De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter koop je er bier voor. En bitterballen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Haat aan alle mannen!nee hoor het is natuurlijk gewoon duur
Gewoon kopen en dan zeggen dat het in de uitverkoop was.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Haat aan alle mannen!nee hoor het is natuurlijk gewoon duur
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon kopen en dan zeggen dat het in de uitverkoop was.
Dat doen jullie vrouwen toch altijd?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon kopen en dan zeggen dat het in de uitverkoop was.
Dat doen jullie vrouwen toch altijd?
Nee, ik heb wel eens een kip geslacht. Ik vond haar best lief maar ze was al vet oud.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef twi het volgende:
Lekker Lokasenna. Van dat soort verhalen krijg ik altijd ontzettend veel trek in geraspte kaas.
Heb jij het ooit wel eens over lieve snoezige konijntjes?
M'n zusje had wel ooit snoezelige konijntjesquote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef twi het volgende:
Lekker Lokasenna. Van dat soort verhalen krijg ik altijd ontzettend veel trek in geraspte kaas.
Heb jij het ooit wel eens over lieve snoezige konijntjes?
Ik heb geen idee meer hoe haar konijntjes heetten. Zullen wel van die typische schattige naampjes geweest zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Het enige konijntje dat ik heb gehad heette Snoesko.
Kerst is net voorbij, moeten jullie nog een jaartje wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft een heel dik konijn dat Guusje heet
Amsterdam is beetje verquote:Op maandag 27 februari 2012 14:08 schreef twi het volgende:
Niemand die Phantogram kent en vanavond niets te doen heeft?
Ja, zie nu pas dat ze vanavond in Bitterzoet optreden. Zit te dubben, weinig zin om in m'n uppie te gaanquote:
Ohja, kut, vergeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ´t Dijkje is open en Twi zit hier. Hoe kan dat?
Heb je gelijk iemand om mee te nemen vanavondquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
Heb je gelijk iemand om mee te nemen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
eh... wat gaat twi doen..?quote:
Je bent te goed voor deze wereld. Ik had vandaag mijn bonnetje met actiezegels van de Hoogvliet aan een ouder echtpaar gegeven en vond mezelf al heel goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben echt te eerlijk.... bij de bas (jaja huisvrouwenpraat) 7 peren voor een actieprijs te koop... dus netjes 7 peren (uiteraard de grootste en minst misvormde) in een zak gedaan... kom ik bij de kassa telt de kassamevrouw t niet eens na.. had er gewoon 10 extra in kunnen doen...!
Naar een band geloof ik.quote:
whoop whooop.... actiezegels weggevenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld. Ik had vandaag mijn bonnetje met actiezegels van de Hoogvliet aan een ouder echtpaar gegeven en vond mezelf al heel goed.
[..]
Naar een band geloof ik.
Ik denk dat twi het heeft opgegeven. Hij kan niet op tegen mijn gespierde borstkas en schalkse lach.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoop whooop.... actiezegels weggeven![]()
en nee, ik ga niet naar een bad, zelfs niet met twi =p
die ging vandaag toch de chick van faxie versieren..?
correctie: band... ook niet in bad trouwens... hooow t wordt er niet duidelijker op zo haha
Nee dat is juist goed want zo beconcurreren jullie mekaar nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Stiekem heb ik het idee dat Faxie en ik niet zo op dezelfde soort vrouwen qua uiterlijk vallen, dus is het bij voorbaat al niet de moeite waard
Slap excuus kerel.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Stiekem heb ik het idee dat Faxie en ik niet zo op dezelfde soort vrouwen qua uiterlijk vallen, dus is het bij voorbaat al niet de moeite waard
gister zei je nog dat je het alleen al wilde doen om hem een loer te draaien... (al gebruikte je vast niet deze uitdrukking)quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Ik heb geen date gevonden, en niemand wil mee. Dus dat wordt last-minute besluiten om niet te gaanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar veel plezier in ieder geval vanavond.
aaaahw =( en alleen gaan en womanizer spelen is geen optie...?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen date gevonden, en niemand wil mee. Dus dat wordt last-minute besluiten om niet te gaan
Haha, grapjas.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw =( en alleen gaan en womanizer spelen is geen optie...?
ook via dit medium: VERTEL....!!!!!!!quote:
De tekst Faith op me arm, met vlinderquote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook via dit medium: VERTEL....!!!!!!!
oeh =D * hartje *quote:Op maandag 27 februari 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De tekst Faith op me arm, met vlinder
Ja, maar aan de bovenkantquote:Op maandag 27 februari 2012 14:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh =D * hartje *
onderarm...?
schnie schna schnap 'emquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, maar aan de bovenkantdus niet waar me tattoo nu zit
Snappie?
Ja ik wilde eerst Snarf, maar dat staat zo raarquote:
gheheh had me wel vereerd gevoeld... maar dan hadden er natuurlijk veel hartjes omheen moeten staan enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst Snarf, maar dat staat zo raar
Ja hartjes en sterretjesquote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh had me wel vereerd gevoeld... maar dan hadden er natuurlijk veel hartjes omheen moeten staan enzo
tatoe?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef marbasnarf het volgende:
oeh oeh.. en ik had toch ook idee voor tatoe..
nah ben er helemaal uit... das t voordeel van al mn ontwerp-ideetjes bewaren op pc..
wil een weegschaal teken (denk de sterrenbeeld variant.. dus niet een echte weegschaal) op mn pols
en dan 3 vogeltjes + klimplantje / lelie (elfjesachtig haha) schuin onder mn heupbotje... moet plaats nog ff goed uit laten meten en plaatje zelf laten ontwerpen, want wil niet dat t een spatader lijtk als ik bikini aanheb =p
Anders ga je de volgende keer met mij meequote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef marbasnarf het volgende:
oeh oeh.. en ik had toch ook idee voor tatoe..
nah ben er helemaal uit... das t voordeel van al mn ontwerp-ideetjes bewaren op pc..
wil een weegschaal teken (denk de sterrenbeeld variant.. dus niet een echte weegschaal) op mn pols
en dan 3 vogeltjes + klimplantje / lelie (elfjesachtig haha) schuin onder mn heupbotje... moet plaats nog ff goed uit laten meten en plaatje zelf laten ontwerpen, want wil niet dat t een spatader lijtk als ik bikini aanheb =p
Aantal jaar geleden heb ik een hele rotte periode afgesloten, en wil gewoon een teken om me eraan te herinneren dat t goed komt, dak sterk genoeg ben...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Daar weet ik een goede oplossing voor, snarf.
Géén tattoo nemen.
maar jij gaat straks toch..? ik moet zo werken...daaromquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders ga je de volgende keer met mij meeDit is echt een goede tattoo studio
En dan zeg je je idee en dan kijken zij of het kan, en wat mooi is. Ze denken ook echt mee enzo
Haterquote:Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Daar weet ik een goede oplossing voor, snarf.
Géén tattoo nemen.
Neem een superman tattoo.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden heb ik een hele rotte periode afgesloten, en wil gewoon een teken om me eraan te herinneren dat t goed komt, dak sterk genoeg ben...
Ik hoop dat ik kan vandaag ja. En anders maak ik afspraakquote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar jij gaat straks toch..? ik moet zo werken...daarom
als je afspraak moet maken... morgen middag kan ik wel, anders woensdag.. donderdag heb ik (en jij ook... nico =p) een eigen-huis-en-tuin-date =Dquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan vandaag ja. En anders maak ik afspraak
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een superman tattoo.
[ afbeelding ]
ghehehe, ok zo sterk ben ik ook weer niet =p en draag ook niet dagelijks een cape... dat verschil mag je niet onderschattenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind vooral die smiley op 'r tepel geil.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Deze vind ik wel echt heeeel erg mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil 3 vogeltjes... (van bob marley..).. every litlle thing is gonna be alright
en een weegschaal teken, omdat alles uiteindelijk (hoop ik) in evenwicht is... (tevens mn sterrenbeeld)
Ik wil bij errol en die heeft een wachttijdquote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je afspraak moet maken... morgen middag kan ik wel, anders woensdag.. donderdag heb ik (en jij ook... nico =p) een eigen-huis-en-tuin-date =D
why..?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Vooral veel afspelen bij charmed_angel in de buurt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me al tijden af of deze echt is.quote:
Die bovenste is wel enorm geil.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
Deze vind ik wel echt heeeel erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters zullen haten.quote:
Waarom zou hij nep zijn?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af of deze echt is.
De mijne zijn kapot, ik moet nieuwe kopen. Maar ben te luiquote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen oortjes bij.Kan ik geen serie kijken in de trein.
oei das wel saai dan zon stuk... =(quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
Lazy bitch.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
De mijne zijn kapot, ik moet nieuwe kopen. Maar ben te lui
Ik zit wel gewoon te internetten op mn laptop. Dus ik overleef wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oei das wel saai dan zon stuk... =(
oooohw, nou dan kom je de tijd idd ook wel door!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit wel gewoon te internetten op mn laptop. Dus ik overleef wel.
Belgisch?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
Naar een vriendinnetje.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef marbasnarf het volgende:
wat ga je eigenlijk doen in grunn..?
Kan wel. Als je mij aanschaft en de weekly deal is gratis oordopjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het niet bij jou hebben he. Dus ik vind het wel best zonder de me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |