Ja vind ik ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind WA er altijd uitzien alsof er nodig eens wat groente en fruit in moet. Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit vind ik.
Is ook gewoon menselijk denk ik hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef jcdragon het volgende:
Hij vervult nu een functie en ik denk dat hij in de eerste foto een serieus gesprek had. Bij de dames een leuk gesprek.
En hier ook.
[ afbeelding ]
Zit ik ook conclusies te verbinden aan foto's
awh my gawd, ziet hem lachen? Omg ik open een BNW topicquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef jcdragon het volgende:
Hij vervult nu een functie en ik denk dat hij in de eerste foto een serieus gesprek had. Bij de dames een leuk gesprek.
En hier ook.
[ afbeelding ]
Zit ik ook conclusies te verbinden aan foto's
Maar goed, ik vind dus niet dat hij er slechter uitziet dan anders. Het valt me bij deze foto overigens wel op dat hij ontzettend op zijn oma lijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef computergirl het volgende:
WA ziet er slecht uit.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_veteranen__.html
De bleke Hollandse look, met strohaar met misschien een rossige ondertoonquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind WA er altijd uitzien alsof er nodig eens wat groente en fruit in moet. Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit vind ik.
* MinderMutsig voert CherryLips een bos wortels...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bleke Hollandse look, met strohaar met misschien een rossige ondertoon
Ja, dat heb ik ook, ik zie er vaak ook heel ongezond en bleek uit
Ah, van die leuke jongens.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De koninklijke familie is nog in Lech, maar Beatrix is zaterdag even naar NL gevlogen en zondagmorgen weer teruggegaan.
Waar Friso naartoe gaat is nog niet bekend.
Ik heb nog geen amateurbeelden gezien, maar dat ik ze niet gezien heb wil niet zeggen dat ze er niet zijn en/of niet openbaar zijn gemaakt.
In principe heeft de pers Innsbruck en Lech verlaten, maar het schijnt dat er nog wel een paar journalisten rondhangen, en dan gelijk ook van het kaliber dat maar even in de kerk in Lech ging kijken waar gisteren voor Friso gebeden werd en waar de Oranjes naar de dienst gingen (behalve Beatrix, want die deed een retourtje NL).
Toch vind ik het mooi dat dat hier in NL nog steeds kan, je leeft mee met het koningshuis en biedt een bloemetje aan. Een bloemetje dat met een oprechte warme lach in ontvangst wordt genomen. En dat is nu precies waarom ze van mij ook gewoon mogen blijven.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt hij zelfs te lachen. Overigens heel lief van de dames.![]()
Sprekend Donald Trump.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef computergirl het volgende:
WA ziet er slecht uit.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_veteranen__.html
Ja precies, vind ik ook. Mooi gebaar gewoonquote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi dat dat hier in NL nog steeds kan, je leeft mee met het koningshuis en biedt een bloemetje aan. Een bloemetje dat met een oprechte warme lach in ontvangst wordt genomen. En dat is nu precies waarom ze van mij ook gewoon mogen blijven.
quote:http://www.rtl.nl/(/actue(...)lt-zich-gebruikt.xml
Directeur Claudius Thomé van het ziekenhuis waar prins Friso is behandeld, voelt zich in zijn goede naam aangetast. De neurochirurg zegt geen vertrouwelijke informatie over de prins naar buiten te hebben gebracht, zoals de NRC beweert.
'de nrc'.quote:
In feite is het ook "De NRC" (Nieuwe Rotterdamsche Courant), de "het" kwam alleen van de combinatie met het Handelsblad.... dus "Het NRC Handelsblad" of "De NRC"quote:Op maandag 27 februari 2012 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'de nrc'.
Maar dit suddert nog wel efkes door dus, Jannetje en de schnabbelende chirurg.
Als hij idd bijgekomen was dan was het effect van hun leugens minder erg geweest dan de glorie van hun goed nieuws berichten.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:47 schreef Strani het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom die journaliste dit gedaan heeft. Voor één week beroemdheid om daarna voor altijd verguist te worden? Ze moet dan toch zelf ook hebben geweten dat de kans dat haar bericht klopte vrij klein was.
Maar de Courant bestaat niet meer, het is nu Het NRC Handelsblad.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite is het ook "De NRC" (Nieuwe Rotterdamsche Courant), de "het" kwam alleen van de combinatie met het Handelsblad.... dus "Het NRC Handelsblad" of "De NRC"
De organisatie wel, maar als je het over het fysieke blad hebt zet je er normaliter wel een werkwoord voor. Of vraag je zondag aan de ontbijttafel: mag ik nu nrc van jou?quote:
Je zegt in elk geval: het stond in NRC. En zoiets dergelijks was de vraag.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
De organisatie wel, maar als je het over het fysieke blad hebt zet je er normaliter wel een werkwoord voor. Of vraag je zondag aan de ontbijttafel: mag ik nu nrc van jou?
Kei-hard gefaald ja. Denk niet dat één van beide nog serieus genomen wordt als ze weer eens nieuws brengen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij idd bijgekomen was dan was het effect van hun leugens minder erg geweest dan de glorie van hun goed nieuws berichten.
Ze hebben gegokt op glorie en verloren... alleen een beetje jammer dat ze met de kennis die ze claimden te hebben zo naïef waren dat ze op glorie gokten.
Nee, dat wordt emigreren.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kei-hard gefaald ja. Denk niet dat één van beide nog serieus genomen wordt als ze weer eens nieuws brengen.
Die staat bij de afdeling roddelbladen. Tussen het NRC handelsblad en de geen-privé!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef jcdragon het volgende:
Ik zou vragen: "Mag ik de Tullekense Courant van jou?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |