De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter koop je er bier voor. En bitterballen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Haat aan alle mannen!nee hoor het is natuurlijk gewoon duur
Gewoon kopen en dan zeggen dat het in de uitverkoop was.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Haat aan alle mannen!nee hoor het is natuurlijk gewoon duur
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon kopen en dan zeggen dat het in de uitverkoop was.
Dat doen jullie vrouwen toch altijd?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon kopen en dan zeggen dat het in de uitverkoop was.
Dat doen jullie vrouwen toch altijd?
Nee, ik heb wel eens een kip geslacht. Ik vond haar best lief maar ze was al vet oud.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef twi het volgende:
Lekker Lokasenna. Van dat soort verhalen krijg ik altijd ontzettend veel trek in geraspte kaas.
Heb jij het ooit wel eens over lieve snoezige konijntjes?
M'n zusje had wel ooit snoezelige konijntjesquote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef twi het volgende:
Lekker Lokasenna. Van dat soort verhalen krijg ik altijd ontzettend veel trek in geraspte kaas.
Heb jij het ooit wel eens over lieve snoezige konijntjes?
Ik heb geen idee meer hoe haar konijntjes heetten. Zullen wel van die typische schattige naampjes geweest zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Het enige konijntje dat ik heb gehad heette Snoesko.
Kerst is net voorbij, moeten jullie nog een jaartje wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft een heel dik konijn dat Guusje heet
Amsterdam is beetje verquote:Op maandag 27 februari 2012 14:08 schreef twi het volgende:
Niemand die Phantogram kent en vanavond niets te doen heeft?
Ja, zie nu pas dat ze vanavond in Bitterzoet optreden. Zit te dubben, weinig zin om in m'n uppie te gaanquote:
Ohja, kut, vergeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ´t Dijkje is open en Twi zit hier. Hoe kan dat?
Heb je gelijk iemand om mee te nemen vanavondquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
Heb je gelijk iemand om mee te nemen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
eh... wat gaat twi doen..?quote:
Je bent te goed voor deze wereld. Ik had vandaag mijn bonnetje met actiezegels van de Hoogvliet aan een ouder echtpaar gegeven en vond mezelf al heel goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben echt te eerlijk.... bij de bas (jaja huisvrouwenpraat) 7 peren voor een actieprijs te koop... dus netjes 7 peren (uiteraard de grootste en minst misvormde) in een zak gedaan... kom ik bij de kassa telt de kassamevrouw t niet eens na.. had er gewoon 10 extra in kunnen doen...!
Naar een band geloof ik.quote:
whoop whooop.... actiezegels weggevenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld. Ik had vandaag mijn bonnetje met actiezegels van de Hoogvliet aan een ouder echtpaar gegeven en vond mezelf al heel goed.
[..]
Naar een band geloof ik.
Ik denk dat twi het heeft opgegeven. Hij kan niet op tegen mijn gespierde borstkas en schalkse lach.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoop whooop.... actiezegels weggeven![]()
en nee, ik ga niet naar een bad, zelfs niet met twi =p
die ging vandaag toch de chick van faxie versieren..?
correctie: band... ook niet in bad trouwens... hooow t wordt er niet duidelijker op zo haha
Nee dat is juist goed want zo beconcurreren jullie mekaar nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Stiekem heb ik het idee dat Faxie en ik niet zo op dezelfde soort vrouwen qua uiterlijk vallen, dus is het bij voorbaat al niet de moeite waard
Slap excuus kerel.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Stiekem heb ik het idee dat Faxie en ik niet zo op dezelfde soort vrouwen qua uiterlijk vallen, dus is het bij voorbaat al niet de moeite waard
gister zei je nog dat je het alleen al wilde doen om hem een loer te draaien... (al gebruikte je vast niet deze uitdrukking)quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Ik heb geen date gevonden, en niemand wil mee. Dus dat wordt last-minute besluiten om niet te gaanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar veel plezier in ieder geval vanavond.
aaaahw =( en alleen gaan en womanizer spelen is geen optie...?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen date gevonden, en niemand wil mee. Dus dat wordt last-minute besluiten om niet te gaan
Haha, grapjas.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw =( en alleen gaan en womanizer spelen is geen optie...?
ook via dit medium: VERTEL....!!!!!!!quote:
De tekst Faith op me arm, met vlinderquote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook via dit medium: VERTEL....!!!!!!!
oeh =D * hartje *quote:Op maandag 27 februari 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De tekst Faith op me arm, met vlinder
Ja, maar aan de bovenkantquote:Op maandag 27 februari 2012 14:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh =D * hartje *
onderarm...?
schnie schna schnap 'emquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, maar aan de bovenkantdus niet waar me tattoo nu zit
Snappie?
Ja ik wilde eerst Snarf, maar dat staat zo raarquote:
gheheh had me wel vereerd gevoeld... maar dan hadden er natuurlijk veel hartjes omheen moeten staan enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst Snarf, maar dat staat zo raar
Ja hartjes en sterretjesquote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh had me wel vereerd gevoeld... maar dan hadden er natuurlijk veel hartjes omheen moeten staan enzo
tatoe?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef marbasnarf het volgende:
oeh oeh.. en ik had toch ook idee voor tatoe..
nah ben er helemaal uit... das t voordeel van al mn ontwerp-ideetjes bewaren op pc..
wil een weegschaal teken (denk de sterrenbeeld variant.. dus niet een echte weegschaal) op mn pols
en dan 3 vogeltjes + klimplantje / lelie (elfjesachtig haha) schuin onder mn heupbotje... moet plaats nog ff goed uit laten meten en plaatje zelf laten ontwerpen, want wil niet dat t een spatader lijtk als ik bikini aanheb =p
Anders ga je de volgende keer met mij meequote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef marbasnarf het volgende:
oeh oeh.. en ik had toch ook idee voor tatoe..
nah ben er helemaal uit... das t voordeel van al mn ontwerp-ideetjes bewaren op pc..
wil een weegschaal teken (denk de sterrenbeeld variant.. dus niet een echte weegschaal) op mn pols
en dan 3 vogeltjes + klimplantje / lelie (elfjesachtig haha) schuin onder mn heupbotje... moet plaats nog ff goed uit laten meten en plaatje zelf laten ontwerpen, want wil niet dat t een spatader lijtk als ik bikini aanheb =p
Aantal jaar geleden heb ik een hele rotte periode afgesloten, en wil gewoon een teken om me eraan te herinneren dat t goed komt, dak sterk genoeg ben...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Daar weet ik een goede oplossing voor, snarf.
Géén tattoo nemen.
maar jij gaat straks toch..? ik moet zo werken...daaromquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders ga je de volgende keer met mij meeDit is echt een goede tattoo studio
En dan zeg je je idee en dan kijken zij of het kan, en wat mooi is. Ze denken ook echt mee enzo
Haterquote:Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Daar weet ik een goede oplossing voor, snarf.
Géén tattoo nemen.
Neem een superman tattoo.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden heb ik een hele rotte periode afgesloten, en wil gewoon een teken om me eraan te herinneren dat t goed komt, dak sterk genoeg ben...
Ik hoop dat ik kan vandaag ja. En anders maak ik afspraakquote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar jij gaat straks toch..? ik moet zo werken...daarom
als je afspraak moet maken... morgen middag kan ik wel, anders woensdag.. donderdag heb ik (en jij ook... nico =p) een eigen-huis-en-tuin-date =Dquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan vandaag ja. En anders maak ik afspraak
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een superman tattoo.
[ afbeelding ]
ghehehe, ok zo sterk ben ik ook weer niet =p en draag ook niet dagelijks een cape... dat verschil mag je niet onderschattenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind vooral die smiley op 'r tepel geil.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Deze vind ik wel echt heeeel erg mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil 3 vogeltjes... (van bob marley..).. every litlle thing is gonna be alright
en een weegschaal teken, omdat alles uiteindelijk (hoop ik) in evenwicht is... (tevens mn sterrenbeeld)
Ik wil bij errol en die heeft een wachttijdquote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je afspraak moet maken... morgen middag kan ik wel, anders woensdag.. donderdag heb ik (en jij ook... nico =p) een eigen-huis-en-tuin-date =D
why..?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Vooral veel afspelen bij charmed_angel in de buurt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me al tijden af of deze echt is.quote:
Die bovenste is wel enorm geil.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Deze vind ik wel echt heeeel erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters zullen haten.quote:
Waarom zou hij nep zijn?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af of deze echt is.
De mijne zijn kapot, ik moet nieuwe kopen. Maar ben te luiquote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen oortjes bij.Kan ik geen serie kijken in de trein.
oei das wel saai dan zon stuk... =(quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
Lazy bitch.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
De mijne zijn kapot, ik moet nieuwe kopen. Maar ben te lui
Ik zit wel gewoon te internetten op mn laptop. Dus ik overleef wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei das wel saai dan zon stuk... =(
oooohw, nou dan kom je de tijd idd ook wel door!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit wel gewoon te internetten op mn laptop. Dus ik overleef wel.
Belgisch?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
Naar een vriendinnetje.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef marbasnarf het volgende:
wat ga je eigenlijk doen in grunn..?
Kan wel. Als je mij aanschaft en de weekly deal is gratis oordopjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het niet bij jou hebben he. Dus ik vind het wel best zonder de me.
Nah.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel. Als je mij aanschaft en de weekly deal is gratis oordopjes.
denk eerder iets uit de randstad, want ik zeg dat ook zo...quote:Op maandag 27 februari 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik vroeg me meer af waar dat vandaan kwam, die uitspraak.
Is dat belgisch?
Ik weet het niet eigenlijk. Misschien heb ik het uit Brabant of anders uit Rotterdam.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik vroeg me meer af waar dat vandaan kwam, die uitspraak.
Is dat belgisch?
hooooooooooow dan kan ik niet mee =( moet ook dan om 4uur werken..!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week maandag afspraak om 15:00 uur
Hier hoor ik het nooit, maar op een forum waar ook een hoop belgen zit, hoor ik het wel vaak voorbij komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk eerder iets uit de randstad, want ik zeg dat ook zo...
Ah Brabant klinkt logisch.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Misschien heb ik het uit Brabant of anders uit Rotterdam.
Ga je nog poepen binnenkort?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier hoor ik het nooit, maar op een forum waar ook een hoop belgen zit, hoor ik het wel vaak voorbij komen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga je nog poepen binnenkort?
Jammer, maar was het enige plekje nog. Maar anders gaan we toch een keer samen voor je idee?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooooooooooow dan kan ik niet mee =( moet ook dan om 4uur werken..!
ja, maakt verder net uit, maar als ik toevallig wel vrij was geweest ahd ik beest gezellig meegegaan... NOG een filmpje.. kunnnen bijna gaan vloggen =Dquote:Op maandag 27 februari 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, maar was het enige plekje nog. Maar anders gaan we toch een keer samen voor je idee?
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Myr, Merel dm'd me dat jullie een trio met mij gaan doen vanavond?
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grapje toch, je weet toch dat ik helemaal niet zo van de trio's ben?
Elke week nieuwe gratis oordopjes?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel. Als je mij aanschaft en de weekly deal is gratis oordopjes.
Niet gratis hè? Murdera kost 3,95 per week.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Elke week nieuwe gratis oordopjes?
Oh.. Laat dan maar..quote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Niet gratis hè? Murdera kost 3,95 per week.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Niet gratis hè? Murdera kost 3,95 per week.
Als je het al zwart op wit hebt staan dan kan hij niet meer terugquote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik eis dat mijn reservering voor 5 jaar tegen het geadverteerde tarief wordt nageleefd.
ik ben thuis en moet zo weer aan t werk (soort lage pauze gehad!) ... ach tis maar een uurtje, hooguit 1,5... en dan weer klaarquote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
Ik heb geen zin meer in mijn werk, ik wil naar huis
Van belang is dat de gemiddelde, geïnformeerde koper van een betrekkelijk kostbaar, duurzaam gebruiksartikel als een Murdera, geacht mag worden zich globaal te hebben georiënteerd op de betreffende markt waaruit bekendheid met de bandbreedte van prijzen voor toestellen als hier aan de orde (Murdera Full3D) aangenomen mag worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik eis dat mijn reservering voor 5 jaar tegen het geadverteerde tarief wordt nageleefd.
Pffff is het al weekend? Ben kapot man pffffquote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
Ik heb geen zin meer in mijn werk, ik wil naar huis
Ik ben de hele week vrij.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pffff is het al weekend? Ben kapot man pffff
Nou vooruit, dan betaal ik het tekort wel in natura.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van belang is dat de gemiddelde, geïnformeerde koper van een betrekkelijk kostbaar, duurzaam gebruiksartikel als een Murdera, geacht mag worden zich globaal te hebben georiënteerd op de betreffende markt waaruit bekendheid met de bandbreedte van prijzen voor toestellen als hier aan de orde (Murdera Full3D) aangenomen mag worden.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan betaal ik het tekort wel in natura.
Dit soort berichten wil ik niet lezen nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de hele week vrij.Vrije tijd teveel.
Heb medelijden met mijquote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de hele week vrij.Vrije tijd teveel.
Wel beetje oud toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
Wat is deze? D'r zijn al 3 geinteresseerden op LexaDa's snel....
32, 38 en 28 jaar....
Heb nog niet geklikt, dat ga ik zo even doen
Das toch goed nieuws man!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
32, 38 en 28 jaar....
Ik vind 32 ook nog wel kunnen.. Tenminste, hoe oud ben je zelf?quote:
Oeh de damens zien een toy boy in je hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
32, 38 en 28 jaar....
Ik ben programmeur / softwareontwikkelaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
The fuck.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:12 schreef Faxie het volgende:
Fuck die shit is duur
1 Maand 25,- 6 maanden 10'je per maand.
Dat is dus bij al die websites zo, fuck datquote:Op maandag 27 februari 2012 16:12 schreef Faxie het volgende:
Fuck die shit is duur
1 Maand 25,- 6 maanden 10'je per maand.
Dat wordt allemaal gecontroleerd....quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.
zet je email in je profiel
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.
zet je email in je profiel
Was wel een goed idee geweest, emailquote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal gecontroleerd....
Maarja, m'n woonplaats staat er en m'n naam..... Facebook doet de rest toch
Ja zou het?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Zitten ook vaak veel fake-profielen tussen he. Zodat je zo'n betaald account neemt.
Das toch je reinste bedriegerij??quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Zitten ook vaak veel fake-profielen tussen he. Zodat je zo'n betaald account neemt.
Jep.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch je reinste bedriegerij??
Ja, en dat gebeurd gewoon. Lokkertjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch je reinste bedriegerij??
Persoonlijk vind ik die lokkertjes niet kunnen. Maar bedankt voor het op de hoogte stellen, weet ik dat ook weerquote:Op maandag 27 februari 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurd gewoon. Lokkertjes.
Wat speel je.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Zou toch bijna gaan stoppen met gamen
Soms kan ik er zo narig van worden
Heroes of newerthquote:
Ik neem een week pauze en ga alleen nog maar gamen voordat ik iemand helemaal dood moet makenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het plaatje is wel erkenbaar in elk spel.
Ja maar ik heb geen moer te doen, behalve FOK!ken, gamen en eten halen om de 2 dagen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ik vind het te snel voorbij gaan
Mwah..met jou?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg spontane uitslag van al die![]()
![]()
![]()
![]()
Picsquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg spontane uitslag van al die![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, even in de koelkast kijken. Als het nog niet aan het schimmelen is dan wel anders ook maar een mwahquote:
quote:
Drommel krijg de schurft.quote:
bij lexa moet je betalen om te kunnen reageren... stommerts =pquote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
32, 38 en 28 jaar....
Hoiquote:Op maandag 27 februari 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij lexa moet je betalen om te kunnen reageren... stommerts =p
en hoi trouwens =D
25... krijg ik dan korting op die site...?quote:
Nee, wel korting op faxie.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
25... krijg ik dan korting op die site...?
Je mag gratis met fax daten!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
25... krijg ik dan korting op die site...?
hm... verleidelijk... maar "no-deal" heb mn oog al op de koelkast gevestigd, dus wil door naar ronde 2.. en een hulplijn inzetten..!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag gratis met fax daten!
Gefeliciteerd!
Eh, die heb je al verspeeld.. Fax is de laatste optie..quote:Op maandag 27 februari 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... verleidelijk... maar "no-deal" heb mn oog al op de koelkast gevestigd, dus wil door naar ronde 2.. en een hulplijn inzetten..!
oeh.. hm..quote:Op maandag 27 februari 2012 18:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, die heb je al verspeeld.. Fax is de laatste optie..
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, die heb je al verspeeld.. Fax is de laatste optie..
Ben je nog naar 't Dijkje geweest?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet met Fax willen daten.
Nee, ik was al thuis voordat het open ging. Toen leek het me een goed idee om huiswerk te gaan maken.quote:
QFTquote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet met Fax willen daten.
Pff huiswerkquote:Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik was al thuis voordat het open ging. Toen leek het me een goed idee om huiswerk te gaan maken.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Sorry.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff huiswerk![]()
Als ik de keuze had tussen aan m'n toekomst werken, of een smaatje hosselen voor een Fokker dan zou ik het wel weten hoor
We zijn wel helden op sokken he? Maar ik ben wel op weg naar Phantogramquote:Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik was al thuis voordat het open ging. Toen leek het me een goed idee om huiswerk te gaan maken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Sorry.
Veel plezierquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
We zijn wel helden op sokken he? Maar ik ben wel op weg naar Phantogram
Toch iemand gevonden?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga straks Planet Hulk kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, ik neem er gewoon drie mee naar huis. Scheelt een hoop geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Het grootste mysterie, wat doet twi zonder vrouwElke avond een nieuwe hossel, vrije jongen jwz, geen vrouw legt deze beer aan banden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik graag.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Iemand nog versiertips nodig?
Kleurige slingers, veel confetti, bergen nepbloemen, en natuurlijk bergen cadeautjes in olijk inpakpapier. Met een strik eromquote:
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Iemand nog versiertips nodig?
Oke, vind jij jezelf werkbaar materiaal? Dat is het belangrijkste en uit je fobo word ik niks wijsquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oke, vind jij jezelf werkbaar materiaal? Dat is het belangrijkste en uit je fobo word ik niks wijs
Oké met zijn allen: ZIJN JULLIE WERKBAAR MATERIAAL OF NIET?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Silk is reeds versierd en is werkbaar materiaal
Mag ik jou hosselen jonge dame?quote:
Wat is werkbaar materiaal??quote:Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oke, vind jij jezelf werkbaar materiaal? Dat is het belangrijkste en uit je fobo word ik niks wijs
Oké met zijn allen: ZIJN JULLIE WERKBAAR MATERIAAL OF NIET?
Je kan het altijd proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik jou hosselen jonge dame?
Oh, ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
OKE, het probleem is dat jullie teveel nadenken. Faalangst hebben.
De kick des levens is dat moment dat jullie je angst opzij zetten. Op goed geluk gesprekjes aangaan met leuke mensen. Jullie zijn niet extreem lelijk, extreem kneuzig of zien er debiel uit. Gewoon doen, doen wat je gevoel je ingeeft.
aha! Ok bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
De kick des levens is dat moment dat jullie je angst opzij zetten. Op goed geluk gesprekjes aangaan met leuke mensen. Jullie zijn niet extreem lelijk, extreem kneuzig of zien er debiel uit. Gewoon doen, doen wat je gevoel je ingeeft.
Geen idee eigenlijk nu je het zegtquote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is werkbaar materiaal??
Geloof je in liefde op de eerste post of moet ik nog een posten?quote:
iedereen is werkbaar materiaal, dat was de cruxquote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is werkbaar materiaal??
HEUJ, niet zo neerbuigend JOAH! GIJ FAALD IN HET VERSIEREN NIET IKKE JA!quote:Oh, ok.
Na zowat 1000 topics dan hier het verlossende antwoord dames en herenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Misschien is het wel faalangst, maar eigenlijk vind ik dat wel meevallen in mijn geval. Tenminste, dat denk ik. Tis alweer zo lang geleden voor mij, ik weet het niet eens meerquote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik geloof alleen in liefde op de eerste meet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk nu je het zegt
[..]
Geloof je in liefde op de eerste post of moet ik nog een posten?
Sorry en bedankt voor de hulp enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
HEUJ, niet zo neerbuigend JOAH! GIJ FAALD IN HET VERSIEREN NIET IKKE JA!
Wat let je dan? Zie jezelf als die don juan die de chiquitas in de zak lultquote:Op maandag 27 februari 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het wel faalangst, maar eigenlijk vind ik dat wel meevallen in mijn geval. Tenminste, dat denk ik. Tis alweer zo lang geleden voor mij, ik weet het niet eens meer
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik nou zo werkbaar materiaal benquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
iedereen is werkbaar materiaal, dat was de crux
Ik kom niemand tegen die de moeite waard is om te hosselenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat let je dan? Zie jezelf als die don juan die de chiquitas in de zak lult
80% van de mensen zijn 'normaal uitziend'quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik nou zo werkbaar materiaal ben
Heb je morgen tijd?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in liefde op de eerste meet.
Dan zit je probleem niet in het hosselen zelf dus. Je bent genezen!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom niemand tegen die de moeite waard is om te hosselen
Hoppa, en alle problemen zijn opgelost.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Jawel.quote:
YEZZZZZquote:Op maandag 27 februari 2012 19:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan zit je probleem niet in het hosselen zelf dus. Je bent genezen!
Mooi, naar de mac dan maar.quote:
Gelukkig val ik bij die 80%, scheelt weerquote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
80% van de mensen zijn 'normaal uitziend'
20% is heel lelijk of heel knap
Praat jezelf los van die beklemmende gedachtes. Be the stallion, minder nadenken en zelfs ingaan tegen je gedachtes. Kom je erachter dat ze niet kloppen
Daarom, en de meeste vrouwen ook. Zelfs de vrouwen die jij aantrekkelijk vindt waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig val ik bij die 80%, scheelt weer
Romantisch.quote:
ik had last van een flauwtequote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neee, je zat toch op een dieet??
Romantiek zit in je hoofdquote:
Kan je een beetje fatsoenlijk eten weer nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had last van een flauwte
En we moesten nog naar huis rijden, dus we hebben mac op
Happy Meal
Kon je niet even een supermarkt binnenwippen voor een peer of zo?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had last van een flauwte
En we moesten nog naar huis rijden, dus we hebben mac op
Happy Meal
En zodoende ook van belang in het hoofd van mijn partner.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Romantiek zit in je hoofd
Het aanspreken van vrouwen in "snelle situaties" gaat me niet goed af, ik heb nou eenmaal niet "zo'n" snelle babbel. Beter kom ik ze tegen op een plek waar ik vaker langs komquote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom, en de meeste vrouwen ook. Zelfs de vrouwen die jij aantrekkelijk vindt waarschijnlijk.
Je hebt de keuze: straks in het voorjaar met volledig gepompte testosteronlichaampjes naar die korte rokjes kijken, of een kort rokje voor jezelf hebben die je lief vind
Een beetje 'gent' vindt samen met zijn liefje in de auto zitten al romantisch.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
En zodoende ook van belang in het hoofd van mijn partner.
Een snelle babbel hebben is overschat. je devalueert jezelf, nergens voor nodigquote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het aanspreken van vrouwen in "snelle situaties" gaat me niet goed af, ik heb nou eenmaal niet "zo'n" snelle babbel. Beter kom ik ze tegen op een plek waar ik vaker langs kom
In mijn auto heb je geen plek om 'm erin te stekenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een beetje 'gent' vindt samen met zijn liefje in de auto zitten al romantisch.
Insteek zegt alles
Idd, maar daar komen gek genoeg weinig vrouwen op dezelfde regelmatige basis in mijn gevalquote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het aanspreken van vrouwen in "snelle situaties" gaat me niet goed af, ik heb nou eenmaal niet "zo'n" snelle babbel. Beter kom ik ze tegen op een plek waar ik vaker langs kom
geen echte heer dusquote:Op maandag 27 februari 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn auto heb je geen plek om 'm erin te steken
Ik wil je wel meenemen naar een echt restaurant hoor. Wijntje, kaarsjes, dit dat. Zoals het hoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ligt aan de auto.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een beetje 'gent' vindt samen met zijn liefje in de auto zitten al romantisch.
Insteek zegt alles
In jouw auto hoef je hem helemaal nergens meer in te steken.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn auto heb je geen plek om 'm erin te steken
Dat is waar. En toch is het me meermalen gelukt een vrouw in zo'n situatie te versierenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, maar daar komen gek genoeg weinig vrouwen in mijn geval
ja hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je een beetje fatsoenlijk eten weer nu?
Op de snelweg?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kon je niet even een supermarkt binnenwippen voor een peer of zo?
Chicks gehosseld met mijn auto: 0quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
In jouw auto hoef je hem helemaal nergens meer in te steken.
Jouw auto..![]()
Klopt, hoe afgetrapter hoe beter.quote:
Weet je, ik heb eigenlijk nog nooit iemand in zo'n snelle situatie kunnen versieren. Ik ben dan in m'n hoofd met andere dingen bezig en heb vaak niet eens door dat iemand me leuk vindtquote:Op maandag 27 februari 2012 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een snelle babbel hebben is overschat. je devalueert jezelf, nergens voor nodig
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil je wel meenemen naar een echt restaurant hoor. Wijntje, kaarsjes, dit dat. Zoals het hoortSilk, ik kook zelf voor je. Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, wijntje, goed aangekleed en het toetje zien we vanzelf wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je doet iets verkeerd faxmanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chicks gehosseld met mijn auto: 0
Kerels gehosseld met mijn auto: 100 and counting.
Ruilen?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, hoe afgetrapter hoe beter.
Niks romantischer dan samen in een verneukt oud barrel te zitten.
Althans dat zegt mijn vriendin over mijn auto
Tssk, geluk is een serie van gebeurtenissen die in je voordeel uitvallen. Ooit gedacht dat je zelf invloed hebt gehad?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar. En toch is het me meermalen gelukt een vrouw in zo'n situatie te versieren
Maar ik heb dan ook wel een portie geluk gehad hoor
Verkeerde autoquote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chicks gehosseld met mijn auto: 0
Kerels gehosseld met mijn auto: 100 and counting.
Daar ben ik het toch niet geheel mee eens.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, hoe afgetrapter hoe beter.
Niks romantischer dan samen in een verneukt oud barrel te zitten.
Althans dat zegt mijn vriendin over mijn auto
Klinkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Silk, ik kook zelf voor je. Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, wijntje, goed aangekleed en het toetje zien we vanzelf wel.
Echt wel happymealquote:
Geluk stuur/maak je in grote mate zelf.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tssk, geluk is een serie van gebeurtenissen die in je voordeel uitvallen. Ooit gedacht dat je zelf invloed hebt gehad?
ja.. bij de bas... 7 peren voor een actieprijsje =pquote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kon je niet even een supermarkt binnenwippen voor een peer of zo?
Je bent te analytisch bezig. Het gaat er daarnaast niet om of iemand jou leuk vindt, maar andersomquote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb eigenlijk nog nooit iemand in zo'n snelle situatie kunnen versieren. Ik ben dan in m'n hoofd met andere dingen bezig en heb vaak niet eens door dat iemand me leuk vindt
Notyquote:Ruilen?
Als dat geen batsen romantisch de liefde bedrijven wordtquote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Silk, ik kook zelf voor je. Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, wijntje, goed aangekleed en het toetje zien we vanzelf wel.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geluk stuur/maak je in grote mate zelf.
Ik heb zeker ook wel zelf invloed gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tssk, geluk is een serie van gebeurtenissen die in je voordeel uitvallen. Ooit gedacht dat je zelf invloed hebt gehad?
Zelfs meer, want ze controleren toch nietquote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. bij de bas... 7 peren voor een actieprijsje =p
Spring op het vliegtuig en we regelen dat.quote:
haha juist!!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs meer, want ze controleren toch niet
Als iemand jou gewoon niet interessant vindt, houdt het toch een beetje op voor mij. Dan zit er meestal niet meer in dan gefriendszoned te wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je bent te analytisch bezig. Het gaat er daarnaast niet om of iemand jou leuk vindt, maar andersom
[..]
Noty
en het was gewoon even lekkerquote:
Sssst faxiequote:
Perenijsjesquote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. bij de bas... 7 peren voor een actieprijsje =p
Dus, wat is je probleem?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zeker ook wel zelf invloed gehad
Maar tot nu toe had ik dan ook een vrij groot succespercentage wat dat betreft. Zoals Fax al aangaf, op de plekken waar ik tenminste wel kom, komen niet veel leuke vrouwen. Maar die paar leuke die er wel waren, zijn nu voor een groot deel exen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |