Twijfel ook tussen die twee, maar meestal wint dan toch de cult of pseudo-cult in dit gevalquote:Op maandag 27 februari 2012 05:30 schreef Poeke het volgende:
Blij..
Beste film: The Help of The Artist (zal wel de laatste worden)
Nee, niet met Thatcher, maar aan de andere kant deed ze het wel geweldig...quote:Op maandag 27 februari 2012 05:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Streep verdient een 3e, maar niet voor deze film (wat mij betreft)
De hele film was bijzonder matig en dat wint dan 2 oscars, 2 meer dan Drive, Tree of Life, MoneybaLl, ... Eigenlijk redelijk hilarisch.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, niet met Thatcher, maar aan de andere kant deed ze het wel geweldig...
V.
Dat soort snubs heb je elk jaar...quote:Op maandag 27 februari 2012 05:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De hele film was bijzonder matig en dat wint dan 2 oscars, 2 meer dan Drive, Tree of Life, MoneybaLl, ... Eigenlijk redelijk hilarisch.
Je hebt hem niet eens gezien.quote:
Maar wel een film die er helemaal niets mee heeft te maken!quote:Op maandag 27 februari 2012 05:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens gezien.____!
quote:Op maandag 27 februari 2012 05:37 schreef Poeke het volgende:
Nou, dat was gezellig.Bedankt iedereen, ik ga afhaken
?quote:Op maandag 27 februari 2012 05:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar wel een film die er helemaal niets mee heeft te maken!
quote:Op maandag 27 februari 2012 05:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 05:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens gezien.____!
quote:
Ga toch weg.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Trusten smokeyquote:Op maandag 27 februari 2012 05:37 schreef Poeke het volgende:
Nou, dat was gezellig.Bedankt iedereen, ik ga afhaken
Slaap lekker. :wquote:Op maandag 27 februari 2012 05:38 schreef Marie30 het volgende:
Bedankt allemaal. Was leukWelterusten
Dus jíj gaat weg?quote:Op maandag 27 februari 2012 05:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga toch weg.
Ik ga slapen.
Sterkte met je slaapgebrek op je werk straks!quote:Op maandag 27 februari 2012 05:38 schreef Marie30 het volgende:
Bedankt allemaal. Was leukWelterusten
Eerst the Artist kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 05:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga toch weg.
Ik ga slapen.
Zo lang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik alsof ik hard werkquote:Op maandag 27 februari 2012 05:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sterkte met je slaapgebrek op je werk straks!
lolquote:Op maandag 27 februari 2012 05:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerst the Artist kijken[ afbeelding ]
Dat sowieso. Die met Alec Baldwin en Steve Martin was ook pijnlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan heb je er een paar gemist, hoor...
V.
Dat gaat een lange! Lange dag worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:41 schreef Snowbells het volgende:
Om te bedenken dat ik nu de hele dag naar school moet.. pff.
De ceremonie zelf vond ik een van de minste die ik al heb gezien. Sowieso geen verrassingen, Crystal heeft het ook al beter gedaan (al had hij wel een paar leuke opmerkingen tussen neus en lippen door) en de "grapjes" van degenen die awards mochten uitdelen, waren ook vaak missers.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan heb je er een paar gemist, hoor...
V.
De oscars waren dan ook niet voor de film, maar voor het acteerwerk en de make-up. Dat de film zelf niet bijzonder werd gevonden bleek wel uit de afwezigheid in de overige categorieën. Ik zou overigens geen categorie kunnen bedenken waarin Moneyball een oscar verdient.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De hele film was bijzonder matig en dat wint dan 2 oscars, 2 meer dan Drive, Tree of Life, MoneybaLl, ... Eigenlijk redelijk hilarisch.
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 05:54 schreef computerprobleem het volgende:
Alles gekeken!
Ik moet over 2.5 uur naar school xP
quote:
Film starten en die voor school kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:55 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga nu dus echt niet slapen, want dan word ik nooit wakker
Anders worden mijn ouders wakker xDquote:Op maandag 27 februari 2012 05:59 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[..]
Film starten en die voor school kijken.
Voordelen van op jezelf zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 06:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Anders worden mijn ouders wakker xD
Mijn vader belooft vannacht vroeg te slapen, nou ja... vroeg, om 03:30.
Afgelopen week elke dag/nacht tot veel later opgebleven, alleen dat is dus niet gelukt. Ik moest dit gewoon zien als filmliefhebber, heb deze show al 2 jaar niet gezien en nog nooit een hele show afgekeken.
Het valt mij ook op dat het elke keer zondag op maandag is, best vervelend.
Maar ja, wel afgekeken en vond die circus act wel leuk.
Ik zat gewoon beneden, voor een grote tv (52 inch of zo?quote:Op maandag 27 februari 2012 06:05 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Voordelen van op jezelf zitten.
HomeCinema aan (Niet te hard) En zojuist Hugo maar eens aangezet.
Maar ik ben vandaag dan ook weer vrij.
VS wonen heb ik ook nog wel oren naar, maar ik wil zoveelquote:Op maandag 27 februari 2012 06:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zat gewoon beneden, voor een grote tv (52 inch of zo?), film1 Full HD en bekijken maar, op minimaal volume
![]()
![]()
Paar keer hoorde ik iemand naar de wc gaan, dus meteen helemaal op volume 0 en hopen dat niemand beneden kwam xD
Mijn vader kwam rond 03:30 nog wel even langs, dat ik niet te veel moest drinken.
---
Maar vind het wel goed zo, lekker bij mijn ouders wonen tot mijn 22e, in de tussentijd nog 1.5 jaar in het buitenland studeren en op stage (waarvan 6 maanden in de VS). Heb ik veel zin in
.
En je hebt natuurlijk de mogelijkheid om geld te sparen. Wil uiteindelijk wel in de VS gaan wonen, is een van mijn dromen
. En haters gaan haten, niet lopen haten op de VS, Republikeinen, Joden, etc. Wordt daarmee elke keer aangevallen
![]()
![]()
![]()
o, ik had vrij goed beeld vond ik :pquote:Op maandag 27 februari 2012 06:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
VS wonen heb ik ook nog wel oren naar, maar ik wil zoveel
Film1 had belaberde HD stream mijn inziens, maar daar heeft Film1 wel meer last van.
Dan heb je nog nooit een fatsoenlijke HD stream gezien!quote:Op maandag 27 februari 2012 06:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
o, ik had vrij goed beeld vond ik :p
ik had 2 uur naar een live internet stream gekeken, dan is film1 hd opeens een hele verbetering en let je er niet meer zo op :pquote:Op maandag 27 februari 2012 06:13 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een fatsoenlijke HD stream gezien!
Dit leek gewoon Upscaled SD+ materiaal!
Haha, dan scheelt het aanzienlijk ja!quote:Op maandag 27 februari 2012 06:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik had 2 uur naar een live internet stream gekeken, dan is film1 hd opeens een hele verbetering en let je er niet meer zo op :p
Dat hou je makkelijk vol.quote:Op maandag 27 februari 2012 06:15 schreef computerprobleem het volgende:
zucht..
nog 140 minuten niks doen
zo ff ontbijtenquote:
Sound editing en adapted screenplay zouden wmb gekund hebben, maar goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik zou overigens geen categorie kunnen bedenken waarin Moneyball een oscar verdient.
Eigenaar van Pixar en daarna grootaandeelhouder van Disneyquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:06 schreef Stefan het volgende:
Raar trouwens Houston in de IM 2011 te monteren
Nee. Ze ging dood in 2012quote:
Dat is gebruikelijk, het is geen in memoriam van 2011, het gaat over degenen die gestorven zijn sinds de vorige oscar ceremonie.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:06 schreef Stefan het volgende:
Raar trouwens Houston in de IM 2011 te monteren
Er stond toch echt In Memoriam 2011quote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk, het is geen in memoriam van 2011, het gaat over degenen die gestorven zijn sinds de vorige oscar ceremonie.
Omdat die in 2010 doodgingquote:Op maandag 27 februari 2012 10:45 schreef computerprobleem het volgende:
En waarom zet Leslie Nielsen er niet tussen? :S
Dan moeten ze 't een accuratere naam geven, het is al jaren zo, Ledger zat er ook in toen hij een paar weken voor de oscars stierf.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er stond toch echt In Memoriam 2011
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |