Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierquote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen had je ook net een ban gehad toch, dus dat was ff opbouwen weer.
Ik snap het niet?quote:
Y'all nigga's dont get it?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierIk denk dat ik maar tot moderator moet worden gepromoveerd.
[..]
Ik snap het niet?
Lijkt me geen goed plan. Daarbij is het geen promotie om mod te worden hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierIk denk dat ik maar tot moderator moet worden gepromoveerd.
[..]
Ik snap het niet?
Neefjes Gerard missen ..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Grifte het volgende:
Prachtig die ontlading bij Cardiff,al gaan ze er nu wel aan na penals
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Meestal vragen ze de meest kleurloze users zonder mening als mod toch?
Komt mooi uit als allemansvriend zonder echte hobby's.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.
Met die negerlul heb je je eventuele kansen al verspeeld man.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt mooi uit als allemansvriend zonder echte hobby's.
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.quote:
Nigga fuck you.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die negerlul heb je je eventuele kansen al verspeeld man.
En nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.quote:
quote:
Merci.quote:
Ok. Ik had het ook niet tegen jou man.. ik had het tegen mijn leeftijdgenoten Smoofie, mrstylo en Littlerabbit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.
Oke en nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok. Ik had het ook niet tegen jou man.. ik had het tegen mijn leeftijdgenoten Smoofie, mrstylo en Littlerabbit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |