Deze mentaliteit moet je aanhouden man. Risico's nemen is goed. Het ziet er tien keer beter uit man.quote:
Idd iets lager doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef TJV het volgende:
Nu nog een beetje zelfverzekerd staan en je vest niet zo hoog dicht doen.
Baas.
Ik denk dat hij eerst tips nodig heeft waar hij het beste kan kopen omdat hij niet zo'n groot buget heeftquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer ga je je garderobe aan passen?
die was te verwachtenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer ga je je garderobe aan passen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die was te verwachten
ik heb nog 130 euro kleedgeld tot de 30e deze maand. Daarna komt er weer 40 bij
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef gogosweden het volgende:
zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trots op je .
En je was niet dronken toen je ging ?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:39:14 ]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen hequote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Tof kapsel! Eindelijk![]()
Overigens zou ik op sites als ASOS kijken voor kleding. Cheap en de kleding daar is best tof
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben trots op je .
En je was niet dronken toen je ging ?
Kan je niet online kopen dan? ASOS heeft gratis verzending wereldwijd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen he
en de enigste winkel hier die wat stuff voor mannen heeft is Dressmann en H&M
Internetwinkels brah.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen he
en de enigste winkel hier die wat stuff voor mannen heeft is Dressmann en H&M
Haal v-hals shirtjes, spijkerbloesje, beige broek. Outfit nummer 1 en kost je ongeveer 100 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die was te verwachten
ik heb nog 130 euro kleedgeld tot de 30e deze maand. Daarna komt er weer 40 bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |