Ja het is GAM en het is een slowchat. Dus dan moeten ze hier heenquote:
Er zijn wel meer slowchat-topics in het GAM-forum... dus waarom zou een minecraft SC niet mogen... beetje vaag...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja het is GAM en het is een slowchat. Dus dan moeten ze hier heen
Ik denk omdat er al zoveel ruzie daar is geweest dat ze het niet willen doen of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Er zijn wel meer slowchat-topics in het GAM-forum... dus waarom zou een minecraft SC niet mogen... beetje vaag...
Dat mocht niet. Zie feedback topiquequote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef wc-eend het volgende:
Dus zoals ik het begrijp... jullie mogen niet slowchatten in het minecraft-topic... maar openen dan niet zelf een minecraft slowchat topic?
Daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Er zijn wel meer slowchat-topics in het GAM-forum... dus waarom zou een minecraft SC niet mogen... beetje vaag...
Het voordeel van een slowchatzegeltje bij het mc topic is wel dat we dan niet in twee topics hoeven te reageren. Het is ook weer zo lullig om hier te slowchatten over minecraft, daar zit driekwart hier niet voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over. Maar de SC van GAM is hier, dus ja logisch als ze hier hen moeten
.
Geen probleem hoor, kwam hier toch nog maar amper
Maak een "Kutgrappen over users"-topic 14.gifquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar moet mijn lijstje met kutgrappen over users nou heen? Mc-topic? Maar het is slowchat. Slowchat-topic? Maar de meeste users hier interesseert dat niet.
Pek en veren. Opgelost!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar die youtube-nummers en anime griezelverhaal-collages en tram- en metroupdates e.d. zijn het werk van twee á drie mensen, de rest probeert het voor een deel nog wel.
HOAX!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |