Zoek nou maar leuke kleding!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef gogosweden het volgende:
correctie, ik heb nog 250 euro te besteden.
Had de boekhouding al een tijdje niet meer gedaan
Dit soort verassingen
ik weet toch niet wat je smaak is!quote:
http://www.asos.com/quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef gogosweden het volgende:
smaak boeit me niet, want die heb ik niet echt,
T moet er een beetje goed uit zien enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
ik heb t liever uit de winkel omdatquote:
Oh ja, sjongequote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb t liever uit de winkel omdat
1. ik heb geen mogelijkheid om via internet te bestellen (ook niet via mijn ouders, die hebben daar wat tegen)
en 2, omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maten zijn.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Simpele outfit. Bij elkaar iets minder dan 127 euro in combinatie met dat eerste jasje, anders 160 euro.Ga rukken zeg, adviseer die jongen eens fatsoenlijke kleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga rukken zeg, adviseer die jongen eens fatsoenlijke kleren.
Dit^quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.
Ik zei niks over jezelf rukken. Verder, kutkleren.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.
Hoezo heb je die mogelijkheid niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb t liever uit de winkel omdat
1. ik heb geen mogelijkheid om via internet te bestellen (ook niet via mijn ouders, die hebben daar wat tegen)
en 2, omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maten zijn.
Inderdaad, Gratis retour, Er staat ook een hele uitleg over de maten.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoezo heb je die mogelijkheid niet.
En als je maten niet kloppen dan kan je het altijd terugsturen he.
Echte skinny jeans is niet echt aan te raden bij zijn figuur. Dan lijkt hij nog dunner.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
naar wat ik weet worden de meeste meiden wild van skinny jeans, dus maak gebruik van je slanke benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |