Ja hequote:
jammer alleen dat er geen notificaties inzitten (of doe ik iets fout?)quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he
Nou moet ik het nog volhouden. Ik merk wel dat ik beter ben dan de drie mensen waarmee ik het speel, ik raad alles!
Of ik kan niet tekenen...
Soms is het echt lastig! maar ik raak er wel steeds beter inquote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Ja he
Nou moet ik het nog volhouden. Ik merk wel dat ik beter ben dan de drie mensen waarmee ik het speel, ik raad alles!
Of ik kan niet tekenen...
zit er idd niet in.. daarbij irritant dat je niet even simpel terug kan naar het hoofdmenu als je het even niet weet en het wilt laten liggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer alleen dat er geen notificaties inzitten (of doe ik iets fout?)
ik.. jloquote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kreeg net de keuze om bonjovi te tekenen
ik heb ze nog niet ontdekt en vind het wel prima. Wordfeud ging bij mij fout omdat ik te vaak iets moest doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer alleen dat er geen notificaties inzitten (of doe ik iets fout?)
waar?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
Half zes en nog zit de wachtkamer vol.
niks nieuws neequote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dokter. Geen verrassing, eigenlijk.
Nee hoor, denk ik. Dat gaan we zo zien. Vinger is volgens mij ontstoken.quote:
watvoor nieuwe?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Auto verkocht. Donderdag staat mijn nieuwe klaar
O, die kan er gewoon af.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, denk ik. Dat gaan we zo zien. Vinger is volgens mij ontstoken.
Mits op tijd vind ik het zelfs een uiterst prettig vervoersmiddel. Zelf geen fuck hoeven doen en comfortabel vervoerd worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ach de trein is echt niet zo;n ramp maar goed
Klopt. Al vond de dokter een tetanusprik in m'n bil en een AB-kuurtje voldoendequote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits op tijd en buiten de spits vind ik het zelfs een uiterst prettig vervoersmiddel. Zelf geen fuck hoeven doen en comfortabel vervoerd worden.
Comfortabel? Dat ding schudt als een malle....quote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits op tijd vind ik het zelfs een uiterst prettig vervoersmiddel. Zelf geen fuck hoeven doen en comfortabel vervoerd worden.
lopen is ook niet slecht voor je hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Comfortabel? Dat ding schudt als een malle....
En de trein is duur!!!
3 dagen met de trein naar het werk is duurder!!! Dan 6 dagen met de auto! En met de auto rijd ik van deur naar deur. Hoef ik niet 2 keer 30 minuten te lopen
Klopt maar het is wel koudquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lopen is ook niet slecht voor je hoor
Heul wel!!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
koud? het is helemaal niet koud meer, gek
Dan ga jij toch lekker met de auto.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En de trein is duur!!!
3 dagen met de trein naar het werk is duurder!!! Dan 6 dagen met de auto! En met de auto rijd ik van deur naar deur. Hoef ik niet 2 keer 30 minuten te lopen
Zekerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
De trein is alleen leuk als je gratis kan reizen of met 40% korting.
Wat voor kleur?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja donderdag als ik mijn nieuwe heb opgehaald
Kost bakken vol geld idd, zelfs met 40% korting. Voor woonwerkverkeer in veel gevallen ongeschikt. Daar gebruik ik de trein dan ook niet voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En de trein is duur!!!
Leuk nummerbordquote:
De meeste mensen die ik ken gaan liever met het OV naar hun werk, omdat dat goedkoper is (en geen file, want de Randstad).quote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kost bakken vol geld idd, zelfs met 40% korting. Voor woonwerkverkeer in veel gevallen ongeschikt. Daar gebruik ik de trein dan ook niet voor.
Als je alleen benzine meerekendquote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En de trein is duur!!!
Dan nog was mijn auto goedkoperquote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alleen benzine meerekend
Tel daar eens verzekering, belasting en afschrijving bij op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |