Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoelt?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef pascal08 het volgende:
Wisten jullie dat wissels de team chemistry gedeeld door 11 krijgen als je ze inbrengt? Dat zou betekenen dat het je 1 contract extra per wissel kost, maar je wel veel meer keuze hebt.
Advertentie op marktplaats gezet, ik kocht bronzen spelers van hem en hij stortte het geld op mijn rekening.quote:
Nergens voor nodig eigenlijk. Ze komen toch wel vol.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Je begint eindelijk te begrijpen hoe je de lapo moet pakken
Wie 'ging er eerst'? Ik wil eigenlijk eerst geld zien voor ik coins stuurquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Advertentie op marktplaats gezet, ik kocht bronzen spelers van hem en hij stortte het geld op mijn rekening.
Shiny, pace, engels en brazilquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Tompsen het volgende:
Wat is nou goed handswaar? Ik volg de tip van iemand hier op, om zilveren spelers tot 750 coins te kopen. Sommigen verkoop ik heel snel, maar anderen heb ik nu al dagenlang op m'n verkooplijst. Wat zijn dan spelers die makkelijk verkopen? Kwa nationaliteit enzo. Of wat zijn andere belangrijke dingen om op te letten?
Waarom niet. Je geeft je koper dan geen enkele informatie, dat wil hij wel graagquote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wie 'ging er eerst'? Ik wil eigenlijk eerst geld zien voor ik coins stuurEn eigenlijk niet op mn rekening waar mn naam en alles bij staan enzo. Liefst Paypal, maar dan kunnen ze het terugvorderen
Een speler uit een goede competitie, en een goede formatie (4 at the back)quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Tompsen het volgende:
Wat is nou goed handswaar? Ik volg de tip van iemand hier op, om zilveren spelers tot 750 coins te kopen. Sommigen verkoop ik heel snel, maar anderen heb ik nu al dagenlang op m'n verkooplijst. Wat zijn dan spelers die makkelijk verkopen? Kwa nationaliteit enzo. Of wat zijn andere belangrijke dingen om op te letten?
Spelers die er dagenlang opstaan gewoon voor minder verkopen. Soms moet je zelf verlies nemen of tevreden zijn met minder zodat er een plek vrijkomt op je trade pile.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Tompsen het volgende:
We hebben het in 2 gedeelten overgezet. Dus via 2 spelers.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wie 'ging er eerst'? Ik wil eigenlijk eerst geld zien voor ik coins stuurEn eigenlijk niet op mn rekening waar mn naam en alles bij staan enzo. Liefst Paypal, maar dan kunnen ze het terugvorderen
Ja, maar dat geld ook voor die anderquote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
We hebben het in 2 gedeelten overgezet. Dus via 2 spelers.
Ik had in mijn advertentie gezet dat ik eerst het geld wou voordat ik de spelers ging kopen. Dat raad ik je dan ook aan, anders kan iemand er zo vandoor gaan.
Ja maar degene die geld betaalt heeft dan de echte gegevens van de ander in ieder gevalquote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, maar dat geld ook voor die ander
Als hij eerst jou coins wil gewoon afwijzen. Uiteindelijk zijn er genoeg mensen die eerst het geld sturen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoeveel coins wil je dan verkopen?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, maar ik houd er niet van dat mensen mijn gegevens hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar degene die geld betaalt heeft dan de echte gegevens van de ander in ieder gevalZo gaat dat nou eenmaal als je online iets koopt. Eerst betalen dan spullen krijgen.
Miljoen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoeveel coins wil je dan verkopen?
i want, ik bied 15.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, maar ik houd er niet van dat mensen mijn gegevens hebben.
[..]
Miljoen.
Ja maar je kan mensen geen geld over laten maken naar een anoniem persoon waarvan ze niet weten of die te vertrouwen is. Zo werkt dat nou eenmaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Miljoen.
En hoeveel heb je dan nog over? Of ga je stoppen met FUT?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Miljoen.
Moah dan heb ik nog wat kleingeld en 1 teampje. Ga denk ik dan op beginnen met een cheapass BPL teampje en dat uitbouwen naar een duurder team.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En hoeveel heb je dan nog over? Of ga je stoppen met FUT?
True. Maybe kan het via een forum, beetje postcount racken en dan hopen dat mensen dat betrouwbaar vinden.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar je kan mensen geen geld over laten maken naar een anoniem persoon waarvan ze niet weten of die te vertrouwen is. Zo werkt dat nou eenmaal niet.
hoe kan iemand geen fan zijn van Taiwo?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ervaring met die japanse LB van inter, IF ?
Ik weet niet wie ik zal kopen voor mijn Serie A team; hem of Taiwo, ben eigenlijk niet zo'n fan van Taiwo..
Taiwo is de beste linksback uit het spel..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ervaring met die japanse LB van inter, IF ?
Ik weet niet wie ik zal kopen voor mijn Serie A team; hem of Taiwo, ben eigenlijk niet zo'n fan van Taiwo..
Je maakte een typo.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TaiwoButtner is de beste linksback uit het spel..
Iemand die er niet mee speelt omdat er betere opties zijn...quote:Op maandag 27 februari 2012 01:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe kan iemand geen fan zijn van Buttner?
omdat Tiendalliquote:Op maandag 27 februari 2012 01:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe kan iemand geen fan zijn van Buttner?
quote:
Stap 1: neem Cordobaquote:Op maandag 27 februari 2012 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Godver wat is die SIF Ospina frustrerend..hij is echt gewoon te klein..iedere finesse gaat erin..Speel mijn tegenstander steeds kapot, komt er weer een finesse, is het kassa. Mark Gonzalez is echt te ziek trouwens. Komt er steeds in de rust in en scoort minimaal 1 keer per wedstrijd..wat een held. Jammer dat ik hem niet in de basis kan zetten zonder mijn chem te verneuken
dagboekquote:Op maandag 27 februari 2012 09:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb ook over FUT gedroomd vannacht
Alleen hommo's hebben vakantie. Ik zit gewoon weer op m'n stage te FUT'en.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef el-blanchito het volgende:
Jullie friese rakkers genieten allemaal van de vakantie zeker nu. El Blanchito zit gewoon weer in de schoolbanken
no hommoquote:Op maandag 27 februari 2012 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen hommo's hebben vakantie. Ik zit gewoon weer op m'n stage te FUT'en.
40 euro maximaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel geld zou je eigenlijk voor 400k coins kunnen krijgen?
Maar mensen hier hadden vorige week een miljoen voor 100,- verkocht.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is wel erg veel. Denk eerder de helft.
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar mensen hier hadden vorige week een miljoen voor 100,- verkocht.
Toefjes met z'n 1 miljoen matchcoins!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Best geniaal eigenlijk. Als je gewoon ziek veel FIFA speelt met je bronzen team kun je de aankoopwaarde van je spel terugverdienen.
Bij de toernooien kijken op je console.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:40 schreef Joodnl het volgende:
Waar zie je trouwens het snelst dat er een nieuw tournooi aan komt....
Is dat op een officieele site of als je ingelogd ben op FUT op je PS3/Xbox360
Ja, dat is de meest logische...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij de toernooien kijken op je console.
ik wil wel wat coins kopen, heb je pm gestuurdquote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef GuRBuH het volgende:
Op Fifacoins.net doet 400k 70e. Maar weet niet of ze daar ook daadwerkelijk iets verkopen.
Hoe ga jij mensen laten betalen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef GuRBuH het volgende:
Op Fifacoins.net doet 400k 70e. Maar weet niet of ze daar ook daadwerkelijk iets verkopen.
Die ratio tijd/geld is niet zo gunstig, ondervoede kinderen in een schoenenfabriek in Taiwan verdienen nog meerquote:Op maandag 27 februari 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Best geniaal eigenlijk. Als je gewoon ziek veel FIFA speelt met je bronzen team kun je de aankoopwaarde van je spel terugverdienen.
Moeilijk te zeggen. Check de markt, per speler. Of kijk op ultimate db.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel ekkies kan ik vangen voor een Braziliaans team en een MLS team?
Ik had uitgerekend wat ik gemiddeld per uur krijg op de stage waar ik nu zit: ¤0,40.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die ratio tijd/geld is niet zo gunstig, ondervoede kinderen in een schoenenfabriek in Taiwan verdienen nog meer
Binnekort maar eens doen dan, als een FOK!er wilt kopen mag diegene een bod uitbrengenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Check de markt, per speler. Of kijk op ultimate db.
Waarom met Navas met 7 chem spelen als je goedkopere AMC's kunt kopen die beter zijn en 9 chem halen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:13 schreef DutchSL het volgende:
TeamA : http://futhead.com/12/squad/92307
TeamB: http://futhead.com/12/squad/92311
TeamC: http://futhead.com/12/squad/92321
(note: Navas heeft gewoon 7 chem, fout van futhead)
Wat lijkt jullie het best, of zien jullie nog betere opties voor de linkerhelft van het team? (rechterkant + spitsen valt niet aan te toornen).
Navas is een heldquote:Op maandag 27 februari 2012 11:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom met Navas met 7 chem spelen als je goedkopere AMC's kunt kopen die beter zijn en 9 chem halen?
Aquote:Op maandag 27 februari 2012 11:13 schreef DutchSL het volgende:
TeamA : http://futhead.com/12/squad/92307
TeamB: http://futhead.com/12/squad/92311
TeamC: http://futhead.com/12/squad/92321
(note: Navas heeft gewoon 7 chem, fout van futhead)
Wat lijkt jullie het best, of zien jullie nog betere opties voor de linkerhelft van het team? (rechterkant + spitsen valt niet aan te toornen).
Klopt, als je geld wil verdienen kun je beter gaan werken. Maar als je zoals ik de coins hebt verzameld door steeds teams te bouwen en te verkopen en een beetje te traden voor de lol dan kan het wel uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die ratio tijd/geld is niet zo gunstig, ondervoede kinderen in een schoenenfabriek in Taiwan verdienen nog meer
Op save drukkenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand hoe je een team opslaat bij Futhead (Squad creator)?
Haha, waarom zie ik dat nergens staan dan?quote:
Rechtsboven het 'veld' zit een rood knopje 'Save'.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand hoe je een team opslaat bij Futhead (Squad creator)?
Vaag.. Er is idd een rood knopje maar staat geen Save bij..quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rechtsboven het 'veld' zit een rood knopje 'Save'.
Naast save staat ook delete, weet je zeker dat je niet daar op hebt gedrukt?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vaag.. Er is idd een rood knopje maar staat geen Save bij..
Als ik mijn team heb staan en er dan op druk slaat hij de opstelling wel op maar verdwijnen al mijn spelers
jaquote:Op maandag 27 februari 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Naast save staat ook delete, weet je zeker dat je niet daar op hebt gedrukt?
Tsja, lastig. Je zou Özil daar neer kunnen zetten, als je van linkspootjes op rechts houd. Verder weet ik 't inderdaad ook niet. Prachtig team iig!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Navas is een held
Noem maar een goedkopere, betere CAM voor een 4-2-3-1 systeem op 9 chemistry die kan linken aan Ramos RB, Higuain of Benzema CF en Keita of Medel CDM.
Heb ik geprobeerd maar met hetzelfde resultaat; de naam van het team en formatie slaat hij op maar niet de spelers.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:39 schreef DutchSL het volgende:
Rechtsboven staat bij "my futhead" ook "my squads" , daar zou je je team moeten kunnen terug vinden.
Welke browser gebruik je?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar met hetzelfde resultaat; de naam van het team en formatie slaat hij op maar niet de spelers.
Zet Messi er neer.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
NIF Ozil vind ik niet beter dan Navas aangezien die je op die positie als verkapte winger speelt, ik heb hem geprobeerd en Kaka en Diego etc. Diego vond ik nog het best.
Uiteraard is er een IF Ozil maar die is onbetaalbaar, dan kan ik ook beter gelijk voor Messi gaan
Gouden oplossing: Bij het vakje waar je je teamnaam invult gewoon even klikken alsof je er tekst neer wil zetten en dan gewoon enterquote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar met hetzelfde resultaat; de naam van het team en formatie slaat hij op maar niet de spelers.
Te weinig coins, en volgens mij heeft Toefjes dat geprobeerd en beviel het hem niet.quote:
Kan je je MLS team nog eens posten?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gouden oplossing: Bij het vakje waar je je teamnaam invult gewoon even klikken alsof je er tekst neer wil zetten en dan gewoon enter
Ik zit op vakantie, geen laptop. Ik kan hem voor je uitschrijven;quote:Op maandag 27 februari 2012 11:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan je je MLS team nog eens posten?
Op vakantie fokkenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit op vakantie, geen laptop. Ik kan hem voor je uitschrijven;
---------Kandji---------Oduro---------
Leyva------------------------Dawkins
----------Okugo-------Balchan
Ashe---Ababio-----Attakora-----Sarkodie
----------------Johnson------------
4-2-2-2 formatie
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit op vakantie, geen laptop. Ik kan hem voor je uitschrijven;
---------Kandji---------Oduro---------
Leyva------------------------Dawkins
----------Okugo-------Balchan
Ashe---Ababio-----Attakora-----Sarkodie
----------------Johnson------------
4-2-2-2 formatie
Zit nog in de autoquote:
Thanksquote:
Drenthequote:
Ach, niets mis mee. Kan ook gewoon tof zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drenthe
Geen buitenland, gewoon een paar dagen rust en wat familie
Callejon 61 passing, niet zo om de lofted trough balls te gevenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/59322
Ik ga binnenkort dit team nog maken, als ik m'n andere teams zat ben. Dan ga ik alles zo hard mogelijk zweten.
Ai, dat zie ik nu pas, heb je nog een linkje van die van jou? Die je toen maakte voor GJE?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Callejon 61 passing, niet zo om de lofted trough balls te geven
Nee, maar ik zou er voor jouw team Kaka neerzetten en dan Diarra als CDM.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ai, dat zie ik nu pas, heb je nog een linkje van die van jou? Die je toen maakte voor GJE?
Kleine piemel, groot voorhoofd:quote:Ik ga trouwens een 5-2-2-1 pace-team maken.Iemand tips? Kleinepiemelspits neem ik sowieso.
Een van de best uitgedachte zweterige pacehoeren teams die ik gezien hebquote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er voor jouw team Kaka neerzetten en dan Diarra als CDM.
[..]
Kleine piemel, groot voorhoofd:
http://futhead.com/12/squad/92480
LWB als IF als je die kunt betalen voor meer paccceeee
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er voor jouw team Kaka neerzetten en dan Diarra als CDM.
[..]
Kleine piemel, groot voorhoofd:
http://futhead.com/12/squad/92480
LWB als IF als je die kunt betalen voor meer paccceeee
En daarom zijn 1 rare packs het bestquote:Op maandag 27 februari 2012 03:08 schreef paul1501 het volgende:
Ik koop 3 gold premium packs, beste wat ik krijg is UP Pastore. Zit er ook nog een gratis silver pack bij, krijg ik daaruit Cicinho 4-1-2-1-2 en UNAM kit
Je maakte een typo of een spelfoutquote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, lastig. Je zou Özil daar neer kunnen zetten, als je van linkspootjes op rechts houd. Verder weet ik 't inderdaad ook niet. Prachtig team iig!
Ik was zelf nog even aan het puzzelen, maar kwam ook idd op zoiets uit. Heb alleen ipv Vidal Carlos Eduardo CM en Naldo en Marcelo op links. Vond ik ook wel aardig bedacht.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:34 schreef DutchSL het volgende:
Hij kan nog pacier met Bystrov RW, Roberto Carlos CM en Silva/Dede/Maicon achterin maar dat is uiteraard ook veel duurder.
Het is houdt. Klopt. Maandagen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En daarom zijn 1 rare packs het best
[..]
Je maakte een typo of een spelfout
Ik heb trouwens geen vakantie omdat ik nog stage in moet halen.. ik was veel te laat begonnen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef laucas het volgende:
Laatst nog zo'n sweaty team gemaakt maar is al verkocht
http://www.futhead.com/12/squad/35770
UP Anderson voor Roberto Carlos en Dede voor Naldo (is sowieso beter)quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
Erg eenvoudig gemaakt, maar ook vol pace.
http://www.futhead.com/12/squad/92541
Kan eventueel nog Vagner Love ipv Eduardo doen.
Toffe spelers! Opgeslagen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UP Anderson voor Roberto Carlos en Dede voor Naldo (is sowieso beter)
Oh ja, het is de TIF versie op de Xbox.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef pascal08 het volgende:
Nenê voor 95k, is dat een goeie koop geweest? De laagste BIN is nu 109k. Het is wel een 5-3-2, zal ik 'm veranderen of zo laten?
Alleen een goede deal als je de TIF hebt (rating 88).quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef pascal08 het volgende:
Nenê voor 95k, is dat een goeie koop geweest? De laagste BIN is nu 109k. Het is wel een 5-3-2, zal ik 'm veranderen of zo laten?
Haha ja, ik heb wel 10 keer gecheckt of het echt de TIF versie was, want ik wil geen zerokilletje.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen een goede deal als je de TIF hebt (rating 88).
edit. ja dus, ok dan is het een goede deal al ken ik de XBox prijzen niet zo.
"Die verdediging lijkt wel een gatenkaas, Yoeri!"quote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#h2xfoYojbcZmB
Je bent wel héél erg afhankelijk van je drie voorhoede spelers.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#h2xfoYojbcZmB
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je bent wel héél erg afhankelijk van je drie voorhoede spelers.
Voor hoeveel euro?quote:
Als je een beetje onderhandelt met FOK! mensen hier wel denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog exact 85 coins. Zou ik daar een team van kunnen maken?
Haha, waarschijnlijk speelt het nog beter dan je miljoenenteams.quote:
Heb geen miljoenenteam gehad hoor. Max was een silver van rond de 500k, maar dat kwam door Donk (200), Da Costa(150) en Wilkshire(100) IFs. Ook een van de redenen waarom ik het weg doe, ik gebruik het niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk speelt het nog beter dan je miljoenenteams.
Waarom niet gewoon held Eto'o ?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog als goedkope paceneger Obafemi Martins voor ongeveer 1k. Dat wordt m'n doorwisselspits denk ik.
Nouja, het gaat om het idee. Dit team van 10k speelt waarschijnlijk net zo gemakkelijk als een team van 250k.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb geen miljoenenteam gehad hoor. Max was een silver van rond de 500k, maar dat kwam door Donk (200), Da Costa(150) en Wilkshire(100) IFs. Ook een van de redenen waarom ik het weg doe, ik gebruik het niet.
Omdat ie maar 40k is.quote:
Hoeveel heb je verkocht en voor welke prijs?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb geen miljoenenteam gehad hoor. Max was een silver van rond de 500k, maar dat kwam door Donk (200), Da Costa(150) en Wilkshire(100) IFs. Ook een van de redenen waarom ik het weg doe, ik gebruik het niet.
Zuinige Hollander..quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, het gaat om het idee. Dit team van 10k speelt waarschijnlijk net zo gemakkelijk als een team van 250k.
[..]
Omdat ie maar 40k is.
Zuinig?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zuinige Hollander..![]()
Hij is wel goedkoper op te pikken als je oplet, maar is ook echt zijn prijs waard. In een topcompetitie zou hij minstens het dubbele zijn. Echt substantieel beter dan Vagner Love en Doumbia en weet ik het allemaal.
Zelf speel ik met Eto'o en Kerzhakov.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog exact 85 coins. Zou ik daar een team van kunnen maken?
Mijn geld is vorige week opgegaan aan die Braskilvers, waar ik ook gewoon mee speel. Ga dit paceteam gewoon rustig opbouwen. Gok dat ik 'm morgen ofzo wel heb hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Dan kun je ook geen Doumbia of die andere pacehoeren kopen.
Als je het spel gewoon speelt heb je dat toch zo bij elkaar.
Maar wel een berichtje kunnen sturen met die controllerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef GuRBuH het volgende:
Speelde net tegen een YoutuberDeze gast.
Hij krijgt fucking lucky een goal mee omdat mijn keeper buiten de 16 de bal aanneemt en weigert weg te schieten. Ik ben veel beter maar maak pas in de 81e minuut gelijk. Even later krijgt hij nog rood. Dan 1 minuut voor het einde gaat ie sturen dat zn controller kapot is en dat hij weg moet en dus "End as draw" gaat doen.
Chiiiicken
Ja klopt, ging tussen hem en Sturrridge. Maar Stur is duurder.quote:
Kenwyne Jonesquote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja klopt, ging tussen hem en Sturrridge. Maar Stur is duurder.
[ afbeelding ]
Rodallega is ook tof. Lukaku was geblesseerd en een andere spits is beter dan zon kaartje
Idd. Krijg ze niet weg. Staan allemaal als laagste bin op de TP, maar nog niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
De fase van spelers verkopen is altijd een vervelende
Niemand wil Ted vd Pavert.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Krijg ze niet weg. Staan allemaal als laagste bin op de TP, maar nog niet.
Ik heb ook de laagste BIN voor Messiquote:Op maandag 27 februari 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Krijg ze niet weg. Staan allemaal als laagste bin op de TP, maar nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |