselijk was. Ik blij, om vervolgens de dagen erna weer kotsmissleijk te zijn :*

Kersjes, wat fijn! Een goede 20-weken echo! O+
  maandag 27 februari 2012 @ 19:58:30 #53
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_108475664
Wij hadden cake met slagroom en muisjes :9. Knoeit ook niet zo :7
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_108475699
Kraambedankjes gaat hem niet worden hoor .. hebben we ook niet gedaan met ons trouwen.
Beschuit met muisjes :Y
pi_108476513
Ja en nu maar ophouden erover! Er zit hier sinds een week een nieuwe Jumbo om de hoek en nu wil ik beschuit, muisjes, cake, slagroom en geboortekoekjes.

:D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108476871
Krijg hier spontaan trek :D Ik kon vandaag niet zoveel binnen houden. Bah, wat kun je je dan beroerd voelen!

Fieder, een week of 3 geleden werd ik 's nachts wakker met steken in mn buik. Ik dacht ook dat het niet goed kon zijn. Ik heb de volgende dag wel ff de vk gebeld. Zij stelde me gerust, had te maken met het groeien ofzo. Stelde mij echt gerust, dus gewoon bellen..

En nog even voor de goede echo's van kersjes en gerbera *O* *O* *O*
pi_108476949
Het zal wel toeval geweest zijn dat ik tot nu toe bij kraamvisites altijd iets meekreeg in roze of blauw.
Hier wordt het ook beschuit met muisjes.
pi_108477638
Sjips. Frambozenaardbeivla met slagroom was een goed alternatief. En mooi roze :P
  maandag 27 februari 2012 @ 20:37:15 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108477991
Pfff, ik ben weer misselijk -O- En ik wilde gaan slapen! }:|
  maandag 27 februari 2012 @ 21:10:48 #60
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108480157
quote:
15s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik ben weer misselijk -O- En ik wilde gaan slapen! }:|
Gek genoeg hielp bij mij pepermunt als ik misselijk was... Weet niet of je er wat aan hebt?
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  maandag 27 februari 2012 @ 21:11:58 #61
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108480223
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een mini poepie :)
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  maandag 27 februari 2012 @ 21:23:30 #62
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108480928
Admiraal Gefeliciteerd *O*
pi_108480953
Bij mij helpt vanilleyoghurt tegen de misselijkheid! Sterkte Enfermera :*
pi_108481076
Admiraal gefeliciteerd!

Balen Enfermera. Ben amper misselijk geweest, cola hielp...
  maandag 27 februari 2012 @ 21:59:26 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108483131
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Van harte mister anala! Alhoewel, nickchange is wel op zijn plaats ;)

btw. tis net een haribo-beertje O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108492001
Gefeliciteerd Admiraal! *O*

Zo. Vanavond een geboortekaartje gekozen, nu nog besluiten welke naam erop moet. :D
(Wij zijn van de last-minute geoloof ik.)

Ik zit nu even beneden voor melk (en koekies) en whaaaa, wat heb ik er weer zin in, de kennismaking met een nieuwe baby. Ons derde jochie. O+ En dan zijn we echt een heel compleet gezin. Jeetje zeg... Voor Thomas had ik de grote vrees dat ik misschien wel nooit moeder zou kunnen gaan worden, en nu.... Wauw.

Oh, ik zal ook even een taart het topic insmijten, want ik ben jarig vandaag en dat is dus één van de verjaardagen op een hoop bij ons: 25/2 Thomas, 28/2 ik, 7/3 Morris en heel kort daarop baby. Pfjoe. Feestweken. :D
Hardloper.
IG @webkim
pi_108492186
Ahh misschien wel lekker Webkim! Dan kun je verjaardagen samen vieren en heb je niet 4 keer per jaar al dat volk over de vloer (zou ik dan denken O-) .. Verjaardagen zijn leuk hoor, begrijp me niet verkeerd).

Mijn boobies zijn wat voller aan het worden en ik merk dat ik mijn buik echt niet in kan houden .. Dat is niet van vettigheid, maar omdat er wat in zit :') .. Kan mijn broeken wel nog goed aan maar vraag me af voor hoe lang nog! Want ik ben niet zo'n brede ... (36/38).

Kinderwagen gisteravond gekocht! Staat nu op zolder. Gisteren naar binnen gesmokkeld met de buitenlampen uit zodat onze straat het niet zou zien :') ..

Ja wij zijn lekker impulsief weer! :)

Vandaag een hele lange dag voor de boeg, waarvan al minimaal 5 uur in de auto. En morgen hetzelfde scenario. Dus we gaan het meemaken allemaal.

Fijn dagje allemaal!
pi_108492386
Webkim wat mooi O+. En gefeliciteerd!!

Naam, kaartjes, geboortegeschenken.... Wij zijn er nog niet zo mee bezig. Zal ook wel laatste moment worden, ons kennende :').

Admiraal, gefeliciteerd met jullie tweede zwangerschap! *O*

Gerbera & Kersjes, wat fijn dat de echo's goed waren! Heerlijk *O*.

Pff, ik ben al geen ochtendmens, maar vandaag ben ik wel érg labiel. Was net in tranen omdat mijn lief het licht op de gang had aangelaten en ik daardoor niet meer kon slapen. Terwijl ik er sowieso 10 min. later uit moest... 8)7 :@. Het is wel minder erg als ik zelf doorheb dat ik labiel ben toch?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108492487
Wat lief Webkim, en gefeliciteerd met je verjaardag!

Naam wisten wij al heel snel :) Geboortekaartje heb ik net dit weekend een proefdruk van aangevraagd, ben benieuwd :D Zou het wel fijn vinden om dat ook gewoon geregeld te hebben :)

:* Phaidra, fijn he die hormonen?

Nou ik zit ook weer op mn werk, feest hier hoor. De volgende collega is ook ziek, of ik daar óók nog wat werk van wil overnemen. Tuurlijk jongens, dat kan er ook nog wel bij.. En de vlos zei iets over rustig aan doen.. :'(

Edit: En dan vergeet ik helemaal dat ik vandaag alweer 23 weken zwanger ben *O* Ook voor KatyM en alle andere mijlpalen vandaag!

[ Bericht 10% gewijzigd door Marjolijntje op 28-02-2012 07:51:45 ]
pi_108492764
*O* ook voor jou marjolijntje ehn alle anderen!

Hier voornamelijk erg druk en af en toe duizelig, heeele week werken, weekend klussen, toch misschien iets teveel. Het wordt wel erg mooi O+. De beeb schopt echt veel, wat een drukemaker!

Webkim gefeliciteerd! :* Ik ga vanavond even echt bijlezen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:20:47 #71
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108492882
37 weken vandaag *O* Nou , we hebben het toch maar mooi gered ^O^

marjoleintje 23 weken *O* En ook voor alle anderen die nog niet wakker zijn *O*

Webkim gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag ! *O*

Twinkle, wat voor kinderwagen heb je gekocht?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:35:42 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108493020
*O* voor alle mijlpalen!
Webkim, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

PE, je hebt meldplicht vanaf nu ;)

Marjolijntje, rustig aan hè? Even heel kort door de bocht gezegd: het is niet jouw probleem dat anderen ziek zijn. Jij moet het rustiger aan doen, dat is ook een vorm van ziek zijn... :*
pi_108493283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat lief Webkim, en gefeliciteerd met je verjaardag!

Naam wisten wij al heel snel :) Geboortekaartje heb ik net dit weekend een proefdruk van aangevraagd, ben benieuwd :D Zou het wel fijn vinden om dat ook gewoon geregeld te hebben :)

:* Phaidra, fijn he die hormonen?

Nou ik zit ook weer op mn werk, feest hier hoor. De volgende collega is ook ziek, of ik daar óók nog wat werk van wil overnemen. Tuurlijk jongens, dat kan er ook nog wel bij.. En de vlos zei iets over rustig aan doen.. :'(

Edit: En dan vergeet ik helemaal dat ik vandaag alweer 23 weken zwanger ben *O* Ook voor KatyM en alle andere mijlpalen vandaag!
Uhh, lijkt het je niet verstandiger om dan aan te geven dat dat écht niet gaat? Desnoods zeg je dat dat op advies van de verloskundige is. Zeg nee, voor je eigen gezondheid én die van je kleine beeb :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108493307
Wat Asy en Phaidra zeggen Marjolijn. Ben jij effe gek geworden, meer werk aannemen. o|O

*O* voor alle mijlpalen en de meldplicht van PE! En voor de boon van AA!
pi_108493542
*O* voor alle mijlpalen en de meldplicht van PE

Phaidra fijn he hormonen ;)

Pfff heb echt ff helemaal geen zin om te werken vandaag.
pi_108493556
Succes werkende dames :*.

Pff ik ben zo gaar :D. Ik heb van half 11 tot half 9 ofzoiets aan een stuk door geslapen. Heerlijk :z. JD is ook pas net weg, dus die kon ook nog blijven liggen. Heerlijk O+.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:41:44 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108493981
Ik heb zometeen lekker een zwangerschapsmassage :6
pi_108493992
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zometeen lekker een zwangerschapsmassage :6
Oh heerlijk! Waar? Hoe laat? Dan zeg ik wel dat ik jou ben. :7.
pi_108494014
lekker fluug :)

vannacht veel wakker gelegen door drukke beeb die in mn zij duwt
voelde niet echt comfi
maar wel gezellig O+

zometeen komt de kraam-zuster langs.. ben benieuwd..

Gister n 'actieve' dag, voelde me goed :o bijna geen pijn enzo. Echt fijn.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:44:06 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108494019
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:42 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Waar? Hoe laat? Dan zeg ik wel dat ik jou ben. :7.
:D Gewoon hier thuis, had ik met kerst kado gekregen. Ze komt overigens uit Breda, dus wellicht is het ook iets voor jou?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108494038
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

:D Gewoon hier thuis, had ik met kerst kado gekregen. Ze komt overigens uit Breda, dus wellicht is het ook iets voor jou?

SPOILER
Euhsj! Es effe lezen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:45:18 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108494045
Had ik al gezegd dat ik eerst een ontspannend voetenbad krijg en daarna EEN HEEL UUR LANG gemasseerd wordt?

EEN

HEEL

UUR

LANG!!
pi_108494062
Ik lees het ja. Bofkont.
pi_108494355
Webkim, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
En het geboortekaartje is er al, nu de naam nog. Komt goed!

Marjoleintje, rustig aan doen hoor, blijf stevig in je schoenen staan, dat advies krijg je niet voor niets. :*

Heerlijk Fluugs! Masseert ze dan je rug vooral? Ik ben benieuwd of we nog horen vandaag, of dat je de rest van de dag in een warm cocon ligt te sudderen. O+

Mijlpalen! *O*
Hier vandaag 36 weken! :D
Helaas nog aan het werk, hoopte vandaag klaar te zijn. Gelukkig kan ik zelf mijn dagen inplannnen, dus ik doe rustig aan, al moet ik nog wel veel. Ik verspreid het wel een beetje over de komende 2 weken.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:02:17 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108494384
Oeks doe rustig aan he?

Ik twijfel nog effe of ik vanmiddag ook nog naar de kapper ga om er een compleet verwendagje van te maken. Ik laat het effe afhangen van hoe lui ik ben na de massage :P
pi_108494631
Flugeltje wat heerlijk! Geniet er van O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:35:52 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108494983
Ik heb net de meest vreemde ervaring van m'n hele leven meegemaakt...

SPOILER
pi_108495242
Wat bizar! Maar wel lekker zeg, kan hij niet elke dag even langskomen?

Ik doe rustig aan hoor. :*
Al baal ik er wel een beetje van. Maar goed, dit kindje (werk) moet ook geboren worden. Ik ben zo benieuwd. O+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:47:23 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108495294
Hij aaide de hond ook en die werd ook meteen helemaal rustig, sterker nog toen hij weg was ging ze jankend voor de deur zitten..
pi_108495342
Wat speciaal!
Nou, kan je die massage beter naar morgen verplaatsen, je bent nu toch al relaxed! :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:51:40 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108495384
De massagemevrouw belt net dat ze ziek is ;( Ach ja, nu wordt het volgende week en deze ontspanning pik ik toch nog even mee :D
pi_108495483
:o dat meen je niet, dat is wel heel toevallig zeg. :D
Ga dan maar lekker even liggen en de ontspanning voelen. :*

Ik ga er maar eens vandoor!
pi_108495688
Dat is vast geen toeval flugel, hogere machten!! :P Maar zo'n massage klinkt wel echt heeeeeerlijk zeg!!
pi_108496364
Hallo meiden,
Na pas twee posts ga ik weer weg uit dit topic want het is hier niet goed gegaan. Vorige week woensdag licht bloedverlies en uit voorzorg de vk gebeld. Moest me geen zorgen maken en mocht terugbellen als het erger werd. Met de vorige miskraam nog in m'n hoofd maakte ik me wel zorgen! Gelukkig belde ze zelf binnen een uur terug en kon ik voor een echo terecht. Daar werd na lang wachten duidelijk dat het vrucht al een a twee weken eerder was overleden (waarschijnlijk net na de echo waarop we het hartje zagen). Na veel tranen werd er gelijk een afspraak voor een curettage gemaakt. We zijn er even een weekend tussenuit geweest, maar morgen is het dan zover. Het verdriet is al minder, ik ben nu vooral boos. Er werd al kort gesproken over onderzoeken (wat we zeker willen doen). Iemand daar ervaring mee? Sorry voor een lang verhaal, maar lucht me wel op. Iedereen hier een hele fijne tijd en geniet van het zwanger zijn! Hopelijk tot snel in dit topic.
Liefs Arcenciel
pi_108496417
:'( Arcenciel. Sterkte! :*
pi_108496905
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Skoap het volgende:
*O* voor alle mijlpalen en de meldplicht van PE

Phaidra fijn he hormonen ;)

Pfff heb echt ff helemaal geen zin om te werken vandaag.
Heerlijk idd :D.

Hoe is het met jou? Erg moe nog steeds? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108496946
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 10:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net de meest vreemde ervaring van m'n hele leven meegemaakt...

SPOILER
Bizar :o
Komt wel goed uit nu je UUR massage NIET doorgaat ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108497047
Hè gets Arcenciel. Wat ontzettend verdrietig. Sterkte :*.
pi_108497085
*O* voor de mijlpalen, en voor webkim!

Marjoljntje denk goed om jezelf hoor! :*

Wow wat een ervaring fluug :o

Arcenciel :*.. Sterkte..

Vrouw vd kraamzorg was erg aardig :)
Lijkt me apart een vreemde dame in je huis :9 maargoed ze is er voor de beeb en mij. Klikte iig wel :)
pi_108497094
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef arcenciel het volgende:
Hallo meiden,
Na pas twee posts ga ik weer weg uit dit topic want het is hier niet goed gegaan. Vorige week woensdag licht bloedverlies en uit voorzorg de vk gebeld. Moest me geen zorgen maken en mocht terugbellen als het erger werd. Met de vorige miskraam nog in m'n hoofd maakte ik me wel zorgen! Gelukkig belde ze zelf binnen een uur terug en kon ik voor een echo terecht. Daar werd na lang wachten duidelijk dat het vrucht al een a twee weken eerder was overleden (waarschijnlijk net na de echo waarop we het hartje zagen). Na veel tranen werd er gelijk een afspraak voor een curettage gemaakt. We zijn er even een weekend tussenuit geweest, maar morgen is het dan zover. Het verdriet is al minder, ik ben nu vooral boos. Er werd al kort gesproken over onderzoeken (wat we zeker willen doen). Iemand daar ervaring mee? Sorry voor een lang verhaal, maar lucht me wel op. Iedereen hier een hele fijne tijd en geniet van het zwanger zijn! Hopelijk tot snel in dit topic.
Liefs Arcenciel
Sterkte, wat verdrietig ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108497099
Arcenciel, wat ontzettend klote voor je meis :N Hoeveel weken was je? En hoeveelste miskraam is dit? Heel veel sterkte de komende tijd :*
pi_108497182
Wat verdrietig Arcenciel ;( Sterkte :*
pi_108497240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heerlijk idd :D.

Hoe is het met jou? Erg moe nog steeds? :*
Ja echt zo ontzettend moe. Leer er gelukkig wel wat beter mee om te gaan. En er maar gewoon aan toe te geven. Maar deze week 's avonds een etentje en volgende week 's avonds een verjaardag. En bij beide mag niemand nog weten dat ik zwanger ben. Ik zie er nu al tegen op :') Ik stort meestal behoorlijk in zo rond half 10 :O
pi_108497630
Arcenciel wat verdrietig ;( sterkte morgen en de komende tijd. :*
pi_108497687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja echt zo ontzettend moe. Leer er gelukkig wel wat beter mee om te gaan. En er maar gewoon aan toe te geven. Maar deze week 's avonds een etentje en volgende week 's avonds een verjaardag. En bij beide mag niemand nog weten dat ik zwanger ben. Ik zie er nu al tegen op :') Ik stort meestal behoorlijk in zo rond half 10 :O
Oeh, dat is wel lastig ja, als je nog niks kan zeggen. En herkenbaar hoor, dat instorten. Ik heb eigenlijk niet eens zo heel veel last van moeheid (gehad), overdag werken gaat meestal gewoon prima. Maar als ik dan 's avonds gegeten heb, is de koek wel even op :+. Half 10 / 10 uur is ook tegenwoordig een heel normale tijd om te gaan slapen...

Maar het klopt idd, eraan toegeven werkt het beste. Niet altijd makkelijk of handig, dat dan weer niet. Maar hee, je bent een kind aan het bakken, dat kost gewoon veel energie! O+ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108497724
Arceniel ;( wat jammer en oneerlijk. Sterkte.
Hoeveel weken was je?

Sjonge, ik zat net op mijn werk de misselijkheid weg te zuchten boven een kopje bouillon. Gelukkig gaat het nu weer, maar het is wel vermoeiend zo.
Gisteren het er nog even met mijn leidinggevende over gehad, die drukte me op het hart goed aan mezelf te denken en gaf aan dat het geen probleem was als ik eens wat later wil starten of eerder weg wil. Ik reis elke dag een uur enkele reis, en ben met name aan het eind van de dag eigenlijk al te gaar om die autorit nog te ondernemen...
pi_108497776
Fluug wat een bizarre ervaring! Zoiets hoor je meestal alleen van anderen en geloof je niet tot je het zelf meemaakt volgens mij. En helemaal toevallig dat de massagemevrouw afbelde zeg! Maar goed, ze zeggen dat toeval niet bestaat. Heb je niet die man om zn telefoonnummer gevraagd :P

Zoe wat lekker dat je een dag minder pijn hebt gehad! Niet meteen te enthousiast heel veel gaan doen dan he, dan zul je zien dat je later afgestraft wordt. Niet om je bang te maken ofzo hoor. Maar nou ja je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

Webkim gefeliciteerd met je verjaardag!

*O* voor 23 weken van Marjolijntje en 36 weken van Oeke!
pi_108497783
Oh dat is inderdaad wel lang Mango. Als rustig aan doen je wordt aangeboden, zou ik dat credo met twee handen aanpakken.
pi_108497796
Arcenciel.. wat ontzettend rot voor je! Ook omdat het zoals ik begrijp de tweede keer is... dan denk ik dat ik ontzettend bof en dankbaar moet zijn ..

ik zit mobiel te internetten dus kan niet makkelijk terugkijken. maar iemand vroeg wat voor kinderwagen we gekocht hebben. we hebben een quinny via marktplaats kunnen krijgen voor 100 euro. zag er nog hartstikke netjes uit dus gelijk gekocht. hebben we de komende jaren veel plezier van!
pi_108497821
Mangostine dat is wel heel fijn aangeboden van je leidinggevende! Misschien maar doen, zeker als je zelf al aangeeft dat vooral de terugreis een grote opgave voor je is. Misschien een uur eerder stoppen? En wie weet gaat het over 2 maanden wel weer en kun je gewoon weer je gewone uren doen.
pi_108497970
Netjes van je leidinggevende mango :)

Snap wat je bedoelt bijtje
Heb voor vandaag ook n rustige dag ingepland, leek me ook wel verstandig
pi_108498138
Gisteren naar de verloskundige geweest en het hartje kunnen horen! Ze stelde me wederom gerust dat als het hartje zo goed klopt met 11wkn dat het haast niet meer mis kan gaan. En wat was het fijn om te horen *;

Nu begin ik toch stiekem ook een beetje op internet/marktplaats te kijken wat er allemaal te koop is. Maar denk dat wij toch eerst wachten tot we het geslacht weten, voordat we echt kleertjes oid gaan kopen.
pi_108498191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef bijtje84 het volgende:
Mangostine dat is wel heel fijn aangeboden van je leidinggevende! Misschien maar doen, zeker als je zelf al aangeeft dat vooral de terugreis een grote opgave voor je is. Misschien een uur eerder stoppen? En wie weet gaat het over 2 maanden wel weer en kun je gewoon weer je gewone uren doen.
Ja, ik neem wat langer en vaker pauzemomenten, en vertrek inderdaad wat eerder. Ik werk 4 x 9 uur, van 8 tot 17.30, en dat is nu met die reistijd er bovenop gewoon even wat veel.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:46:23 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108498793
Arcenciel, wat een naar nieuws!
Veel sterkte hoor :*

Vanmorgen is mijn baas geweest en zoals het er nu uitziet, begin ik pas weer in sept met werken. *O*
ben ik er een jaar fulltime uitgeweest :X
pi_108499045
Haaaaai allemaal

Ik hou me een beetje koest op het moment. Gaat niet zo goed. Al heel misselijk van de zwangerschap en daar nu buikgriep overheen. Kom wel weer meepraten als ik me wat beter voel.
pi_108499062
Bizar Flugel :o

Arcenciel wat naar zeg ;( Sterkte! :*

Ik bedenk me opeens dat ik vandaag 20 weken ben :o
Nog 20 te gaan..Nja 20 en een beetje ;)
pi_108499796
Oei, sterkte Sorbo!
pi_108499802
En Son 20 weken! *O*
pi_108499873
Wat een fijne leidinggevende Mango! Ik wil er ook zo eentje!

Ik zit heel hard te twijfelen om iets eerder weg te gaan vandaag, maar baal er dan van dat het van mn vrije uren afgehaald wordt. Verder koppijn, duizelig, misselijk, gewoon stomme stress. En iedereen zegt wel rustig aan doen, maar hoe dan? Ben nu alleen maar bezig met dingen die af MOETEN en niet eens de dingen die wat minder prioriteit hebben..
En dan noemen ze dit het 'makkelijke' trimester, ik wil niet weten hoe het derde trimester gaat worden dan.. ;(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:27:46 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108500175
Marjolijntje, het wordt niet van je vrije uren afgehaald als je wat eerder naar huis gaat.
Sowieso heb je recht op extra pauze (ik geloof een uur) op kosten van de werkgever en als die echt moeilijk doet, dan meldt je je maar ziek (isselijk, koppijn, duizelig = ziek). Dan heeft ie echt een probleem...

Son alweer op de helft! :o
Wanneer had jij de seo?

Sorbo, beterschap!
pi_108501257
Meld je gewoon ziek joh. Blijf morgen lekker een dagje thuis om bij te komen en ga dan weer es kijken. Denk aan jezelf hoor.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:09:05 #122
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108503791
Arcenciel, sterkte! :*

Flugel...da's apart :o Nog steeds nergens last van?

Sorbo, beterschap!

marjoleintje...doe rustig aan, als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Klaar!

Ik heb zojuist een cake in de oven geschoven.... :') Zal mij benieuwen ofdat ie lukt :P
En en en...ik ben niet meer zo lam als vanochtend *O*

oh, en onze kat heeft zojuist besloten dat de rammelaar van de baby wel errug leuk is....kan dus weer in de wasmachine }:| Ja, kat, jij hebt je eigen speelgoed :6
pi_108504008
Arcenciel jeetje sterkte ;(
Juist is een kloppend hartje zien juist altijd een geruststelling en dan gaat het helaas nog mis.
Kom lekker tot rust en dan hoop ik dat je toch snel weer zwanger mag zijn.

Flugel, je hebt toch wel zijn nr gevraagd? :D

En voor degenen die zich niet zo goed voelen een dikke natte :*

En Son *O* 20 weken is een echt mijlpaal *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door covie op 28-02-2012 15:21:55 ]
pi_108504126
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef covie het volgende:
Arcenciel jeetje sterkte ;(
Juist is een kloppend hartje zien juist altijd een geruststelling en dan gaat het helaas nog mis.
Kom lekker tot rust en dan hoop ik dat je toch snel weer zwanger mag zijn.

Flugel, je hebt toch wel zijn nr gevraagd? :D

En voor degenen die zich niet zo goed voelen een dikke natte :*

En Sorbo Son *O* 20 weken is een echt mijlpaal *O*
Anders gaat het wel heel snel _O-
pi_108504574
:@ :D
Heb het maar even aangepast :P

Hoe doen jullie het met ontharen eigenlijk.. ik meende echt dat dat de laatste weken niet meer zo goed zou gaan maar het noodlot is nu al toegeslagen.

Afgelopen zaterdag heb ik t min of meer op de gok gedaan en hoopte maar dat ik mezelf niet zou besnijden. En aan het begin zei ik stoer dat ik dat (8> wel zou laten doen, maar bij nader inzien heb ik me bedacht :+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:31:46 #126
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108504716
Met een spiegel covie! en de rest een beetje op t gevoel :+
pi_108504888
Dat gaat hier ondertussen ook al op de gok... Ik zie absoluut mn eigen doos niet meer. Hou het nu dus maar een beetje zo bij, en tegen het einde vraag ik wel een keer of (8> het nog een keer wil doen.

En Son *O* 20 weken!!
pi_108505053
Arcenciel, wat naar voor je ;( Sterkte morgen!
Mango, wat fijn dat je baas zo aan je denkt! Flugel, die moet je vaker laten komen hoor, heerlijk zo'n iemand ^O^
Son, alweer 20 weken! Mijlpaal *O*
Covie, ik weet nog van de vorige keer dat ik gewoon uit wanhoop een spiegel op de grond neerlegde en op goed geluk tekeer ging. Veel bloederiger dan de bevalling kan het toch niet worden :Y)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:54:44 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108505634
covie, hier ook op gevoel hoor.
Mijn lief waagt zich er niet aan :D
pi_108505922
Ik doe het ook op gevoel hoor! :P

Ziek melden schiet ik niks mee op, als ik morgen ziek thuis blijf, moet ik donderdag het werk van woensdag ook nog voor elkaar zien te krijgen, daar heb ik echt alleen mezelf maar mee, helaas. En thuis zit ik dan ook niet rustig omdat ik mn werk dan niet los kan laten..
pi_108506511
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef covie het volgende:

Hoe doen jullie het met ontharen eigenlijk.. ik meende echt dat dat de laatste weken niet meer zo goed zou gaan maar het noodlot is nu al toegeslagen.

Afgelopen zaterdag heb ik t min of meer op de gok gedaan en hoopte maar dat ik mezelf niet zou besnijden. En aan het begin zei ik stoer dat ik dat (8> wel zou laten doen, maar bij nader inzien heb ik me bedacht :+
Op de gok idd :9 en regelmatig bijhouden dan is t ook geen ingewikkeld gedoe haha.

Sorbootje beterschap :*

Marjolijntje: denk echt goed om jezelf, kun je t werk niet verdelen met iemand? (weet niet precies wat je doet)
Echt.. Jij n de beeb zijn t belangrijkste..
Ik zie nu ik thuis zit echt in waarom voor jezelf zorgen écht belangrijk is.
Voel me ook n stuk beter/gelukkiger.

Grenzen aangeven is soms lastig maar dit trek je ook niet lijkt me.. :*
pi_108506851
Het probleem is dat ik in een klein bedrijf werk en er nu heel erg veel mensen ziek zijn momenteel. Mijn leidinggevende is ziek en het hoofd van de productie is nu ook ziek. Die wordt normaal waargenomen door degene die het magazijn beheert, en je raad het al, die is ook ziek.. Daardoor komt er nu een hoop bij mij terecht en de mensen die me daarbij kunnen helpen zijn dus allemaal afwezig. Verder is de werkdruk op mijn eigen afdeling al een tijdje enorm hoog waardoor we aan het schuiven zijn geweest met taken. En komt er dus op neer dat ik controles van een collega overneem, zodat zij weer iemand anders kan helpen. En dat wil ik ook blijven doen eigenlijk, want dat is nog wat sta en loop werk, de hele dag zitten achter de computer doet pijn aan mn heup/bekken.
Ingewikkeld verhaal zo, sorry..
pi_108506982
Lijkt me een lastige situatie Marjolijntje. Maar je weet zelf wanneer het teveel wordt/is. En durf dat dan ook wel aan te geven he. Ik snap dat het dan voor je collega's alleen maar lastiger wordt. Maar bedenk dat je uiteindelijk jezelf ermee hebt als je jezelf voorbij loopt. En daarmee dan ook weer je collega's.
Ik werk zelf in het familiebedrijf, ik zal zelfs in mijn verlof taken moeten blijven doen die gewoon niet overgedragen kunnen worden. Ik werk samen met mijn vader en broer. Alle drie onze eigen 'afdeling' zogezegd, en nu kunnen hun wel een deel van mijn werk overnemen, maar niet volledig. Daar hebben ze gewoon de kennis niet voor.
Dus ik snap je situatie wel een beetje ;)
pi_108507062
Lastig marjolijntje :( vervelend dat t zo moeizaam gaat, ook met zoveel mensen ziek in t bedrijf.. Hoop dat je n manier kunt vinden om toch wat meer om jezelf te kunnen denken :*
pi_108508063
:W

1 werkdag down, 1 to go en dan 2 weken VRIJ! Mijn hemel, wat ben ik dáár aan toe.... O+ gewoon 2 weken niks, beetje zwemmen met de stinkerd, beetje sauna-en, beetje wandelen, beetje terrasjes pakken (ik vrees dat de meeste sneeuw wel weg is, maar das niet erg als de temp dan maar een beetje meewerkt :P) en meer van zulks :Y

Ik word inmiddels wel de halve dag inwendig in elkaar geschopt :D druk ding!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:26:21 #136
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108508602
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef MixedEmotions het volgende:

[..]

Gek genoeg hielp bij mij pepermunt als ik misselijk was... Weet niet of je er wat aan hebt?
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Mangostine het volgende:
Bij mij helpt vanilleyoghurt tegen de misselijkheid! Sterkte Enfermera :*
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Admiraal gefeliciteerd!

Balen Enfermera. Ben amper misselijk geweest, cola hielp...
Thanks lieverds. :* Ik weet idd wat helpt en niet helpt, heel grappig, normaal kon ik met last van maagzuur nooit pepermunt hebben, maar nu juist wel idd!! :D Dus wat vroeger niet werkte, werkt nu wel, en dat is nog even omschakelen :') :D

Gatverdarre arcenciel, wat een naar verhaal.. ;( sterkte!! :*

Fluug wat een apart verhaal zeg :o Maar wat tof! O+

Kwisted wat fijn O+

Sorbootje beterschapen doe rustig aan! :* :*

Wat een lastige situatie Marjolijn... echt heel vervelend. Snap dat er een hoop op jou terechtkomt, maar let alsjeblieft op je gezondheid :* Werk komt later wel weer, hoe vervelend het ook is om het nu niet te doen en weer op iemand anders af te schuiven...

Ik heb echt een hopeloze dag gehad. Zowat de hele dag misselijk, paar rake kutopmerkingen gehad van mn kutcollega's (:r nog :r 9 :r dagen :r werken :r ), bah. Ben er ZO klaar mee. Ik kijk gewoon ff hoe ik me morgen voel en anders meld ik me lekker ziek. Heb daar absoluut geen problemen mee :+
Mn leidinggevende zei ook dat ik ergens anders mocht gaan werken als het niet meer ging met hen, daardoor is de situatie wel verbeterd (ze zien eindelijk in hoe kinderachtig ze doen :') ), maar dat was ook maar van korte duur dus. ;( Lijers. Wil daar gewoon weg.
pi_108509360
Enfermera, wat een rotsituatie joh! Gelukkig bijna klaar!

Haha Twinkle in t donker met je kinderwagen! Geniaal! Hier stonden gister voor het eerst de Mvm kratten buiten, nog niks gehoord van de buren :')

Flugel, bizar jouw verhaal. Kan die man niet meekomen tijdens de bevalling? :+

Kwisted, fijn dat je je zo zeker voelt!

Sorbo :*

Arcenciel wat vreselijk verdrietig voor je! Zeker net na een hartje te zien! :* Heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Zal aan je denken.

Hier weinig nieuws, nog steeds weinig 'klachten', heel gek, maar zou liever wel klachten hebben, voor mn gemoedsrust? Nog niet gebeld, ga ik misschien morgenmiddag doen, dan ben ik vrij en kan ik er evt ook heen. Hoop dat ik me voor niks zorgen maak.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:52:06 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108509483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, wat een rotsituatie joh! Gelukkig bijna klaar!

Haha Twinkle in t donker met je kinderwagen! Geniaal! Hier stonden gister voor het eerst de Mvm kratten buiten, nog niks gehoord van de buren :')

Flugel, bizar jouw verhaal. Kan die man niet meekomen tijdens de bevalling? :+

Kwisted, fijn dat je je zo zeker voelt!

Sorbo :*

Arcenciel wat vreselijk verdrietig voor je! Zeker net na een hartje te zien! :* Heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Zal aan je denken.

Hier weinig nieuws, nog steeds weinig 'klachten', heel gek, maar zou liever wel klachten hebben, voor mn gemoedsrust? Nog niet gebeld, ga ik misschien morgenmiddag doen, dan ben ik vrij en kan ik er evt ook heen. Hoop dat ik me voor niks zorgen maak.
Ja, tis echt waardeloos. Ik werk er sinds augustus, in de hoop er een leuker team en leuker werk te vinden (mn baan daarvoor was de leidinggevende echt hopeloos en rare dingen over mn contract :?), maar niet dus -O- Gelukkig wat leuks in het vooruitzicht, maar die laatste dagen duren dan zoooo lang....

Haha fieder toch :P :D Ja idd.... lastig is dat he. Nou, geloof me, die week 6 kickt er behoorlijk in hoor. Misschien niet bij jou, I know, maar het kan wel. Ik dacht eerst ook; nou! dit gaat aardig goed! :D
Niet dus :') Maar idd, dan is symptomen hebben nog 'fijner', dan weet je tenminste iets.
Alhoewel ik inmiddels 10x liever last van maagzuur heb dan dat ik misselijk ben :') :X
pi_108510169
Week 6 begon bij mij ook heel heftig, paar keer overgegeven enzo! Maar nu aan het eind van week 6 dus veeeeel minder. Dat was ook de schrik.
Manlief had verzonnen dat het misschien ook komt omdat ik vorige week vakantie had en mn lichaam zich dus kon laten gaan. Nu werk ik weer en bikkel ik soort van door. Vond t wel een fijne theorie... O+

Was vanmiddag trouwens enorm duizelig, moest me echt vastgrijpen, anders was ik volgens mij onderuit gegaan. Hoort dat er ook bij of krijg ik een griepje?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:24:11 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108510546
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef Fieder het volgende:
Week 6 begon bij mij ook heel heftig, paar keer overgegeven enzo! Maar nu aan het eind van week 6 dus veeeeel minder. Dat was ook de schrik.
Manlief had verzonnen dat het misschien ook komt omdat ik vorige week vakantie had en mn lichaam zich dus kon laten gaan. Nu werk ik weer en bikkel ik soort van door. Vond t wel een fijne theorie... O+

Was vanmiddag trouwens enorm duizelig, moest me echt vastgrijpen, anders was ik volgens mij onderuit gegaan. Hoort dat er ook bij of krijg ik een griepje?
Hihi, fijne man zeg O+ :D
Duizeligheid hoort er ook bij idd :Y
pi_108510696
Wat een rot nieuws arcenciel :{
Heel veel sterkte! :*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:35:28 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108510931
Wij zijn weer goedgekeurd bij de vlos.
Ik was alleen vergeten urine mee te nemen. 8)7
Huubke bleef weer eens niet stil liggen :D
En Harry ging even luisteren aan mijn buik (met zijn oor) O+
Hij mocht ook even met de doppler op mijn buik. Hij plantte het ding midden in mijn navel, vlos zet doppler aan en Harry valt bijna van het krukje van de schrik door de herrie. Toen was hij er wel klaar mee :D
Over 2 weken mogen we weer terug...
pi_108511359
Buh, en nu is het eten ook nog eens heel vies :( Ik ging pasta maken met saus uit een pot, zit die hele stinkpot vol met paprika en als ik iets niet kan verdragen momenteel is het paprika :'( Het hele huis stinkt er nu naar en ik ga uit ellende maar tosti's eten. En ik wilde pasta :'(
Ik ben echt klaar met vandaag, wil in mn bed tv kijken, maar daar gaat mn heup weer pijn van doen en buh.

Sorry voor al mn gezeur hier, morgen is het vast wel weer beter ofzo. In ieder geval dan fijn naar oma toe. Daar kijk ik echt naar uit. Ik hou van mn oma O+
pi_108511386
Fluug :D. Je brengt me wel op een idee, ik ga mezelf binnenkort ook maar weer eens verwennen met een zwangerschapsmassage :Y. En bizar van die Lex look-a-like joh!

Mango das heel fijn van je leidinggevende! Heeft die van mij ook gezegd, ze houdt me liever tot aan m'n verlof als ik sommige dagen wat rustiger aan doe of korter werk dan dat ik er eerder uit lig.

Marjolijntje bij jou is het dus nog steeds ruk. Maar echt meid, wat de anderen ook zeggen. Je werk is belangrijk, jij iets meer. Misschien helpt het alleen al als je niet teveel in moeten maar kunnen denkt? Het moet niet voor een bepaalde tijd af, het kan wel iets later af. Met wat meer rust. Anders ben jij straks ook ziek en komt het helemaal niet af.

Arcenciel wat verdrietig! Sterkte!

Sorbootje toch :*
pi_108511918
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef covie het volgende:

Ik heb het geluk dat mannie (8> dat altijd al bij mij gedaan heeft :D

Dus dat zal de komende maanden ook gebeuren :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:02:27 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108512026
Fijn asy! O+ Whahahaa die Harry _O- O+

He bah Marjolijn, wat erg! :( :'(
Ik had dat vandaag ook, had wel zin in een slavinkje (alhoewel ik niet zo van varkensvlees hou, normaal), maar toen mijn man 'm aan het braden was... GAT-VER-DAMME! Zo goor! :') :@
pi_108512219
Niet meer kunnen scheren, zover was ik nog niet eens :')

Ik denk niet dat ik O+ daar met een mes vertrouw? Zijn er ook dames die gewoon met bushbush gaan bevallen? Of kan dat ECHT niet?
pi_108512295
Dit was gewoon mn eigen schuld Enfermera. Ik gooi een pot groentesaus in de pan zonder te checken hoe het zit met de paprika :( Maar mn lief heeft nu tosti's gemaakt voor me. En ik had juist zo'n behoefte aan een boel groente ;(
pi_108512319
Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties. :* Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik zou nu ongeveer 11 weken moeten zijn en hartje is gestopt bij ongeveer 8,5 week.
Nogmaals iedereen heel veel geluk en hopelijk tot snel.
Liefs Arcenciel
pi_108512506
Marjolijn ... het is heel erg fijn dat jij zo begaan bent met je werk. Ik ken dat ook van mezelf.

Alleen, als jij dadelijk lichamelijk helemaal in de kreukels ligt.. dan kan je A) Je werkt niet meer doen en B ) Dan kun je thuis dus ook NIKS meer.

Ik denk dat je altijd voor jezelf moet kiezen.. hoe moeilijk dat soms ook is. Want jij plukt er dadelijk de minste vruchten van .. jij trekt dadelijk aan het kortste einde. Alleen maar omdat je nou coulant wil zijn naar je baas toe. Je moet ECHT even voor jezelf kiezen meisje.

Klinkt heel stom misschien maar iedereen is vervangbaar. Als jij het werk niet doet, dan doet iemand anders dat echt wel. Als er al sprake was van een hoge werkdruk terwijl iedereen aanwezig was, dan schort er gewoon iets aan de bezetting.

Stel nu he, stel nu dat jij thuis komt te zitten om de een of andere reden. En al die andere collega's zijn nog steeds ziek ... Wat denk je wat er dan gebeurt?

Ik heb een keer een hele fijne coach gehad toen ik in een groepstraining zat voor mijn werk. En zij vroeg altijd: Waar heb JIJ behoefte aan. Mensen zijn dan geneigd om te zeggen.. dit of dat of zus of zo.. ze noemen allemaal dingen die meer voor betekenis van anderen zijn dan voor henzelf. Dan vroeg ze het nog eens: Waar heb JIJ behoefte aan? Daardoor leerde je naar jezelf te kijken, en alleen naar jezelf. En al het andere moest je even gestolen laten worden.

Maar dat gaf zoveel rust! Je hoeft je niet schuldig te voelen als je eens een dagje niet komt .. of eens een paar uurtjes minder werkt. En dat zou al helemaal niet ten koste moeten gaan van je eigen uren!! Dat is gewoon ziekte, waar jij niks aan kunt doen.

Nogmaals: ik snap je verantwoordelijkheidsgevoel maar je moet nu echt eerst even naar jezelf kijken.. want ik heb het gevoel dat je jezelf keihard voorbij aan het lopen bent.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:18:51 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108512658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef Fieder het volgende:
Niet meer kunnen scheren, zover was ik nog niet eens :')

Ik denk niet dat ik O+ daar met een mes vertrouw? Zijn er ook dames die gewoon met bushbush gaan bevallen? Of kan dat ECHT niet?
Ik gok dat ik mijn man toch eens op cursus moet sturen down under :7
Tja, wat anders? Harsen als ik 8 maanden zwanger ben zie ik ook niet erg zitten :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Dit was gewoon mn eigen schuld Enfermera. Ik gooi een pot groentesaus in de pan zonder te checken hoe het zit met de paprika :( Maar mn lief heeft nu tosti's gemaakt voor me. En ik had juist zo'n behoefte aan een boel groente ;(
He jeetje -O- Ja, snap ik, maar is natuurlijk nog steeds stom en niet leuk! Ja..
Nouja, morgen herkansing maar :+
pi_108512745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Sorbootje het volgende:
Haaaaai allemaal

Ik hou me een beetje koest op het moment. Gaat niet zo goed. Al heel misselijk van de zwangerschap en daar nu buikgriep overheen. Kom wel weer meepraten als ik me wat beter voel.
Hoop dat je je snel beterder voelt!! (ja kweet het .. niet goed Nederlands maar je snapt me wel)
pi_108513145
Asy vrijdag hebben we de 20 weken echo. is wel weer.spannend.

En een :* voor iedereen die t nodig heeft.

Oh en ontharen, dat deed k gewoon zelf.tot t einde. Zal,vast niet superglad zijn geweest, maar daar dacht k niet overna op dat.moment hoor. Sowieso na de bevalling had k in de kraamweek ook echt geen zin om de boel bij te houden...ivm hechtingen, bloederigheid enzo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:32:25 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108513178
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy vrijdag hebben we de 20 weken echo. is wel weer.spannend.

En een :* voor iedereen die t nodig heeft.

Oh en ontharen, dat deed k gewoon zelf.tot t einde. Zal,vast niet superglad zijn geweest, maar daar dacht k niet overna op dat.moment hoor. Sowieso na de bevalling had k in de kraamweek ook echt geen zin om de boel bij te houden...ivm hechtingen, bloederigheid enzo
Ja joh? Lukte dat tot het einde nog? :P Ja, niet qua netheid natuurlijk, maar je kon er dus wel gewoon bij? :+
Ik ben dan echt bang voor besnijdenis idd :') :@
pi_108513244
Ja joh ging.nog.best makkelijk eigenlijk.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:36:42 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108513350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tof :D
pi_108513352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb het ook zelf gedaan tot het eind aan toe :Y maar ik had geen megabuik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108513369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb het ook zelf gedaan tot het eind aan toe :Y maar ik had geen megabuik.
Ik dus ook niet.
pi_108513441
Ik deed het ook gewoon zelf en ik was wel huge :D (nét geen piepje als ik achteruit liep zeg maar :P)

Maar ik had tegen het einde wel een spiegel op een poot in de badkamer staan ;) 1 been op het bad.. en dat ging prima! Af en toe dat je dacht: íets te diep in mijn huid :') (vooral niet met een witte handdoek afdrogen na het scheren :')) maar verder ging het prima!

Meestal deed ik 1 keer per week bijwerken, dan hoef je ook niet de hele rimboe door! :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:02:13 #160
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108514559
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik deed het ook gewoon zelf en ik was wel huge :D (nét geen piepje als ik achteruit liep zeg maar :P)

Maar ik had tegen het einde wel een spiegel op een poot in de badkamer staan ;) 1 been op het bad.. en dat ging prima! Af en toe dat je dacht: íets te diep in mijn huid :') (vooral niet met een witte handdoek afdrogen na het scheren :')) maar verder ging het prima!

Meestal deed ik 1 keer per week bijwerken, dan hoef je ook niet de hele rimboe door! :D
:D _O-
Whihi. handig! :Y
pi_108514828
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik ben dan echt bang voor besnijdenis idd :') :@
ah joh, kan je vast wennen aan het inknippen :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:09:45 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108514916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Troeta het volgende:

[..]

:X :X }:| :% Dank, voor deze toekomstvisie. :X ;( :{ -O-
pi_108514924
quote:

[..]

:X

Bwuh, m'n lief komt vanaaf niet thuis (moet van 8 tot 21u werken)
Voel me niet echt fijn zo alleen thuis :? + hoofdpijn helpt ook niet echt

Maar vroeg op bed :(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:12:24 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108515052
Ik kan er echt niet meer bij, te korte armpjes :')

Maar ik ben net weer piekfijn gekapt door de meneer :7
pi_108515066
Och, over het algemeen wordt je verdoofd voor het inknippen :P dus dat scheelt (maar zorg dat je niet ziet met wat voor ding ze gaan knippen :') het kan aan mijn staat hebben gelegen, maar zo'n grote schaar heb ik nog niet eerder (of later) gezien :P)

Maar, 't is allemaal goed gekomen dames!
pi_108515078
quote:

[..]

Damn daar.hoop k dit.keer.toch niet op...niet dat de.knip pijn deed.of dat t slecht genas..maar prettig was anders (ja duh), vooral de eerste paar dagen...
Ach ja t gaat zoals.t gaat...
pi_108515151
Ik kan me.alleen herinneren dat k een schaar langs zag komen...niet eens hoe groot ie was. Vriend had dat niet eens meegekregen :P
(rest vd knip heb k niks van gevoeld, zelfs niet van de verdoving)
pi_108515161
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Bwuh, m'n lief komt vanaaf niet thuis (moet van 8 tot 21u werken)
Voel me niet echt fijn zo alleen thuis :? + hoofdpijn helpt ook niet echt

Maar vroeg op bed :(
Goed idee, lekker vroeg op bed :* kun je niet een lekker bad nemen, of warme douche??
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:14:13 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108515163
Anderhalf uur persen zonder resultaat en de eerste wee na de knip was Willem eruit, van mij mogen ze hun knutseldoos vast klaarzetten hoor...
pi_108515218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kan me.alleen herinneren dat k een schaar langs zag komen...niet eens hoe groot ie was. Vriend had dat niet eens meegekregen :P
Och, M. wel.. die heeft ook alles op het gemak staan bekijken :') vond ie wel interessant :P (alleen dat daarna muppets hartslag zo'n beetje weg was heeft echt heel erg indruk gemaakt... inééns besefte ie zich echt dat ie papa werd.. niet meer 1 (mijn) leven waar ie zich voortaan druk om moest maken, maar echt 2....)
pi_108515265
Whaha flugel :D

Hier was de knip al voor t persen gezet :P ruimte voor de.pomp maken :') (20 minuten persen, maar dat was in mijn geval ook niet.ideaal)
pi_108515266
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Sonnetje85 het volgende:

(rest vd knip heb k niks van gevoeld, zelfs niet van de verdoving)
Het hechten alleen :') na 20 minuten hechten zei ze: oh we hadden de remifentanil pomp wel aan kunnen laten staan!

Ja duhuh, lekker op tijd :')
pi_108515397
o getsie, ik was uitgescheurd,dus ik weet het niet hoor.
maar wat flugeltje zegt, ze hadden best mogen knippen als het dan wat sneller gaat.

lijkt me zeker eng gerbera! Maar dat ie gewoon heeft zitten kijken zeg!
Hier werd de remifentanil pomp al voor het persen uit gehaald, dus ben met het hechten verdoofd, alleen 1 laatste hechting voelde ik, maar ik had Mex vast tijdens het hechten, dat hielp erg goed om er weinig aandacht aan te geven.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:18:56 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108515402
Ja, ik weet dat dat inknippen ook wel weer goedkomt, magoed, gewoon het vooruitzicht is minder fijn. En dan heb ik al een paar bevallingen gezien (in het ziekenhuis als leerling verpleegkundige), waarbij ook ingeknipt werd :+ Maar bij jezelf ist toch efkes anders :7
Magoed.
Ik ga idd ook lekker op tijd naar bed vandaag... :O
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Het hechten alleen :') na 20 minuten hechten zei ze: oh we hadden de remifentanil pomp wel aan kunnen laten staan!

Pffffff. -O-
pi_108515445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Och, M. wel.. die heeft ook alles op het gemak staan bekijken :') vond ie wel interessant :P (alleen dat daarna muppets hartslag zo'n beetje weg was heeft echt heel erg indruk gemaakt... inééns besefte ie zich echt dat ie papa werd.. niet meer 1 (mijn) leven waar ie zich voortaan druk om moest maken, maar echt 2....)
_O-
Hier heeft.ie helemaal geen blik gewerpt down under...
En die hartslag.zakte hier al weg...daarom dus ook pomp...ik raakte er alleen maar van in paniek. Hij bleef koelbloedig toen joh. Mij op mn gemak stellen enzo O+ hij heeft t eigenlijk wel super gedaan tijdens de bevalling O+
pi_108515509
Ik vond het totaal niet erg dat ze me onder narcose op de OK wilden hechten :') Ik had al genoeg hier gelezen over borduurwerkjes en verdovingen en naalden down under die meer pijn deden dan de bevalling :P
The way you rock'n'roll
pi_108515540
Ik heb er niks van meegekregen ;) dacht alleen maar: ik ben er klaar mee (na 2 minuten persen ofzo :P)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:21:50 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108515573
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

_O-
Hier heeft.ie helemaal geen blik gewerpt down under...
En die hartslag.zakte hier al weg...daarom dus ook pomp...ik raakte er alleen maar van in paniek. Hij bleef koelbloedig toen joh. Mij op mn gemak stellen enzo O+ hij heeft t eigenlijk wel super gedaan tijdens de bevalling O+
O+ O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond het totaal niet erg dat ze me onder narcose op de OK wilden hechten :') Ik had al genoeg hier gelezen over borduurwerkjes en verdovingen en naalden down under die meer pijn deden dan de bevalling :P
:+ :7
pi_108515600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toen de placenta op zich liet wachten, en er maar bloed bleef komen (sorry dames die nog voor het eerst moeten :P) zeiden ze: als ie nu zo niet komt, gaan we de ok bellen. En ik dacht alleen maar: prima! Kind is er veilig, breng mij maar even onder zeil en doe gelijk alles maar daaronder.

'Helaas' ;) kwam de placenta even daarna...
pi_108515645
quote:

[..]

Niet zeuren joh :P
Jij heb tenminste pijnstilling gehad...mijn kind wilde niet dat ik er comfortabel bij lag :P
Oh en hechten was alleen naar dat er een tampon ingedouwd werd voor t vloeien...naar gevoel :X
Volgens mij hadden ze me behoorlijk goed verdoofd...iig kan me.geen pijn herinneren eigenlijk. Was denk te druk met kijken naar mn kind O+ (hoop dat deze niet de couveuse in moet)
pi_108515661
quote:

[..]

:') lekker is dat..

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Goed idee, lekker vroeg op bed :* kun je niet een lekker bad nemen, of warme douche??
Heb net na t eten gedouched, sindsdien voel ik me niet echt top. Douche eignl niet meer zonder m'n lief omdat t eignl te zwaar is :@ weet niet hoe dat kan.
met t douchen sta ik ook in bad zegmaar, ook niet echt handig, is lastig uitklimmen zonder iets om vast te houden :(

21u kruip ik lkkr m'n bed in :)
pi_108515746
Oh dat is wel lastig ja.. Dan maar een lekker kruikje maken en bijv. in je rug leggen? Wees maar lief voor jezelf :*
pi_108515844
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Niet zeuren joh :P
Jij heb tenminste pijnstilling gehad...mijn kind wilde niet dat ik er comfortabel bij lag :P
Oh en hechten was alleen naar dat er een tampon ingedouwd werd voor t vloeien...naar gevoel :X
Volgens mij hadden ze me behoorlijk goed verdoofd...iig kan me.geen pijn herinneren eigenlijk. Was denk te druk met kijken naar mn kind O+ (hoop dat deze niet de couveuse in moet)
:P

Echt 'pijn' deed het hechten ook niet hoor, het was gewoon zwaar oncomfortabel, die draad die steeds door het vlees werd getrokken (sorry voor degenen die nog eetlust hadden of al misselijk zijn :* )

Nou ja, het was in elk geval niet zó erg dat ik niet meer opnieuw wilde. Heb zelfs alweer zin in de bevalling :') (ben je dan koekkoek of wat??)
pi_108516025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh dat is wel lastig ja.. Dan maar een lekker kruikje maken en bijv. in je rug leggen? Wees maar lief voor jezelf :*
Ah dat klinkt goed :) thanks :*
pi_108516049
Ja je bent koekoek :D

Mochten wij voor die tweede gaan dan heb ik meer een Mignonne ervaring denk. Waarom wilde ik dit ook alweer als de weeën beginnen? :+
The way you rock'n'roll
pi_108516398
Ik denk dat de kans heul groot is dat ik precies hetzelfde heb :P
pi_108516862
Haha idd!

Oh vandaag brief van de kraamzorg. Ben aangemeld. Over 14 tot 16 weken nemen ze contact op.
Voordeel van zo laat zijn: 6 tot 4 weken voor de uitgerekende datum klinkt niet zo ver weg :P
In die brief stond trouwens iets over aanmelden bij de verzekering...ik kan me niet herinneren dat ik dat vorige keer gedaan heb..weet iemand precies wat ze ermee bedoelen? /kneuzenvraag

Oh en grappig vandaag op mn werk. Collega had t thuis verteld over mij. Dus zn moeder: had je t niet allang gezien dan *lol*
pi_108516984
Sonnetje bij de ene verzekering moet je het afstemmen of het een bureau is waar ze meewerken en bij de andere hoef je helemaal niks te doen. Even op internet nalezen bij je verzekering anders.
The way you rock'n'roll
pi_108517459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

:P

Echt 'pijn' deed het hechten ook niet hoor, het was gewoon zwaar oncomfortabel, die draad die steeds door het vlees werd getrokken (sorry voor degenen die nog eetlust hadden of al misselijk zijn :* )

Nou ja, het was in elk geval niet zó erg dat ik niet meer opnieuw wilde. Heb zelfs alweer zin in de bevalling :') (ben je dan koekkoek of wat??)
Bij Hannah's bevalling ben ik (2x) ingeknipt en duurde het borduren 3 kwartier. Was allemaal niet zo erg want de verdoving werkte goed.
Bij Mia ben ik naar achteren utgescheurd en naar voren in de schaamlip. Het hechten daarvan was echt verschrikkelijk :X :X :X
pi_108517607
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sonnetje bij de ene verzekering moet je het afstemmen of het een bureau is waar ze meewerken en bij de andere hoef je helemaal niks te doen. Even op internet nalezen bij je verzekering anders.
Ja dat had ik al opgezocht idd. Ze staan daar gewoon aangemeld.
Net.als.careyn vorige keer
(oh en voor.de geïnteresseerden...tis bbyzorg geworden. Mn vk laatst was er wel over te spreken, want wat kleinschaliger enzo. Ze gaf ook nog t kaartje van een kraamverzorgster die alleen opereert, maar dat vond k toch een te grote gok, wat als t niet klikt tijdens de kraamweek enzo. Dus maar voor de andere keuze gegaan)
pi_108517676
nou, ik was wel "blij" dat ik onder narcose gehecht werd hoor.

heb trouwens ook nog lang zelf onthaart. Ook met megabuik. Tot het te bloederig werd.....

Overins in de kraaamweel ook geen behoefte gehad aan nog meer scherps down under,.,, :X
pi_108517830
Ik niet alleen in de kraamweek hoor :D geloof dat ik de eerste maand sowieso niks aan down under heb gedaan :P

(ik had een week na de bevalling een fijne 'ontsteking' in mijn lies die nog 's avonds laat op de eerste hulp (zonder enige verdoving :X) is open gesneden :') dat was een opluchting, want deed erg pijn die ontsteking, maar ik beviel toch wel nog 3 keer liever :'))
pi_108517932
Ja, hier duurde het ook even tot ik het weer aan durfde.

Maar op de een of andere manier boeit het dan ook niet meer als je eenmaal die bevalling hebt gehad vond ik.
pi_108518320
De boel bijwerken vond ik geen probleem in de kraamweek al.

Het duurde wel even voordat ik de boel nou eens nader durfde te inspecteren daar beneden :')
The way you rock'n'roll
pi_108518406
Marjonlijntje dikke :* , denk wel goed aan jezelf en je beeb.

*O* voor alle mijlpalen.

En over wat betreft het bijhouden, tot nu toe lukt het zo nog wel en anders dan maar met spiegel en deels op gevoel. Wel lastig dat je dan ineens alles in spiegelbeeld moet doen ;)
pi_108518414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De boel bijwerken vond ik geen probleem in de kraamweek al.

Het duurde wel even voordat ik de boel nou eens nader durfde te inspecteren daar beneden :')
dat durfde ik pas na 6 weken inderdaad :@ (lees: vorige week)
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2012 @ 21:30:55 #197
309370 Nanadu
pi_108519003
Marjolijntje wat balen dat het nu zo gaat op je werk, ik snap je helaas maar al te goed. Ik hoop wel dat je er met iemand over kan praten op je werk en dat er een oplossing komt die werkt voor jou, want dit is niet goed voor jezelf.

Arceniel wat erg voor je en dat terwijl je al een hartje hebt horen kloppen :'( Veel sterkte de komende tijd.

Hechten e.d heb ik helemaal niks van gemerkt na de bevalling, ik heb niet eens gemerkt dat de placenta er nog uit is gekomen. Ik was ingeknipt, omdat de pomp en de tang eraan te pas moesten komen. Toen ons meisje er eenmaal was zat ik in een enorme roes. Ik weet alleen maar dat ik, toen ons meisje eenmaal op de couveuse afdeling lag, enorm heb overgegeven van alle inspanningen.

Ik moet morgen weer voor controle langskomen in het ziekenhuis. Ze gaan weer even naar het hartje luisteren O+ en mijn bloeddruk controleren. Ik hoop dat ze mij niet weer gaan prikken, want heb nog een enorme grote blauwe plek op mijn arm van vorige week.
pi_108521327
Ik kon het op het laatst ook niet meer bijhouden, kon met mijn armen niet meer om die enorme toeter hee. Nooit letselschade :P opgelopen, dus witte handdoeken kunnen hier prima.
De eerste keer na de bevalling was na een kleine twee weken, toen ik via een ingreep een katheter moest laten plaatsen ivm mijn plasproblemen (sorry meiden, óók dat kan :') ) en alles net boven mijn schaambeen haarvrij moest zijn. Heb toen alles maar gelijk meegenomen.

Marjolijntje, iedereen heeft al gezegd dat je goed voor jezelf moet zorgen en ik sluit me daarbij aan. Als je nu zo aan jezelf voorbij gaat heb je alleen jezelf en de kleine ermee. Jij moet na de bevalling ook voor die kleine zorgen hè, dat kosten ook bakken energie!
Je kreeg net al wat tips die iemand ooit kreeg van een coach. Wat ik van mijn studie heb onthouden is het stellen van de volgende vraag: 'wat is het ergste dat kan gebeuren als....(vul maar in, in jouw situatie: .....als ik me ziek meld/als ik mijn werk vandaag niet af heb).
Misschien dat dat je iets gerust kan stellen.
pi_108521461
Oh en dat hechten, ik ben licht gescheurd. En toen ze zei dat ze moest gaan hechten had ik echt zoiets van 'joh, maak er wat leuks van, val me niet lastig, ik ben net bevallen :') Heb wel af en toe liggen piepen, want ondanks de verdoving was het niet tof, maar niets wat je niet kan hebben op zo'n moment.

De placenta voelde ik juist heel goed. Vlak na de bevalling van Eva bleven de weeën in lichte mate doorgaan en voelde ik echt een bal vanuit mijn lijf richting uitgang gaan. Alsof er een tennisbal door mijn lijf rolde, heel gek. Vond het ook leuk om te voelen 8)7
pi_108522024
jaaaaaaaaaaaaa het is weer borduurtijd! *O*

ik ben er hoor, kom maar op c_/
:)
pi_108522075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:18 schreef danic het volgende:
Oh en dat hechten, ik ben licht gescheurd. En toen ze zei dat ze moest gaan hechten had ik echt zoiets van 'joh, maak er wat leuks van, val me niet lastig, ik ben net bevallen :') Heb wel af en toe liggen piepen, want ondanks de verdoving was het niet tof, maar niets wat je niet kan hebben op zo'n moment.

De placenta voelde ik juist heel goed. Vlak na de bevalling van Eva bleven de weeën in lichte mate doorgaan en voelde ik echt een bal vanuit mijn lijf richting uitgang gaan. Alsof er een tennisbal door mijn lijf rolde, heel gek. Vond het ook leuk om te voelen 8)7
hahaha ik vond het echt voelen zoals flobberrffffppfloff klinkt :+
pi_108522147
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef mignonne het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa het is weer borduurtijd! *O*

ik ben er hoor, kom maar op c_/
Ik lees ook meer mee. c_/
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:31:15 #203
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108522179
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha ik vond het echt voelen zoals flobberrffffppfloff klinkt :+
Ja dat dus, dat glibberige ding wat dan naar buiten glijdt... Brrrr
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:32:02 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108522228
Ik ben trouwens weer in elkaar gepunnikt door de chef de clinique, heeft echt een prachtwerkje afgeleverd hoor, je kunt de knip zelfs niet eens meer zien nu :o
pi_108522263
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben trouwens weer in elkaar gepunnikt door de chef de clinique, heeft echt een prachtwerkje afgeleverd hoor, je kunt de knip zelfs niet eens meer zien nu :o
:o
ik ben jaloers ;(
pi_108522338
Ik ook. ;(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:34:06 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108522350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

:o
ik ben jaloers ;(
Ik voel 'm af en toe nog wel als een verdikking, maar Martijn heeft de hele boel bestudeerd op mijn verzoek ( :') ) en zag het echt niet meer zitten. Ik had toch best wel wat inwendige en uitwendige hechtingen, dus het was een beste knip wat dat betreft... Dat heeft ze echt heel erg goed gedaan. Ik heb er ook vrij weinig last van gehad in de kraamweek...
pi_108522405
Wil nog steeds langs die plastisch chirurg. Maar eerst een eventuele tweede maar afwachten.
pi_108522406
o, placenta heb ik niks van gevoeld, maar ga volgende keer beter opletten:D

Gerbera,fijn dat de 20 wekenecho goed was. Ben hier niet echt bij gelezen maar zag het op fb.
Morgen vrij, ga ik lekker bijlezen, nu lekker naar bed!

Slaap lekker allemaal!
pi_108522420
Een heel voorzichtige hallo weer :)

Paar uurtjes terug twee streepjes geplast. Met miskraam nog vers in mn geheugen, ben ik dit keer nóg wat terughoudender dan ik eerst was :+ Wel positief hoor, maar gewoon voorzichtig :)

In ieder geval fijn dat het weer vrij snel raak was (dit keer poging 2).
pi_108522465
Ik had bij de tweede echt zo'n hooóóó gevoel bij de placenta, die rolde er zomaar nog even achteraan. Zonder dat ik er erg in had, op de perswee na dan.

Geen borduurwerkjes hier dus daar kan ik niet over meepraten ;(
pi_108522528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik voel 'm af en toe nog wel als een verdikking, maar Martijn heeft de hele boel bestudeerd op mijn verzoek ( :') ) en zag het echt niet meer zitten. Ik had toch best wel wat inwendige en uitwendige hechtingen, dus het was een beste knip wat dat betreft... Dat heeft ze echt heel erg goed gedaan. Ik heb er ook vrij weinig last van gehad in de kraamweek...
mijn hele binnenste schaamlip ligt in tweeen. Het blíjft gevoelig ook. En is lastig met scheren. Blijf er elke keer aan hangen. :X
pi_108522538
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

now there's an image :D

mijn knippen zijn allebei nog duidelijk zichtbaar hoor. -O-
de laatste is door mn schaamlip heen geknipt in plaats van zoals ie hoort en dat ziet er dus allemaal heel lelijk uit. Nouja goed, de meeste mensen zien het niet zullen we maar denken :Y) als mn andere litteken maar mooi wordt zal het me roesten hoe mn onderwereld erbij hangt.
pi_108522554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

Paar uurtjes terug twee streepjes geplast. Met miskraam nog vers in mn geheugen, ben ik dit keer nóg wat terughoudender dan ik eerst was :+ Wel positief hoor, maar gewoon voorzichtig :)

*O* Gefeliciteerd *O*
Dat je hier nu maar gewoon tot t einde mag rondhangen!

En je komt op een mooi moment het topic binnen :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:37:19 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108522555
Ik ben gehecht door mijn eigen vlos (ik was overgedragen aan het ziekenhuis, maar arts-assistent moest naar een andere bevalling en toen heeft mijn vlos gevraagd of ze me mocht hechten) en bij mij zie je ook niks meer :N
Echt, het is dat ik het me nog voor de geest kan halen hoe het eruit zag (en dacht: dit komt niet meer goed), maar echt je ziet er echt niks meer van.

Mijn interieur is wel veranderd. Qua gevoel dan. Mijn baarmoeder is anders gaan liggen na de bevalling...

Overigens kan ik nu mijn bmm niet meer voelen. Normaal kan ik dat wel :?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:37:51 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108522587
Coco, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_108522605
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

gefeliciteerd! *O*

en ik zou tot morgenochtend wachten met verder mee lezen :+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:38:12 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108522612
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef Ssserpente het volgende:
Wil nog steeds langs die plastisch chirurg. Maar eerst een eventuele tweede maar afwachten.
Ik sta daar denk ik ook op de stoep over een tijdje hoor, m'n buik was echt zo'n schortje na Willem en ik denk niet dat het er beter op is geworden nu... Eerst maar eens bevallen, dan nog wat extra kilo's eraf en daarna maar eens zien wat er eventueel aan te doen is...
pi_108522621
Bij jou ook, Mignonne? Nice! c_/
pi_108522633
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

mijn hele binnenste schaamlip ligt in tweeen. Het blíjft gevoelig ook. En is lastig met scheren. Blijf er elke keer aan hangen. :X
Dat klinkt naar zeg!
Hier is t gelukkig netjes gehecht. Gelukkig geen last meer van en je ziet t ook zo goed als niks..
pi_108522704
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef Ssserpente het volgende:
Bij jou ook, Mignonne? Nice! c_/
nja doormidden-doormidden is ie niet. Maar t is wel een puzzel geworden :')

achja. Bij een volgende ga ik gewoon voor kniploos. Ik heb nu credits opgebouwd voor 4 kinderen dus ik mag nu 2 kinders kniploos vind ik :7
pi_108522732
Ik heb inderdaad goede timing :+ Tot morgen dan maar! :D

;)
pi_108522741
ghi ik had beide keren alleen maar een 'schaafwondje'
Even een hart onder de riem voor de aanstaande moeders.
Geen schade en de 2e keer was het zelfs sneller weer in ordnung, Bij Elin had ik steeds dat balgevoel, na deze bevalling was het denk ik na een maandje weer oke :)
Bij Elin had ik 3 hechtingen geloof ik, bij Lex 1. :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:40:34 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108522746
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

now there's an image :D

mijn knippen zijn allebei nog duidelijk zichtbaar hoor. -O-
de laatste is door mn schaamlip heen geknipt in plaats van zoals ie hoort en dat ziet er dus allemaal heel lelijk uit. Nouja goed, de meeste mensen zien het niet zullen we maar denken :Y) als mn andere litteken maar mooi wordt zal het me roesten hoe mn onderwereld erbij hangt.
Ai dat is inderdaad naar dames...

Bij mij hebben ze schuin naar beneden geknipt, ze zijn dus ook helemaal niet bij m'n schaamlippen in de buurt geweest.

Enfin, er moeten hier nog dames voor de eerste keer bevallen dus ik zal effe dimmen :')
pi_108522795
Hhaha Ssserpente, jij had gewoon een jaloerse VK, zo van o dat is zo'n milf hmppfff. *KNIP* schaamlip doormidden
pi_108522814
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ghi ik had beide keren alleen maar een 'schaafwondje'
Even een hart onder de riem voor de aanstaande moeders.
Geen schade en de 2e keer was het zelfs sneller weer in ordnung, Bij Elin had ik steeds dat balgevoel, na deze bevalling was het denk ik na een maandje weer oke :)
Bij Elin had ik 3 hechtingen geloof ik, bij Lex 1. :)
ik ook!

Bij Amber 1 hechting, bij Tess geen (al bleek later dat dat schaafwondje eigenlijk ook gehecht had moeten worden).
Ik heb helemaal nergens last meer van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108522915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[..]

Ai dat is inderdaad naar dames...

Bij mij hebben ze schuin naar beneden geknipt, ze zijn dus ook helemaal niet bij m'n schaamlippen in de buurt geweest.

Enfin, er moeten hier nog dames voor de eerste keer bevallen dus ik zal effe dimmen :')
ja zo hoort ie ook :D

en ach, mijn bevallingen duurden kort en waren zeer goed te doen qua opvangen weeën. :Y) zo is er voor alles wel wat positiefs te zeggen, komt goed dames! En anders hou je er vast een leuk kind aan over. :+
pi_108522921
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat klinkt naar zeg!
Hier is t gelukkig netjes gehecht. Gelukkig geen last meer van en je ziet t ook zo goed als niks..
Bij mij was het in eerste instantie ook netjes gehecht. Ze had alleen een lusje over mn schaamlip heen gelegd. En daar stond elke keer als ik wilde gaan zitten zoveel spanning op dat ik kapot ging van de pijn. Maar goed, dat hoorde en zo en moest juist op een harde onderdoodgaan zitten.

Dat deed ik dus maar want ik stelde me vast aan, dacht ik. Ik weet het nog precies. Ik ging zitten en voelde en hoorde zelfs 'knap!' en trok zo dat hele lusje door mn schaamlip heen. :X

Coco, gefeliciteerd!
pi_108522938
bluh, moet dit nu echt? ;(
Ik herinner me ineens weer die pijn van het hechten. Ik heb er zelfs een foto van. Met blozende verse baby in de armen en mijn hoofd vertrokken van pijn. ;(

En die hechtingen die niet oplosten en die ik weken later door de ha moest laten verwijderen. ;(

Gewoon bluh. ;(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:44:06 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108522940
Hier ook drie lagen hechtingen, maar heel goed gedaan, onderhuids met oplosbare hechtingen. na zes weken kon alles weer :P Tijdens punnikken geen pijn gevoeld maar in de week erna...hels en het heeft m'n kraamweek goed vergald. Heb wel het idee dat mijn vagina, urinebuis en baarmoeder in een andere hoek liggen tov elkaar. Geen last van ofzo, 't is alleen anders.
pi_108522997
Coco, gefeliciteerd! O+
Ik duim mee voor je. :*
pi_108523020
oh ja Oeks, dat ook ja, ik heb het zelfs op film staan. B. dacht een leuk filmpje te maken van de controles van oudste maar ik sta op de achtergrond bij ieder filmpje met auauauauAU! :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:45:53 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108523035
ik vond het hechten erger als de bevalling..... :X
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108523048
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Bij mij was het in eerste instantie ook netjes gehecht. Ze had alleen een lusje over mn schaamlip heen gelegd. En daar stond elke keer als ik wilde gaan zitten zoveel spanning op dat ik kapot ging van de pijn. Maar goed, dat hoorde en zo en moest juist op een harde onderdoodgaan zitten.

Dat deed ik dus maar want ik stelde me vast aan, dacht ik. Ik weet het nog precies. Ik ging zitten en voelde en hoorde zelfs 'knap!' en trok zo dat hele lusje door mn schaamlip heen. :X

Coco, gefeliciteerd!
hihi een onderdoodgaan O+ :D
pi_108523098
KD. :')

Ik ben ook niet naar het evaluatiegesprek geweest. Kwam omdat ze ontkende dat het door haar manier van hechten kwam. Terwijl twee van haar collega's dat direct uit zichzelf constateerden.

Ze geeft later nog wel gebeld om te vragen waarom ik niet geweest was en toen heb ik t r telefonisch alsnog verteld. :)
pi_108523124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hihi een onderdoodgaan O+ :D
Ondergrond. :')
pi_108523132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja ik ook. :o
Gewoon zo gemeen naar klote gevoel waar ik totaal niet op zat te wachten.

En dat inderdaad Mignonne, auauauauauauauauauaua. :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:47:55 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523143
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja zo hoort ie ook :D

en ach, mijn bevallingen duurden kort en waren zeer goed te doen qua opvangen weeën. :Y) zo is er voor alles wel wat positiefs te zeggen, komt goed dames! En anders hou je er vast een leuk kind aan over. :+
Maar hoe kan ie dan je schaamlip vernaggelen? Bij mij loopt ie eigenlijk meer over m'n bil...

En je hebt gelijk, ik heb er heel lang over gedaan dus ergens een beetje mazzel is ook wel weer fijn...

Ik maak mezelf overigens echt helemaal niet druk over de bevalling zelf, als ie maar spontaan begint en niet te vroeg... Zo ergens tussen de 41 en 42 weken met een spontane start, dan ben ik al lang blij...
pi_108523165
dat van die lagen he, kanonne. ik weet dat het hechten bij E. zoveel pijn deed, zijn jullie onder verdoving gehecht of? ik had er wel 1 in het gevoeligste plekje, dat was een klein jankgeluidje waard hoor, pff
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:48:27 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108523175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja ik ook. :o
Gewoon zo gemeen naar klote gevoel waar ik totaal niet op zat te wachten.

dat je denkt dat je klaar bent.... bleuh.. en dan zo'n rotnaald :'(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:48:34 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523180
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja maar dat hechten duurde waarschijnlijk ook langer als je hele bevalling in jouw geval :D
pi_108523203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Maar hoe kan ie dan je schaamlip vernaggelen? Bij mij loopt ie eigenlijk meer over m'n bil...

En je hebt gelijk, ik heb er heel lang over gedaan dus ergens een beetje mazzel is ook wel weer fijn...

Ik maak mezelf overigens echt helemaal niet druk over de bevalling zelf, als ie maar spontaan begint en niet te vroeg... Zo ergens tussen de 41 en 42 weken met een spontane start, dan ben ik al lang blij...
hoger knippen en verder naar opzij.

mn eerste staat (gok ik :P ) zoals de jouwe, de tweede staat veel hoger en meer naar opzij, andere hoek zeg maar. Dus de eerste loopt in mn bil, de tweede in mn been.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:49:09 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
dat van die lagen he, kanonne. ik weet dat het echten bij E. zoveel pijn deed, zijn jullie onder verdoving gehecht of? ik had er wel 1 in het gevoeligste plekje, dat was een klein jankgeluidje waard hoor, pff
Ik was een mietje en heb na 3 steken om extra verdoving gesmeekt :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:49:17 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108523216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja maar dat hechten duurde waarschijnlijk ook langer als je hele bevalling in jouw geval :D
haha ja bijna wel :) in elk geval te lang... bleuh... au au au...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:49:25 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108523219
Ik was verdoofd voor de knip en de pomp en heb van het hechten niks gevoeld. En van bij Oscar weet ik het niet eens meer. Had wel 2 hechtinkjes geloof ik.

Over dat scheren, ik hakte steeds allemaal hapjes uit mijn nagels als ik het op de tast deed. :o
pi_108523244
Zo. Nu moet ik iets kopen voor mezelf.
Of voor de baby, oke.
gewoon omdat ik nu instant zielig ben. -O-
pi_108523253
Hahaha tot morgen, wijs besluit.

Asy, logisch toch dat je je bmm nu niet meer voelt, tijdens een zwangerschap gaat je bm omhoog, dus mits je hele kleine handjes hebt haha. (zo werd het mij tenminste verteld door de bekkenbodemfysio.

Mijn interieur ziet er ook anders uit hoor, mede door die geweldige (k*t)verzakking (letterlijk in dit geval).

En fluugs, ik heb vriendlief ook laten bestuderen hoor achteraf.

Weet je wat echt heel onsmakelijk is (vond ik dan) wanneer je jezelf moet leren katheteriseren een week na je bevalling. Dat leer je dus liggend op bed met een spiegel tussen je benen, zodat je goed zicht heb *insert kotssmilie*
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:50:13 #248
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523277
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was verdoofd voor de knip en de pomp en heb van het hechten niks gevoeld. En van bij Oscar weet ik het niet eens meer. Had wel 2 hechtinkjes geloof ik.

Over dat scheren, ik hakte steeds allemaal hapjes uit mijn nagels als ik het op de tast deed. :o
Jaaaaa herkenbaar... Bij voorkeur als je net leuke kleurtjes erop hebt gesmeerd :D
pi_108523412
ik had geen verdoving, want ze waren me vergeten bij E. en ik lag dus nog bijna 2 uur in mn eigen troep in de beugels, rly. ik dacht dat t zo hoorde :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:52:59 #250
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108523426
Dussssss.......En dan ben ik dus heel blij dat ik geen hechtingen heb gehad of andere ongein :X :Y
pi_108523438
oh getver BE ik krijg spontaan de rillingen. Dat heb ik idd ook tig keer gedaan en ik vind dat zo'n naar gevoel, ondanks dat je niks voelt maar toch :X brr
pi_108523499
Kijk Fluugs, zo. De rode lijn is van mn eerste, de blauwe van mn tweede.

En in een spoiler, als je een huilie bent, doe dan maar niet openen. :+

SPOILER
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:54:31 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef PureEvil het volgende:
Dussssss.......En dan ben ik dus heel blij dat ik geen hechtingen heb gehad of andere ongein :X :Y
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... :7
pi_108523516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:53 schreef mignonne het volgende:
oh getver BE ik krijg spontaan de rillingen. Dat heb ik idd ook tig keer gedaan en ik vind dat zo'n naar gevoel, ondanks dat je niks voelt maar toch :X brr
ze zeggen dat dat je geest het naarste laat voelen, zo'n tussen de orending.

een naald onder het leven van je nagel
daar moet je aan denken :+
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:55:19 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef mignonne het volgende:

SPOILER
Ja die rode is inderdaad de plek waar ik geknipt ben...
pi_108523555
hechten o ja, auwwwww. Je ziet ze beiden nog, zijn soms ook wat gevoelig, maar dat heb ik ook bij andere littekens. Bij de eerste bleek maanden later dat er ook inwendig nog een scheurtje gezeten had. Dat leverde een stukkie dood vlees op dat door een gyn is aangestipt en daarna verdween.

Het gevoel is anders ja, ben ook echt te strak gehecht de tweede keer, al voel ik dat nu steeds minder goed. Bekkenbodemtechnisch gaat het minder, zodra ik wat meer doe gaat het mis. Dus maar weer terug naar de bekkenfysio.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108523574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:54 schreef mignonne het volgende:

SPOILER
O hahaha nu snap ik eindelijk hoe ze naar achter kunnen knippen :d christus, ik dacht dat mijn lichaam niet klopte, maar die huid is natuurlijk opgerekt :D
pi_108523594
mignonne, is dat knippen enhechten eigenlijk moeilijk te leren?
pi_108523623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef mefke79 het volgende:
mignonne, is dat knippen enhechten eigenlijk moeilijk te leren?
nouja, kan Driekus knippen?

zo moeilijk is dat niet :P je moet alleen wel dóórknippen en niet halverwege denken ieeehieeeeuw
pi_108523658
Waarom lees ik dit ;(
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_108523665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:

[..]

zo moeilijk is dat niet :P je moet alleen wel dóórknippen en niet halverwege denken ieeehieeeeuw
whehehe :') :D
The way you rock'n'roll
pi_108523670
Oh en blijven staan, dat moet je ook :Y)

Ik heb nog niet in real-life mogen knippen, ik hoop daar deze stage wel aan toe te komen en ik bied alvast mijn oprechte excuses aan de barende in kwestie aan :+ . Hechten leren we pas in jaar 2. :D
pi_108523671
Wat gaat er dan mis mefke? Het dragend vermogen van je bekken? Of iets anders?
pi_108523680
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:

[..]

zo'n laf rafelwerkje omdat je je dag niet hebt :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:57:58 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef Argento het volgende:
Waarom lees ik dit ;(
:D Ben je het zelf Argento of is mevrouw weer eens vergeten je uit te loggen?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:58:00 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108523687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had geen verdoving, want ze waren me vergeten bij E. en ik lag dus nog bijna 2 uur in mn eigen troep in de beugels, rly. ik dacht dat t zo hoorde :P
Dat is ook een moment dat ik nooit zal vergeten. Ze renden met Sasha naar een andere verloskamer want de zuurstof deed het niet bij de onze en ineens lag ik alleen, in de beugels, benen wijd, zonder lakentje eroverheen. En toen stak een of andere arts zijn hoofd om de hoek. En ik maar een beetje schaapachtig :') Hallo. :')
Het duurde alleen godzijdank niet twee uur bij mij!
pi_108523700
ieeeeehieeeeeuw!
Respect hoor, voor de knipmama's!
En voor de knippenden. :P
Brrr, ben ik blij met mijn scheurtje.

Maar inderdaad nieuwe ronden nieuwe kansen. :Y)
pi_108523750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef oeke het volgende:
ieeeeehieeeeeuw!
Respect hoor, voor de knipmama's!
En voor de knippenden. :P
Brrr, ben ik blij met mijn scheurtje.

Maar inderdaad nieuwe ronden nieuwe kansen. :Y)
nee joh! die tweede poep je er zo uit man!
Komt goed :Y

bij een tweede is een epi zelden nodig, jij gaat gewoon voor gaaf. :7
pi_108523774
Nou geen knip maar het handje van Puck dat de boel van binnen open haalde was ook niet echt voor herhaling vatbaar :') ;(
The way you rock'n'roll
pi_108523782
Oh nou, zoals de blauwe precies bij mij, Mignonne!

De vk zei zelfs dat het kwam omdat het er bij mij anders uit zou zien dan bij de gemiddelde vrouw. 'Niet raar of zo, hoor, maar elke vrouw ziet er gewoon wat anders uit aan de onderkant.' Mn binnenste schaamlippen zouden verder doorlopen naar achteren of zo.

Dus ik een spiegel erbij gepakt en google aangeslingerd. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een random door heb met schaamlippen die prima op hun plek zitten. c_/
pi_108523837
Ssserpente :D :'( :D

Maar jouw flubbertje is me wel bij gebleven als schrikbeeld *ril*
The way you rock'n'roll
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:00:44 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523856
Overigens was het spuiten en knippen moment voor Martijn wel het moment dat ie brak, toen ie zag wat voor naald er in m'n perineum werd gestoken tijdens een wee en ik daar geen kik op gaf realiseerde hij zichzelf pas hoe zeer die weeen eigenlijk doen... De knip heb ik vreemd genoeg wel gevoeld, niet als pijn, maar gewoon echt alsof je door dikke stof knipt...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:01:17 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108523886
:D Door nog wel! _O-
pi_108523909
Oh en op een bepaalde manier voel ik nu precies wat he bedoeld fluugs.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:02:23 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108523941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Ssserpente het volgende:
Oh nou, zoals de blauwe precies bij mij, Mignonne!

De vk zei zelfs dat het kwam omdat het er bij mij anders uit zou zien dan bij de gemiddelde vrouw. 'Niet raar of zo, hoor, maar elke vrouw ziet er gewoon wat anders uit aan de onderkant.' Mn binnenste schaamlippen zouden verder doorlopen naar achteren of zo.

Dus ik een spiegel erbij gepakt en google aangeslingerd. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een random door heb met schaamlippen die prima op hun plek zitten. c_/
Doe eens een foto, dan zal ik wel zeggen of het er heel anders uitziet dan bij mij... :Y)
pi_108523969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:00 schreef flugeltje het volgende:
Overigens was het spuiten en knippen moment voor Martijn wel het moment dat ie brak, toen ie zag wat voor naald er in m'n perineum werd gestoken tijdens een wee en ik daar geen kik op gaf realiseerde hij zichzelf pas hoe zeer die weeen eigenlijk doen... De knip heb ik vreemd genoeg wel gevoeld, niet als pijn, maar gewoon echt alsof je door dikke stof knipt...
ja!
dat herinner ik me ook nog ja. Dat je die knip wel voelde maar neit per se als pijnlijk. Ik dacht toen nog van nouja dan was die verdoving ook onnodig zeg :') tot k vergelijkingsmateriaal kreeg bij nr 2. ;(
pi_108523983
ah, knippen is dus niet moeilijk maar vraagt wat eh, doorzettingsvermogen en/of doortastendheid, weer wat geleerd.
Ik heb twee keer de rode lijn overigens en dan op 4 en op 7 uur zeg maar.

Danic, geen idee wat er mis gaat maar buik/bekken/rug doen echt enorm zeer dan en ook het 'bal' gevoel komt dan ineens terug. En dat kan dan het gevolg zijn van fietsen + een paar keer tillen of, zoals afgelopen weekend, het schilderen van de randen van de muur. En dan had ik al braaf op mijn zoons peuterstoel de randen bij de grond gedaan.
pi_108523989
Whahaha
pi_108524008
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
:D Door nog wel! _O-
:D Doosch
pi_108524032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef mefke79 het volgende:
ah, knippen is dus niet moeilijk maar vraagt wat eh, doorzettingsvermogen en/of doortastendheid, weer wat geleerd.
Ik heb twee keer de rode lijn overigens en dan op 4 en op 7 uur zeg maar.

Danic, geen idee wat er mis gaat maar buik/bekken/rug doen echt enorm zeer dan en ook het 'bal' gevoel komt dan ineens terug. En dat kan dan het gevolg zijn van fietsen + een paar keer tillen of, zoals afgelopen weekend, het schilderen van de randen van de muur. En dan had ik al braaf op mijn zoons peuterstoel de randen bij de grond gedaan.
klinkt als een verzakking.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:04:17 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108524061
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

:D Doosch
Ik was al plaatjes van een laadklep aan het zoeken. :+
pi_108524077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

:D Ben je het zelf Argento of is mevrouw weer eens vergeten je uit te loggen?
het is mij ;(
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_108524115
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

oh oh oh wie zei dat nou hier? ik heb daar toen tot huilens toe om zitten lachen.
Over dat haar parmantige kattenluikje was verandert in een kamerbrede schuifpui ofzo :') :D ik kan me er nog om bepiesen :+

was dat niet Kim? met haar dove vk? :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:05:29 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108524137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Argento het volgende:

[..]

het is mij ;(
In dat geval heb ik nu écht lol.... :P
pi_108524165
Bal gevoel mefke? Bedoel je dan get gevoel alsof er van binnenuit een bal drukt?
(sorry voor de spuit 11 reacties, maar zit op mijn phone en jullie gaan erg hard)
pi_108524230
Ik dacht ook gelijk aan een verzakking mignonne
pi_108524237
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kut(auto)correctie. :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:08:02 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108524307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh oh oh wie zei dat nou hier? ik heb daar toen tot huilens toe om zitten lachen.
Over dat haar parmantige kattenluikje was verandert in een kamerbrede schuifpui ofzo :') :D ik kan me er nog om bepiesen :+

was dat niet Kim? met haar dove vk? :D
Whahaha! _O-
Ik kom ook echt niet meer bij hier en F kijkt me raar aan.
Net zoals ik nog steeds ook moet grinniken om TF's komkommer in de gang.
pi_108524325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou geen knip maar het handje van Puck dat de boel van binnen open haalde was ook niet echt voor herhaling vatbaar :') ;(
dml, die kreeg ik dus in de herhaling, maar Tienus deed het schadeloos itt Driekus. En ik hoor het de vk nog zeggen: het laatste randje is weg, je mag persen en nee, ik voel geen handje. Tienus heeft em er dus naast gefrot in de eerste perswee ofzo.
pi_108524603
Ik herken me dus echt niet in dat komkommer in de gang :N
The way you rock'n'roll
pi_108524700
mignonne, tranen hier en manlief snapt er de ballen van...hoezo schuifpui...

En ja, ik vind em ook klinken als een verzakking, alleen dan een tijdelijke ofzo? Als dat kan dan, want na een dagje pijn en rust en paracetamol is het weer weg. Ik merk wel dat mijn blaas anders ligt dan eerst, ik zit nu vaker op het randje van een ontsteking dan eerst. maar goed, ik ga dus terug naar de bekkenfysio en doe ondertussen braaf de liftoefening

o enne, ook foon hier, niet bij te houden inderdaad
pi_108524951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef mefke79 het volgende:
mignonne, tranen hier en manlief snapt er de ballen van...hoezo schuifpui...

En ja, ik vind em ook klinken als een verzakking, alleen dan een tijdelijke ofzo? Als dat kan dan, want na een dagje pijn en rust en paracetamol is het weer weg. Ik merk wel dat mijn blaas anders ligt dan eerst, ik zit nu vaker op het randje van een ontsteking dan eerst. maar goed, ik ga dus terug naar de bekkenfysio en doe ondertussen braaf de liftoefening

o enne, ook foon hier, niet bij te houden inderdaad
nja iets is niet tijdelijk verzakt. Als in, de ene dag wel en de andere dag niet. Een verzakking geeft meer klachten naarmate de bekkenbodem meer belast wordt. Logisch ook op zich.
Geen idee wat je er verder mee moet, maar als je paracetamol nodig hebt voor de pijnklachten zou ik eens een bezoek huisarts overwegen. hoewel ik dat destijds ook gedaan heb zonder de pijnklachten en mijn huisarts gaf aan dat het na een x aantal maanden wel weer weg zou trekken.
pi_108525012
en hoezee voor diegene die nu nooit meer normaal naar een schuifpui kan kijken *O*
of naar een kattenluikje :P
of een schuifpui mét kattenluikje :+
pi_108525157
Haha Mignonne! :D

Shit, mijn voeten zwellen zo op. :(
En ik haat dat gevoel onder de huid.
Ik ga mijn voetjes maar eens in bed leggen geloof ik. Trusten!
pi_108525227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef oeke het volgende:
Haha Mignonne! :D

Shit, mijn voeten zwellen zo op. :(
En ik haat dat gevoel onder de huid.
Ik ga mijn voetjes maar eens in bed leggen geloof ik. Trusten!
welterusten :*
en rustig aan met de voetkussentjes!
pi_108525251
nou ja, na 9 maanden mag het wel eens over zijn, vind ik. En dat ik geen buikspieren meer heb en een zwakke rug helpt natuurlijk ook niet. Eerst maar eens de fysio horen en als die geen goed nieuws heeft steek ik de wachtkamer over naar de huisarts. Het is ook echt alleen bij zwaardere belasting, ik ben wat dat betreft meer opgeknapt dan na zoon 1, maar toch. En ik wil ook liever neit over 5 jaar alsnog incontinent raken omdat ik nu niet goed handel.
pi_108527372
ja 9 maanden is een lange tijd. Maar goed, verkijk je ook niet op fysio hè. Soms heeft iets gewoon wat meer hulp nodig dan wat je zelf kunt fixen met behulp van oefeningen. Ook zwaardere belasting is wel iets (zeker met twee opgroeiende kinderen) wat je normaal aan zou moeten kunnen. Wellicht niet na 9 maanden, dat weet ik niet, maar op termijn zeker. Succes ermee :*

En dames van Z&G sorry voor de topicvervuiling :+ ik kom wel weer terug als t over sliertjes en bonkjes en pe0p enzo gaat c_/
pi_108533345
Juist. Bedankt voor de fijne verhalen. :'). Ik moet me melden geloof ik. 37 weken vandaag. :o
pi_108533497
Kuuks 37 weken! *O*

Verder goedemorgen dames, ik leg mn ontbijt maar weer even weg :')

Ik ga gewoon fluitend mn bevalling door, ik word wakker gemaakt omdat er zo'n klein hummeltje op mn buik ligt, zonder schade te hebben verricht :Y)
Stiekem zie ik steeds meer en meer op tegen de bevalling..
pi_108533557
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

*O* Gefeliciteerd *O*
Dat je hier nu maar gewoon tot t einde mag rondhangen!

En je komt op een mooi moment het topic binnen :D
Late reactie, maar Coco weet heel goed wanneer ze binnen moet konen vallen :+.

*O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108533575
Dat plaatje!! _O- _O- _O- _O- _O-

Ik begin de volgende 22 weken niet meer over knippen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')