Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 03:32 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik geef hem een 7,5. en ik ben kritisch, Verhaal is mooi, sprookjesachtig. Leuke mannelijke bijrol van Sasha Cohen Boran. Ergens voelde ik me alleen een beetje te oud voor het verhaal.
Ca[tain EO in Euro Disney....maar daar had ik toen ook wel bijna 20 jaar op moeten wachten om te zien als Michael Jackson fan van toen....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb nog geen film gezien die het 3d-brilletje waard was. Hugo is de laatste die ik een kans geef met 3d bril.
V.
Avatar en Transformers 3 was het echt waard. De andere films heeft het weinig toevoeging.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nog geen enkele film in 3D gezien.
Davis heeft de SAG en is de grote favoriet, niet Streep.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Streep heeft al de Bafta, SAG en Globe. Denk streep dus.
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar en Transformers 3 was het echt waard. De andere films heeft het weinig toevoeging.
ik zou er bijna nog eens heengaan, en dat zegt heel wat, ik doe dat nooitquote:Op maandag 27 februari 2012 03:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb nog geen film gezien die het 3d-brilletje waard was. Hugo is de laatste die ik een kans geef met 3d bril.
V.
Zulke films zijn niks voor mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar en Transformers 3 was het echt waard. De andere films heeft het weinig toevoeging.
Oneens, kermit en miss piggy zijn de gezichten van de muppets en het bekendst.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:35 schreef JackHerrer het volgende:
Waldorf en Statler waren meer op zijn plaats geweest.
En met jou de rest van de users in dit topicquote:Op maandag 27 februari 2012 03:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit vind ik toch wel zo cool. Ik wou dat ik dat kon (maar ik kan nog niet eens een spagaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |