Beste Simpelintje,
Ik begrijp je frustratie, maar vind het jammer dat je een psychisch traject begeleid door medicatie af hebt geslagen. Er zelf sterker uitkomen is iets wat iedereen wil, maar dat lukt vaak niet na een postnatale depressie omdat je blijvend stoffentekort hebt waardoor je depri en moe blijft. Ook jouw posts geven aan dat je veel grieven naar de buitenwereld hebt, maar misschien hebben zij toch soms ook het beste met je voor? ookal komt dat bij jou anders over?
Ik zou je willen aanraden om jezelf een schop onder de kont te geven, regel BSO voor je kindjes, en zorg dat je aan de bak komt! Dan zie je wat je ook waard bent, en dan ben je uit die mallemolen van case-managers. Zorg dat je een goede GGZ-hulp hebt, die jou kan coachen/bijstaan en eventueel via medicatie extra kan helpen. Dit hoeft niet via de sociale dienst, kan ook gewoon via je huisarts. En depressie-medicatie kan leiden tot suicidale gedachten, maar dat is een bijwerking die je alleen de eerste paar weken KAN krijgen. Daarom is goede begeleiding ook nodig, er zijn verschillende soorten, en dan kun je uitvinden wat wel bij jou past.
Hopelijk gaat het je in de komende tijd lukken, mijn advies lijkt wat recht door zee, maar misschien is het ook wel simpeler dan men denkt.
in elk geval heel veel succes!