Vergne vreet Daniel Ricciardo letterlijk op ..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heb ik al langer op het oog, lijkt een echt talentje te zijn. Opvolger van Vettel?
Verder snap ik niet waarom iedereen zo zeikt op die Ferrari. Over alle testdagen gezien doet de auto het een klein beetje slechter dan de McLaren (waar iedereen dan weer zo onterecht positief over is).
Voel ik hier een bak bier aan komen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Vergne vreet Daniel Ricciardo letterlijk op ..
Ik zie hem wel naast Vettel rijden in 2013
* Iedereen mag me hier op terug pakken eind 2012
En dus quoten daarvoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Vergne vreet Daniel Ricciardo letterlijk op ..
Ik zie hem wel naast Vettel rijden in 2013
* Iedereen mag me hier op terug pakken eind 2012
GMTAquote:
Hoi, ik ben Geralt en ik ben nieuw hier wat is GMTA?quote:
heb je geen googlequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Geralt en ik ben nieuw hier wat is GMTA?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef sanger het volgende:
[..]
heb je geen google
Great Minds Think Alike
Scheiss egaal, zolang het maar geen amstel (quote:
Waar zie je me voor aan!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Scheiss egaal, zolang het maar geen amstel (![]()
!!) is
Voor Sjaak Villeneuve. Waar zie jij mij voor aan?quote:
Zondag om 21.00 uur op BBC2.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Geralt het volgende:
Wanneer was Kimi alweer bij topgear en hoelaat is dat op tv?
Hoop ik niet, dan is er iets goed mis bij Mercedes. Ze moeten met hun middelen Lotus makkelijk voor kunnen blijven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef Waffle het volgende:
Hopen dat Mercedes en Lotus een gelijkwaardige auto hebben. Schumi vs. Kimi wordt legendarisch
Een aantal eeuwen geleden hebben ze daar iets moois voor uitgevonden, ze noemden het destijds een agenda. Tegenwoordig hebben ze zo iets ook in een pocket formaat met een display, je kunt er ook mee bellen en sms'enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Geralt het volgende:
Ok top man. Ik hoop dat tegen die tijd nog ff iemand reageert in dit topic, want dat is pas over 9 dagen.
Ik ga dat nooit onthouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |