abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108463010
Misschien gewoon niet meer schriftelijk maar mondeling solliciteren :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 27 februari 2012 @ 14:32:40 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108463026
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, als je toch op de bank zit(!)

Daarnaast hebben degenen die er voor gestudeerd hebben er ook een ongelooflijke puinhoop van gemaakt, dus zoveel slechter zal TS het niet doen. Sterker nog, ik denk dat menig econoom iets kan leren van hoe je omgaat met een zeer beperkt budget.
Dat ben ik wel met je eens, die Eneco of Nuon directeur met z'n maandelijkse inkomen dat gelijk was aan het inkomen van 30 bijstandsmoeders had ik ook wel eens een tijdje vervangen willen zien worden door 2 intelligente bijstandsmoeders.... het zou me niets verbazen als die het niet veel beroerder zouden doen, ze hebben vooral tegen zich dat ze niet het netwerk hebben dat hij wel heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108463028
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef RM-rf het volgende:
Misschien gewoon niet meer schriftelijk maar mondeling solliciteren :)
achter het station werkt mondelinge sollicitatie het best :')
hardcoholic
pi_108463043
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef badabingie het volgende:
zij spelen een spel..doel is om jou langzaam gek te maken zodat zij hopen dat je big pharmapilletjes gaat slikken....speel het spel mee...laat je geestelijk afkeuren...ben je van al dat gelul af..ze kunnen nooit in je hoofd kijken hoe je geestelijk in elkaar zit..en mochten ze je verplichten tot pilletjes slikken omdat je depressief zou zijn, doe je net alsof..
goeie tip he..
Ik heb een keer of 15 geprobeerd om te lezen wat je geschreven had, maar werd nogal afgeleid....
  maandag 27 februari 2012 @ 14:33:26 #30
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_108463053
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is je punt eigenlijk? Kortom: een kleine samenvatting?
TS is het slachtoffer omdat iedereen mensen met een uitkering slechte mensen zijn.
pi_108463056
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef simpelintje het volgende:
Nou sorry voor me lappe tekst het is de eerste keer dat ik dit doe dus als jullie me kunnen vergeven?

En ik wil degene bedanken die het voor mijn in orde heeft gemaakt1 Ik moet nog veel leren en zal er de volgende keer aan denken als ik een stuk tekst wil schrijven.

Sorry mensen maar wel bedankt voor de moeite om het toch nog te lezen ...
Dit is al een stuk beter. Met zo`n instelling kom je al een stuk verder.
pi_108463084
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Ik heb een keer of 15 geprobeerd om te lezen wat je geschreven had, maar werd nogal afgeleid....
:D
pi_108463097
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit is al een stuk beter. Met zo`n instelling kom je al een stuk verder.
bijstandsmoeder leren toch sneller dan ik had verwacht :D :')
hardcoholic
pi_108463109
quote:
Nou sorry voor me lappe tekst het is de eerste keer dat ik dit doe dus als jullie me kunnen vergeven?
Nee :6
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_108463192
Snap niet waarom dit in BNW staat... Wil Simpelintje dit niet liever bespreken met 40-plussers ofzo? :|W

Of in een algemeen forum misschien?
  maandag 27 februari 2012 @ 14:38:05 #36
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108463229
"me lappe tekst" :')

Leer eerst nog even Nederlands.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108463237
Geen idee. Misschien dat haar nick eea verklaard :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 27 februari 2012 @ 14:38:44 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108463248
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:36 schreef Gray het volgende:
Snap niet waarom dit in BNW staat... Wil Simpelintje dit niet liever bespreken met 40-plussers ofzo? :|W

Of in een algemeen forum misschien?
Het is het systeem man! Het systeem werkt niet! :7
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 14:39:36 #39
242989 JamFlava
pi_108463279
pi_108463291
Ach ik heb het allemaal gelezen en het is niet zo positief allemaal ik kan het niet goed overbrengen.
Iemand denkt dat ik een wagelijk persoon ben terwijl je me niet persoonlijk kent.

Ik ben iemand die er niks van snapt dat kan wel zijn ben maar e zijn nog veel mensen die het niet snappen en toch graag hier komen om nieuws en de meningen van andere te lezen waar onder ik.

Heb het allemaal verkerd in geschat en had het beter niet kunnen doen. Want ook lees ik dat ik mezelf als een slachtoffer zou zien. Nou helemaal niet

sorry hoor....
pi_108463297
quote:
hahahahaha
hij heeft wel gelijk _O-
  maandag 27 februari 2012 @ 14:40:38 #42
242989 JamFlava
pi_108463314
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef simpelintje het volgende:
Iemand denkt dat ik een wagelijk persoon ben terwijl je me niet persoonlijk kent.
*)
pi_108463339
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef simpelintje het volgende:
Ach ik heb het allemaal gelezen en het is niet zo positief allemaal ik kan het niet goed overbrengen.

Ik ben iemand die er niks van snapt dat kan wel zijn ben maar e zijn nog veel mensen die het niet snappen en toch graag hier komen om nieuws en de meningen van andere te lezen waar onder ik.

Heb het allemaal verkerd in geschat en had het beter niet kunnen doen. Want ook lees ik dat ik mezelf als een slachtoffer zou zien. Nou helemaal niet

sorry hoor....
Maar je vind wel dat je simpel bent. Vind je jezelf te simpel voor werk bijvoorbeeld?
  maandag 27 februari 2012 @ 14:42:48 #44
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108463373
quote:
8s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef simpelintje het volgende:
Ik heb een uitkering ben en steuntrekker. Ik ben een bijstandsmoeder dus ik ik ben geen goede moeder geen goed mens ik profiteer van alle werkende mensen. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel recht om een mening te hebben. Ik ben natuurlijk blij dat ik in nederland woon en recht heb op een uitkering. Tuurlijk maar toch. Er word gedaan over mensen zoals ik dat we gewoon niet deugen. Dat is niet zo. Er zijn te veel pojecten die zich overal mee bemoeien. Mensen doen alsof niemand wil gaan werken en maar altijd thuis bankzaken willen doen maar zo is het niet altijd. Je moet van project naar project jaren lang al die projecten steken eerst weken in jouw levensverhaal dus iedere keer als je ergens nieuw komt moet je weken lang jouw verhaal vertellen je onzekerheden waar het fout ging en waarom je word zielig gemaakt dan leer je iedere keer weer sollicitatie brieven schrijven en overal is een andere mening over hoe het beter moet.Ik woon ook in een achterstand wijk ook in deze week omdat het een achterstandwijk is worden er steeds meer projecten in een wijk gezet en al die projecten zitten daarvooral voor hun eigen centjes allemaal wij moeten maar mee doen hoe je het ook went of keert. En of je nu slim of dom bent iedereen weet dat er veel spelletjes worden gespeeld en misbruik van de situatie word gemaakt door mensen die boven jouw staan. Iedereen heeft wel iets te zeggen over iemand anders en iedereen heeft zogenaamd een oplossing voor problemen maar wel zonder te weten hoe het echt zit.Want kijken naar hoe het werkelijk zit is niet zo makkelijk en kost meer moeite en alles moet snel snel. Ik vind het jammer hoe het geworden is ik hoop dat iemand me snapt
Je zit teveel op Fok ;)

Hier hebben uitkeringstrekkers en 'criminelen' geen recht op een mening.

En je zal vast in je leven wel eens gewerkt hebben en sociale zekerheidspremies betaald hebben dus je hebt alle recht op die uitkering. Mensen die daarover vallen zijn gewoon bittere mensen die zelf geen plezier in het leven kennen omdat ze wellicht een verkeerde baan hebben gekozen.

That's all. Jouw mening is me trouwens meer waard dan de gemiddelde Fokker, die schijnheilig de moraalridder uithangt. Jij bent eerlijk, en normale mensen stellen dat op prijs.
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  maandag 27 februari 2012 @ 14:44:01 #45
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_108463418
als ik je teksten lees dan zou ik zeggen je hebt overal een oplossing voor alle projecten die ze met jou uitvoeren werken volgens jou niet en kosten alleen maar geld.

Als je zo goed bent dan hebben we jou juist nodig in de maatschapij begin met een plan van aanpak en begin
pi_108463450
bij mij komt het precies over dat ze niet in een zorg traject wil zitten omdat ze dan meer achter haar aan gaan zitten om werk te gaan zoeken.

als je kinderen hebt jonger dan 5 dan snap ik wel beetje waarom je niet wil gaan werken
als de kinderen ouder zijn mag dat toch geen belemmering meer zijn

wat is de reden dat je thuis zit?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 14:46:43 ]
  maandag 27 februari 2012 @ 14:46:44 #47
242989 JamFlava
pi_108463506
pi_108463559
Nee dat vind ik niet. Maar door het hele spel wat er gespeeld is voel ik me inderdaad niet zoveel nee. Toen ik een uitkering ging aanvragen leek me op dat op dat moment tijdelijk de beste oplossing omdat ik schuld had en zwanger was. Ik wilde niet lang er in blijven dat ik heb tijdens mijn eerste intake ook aangegeven.

Ik wilde mijn opleiding afmaken en dan gaan werken dat kon ik doen na 2 jaar vrijwilligerswerk, heel veel brieven schrijven en ook moest ik me eigen laten onderzoeken. En dat alles duurde bij eljkaar enkele jaren.

Ik wil echt niet zielig doen en weet zelf heel goed wat ik fout heb gedaan. Ik ben ook maar een simpel mens want die bestaan ook hoor niet iedereen is einstein of iets er onder

Ik wil eigenlijk aangeven dat niet wij altijd profiteren maar dat er ook word verdien van mensen die een uitkering hebben.
  maandag 27 februari 2012 @ 14:48:37 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108463570
Als je een uitkering ontvangt hoef je niet automatisch een aso te zijn.
Als je een aso bent komt het wel bovengemiddeld vaak voor dat je een uitkering ontvangt.

Hoewel die figuren in de leasebakkenkaste er ook wat van kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 februari 2012 @ 14:50:37 #50
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_108463644
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar je vind wel dat je simpel bent. Vind je jezelf te simpel voor werk bijvoorbeeld?
Wat een nutteloze KUT-vraag. Blijkbaar denk jij "even de oplossingen" te hebben. Anders ga je even psychologische vragen stellen -overigens wel erg direct-: Waarom werk jij eigenlijk? -Waarom ben je een slaaf?-

Aan de TS of je dit nu nog leest of niet. Ik begrijp de situatie gedeeltelijk. Als je eenmaal in zo'n proces zit kun je jezelf beter niet meer als slachtoffer zien. Ik weet niet of je dit nu doet bij je sollicitaties, maar ga vooral niet vermelden dat je "geestelijk onstabiel" of weet ik veel wat bent. Je bent overigens het ook niet verplicht om te zeggen. Als je geen benen hebt bijv. en je wilt gaan daten hoef je ook geen foto's van jezelf te plaatsen in een rolstoel..zogezegd heb je dan véél minder kans.

Daarbij komt ik vind de "opmerkingen" in dit forum nogal triest eigenlijk. Een beetje lopen miepen over alinea's. Als je echt een vent bent heb je GVD geen alinea's nodig en loop je niet zo te mekkeren! Stelletje doctorandus studentjes!

Ik heb nog een tip voor de TS. Dit is, denk ik niet echt het juiste sub-forum voor je opmerking. Of je moet het systeem zien als iets wat je alleen maar tegenwerkt. Dit is absoluut niet het geval namelijk. Geluk maak je zelf. Daarbij komt: wat je zaait zal je oogsten dus als jij een opleiding doet van een jaar heb je veel meer kans op een baan!

..en vooral positioneer jezelf niet langer als het slachtoffer..succes

[ Bericht 0% gewijzigd door Spellmeista op 27-02-2012 15:08:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')