Ze zeggen dat ik op haar lijk...quote:Op maandag 27 februari 2012 03:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Teveel?
Mijn vader heeft Goedele Liekens ooit nog geïnterviewd. De interesse zit in m'n bloed.
Vond ik ook! Een van de weinig films die trouw is gegeven aan het boek. Zat op het puntje van mijn stoel en kan niet wachten op het volgende deelquote:
Zij leek 20 jaar geleden ook al op de Goedele van nu, dus met een beetje mazzel verander jij ook niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 03:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op haar lijk...True story, hoewel ik dat niet altijd zo leuk vindt aangezien ik een pak jonger ben
Ligt het aan mij of is het einde totaal anders dan in het boek?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:24 schreef Poeke het volgende:
Blokkade waxmask geactiveerd - bericht niet zichtbaar
[..]
Vond ik ook! Een van de weinig films die trouw is gegeven aan het boek. Zat op het puntje van mijn stoel en kan niet wachten op het volgende deel
Ik heb 'm niet gezien, want ik heb de volledige Milleniumtrilogie op dvd en hoef geen Hollywoodkopie van exact dezelfde films te zien.quote:
Goed punt... Hoewel het levende voorbeeld (lees mijn moeder) hier anders bewijstquote:Op maandag 27 februari 2012 03:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij leek 20 jaar geleden ook al op de Goedele van nu, dus met een beetje mazzel verander jij ook niet meer
Ik heb het me zo wel herinnert, pas in 2e deel komt het weer goed.... als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het einde totaal anders dan in het boek?
Ik heb die ook gezien, maar de film is beterquote:Op maandag 27 februari 2012 03:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gezien, want ik heb de volledige Milleniumtrilogie op dvd en hoef geen Hollywoodkopie van exact dezelfde films te zien.
Heeft je vader's kant wel goede genen? Anders moet ik wat gaan inbinden met het flirten hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goed punt... Hoewel het levende voorbeeld (lees mijn moeder) hier anders bewijst
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft je vader's kant wel goede genen? Anders moet ik wat gaan inbinden met het flirten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |