Oh er zullen vast nog wel wat afmeldingen zijn, en het duurt nog een maand dus tijd genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mits ik niet naar Rotterdam ga.Ik weet nog niet hoe de planning voor dat weekend er uit ziet.
Als je belt zullen ze vast tafeltjes klaar zetten en reserveren:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef GSbrder het volgende:
Moet ik ’t College opnieuw bellen, zoals vorige keer, of is een waarschuwing wellicht voor hen reden de deuren een dag gesloten te houden?
Achterin de twintig denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef S_Holmes het volgende:
wat was de gemiddelde leeftijd van de vorige meet?
Check. Ik zou het leuk vinden als je komt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef Zeeland het volgende:
Zet mij op als misschien. Even afwachten wat er in die periode is, maar op zich wil ik wel komen.
Genoeg mensen van jouw leeftijd, hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:56 schreef S_Holmes het volgende:
hmm, met mijn 18 jaar laat ik deze meet aan me voorbijgaan denk ik
Nog niet, maar we stellen wel een portier aan. Vanaf nu ben jij de portier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zie dat er een aantal mensen komt met wie ik onenigheid heb gehad. Is er een portier?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zie dat er een aantal mensen komt met wie ik onenigheid heb gehad. Is er een portier?
Ik zie dat je de Botjeboeken ontgroeid bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |