Omdat Breuls niet aan PM doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef bianca en michael het volgende:
Waarom kan ik Breuls niet pm-en?
quote:
Je bent uit princiepe tegen houten bruggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef junkiexp het volgende:
Luchtsingel is opzicht wel leuk, alleen ik ga er niet op stemmen omdat die brug van hout zal worden
Echt SC, ik word blind van die typoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je bent uit princiepe tegen houten bruggen?
Heee, daar ga ik ook heenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:15 schreef bianca en michael het volgende:
En nog 2 keer gestemd op 'uit je eigen stad' mocht voor de buren ook stemmen![]()
Vandaag www.rotterdamseoogst.nl Wie gaat? Ik ga om ongeveer 13.00 uur met mijn buurvrouwke.
Ook dit jaar ga ik weer met gevaar voor eigen leven een stukje fenegriekkaas kopen
Het is geen typo, ik weet gewoon niet beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:23 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Echt SC, ik word blind van die typo
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb het en beetje rot neergezet zie ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is geen typo, ik weet gewoon niet beter
Vertel? Is dat niet toevallig vandaag, voor de Boerenmarkt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:35 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga denk ik voor Het Geluid van Rotterdam.
Alhoewel ik Eerbetoon aan de Rotterdammers ook wel erg gaaf vind.
Ik hoorde trouwens dat er morgen schapen over de Erasmusbrug komen?
http://www.kunjijdekaapaan.nl/schaap-op-de-kaap/quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vertel? Is dat niet toevallig vandaag, voor de Boerenmarkt?
Wij komen er net vandaan, was leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:15 schreef bianca en michael het volgende:
En nog 2 keer gestemd op 'uit je eigen stad' mocht voor de buren ook stemmen![]()
Vandaag www.rotterdamseoogst.nl Wie gaat? Ik ga om ongeveer 13.00 uur met mijn buurvrouwke.
Ook dit jaar ga ik weer met gevaar voor eigen leven een stukje fenegriekkaas kopen
Zeg, verhuis lekker naar Amerika ofzo, zuurpruim!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef SingleCoil het volgende:
Uiteraard gaat van die 4 miljoen er 3,9 naar het architectenbureau. De kosten van de brug, 5 ton, worden voor 80% door de crowd funding gedragen en de laatste ton komt van de gemeente. Vervolgens gaan ze je in een dure mediacampagne wijs maken dat het is wat de rotterdammers willen en dat je nu eindelijk eens echt inspraak hebt gehad.
Ik vond't juist heel wisselend. Wij hebben 4 forse gerookte worsten en 2 verse worsten (biologisch van KralingschKroken/Wildvleesch) voor 20 euro. Dat is niet duur. En de honing was voor echte honing ook normaal geprijsd. Maar dr zaten ook dingen tussen wat nergens over ging neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond alles best aan de prijs ja...
Bij die worsten stoorde het me dat ze niet geprijsd waren! Wanneer ik er om moet vragen denk ik al snel, laat maar zitten, is vast te duur! Maar dat klinkt idd netjes geprijsd jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vond't juist heel wisselend. Wij hebben 4 forse gerookte worsten en 2 verse worsten (biologisch van KralingschKroken/Wildvleesch) voor 20 euro. Dat is niet duur. En de honing was voor echte honing ook normaal geprijsd. Maar dr zaten ook dingen tussen wat nergens over ging nee
Paul de worstenman is niet duur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij die worsten stoorde het me dat ze niet geprijsd waren! Wanneer ik er om moet vragen denk ik al snel, laat maar zitten, is vast te duur! Maar dat klinkt idd netjes geprijsd ja
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, verhuis lekker naar Amerika ofzo, zuurpruim!
Maar ik ken Paul de Worstenman nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Paul de worstenman is niet duur.En het is meestal een kiloprijs dus misschien daarom? Maar zijn worsten zijn
![]()
Ik heb het hem gezegd als feedback.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik ken Paul de Worstenman nietDus voor de n00bs zou het prettig zijn als hij er gewoon prijzen bijzette
quote:
Pff, niet eens een tevreden gevoel. Dat valt me dan wel weer tegenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:53 schreef bianca en michael het volgende:
Ja FJD, nee het enige wat achter gebleven was een (lege) Aldi plasticzak, een (lege) Gall & Gall plastic zak, een (leeg) doosje en een berg afwas
Staat een bus hier op W-blaak stil, drie politiebusjes er achter, ambulancemotor er voor, en 4 man politie bij de deur.quote:09:35:54 06-03-12 17 A1 AMBU 17321 Westblaak/KAREL DOORMANSTRAAT ROTTERDAM rt bon 19157
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420152 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Motorambulance 17-321 )
Oh jee...er zal toch niks aan de hand zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat een bus hier op W-blaak stil, drie politiebusjes er achter, ambulancemotor er voor, en 4 man politie bij de deur.
Denk het niet nee, een dergelijke situatie is heel gebruikelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oh jee...er zal toch niks aan de hand zijn?
Isegrim had nog wat aanvullingen hierop, te weten twee bijltjes en een paar bakjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:53 schreef bianca en michael het volgende:
Ja FJD, nee het enige wat achter gebleven was een (lege) Aldi plasticzak, een (lege) Gall & Gall plastic zak, een (leeg) doosje en een berg afwas
Twee bijltjes? Wat voor satanische rituelen hebben zich daar nog afgespeeld dan, nadat wij weg waren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim had nog wat aanvullingen hierop, te weten twee bijltjes en een paar bakjes
Bianca is een soort nieuwe van Gogh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Twee bijltjes? Wat voor satanische rituelen hebben zich daar nog afgespeeld dan, nadat wij weg waren?
Ja dat weet ik ook wel, maar dat geldt ook voor mijn spulletjes bij julliequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim had nog wat aanvullingen hierop, te weten twee bijltjes en een paar bakjes
Het ziet er naar uit dat je je zin gaat krijgenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, verhuis lekker naar Amerika ofzo, zuurpruim!
He, is er nieuws?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je je zin gaat krijgen
Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Volgende week naar het consulaat, dan wachten tot we de paspoorten via de post weer terug hebben en dan gaan we de verhuizing regelen.quote:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - Inschrijving gesloten #7quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ow, helemaal niks van meegekregen. Maar ik ben de laatste week dan ook weinig op Fok! geweest.
Maar 600 Fok!kers naar de film? Een speciale actie ofzo dan?
En via de social media vernomen dat Breuls er is. Wat mij niet heel erg verrastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaat er nog iemand naar de fillum in amsterdam vanaaf?
Ah ok. Toffe actie welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - Inschrijving gesloten #7
Zoveel WFL-ers zijn er niet. En WFL is niet meer wat het is geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef SingleCoil het volgende:
Als het nou 600 wfllers geweest waren...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je je zin gaat krijgen
WFL is niet meer, zelfs. Behalve in onze gedachten dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zoveel WFL-ers zijn er niet. En WFL is niet meer wat het is geweest.
Ja en neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:53 schreef bianca en michael het volgende:
duur?quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Bianca heeft onze hakmessen blijkbaar al ingelijfd, want die staan niet in het lijstje achtergebleven spullen.![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Bianca heeft onze hakmessen blijkbaar al ingelijfd, want die staan niet in het lijstje achtergebleven spullen.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:12 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar dat geldt ook voor mijn spulletjes bij jullie
letterlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zoveel WFL-ers zijn er niet. En WFL is niet meer wat het is geweest.
best wel spannend. Ik ga jullie egwel missen. Maar toch ook egwel blij voor jullie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Volgende week naar het consulaat, dan wachten tot we de paspoorten via de post weer terug hebben en dan gaan we de verhuizing regelen.
at you're servicequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotterdam krijgt Pim Fortuynstraat
Dan was het eerder YOU ARE SERVICE AT!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
Chinees vraagt zijn collega At of hij dienst heeft
Straat klinkt wel erg goedkoop.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotterdam krijgt Pim Fortuynstraat
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
Hebben we straks twee Fortuyn-pleinen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Straat klinkt wel erg goedkoop.
Zijn er nog stukken in Rotterdam die volledig op de schop gaan en waar bijv. een nieuw park of plein gecreerd wordt? Lijkt me fraaier dan een goedkope 'straat'.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
Is dat met een park anders dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
De associatie Pim Fortuyn en een steegje:
Zou wel een redelijke prestatie zijn, om de Willemsbrug open te zetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef Inlognaam het volgende:
Beter een maand lang dicht, dan een maand lang open. Nu kan er tenminste nog verkeer over.
dat je het niet met hem eens bent wil niet zeggen dat hij niks betekend heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hebben we straks twee Fortuyn-pleinen.
Ik dacht zelf meer aan een steegje, of een zebrapad ofzo.
Nee, dat klopt. Hij heeft bijvoorbeeld als adviseur van de PvdA de OV-studentenkaart bedacht als bezuinigingsmaatregel (waarbij men gekort werd op de studiefinanciering). Die werd zowaar nog gebruikt ook, en is dus als bezuinigingsmaatregel totaal misluktquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat je het niet met hem eens bent wil niet zeggen dat hij niks betekend heeft.
Hij heeft de hele Rotterdamse politiek op zijn kop gezet. En ja dat beeld zal iets verscherpt zijn door zijn dood.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Hij heeft bijvoorbeeld als adviseur van de PvdA de OV-studentenkaart bedacht als bezuinigingsmaatregel (waarbij men gekort werd op de studiefinanciering). Die werd zowaar nog gebruikt ook, en is dus als bezuinigingsmaatregel totaal mislukt![]()
En toen de 'paarse'partijen klaar met hem waren en hij zn LPF-avontuur begon, is het 'niveau' van politiek inderdaad ook verandert.
Met mij alles wel goed. Ook nog flink druk enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef Causa het volgende:
[..]
best wel spannend. Ik ga jullie egwel missen. Maar toch ook egwel blij voor jullie.
Ik zie Alicey weinig hier. Alles goed met haar?
Hehe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou wel een redelijke prestatie zijn, om de Willemsbrug open te zetten.
ah goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met mij alles wel goed. Ook nog flink druk enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |