Je hebt sowieso een overkappingkje dankzij, jawel dames en heren, Martin van Geel!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik al doorheb alleen geen zin aan om 2 uur te verkleunen langs het veld
. Is er een warme kantine op Varkenoord?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een overkappingkje dankzij, jawel dames en heren, Martin van Geel!
"As je een kantine wil bejje een homo!"quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Nee. Feyenoord is de enige club in Nederland die geen kantine heeft.
Kan ook ja. Lekker decadent.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dekuip.nl/Restaurant.aspx
Dikke onzin. Dat zijn juist dingen die er WEL bijhoren. Feijenoord en alle andere nederlandse topclubs zijn een beginstation voor talentvolle voetballers. Daar hoor je fouten te maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Ritmo het volgende:
@WethouderHekking: Dat 'die kan je zomaar verliezen', die moet eruit bij ons. Ja dat kan, maar dat gebeurt niet. Fouten als die van Mulder vandaag, die MOGEN niet. Die KUNNEN niet. Dat zijn geen dingen die erbij horen en die je moet accepteren. Daarvoor staat er teveel op het spel.
Als ze gewoon zich volledig inzetten en zorgen dat je maximaal 1 tegengoal krijgt, trapt John er wel 2 in.
Ik ben morgen in pak dus moet wel lukkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk niet dat Happel ons daar zal toelaten.
Moet je wel de geheime groene-hazen-handshake kennen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben morgen in pak dus moet wel lukken
Ben nog nooit op Varkenoord geweest tochquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
Varkenoord heeft gewoon een prima kantine hoor, want volgens mij ben je nog serieus ook
Inderdaad. Lang geleden dat ik zoveel grenzeloos vertrouwen in de technische staf hadquote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat is het succes van de technische staf die het tactisch gewoon weer perfect hebben neergezet. Als dan ook nog de vorm weer terugkomt ga je een leuk slot tegemoet. Kritiek op Koeman is echt debiel.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je wel de geheime groene-hazen-handshake kennen.
Als je straat nog nooit is opgebroken ben je dat ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"As je een kantine wil bejje een homo!"
Heb je ooit een club zonder kantine gezien dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben nog nooit op Varkenoord geweest toch240 kilometer rijden lol.
Lijkt me dat MvG dat ook is opgevallen. Het is de aanval waar de meeste aandacht naar uit moet gaan, komende transferperiode.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Lang geleden dat ik zoveel grenzeloos vertrouwen in de technische staf had. Volgend jaar met Vormer en Janmaat erbij wordt dat helemaal goed, dan hebben we zoveel loopvermogen in ons elftal
. Stel je voor dat we nog twee goede flankspelers zouden hebben, dan zouden we moeiteloos meedoen om het kampioenschap.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ooit een club zonder kantine gezien dan?
Heb je ooit een topclub zonder veldverwarming gezien? Just sayin'.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ooit een club zonder kantine gezien dan?
Betere aanvallers idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me dat MvG dat ook is opgevallen. Het is de aanval waar de meeste aandacht naar uit moet gaan, komende transferperiode.
Maar inderdaad, de KGB
Lachen dit ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Voor de mensen die nog even willen lachen op de zondagnacht.
Dat is allemaal wel waar, maar ik vind het het nivo van de Eredivisie de laatste tijd wel erg snel zakken. Het is nog maar 10 jaar geleden dat Feyenoord de Uefacup won door het verslaan van behoorlijke tegenstanders. Voorlopig gaat er geen Nederlandse clup meer een Europese prijs winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dikke onzin. Dat zijn juist dingen die er WEL bijhoren. Feijenoord en alle andere nederlandse topclubs zijn een beginstation voor talentvolle voetballers. Daar hoor je fouten te maken.
Als ze later bij Barca,RM, ManU, etc. spelen dan mag het niet meer maar hier in Nederland is het de normaalste zaak vd wereld.
Zag het eerder al. Daar staan alleen maar middelbare scholieren en ROC-scholieren man.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ben ik even blij dat we die capo onzin hier in Rotterdam niet hebben. Je zou zo'n gast subiet van die kar afrossen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Why not, er is heus wel een Nederlandse club in staat om de EL te winnen hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel waar, maar ik vind het het nivo van de Eredivisie de laatste tijd wel erg snel zakken. Het is nog maar 10 jaar geleden dat Feyenoord de Uefacup won door het verslaan van behoorlijke tegenstanders. Voorlopig gaat er geen Nederlandse clup meer een Europese prijs winnen.
March of madness jongee.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zag het eerder al. Daar staan alleen maar middelbare scholieren en ROC-scholieren man.En die hele sfeer ademt een voorzichtigheid uit waar ze op de verkoeverkamer nog een puntje aan kunnen zuigen.
Behalve als er gescoord wordt. Dan doen ze de goaltune van een ander teamquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
March of madness jongee.
HEUY, HEUY.
En dan het stadion ingaan en de hele wedstrijd braaf je muil houden.
Welke dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Why not, er is heus wel een Nederlandse club in staat om de EL te winnen hoor.
Met genoeg geluk misschien wel ja. Maar dan moet alles ook echt op het goeie moment op z'n plek vallen... zoals die kopbal tegen PSV in de kwartfinale.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie Az of Twente niet van het eerste elftal van Man. United winnen. Feyenoord schakelde indertijd grote tegenstanders uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
* Euribob blij dat hij voor Feyenoord isquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zag het eerder al. Daar staan alleen maar middelbare scholieren en ROC-scholieren man.En die hele sfeer ademt een voorzichtigheid uit waar ze op de verkoeverkamer nog een puntje aan kunnen zuigen.
Dan praat je dus over kwartfinale plekken. Ik wil nog wel eens zien of er dit jaar in de halve finale nog een nederlandse club zit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zie Az of Twente niet van het eerste elftal van Man. United winnen. Feyenoord schakelde indertijd grote tegenstanders uit.
Maar van de Anderlechten en Trabzonspooren van deze wereld kunnen we nog wel winnen dat is geen probleem .
Gewoon 3e worden in de groepsfase van de CL, en dan jodengeluk t/m de finale.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zie Az of Twente niet van het eerste elftal van Man. United winnen. Feyenoord schakelde indertijd grote tegenstanders uit.
Maar van de Anderlechten en Trabzonspooren van deze wereld kunnen we nog wel winnen dat is geen probleem .
Wat een droefenis staat daar zeg, hopelijk worden ze geen kampioen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
* Euribob blij dat hij voor Feyenoord is
Bedoel meer dat ze zulke fouten niet mogen maken ten koste van de titel. Natuurlijk zal Feyenoord (of welke NL club dan ook) nooit absolute wereldtop worden, maar tegen FC Groningen dient gewoon gewonnen te worden. Zonder welk lul-excuus dan ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dikke onzin. Dat zijn juist dingen die er WEL bijhoren. Feijenoord en alle andere nederlandse topclubs zijn een beginstation voor talentvolle voetballers. Daar hoor je fouten te maken.
Als ze later bij Barca,RM, ManU, etc. spelen dan mag het niet meer maar hier in Nederland is het de normaalste zaak vd wereld.
Zulke fouten kun je nauwelijks voorkomen. Zolang de inzet en strijdlust maar goed is dan kom je al een heel eind. Wat dat betreft was het vandaag weer uitstekend.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ze zulke fouten niet mogen maken ten koste van de titel. Natuurlijk zal Feyenoord (of welke NL club dan ook) nooit absolute wereldtop worden, maar tegen FC Groningen dient gewoon gewonnen te worden. Zonder welk lul-excuus dan ook.
Denk je eerst dat het onze maten uit de hoofdstad zijn (:')) blijken het de lampies te zijn. Scanderen ze ook nog de hele tijd boeren boeren, terwijl zij zelf toch echt de boeren zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Daarom, ze hebben geknokt voor wat ze waard waren. Die fouten haal je er gewoon niet uit, meesten zijn gewoon beperkte spelers, die moeten steeds compenseren met werklust.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
Zulke fouten kun je nauwelijks voorkomen. Zolang de inzet en strijdlust maar goed is dan kom je al een heel eind. Wat dat betreft was het vandaag weer uitstekend.
Idd. Iedereen beetje stoer doen met die rooie vuurdingen en maar voorzichtig zingen heuj heuj heuj.. Flikker op man. En in. Stadion zijn ze stil hoor. Dan hoor je ze niet. T is toch wat dat je het uitpubliek meer hoort dat t thuispubliek?! Hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Een heel eind' is de 5e plek. Voor dit seizoen prima, maar dat moet voor de komende jaren niet meer de doelstelling zijn, dat snap je toch ook wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
Zulke fouten kun je nauwelijks voorkomen. Zolang de inzet en strijdlust maar goed is dan kom je al een heel eind. Wat dat betreft was het vandaag weer uitstekend.
Zolang je nog dik in de schulden staat wel. Daarna niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Een heel eind' is de 5e plek. Voor dit seizoen prima, maar dat moet voor de komende jaren niet meer de doelstelling zijn, dat snap je toch ook wel?
Dat 'dik in de schulden' gaat nog wel 5 tot 8 jaar duren. Het is geen optie om tot 2017 te wachten om je doelstelling van 5e naar 1e bij te stellen. En bovendien: zo groot is het verschil tussen dit elftal en een kampioenselftal niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zolang je nog dik in de schulden staat wel. Daarna niet meer.
Zal de komende jaren nog steeds de doelstelling blijven vrees ik. We hebben nu een seizoen dat alles op z'n plek valt en er met weinig middelen gepresteerd kan worden. Daarbij teren we ook nog op een aantal spelers die gekocht zijn toen er WEL geld was. (Vlaar, El Ahmadi en Cissé)quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Een heel eind' is de 5e plek. Voor dit seizoen prima, maar dat moet voor de komende jaren niet meer de doelstelling zijn, dat snap je toch ook wel?
Dat zou ontzettend slap kutbeleid zijn, want dat betekend dat er van letterlijk niemand binnen heel de organisatie verwacht wordt dat ze over 3 jaar een stapje verder zijn. Feyenoord moet elk jaar doorgroeien en niet stilstaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal de komende jaren nog steeds de doelstelling blijven vrees ik. We hebben nu een seizoen dat alles op z'n plek valt en er met weinig middelen gepresteerd kan worden. Daarbij teren we ook nog op een aantal spelers die gekocht zijn toen er WEL geld was. (Vlaar, El Ahmadi en Cissé)
Zolang je winst draait en de huishouding klopt, is die schuld niet zo rampzalig. En je hoeft heus niet elk jaar 30 miljoen in je selectie te steken om in de matige top 3 van de eredivisie mee te draaien.quote:Zolang we geen grote stappen maken wat betreft schuldsanering zullen er ook geen goede spelers komen die niet transfervrij zijn. In zo'n situatie wordt het heel lastig om bijv. 2 van je 3 voorhoedespelers te vervangen. Iets wat absoluut noodzakelijk is om in een top 3 mee te kunnen draaien.
Ik ben nu wel tevreden met een top 5 notering voor de komende 2 jaar, als we daarna maar richting een top 3 kunnen gaan. Dat is geen slap kutbeleid, dat is gewoon realisme.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend slap kutbeleid zijn, want dat betekend dat er van letterlijk niemand binnen heel de organisatie verwacht wordt dat ze over 3 jaar een stapje verder zijn. Feyenoord moet elk jaar doorgroeien en niet stilstaan.
En: teren op jankbek Sekoui "m'n teen doet pijn" Cissé en Ron "foutje bedankt, maar als ik een liedje zing komt het wel goed" Vlaar? Daar teren we heus niet op hoor. BMI en De Vrij vind ik eigenlijk nu al bijna op niveau Vlaar, en die achterlijke Cissé mis je totaal niet. Alle twee prima vervangbaar.
El Ahmadi zal op den duur vertrekken (en als v. Geel z'n best doet, voor een flink bedrag), maar je mag van z'n opvolger eisen dat die er tegen die tijd staat.
Precies, maar die voorhoede kun je niet vervangen, want: Geen geld. En geen geld is geen kwalitatief hoogstaande spelers, tenzij je toevallig een buitenkansje krijgt. Ergo: het blijft behelpen tot je weer met die knikkers kunt gaan rollen.quote:Zolang je winst draait en de huishouding klopt, is die schuld niet zo rampzalig. En je hoeft heus niet elk jaar 30 miljoen in je selectie te steken om in de matige top 3 van de eredivisie mee te draaien.
Goed beleid, en zorgen dat je jeugdspelers elk jaar stappen blijven maken is genoeg.
Onze selectie is goed genoeg om kampioen te worden, op de voorhoede na. Deze boel bij elkaar houden en de voorste linie versterken en je bent écht titelkandidaat. En daar hoef je echt geen miljoenen voor te investeren.
Zal lastig worden. Met Guidetti had je een schot in de roos en het is onrealistisch te denken dat je een speler van hetzelfde kaliber volgend jaar zomaar kunt huren.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:57 schreef TC03 het volgende:
Hoe los je het probleem van de voorhoede op? Antwoord: 1 speler huren, eigen jeugd langzaam laten doorstromen en goed opletten in de JL. Benschop en Boerrigter liepen daar vorig jaar ook nog rond.
Roy Makaay moet Achahbar gaan klaarstomen voor het grote werk, zou mooi zijn als hij gaat doorbreken. Maar een speler a la Guidetti zal er voorlopig niet meer inzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal lastig worden. Met Guidetti had je een schot in de roos en het is onrealistisch te denken dat je een speler van hetzelfde kaliber volgend jaar zomaar kunt huren.
Maargoed...we moeten toch een beetje positief blijven.
Gaat hem niet worden. Als Feyenoord voor volgend seizoen geen twee spitsen haalt, kunnen ze hem niet verhuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:54 schreef Stokstaart het volgende:
Achahbar moet idd veel meer minuten gaan maken nu al.
Why verhuren?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Als Feyenoord voor volgend seizoen geen twee spitsen haalt, kunnen ze hem niet verhuren.
Jawel, het is een heerlijke voetballer. Zeker qua techniek en killersinstinct. Maar meevoetballend komt hij nog twee niveaus te kort. En vergeet niet dat die jongen nog maar 18 is. Vroeger kwamen spelers pas op hun 21ste in het eerste, laatste jaren door de situatie eerder. En volgend seizoen heb je niet genoeg aan Guyon en Achahbar.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Why verhuren?
Zo goed als Guidetti zal hij het vast niet doen, maar die koop je ook niet even ergens met ons budget.
Straks scoort hij net zoveel als Luc en is het opeens een held. Eerst intern oplossingen zoeken voor er maar weer spitsen gehaald moeten gaan worden.
Fernandes zal straks toch een wedstrijd of 6/7 niet meedoen, dan kan hij prima invallen voor Guidetti als de score het toelaat.
Dat is waar. Voor zijn ontwikkeling zou een jaartje verhuurd worden sowieso geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, het is een heerlijke voetballer. Zeker qua techniek en killersinstinct. Maar meevoetballend komt hij nog twee niveaus te kort. En vergeet niet dat die jongen nog maar 18 is. Vroeger kwamen spelers pas op hun 21ste in het eerste, laatste jaren door de situatie eerder. En volgend seizoen heb je niet genoeg aan Guyon en Achahbar.
Precies jaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb vandaag wel genoten van de kracht en de inzet om te winnenipv de koppen omlaag na de 2-0 er gewoon vol op tegen aan. Mooi om te zien. Man man wat was het heerlijk die 2-2 met daarop kansen voor de 2-3... Maar helaasch haha
Zo. En nu slapen!
Je hoeft ook niet 1 speler te hebben die even goed als hem is. Als je je aanvalslinie in de breedte versterkt is dat nog beter.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal lastig worden. Met Guidetti had je een schot in de roos en het is onrealistisch te denken dat je een speler van hetzelfde kaliber volgend jaar zomaar kunt huren.
Maargoed...we moeten toch een beetje positief blijven.
Volgens mij had je kunnen lezen dat dat lastig wordt aangezien we geen rooie rotcent te besteden hebben? Daarbij heb ik liever 1 goede spits als Guidetti ipv 3 middelmatige aanvallers.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet 1 speler te hebben die even goed als hem is. Als je je aanvalslinie in de breedte versterkt is dat nog beter.
Iemand zei hierboven net nog terecht: speler huren van City/Arsenal ofzo, en speler uit de JL halen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij had je kunnen lezen dat dat lastig wordt aangezien we geen rooie rotcent te besteden hebben? Daarbij heb ik liever 1 goede spits als Guidetti ipv 3 middelmatige aanvallers.
Alsof dat een garantie voor succes is. Veel te kort door de bocht joh. Zoals ik al zei: Dit seizoen vallen de puzzelstukjes goed in elkaar. Dat kan volgend seizoen evenzo heel anders zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iemand zei hierboven net nog terecht: speler huren van City/Arsenal ofzo, en speler uit de JL halen.
Niet mee eens. Je mag van v. Geel verwachten dat hij met een goede oplossing aankomt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof dat een garantie voor succes is. Veel te kort door de bocht joh. Zoals ik al zei: Dit seizoen vallen de puzzelstukjes goed in elkaar. Dat kan volgend seizoen evenzo heel anders zijn.
Dat wil nog niet zeggen dat die oplossing zo uitpakt dat we er volgend jaar op vooruit gaan. Of denk je dat Martin van Geel zelf had kunnen dromen dat een Guidetti zo zou excelleren?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Je mag van v. Geel verwachten dat hij met een goede oplossing aankomt.
Met Vormer en Janmaat hebben we al 2 spelers die voor een flinke kwaliteitsimpuls zorgen. Goossens ook een prima speler voor de breedte... Dus dat is al redelijk gebeurt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Muto het volgende:
Je moet je selectie zowel in kwaliteit als in breedte gaan verbeteren, wat erg moeilijk is met 0 budget in een zomer.
Zie m'n reactie hierboven.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat die oplossing zo uitpakt dat we er volgend jaar op vooruit gaan. Of denk je dat Martin van Geel zelf had kunnen dromen dat een Guidetti zo zou excelleren?
Een tweede kunststukje zoals afgelopen zomer kan net zo goed minder goed uitpakken. Een jeugdspeler huren die niet tot z'n recht komt zoals Guidetti en je gaat er al een grote stap op achteruit.
Kortom: Geen geld = geen garantie voor succes.
Misschien falen Vormer en Janmaat wel bij Feyenoord. En dan heb je opeens helemaal niets.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Vormer en Janmaat hebben we al 2 spelers die voor een flinke kwaliteitsimpuls zorgen. Goossens ook een prima speler voor de breedte... Dus dat is al redelijk gebeurt.
Als je dan Bakkal en/of El Ahmadi kan laten bijtekenen staat het echt op alle linies erg goed hoor.
Dan heb je een hele zomer lang om aan je voorste linie te sleutelen. Daar hoef je echt geen 3 dure topaanvallers voor aan te kopen, als je team in de breedte versterkt is dan ben je minder afhankelijk van 1 of 2 mensen die de doelpunten moeten maken. Janmaat b.v. komt vaak op, geeft assists en scoort zo nu en dan. Ook Vormer en Goossens weten wel hoe ze een doelpunt moeten maken. Als die er beide 5 maken, dan compenseert dat dus alweer 10 goals.
Mensen hier vergeten even dat bij Twente ook Tiendalli vaak in de basis staat, en dat PSV direct een 17-jarige back erin moet gooien, wanneer Pieters uitvalt. En ook bij Ajax staat de halve A1 erin.
Welja, v. Geel stoft gewoon even zijn glazen bol af die hem vervolgens verteld welke gratis op te halen spits volgend jaar excelleert.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mee eens. Je mag van v. Geel verwachten dat hij met een goede oplossing aankomt.
Ja zo ken ik er ook nog wel eentje... misschien trapt Cabral er wel 40 in en worden we ongeslagen kampioen. Dan heb je alles.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Misschien falen Vormer en Janmaat wel bij Feyenoord. En dan heb je opeens helemaal niets.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef eight het volgende:
[..]
Welja, v. Geel stoft gewoon even zijn glazen bol af die hem vervolgens verteld welke gratis op te halen spits volgend jaar excelleert.
Allemaal leuk en aardig, maar je blijft enorm afhankelijk van aflopende contracten + de wil van de spelers zelf om naar de club te komen. Dan kun je nog zo graag willen, maar als er niks te krijgen is dan houdt het gewoon op.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Vormer en Janmaat hebben we al 2 spelers die voor een flinke kwaliteitsimpuls zorgen. Goossens ook een prima speler voor de breedte... Dus dat is al redelijk gebeurt.
Als je dan Bakkal en/of El Ahmadi kan laten bijtekenen staat het echt op alle linies erg goed hoor.
Dan heb je een hele zomer lang om aan je voorste linie te sleutelen. Daar hoef je echt geen 3 dure topaanvallers voor aan te kopen, als je team in de breedte versterkt is dan ben je minder afhankelijk van 1 of 2 mensen die de doelpunten moeten maken. Janmaat b.v. komt vaak op, geeft assists en scoort zo nu en dan. Ook Vormer en Goossens weten wel hoe ze een doelpunt moeten maken. Als die er beide 5 maken, dan compenseert dat dus alweer 10 goals.
Mensen hier vergeten even dat bij Twente ook Tiendalli vaak in de basis staat, en dat PSV direct een 17-jarige back erin moet gooien, wanneer Pieters uitvalt. En ook bij Ajax staat de halve A1 erin.
Maar verwachten dat hij keer op keer blijft toveren is ook niet reëel.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Hij is Technisch Directeur die een paar ton aan salaris per jaar vangt. Je mag er toch vanuit gaan dat hij ietsje meer kan dan jij en ik.
'Het houdt gewoon op' dat kan natuurlijk niet. Er zal wat gedaan moeten worden. Desnoods Castaignos een jaartje huren. Niets doen/afwachten/hopen is geen optie.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je blijft enorm afhankelijk van aflopende contracten + de wil van de spelers zelf om naar de club te komen. Dan kun je nog zo graag willen, maar als er niks te krijgen is dan houdt het gewoon op.
Zal ook niet gebeuren Ritmo. Maar als iets niet kan, dan kan het niet. 2 goede aanvallers halen voor niks zal heel moeilijk zijn om niet te zeggen onmogelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Het houdt gewoon op' dat kan natuurlijk niet. Er zal wat gedaan moeten worden. Desnoods Castaignos een jaartje huren. Niets doen/afwachten/hopen is geen optie.
En dat je van die contracten + de wil van spelers afhankelijk bent, wil toch niet zeggen dat het niet mogelijk is. Ik zie v. Geel het nog wel voor elkaar krijgen om Kuyt te halen b.v.
Heb een beetje vertrouwen zeg. En dan noemen ze mij negatieveling. Als v. Geel maar niet achterover gaat zitten en keihard z'n best doet , zich helemaal naar de pleuris werkt, komt het goed.
Heeft niets met toveren te maken. Gewoon goed en logisch beleid voeren.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar verwachten dat hij keer op keer blijft toveren is ook niet reëel.
Voetbal is niet alleen maar logica. Zo'n Guidetti is een schot in de roos. Dat had niemand kunnen bevroeden. Het had net zo goed 3 keer niks kunnen zijn en dan hadden we 8e gestaan met onze overige aanvallers.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft niets met toveren te maken. Gewoon goed en logisch beleid voeren.
Als je iets niet kan (Kuyt halen) dan moet je zorgen dat je het andere (Castaignos huren) wél kan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren Ritmo. Maar als iets niet kan, dan kan het niet. 2 goede aanvallers halen voor niks zal heel moeilijk zijn om niet te zeggen onmogelijk.
Dan moet je zorgen dat het andere wel kan? Wat is dit nou weer? Wil je ze een pistool op het hoofd zetten ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iets niet kan (Kuyt halen) dan moet je zorgen dat je het andere (Castaignos huren) wél kan.
Er zullen sowieso dingen zijn die niet lukken, maar dan moet je zorgen dat iets anders je wel lukt.
Ja, maar hij had er ook al net zo goed nu al 25 kunnen maken en dan had je eerste gestaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetbal is niet alleen maar logica. Zo'n Guidetti is een schot in de roos. Dat had niemand kunnen bevroeden. Het had net zo goed 3 keer niks kunnen zijn en dan hadden we 8e gestaan met onze overige aanvallers.
Ja. Even die oud-Duitse mentaliteit terughalenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
Wil je ze een pistool op het hoofd zetten ofzo?
Nogmaals: als het niet kan, dan kan het niet. We hebben niet de zak geld die soms nodig is om mensen overstag te laten gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar hij had er ook al net zo goed nu al 25 kunnen maken en dan had je eerste gestaan.
Je hebt altijd meevallers en tegenvallers, maar als je het totaalplaatje goed hebt neergezet dan komt het normaal gesproken wel in orde allemaal.
Dus: volgend seizoen geen Guidetti en ook geen directe vervanger die even goed is?
Oplossing: constateren dat je scorend vermogen tekort gaat komen, en op zoek naar meerdere spelers die dat kunnen compenseren met assists en goals. Zoals Vormer, Goosens.
Én zorgen voor een volwassener elftal met meer ervaring, die minder tegengoals krijgt.
Nee, je moet door blijven gaan met zoeken bedoel ik. Desnoods bel je elke geschikte transfervrije spits in Europa op, elke Europese topclub om nog een of twee spelers als Ryo of Guidetti te kunnen huren, ga je elke speler in de JL langs...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat het andere wel kan? Wat is dit nou weer? Wil je ze een pistool op het hoofd zetten ofzo?
Sorry, maar je snapt het volgens mij niet helemaal. Het kan zelfs zomaar dat je met een belabberde voorhoede komt te staan, als je er 20 miljoen in investeert. Dat KAN ja. Maar je taak als TD en scouting is om te zorgen dat je dat zoveel mogelijk uitsluit en dat je alles gedaan hebt wat je kan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals: als het niet kan, dan kan het niet. We hebben niet de zak geld die soms nodig is om mensen overstag te laten gaan.
Het gevolg daarvan is dat je wel eens uitkomt bij tweede garnituur die toevallig goed kan presteren, maar in 9 van de 10 gevallen gewoon blijft wat het is: net niet spelers. Dan kun je volgend jaar zomaar weer met een belabberde voorhoede staan.
Dat is heel wat anders dan EISEN dat van Geel minstens zo'n goede speler als Guidetti binnenhaalt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, je moet door blijven gaan met zoeken bedoel ik. Desnoods bel je elke geschikte transfervrije spits in Europa op, elke Europese topclub om nog een of twee spelers als Ryo of Guidetti te kunnen huren, ga je elke speler in de JL langs...
Natuurlijk kan het altijd tegenvallen, maar je moet in elk geval zorgen dat het niet aan jou gelegen heeft.
En jij denkt dat ze dat niet willen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sorry, maar je snapt het volgens mij niet helemaal. Het kan zelfs zomaar dat je met een belabberde voorhoede komt te staan, als je er 20 miljoen in investeert. Dat KAN ja. Maar je taak als TD en scouting is om te zorgen dat je dat zoveel mogelijk uitsluit en dat je alles gedaan hebt wat je kan.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik zeg dat hij moet zorgen dat het scorende vermogen van de ploeg in orde is. Daarvoor hoeft hij niet 1 topspits binnen te halen, liever niet zelfs.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan EISEN dat van Geel minstens zo'n goede speler als Guidetti binnenhaalt.
quote:Coen Moulijn Memorial Cup een feit
De Rotterdamse voetbalverenigingen Xerxes/DZB en Sportclub Feyenoord gaan een samenwerking aan met het bedrijf 010 Sport voor de jaarlijks te organiseren Coen Moulijn Memorial Cup. De contracten worden zaterdag 3 maart om 13.30 uur ondertekend in de bestuurskamer van Xerxes/DZB, aan de Igor Stravinskysingel 5 in de Rotterdamse wijk Zevenkamp.
Adrie Moulijn is die middag op sportpark Faas Wilkes aanwezig in de functie van voorzitter van het Comité van Aanbeveling. Het evenement wordt georganiseerd met als doelstelling om de herinnering aan het in 2011 overleden Feyenoord-icoon levend te houden. Het Comité van Aanbeveling is op voorspraak van Adrie Moulijn samengesteld uit minister Ivo Opstelten, de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb, voormalig scheidsrechter Frans Derks, SC Feyenoord-bestuurslid Cees Ultee, oud-Spartaan Tinus Bosselaar, zanger Lee Towers, oud-bokspromotor Aad Veerman, de Rotterdamse zakenmannen Theo de Jong en Willem van ‘t Wout en de oud-Feyenoorders Gerard Meijer, Guus Haak, Eddy Pieters Graafland en Gerard Kerkum.
Een groot deel van het Comité van Aanbeveling is zaterdag tijdens de bijeenkomst bij Xerxes/DZB aanwezig. Tijdens de bijeenkomst, onder leiding van de nieuwe Xerxes/DZB-voorzitter Robert Anker, zal bovendien uitleg worden gegeven over het programma van de eerste editie van de Coen Moulijn Memorial Cup. Die staat voor zaterdag 16 juni op de kalender en wordt gehouden bij Xerxes/DZB.
010 Sport, onderdeel van Fast Forward, heeft als organisatie van het nieuwe evenement bewust gekozen voor een samenwerking met Xerxes/DZB en SC Feyenoord. De kleine, vermaarde linksbuiten droeg in zijn actieve loopbaan immers alleen het shirt van deze twee clubs. De Coen Moulijn Memorial Cup moet uitgroeien tot een levend monument, zodat de legendarische Rotterdammer nooit wordt vergeten.
FR12.nl is met trots als officiële mediapartner aan dit fantastische evenement verbonden!
Echt zonde dan, dat ze zich in de kleine wedstrijden niet kunnen inzetten. Anders stond je gewoon 1e.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Top 6 onderlinge resultaten:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Kuyt moet echt niet terugkomen man. Alstjeblieft niet zeg
Nee hoor, Twente kan in die lijst er nog voorbij. Verder heef thet niet zoveel met motivatie te maken, meer met onkunde en offdays tegen Grunn, ADO en NEC bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt zonde dan, dat ze zich in de kleine wedstrijden niet kunnen inzetten. Anders stond je gewoon 1e.
quote:Fernandez krijgt boete opgelegd van Feyenoord
Feyenoord heeft Guyon Fernandez een boete opgelegd naar aanleiding van een incident in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen PSV van afgelopen zondag. Dat hebben technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Ronald Koeman maandagochtend in een persoonlijk gesprek aan Fernandez laten weten. ‘Er was sprake van onprofessioneel gedrag van Guyon in deze wedstrijd’, zegt van Geel. ‘Dit gedrag moet in de toekomst absoluut voorkomen worden.’
De KNVB is inmiddels een vooronderzoek gestart naar aanleiding van het incident tussen Guyon Fernandez en Marcelo van PSV.
We zullen Johan "als het echte mannen waren geweest hadden ze hem voor de rest van z'n leven geschorst" Derksen wel weer horen vanavond.quote:
Voor hetzelfde geld (maar waarschijnlijk minder) haal je Armenteros en Overtoom. Dan ben je op 2 plaatsen geholpen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want?![]()
Jesus man, ik vind het ook een beetje een heilig boontje maar met zo'n speler erbij is ons aanvallersprobleem voor de komende 2 a 3 jaar opgelost.
Wat wou je dan doen? Met talentloze mongolen ala Fernandez en Schaken voorin, weer 10e worden? Weer 10 miljoen lenen om spelers te kopen? Junker halen?
Ben benieuwd.
Terecht. Hoop dat het een hoge boete is. Debiel gedrag kunnen we missen als kiespijn.quote:
en toch blijf je maar roepen wat hij wel en niet moet doen..quote:Op maandag 27 februari 2012 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Hij is Technisch Directeur die een paar ton aan salaris per jaar vangt. Je mag er toch vanuit gaan dat hij ietsje meer kan dan jij en ik.
Koeman heeft het toch ook al min of meer toegeven voor de camera's van de NOS.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Handig, een verkapte schuldbekentenis nog voor de aanklager aan het werk is gegaan.
que? je hebt het toch zelf gezien of niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Handig, een verkapte schuldbekentenis nog voor de aanklager aan het werk is gegaan.
Alsof het alleen adrenaline wasquote:Op maandag 27 februari 2012 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Op het tandvlees, gister. Compliment aan 't team minus Fernandez. Ik noemde het gister nog een bijeengeraapt zooitje, maar als ik dan een dag later zonder adrenaline terugkijk dan is het een prima team en ik gun ze een plekje in de top 5.
Feyenoord had gewoon ff een statementje erbij moeten gooien dat ze het niet accepteren en dat de KNVB de hoogte van de schorsing mag bepalen. Gewoon dat zinnetje erbij is nog wat duidelijker voor Derksen en de andere moraalridders in Nederland. Want eigenlijk zegt Feyenoord door de boete al dat de KNVB hem moet gaan schorsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen Johan "als het echte mannen waren geweest hadden ze hem voor de rest van z'n leven geschorst" Derksen wel weer horen vanavond.
Dat is echt het probleem niet. Voor dat soort wedstrijden zijn gewoon andere kwaliteiten nodig. Daarnaast spelen veel kleine topclubs tegen ons alsof we een topclub zijn, terwijl we dat juist nog niet (weer) zijn. Dat maakt het extra lastig.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt zonde dan, dat ze zich in de kleine wedstrijden niet kunnen inzetten. Anders stond je gewoon 1e.
Dus? Wat boeit de mening van Derksen en de rest nu dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Feyenoord had gewoon ff een statementje erbij moeten gooien dat ze het niet accepteren en dat de KNVB de hoogte van de schorsing mag bepalen. Gewoon dat zinnetje erbij is nog wat duidelijker voor Derksen en de andere moraalridders in Nederland. Want eigenlijk zegt Feyenoord door de boete al dat de KNVB hem moet gaan schorsen.
Jazeker. Maar vul aan waarvan jij vindt dat ik het zeer bewust achterwege laat, vanwege een waterdichte redenquote:
als je zelf wint kan je gewoon gerust kijken wat de koploper gaat doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
Klote tegen PSV, maar de kaartjes voor a.s. zondag zijn binnen.![]()
En als de voortekenen mij niet bedriegen gaat Groningen een verschrikkelijk pak slaag krijgen
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je zelf wint kan je gewoon gerust kijken wat de koploper gaat doen.
Je weet iig dat je inloopt op PSV of Twente
Geldt voor iedere club die wintquote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat?![]()
Geldt voor iedere club in de top 6 die voor PSV - Twente in actie komt
Inderdaad. NEC wint nooit van Feyenoord, Groningen nooit van PSV, Heracles nooit van Twente, Utrecht nooit van Ajax etc. Puur en alleen de top 6 clubs doen ertoe, de rest is altijd een gewonnen wedstrijd en 3 punten.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedere club buiten de top 6 speelt geen rol.
Ik snap wat je bedoelt. De rest speelt geen rol voor het kampioenschap.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedere club buiten de top 6 speelt geen rol.
Er zijn nogal eens wat mensen die zich storen aan die meningen dus in die zin boeit het wel dat hun mond gesnoerd zou worden of dat ze zouden zeggen "Goed gedaan Feyenoord".quote:Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Wat boeit de mening van Derksen en de rest nu dan?Oh wacht, laten we Vlaar dan maar geen aanvoerder meer maken want Derksen vind dat geen leidertype. Laten we dan ook maar allemaal cupuchons opdoen, we zijn tenslotte allemaal ''capuchonnetjes'' volgens VI.
Stond in een of ander gratis krantje dat ajax weer volop in de race is voor de titel. Dan zijn wij dat ook nog als we op 2 punten van ajax en 7 van PSV staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. De rest speelt geen rol voor het kampioenschap.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Er zijn nogal eens wat mensen die zich storen aan die meningen dus in die zin boeit het wel dat hun mond gesnoerd zou worden of dat ze zouden zeggen "Goed gedaan Feyenoord".
Die vent moet natuurlijk roepen wat hij lekker zelf wil, maar hij draag toch een beetje bij aan het imago van clubs en spelers door wat daar geroepen wordt. Gewoon omdat sommigen hem napraten en zelf niet nadenken.
De naam van bijvoorbeeld Manolev had ook veel beter geweest als Gijp daar niet constant over begon. Idem voor Ten Have van Ajax die week in week uit afgebrand werd.
Zolang mathematisch mogelijk is dat toch ook gewoon zoquote:Op maandag 27 februari 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stond in een of ander gratis krantje dat ajax weer volop in de race is voor de titel. Dan zijn wij dat ook nog als we op 2 punten van ajax en 7 van PSV staan.
Dat kun je grotendeels compenseren door gefocust te blijven, nooit te onderschatten en keihard voor elkaar te werken als het moet.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, Twente kan in die lijst er nog voorbij. Verder heef thet niet zoveel met motivatie te maken, meer met onkunde en offdays tegen Grunn, ADO en NEC bijvoorbeeld.
Raar eigenlijk, Feyenoord zegt dus zelf dat het een kopstoot is, al voordat de KNVB dat bepaald heeft. Zouden ze dat bij de KNVB meenemen in het onderzoek?quote:
Die jongen VERDIENT toch ook een schorsing? Lijkt me duidelijk!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..] Want eigenlijk zegt Feyenoord door de boete al dat de KNVB hem moet gaan schorsen.
Ik denk dat hij er 7 à 8 krijgt waarvan 1 of 2 voorwaardelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die jongen VERDIENT toch ook een schorsing? Lijkt me duidelijk!
Hulde dat Feijenoord die gast zelf al straft...en nu mag de KNVB er een (stevige) schep bovenop doen, simpel zat!
Ja ok, met zo'n oplossing kan ik ook nog wel leven. Past ook meer bij m'n betoog net.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld (maar waarschijnlijk minder) haal je Armenteros en Overtoom. Dan ben je op 2 plaatsen geholpen.
Zo'n Kuyt is A te duur in salaris, en B enorm afhankelijk van de aanvoer vanaf de flanken. Wat uiterst karig is gebleken zeker ook dit seizoen.
Cocu? Je kunt niet alle oude spelers en alle situaties op 1 hoop gooien. Dat is wel heel kortzichtig.quote:Daarnaast moet je gewoon geen oude spelers gaan terughalen, 9/10 x valt het toch alleen maar tegen. Kijk maar naar het seizoen met Makaay en consorten.
Hij heeft nog twee voorwaardelijke schorsingen staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef joers1 het volgende:
Dat zou voor Nederlandse begrippen aardig veel zijn....
Ja dag he.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er 7 à 8 krijgt waarvan 1 of 2 voorwaardelijk
...dan kan het wel eens foute boel zijn iddquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij heeft nog twee voorwaardelijke schorsingen staan.
...die had niet nog twee voorwaardelijke schorsingen openstaan...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dag he.
Suarez kreeg er 7 vanwege bijten
Ik zeg niet wat ie moet doen, ik zeg wat straks de uiteindelijke doelen moeten zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef eight het volgende:
[..]
en toch blijf je maar roepen wat hij wel en niet moet doen..
Suarez speelde bij Ajax.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dag he.
Suarez kreeg er 7 vanwege bijten
3 tot 4 zou veel meer in verhouding staan. Dan met die voorwaardelijke shit 5. Maximaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
...die had niet nog twee voorwaardelijke schorsingen openstaan...
KNJB hequote:
Klopt ook wel, ik zal hem niet missen. Als Guidetti nu maar zijn shirt blijft aanhouden...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso, waar maken we ons druk om? Of die idioot nou 6 of 16 wedstrijden geschorst wordt, wat maakt ons het uit?
Guidetti kan ook geblesseerd raken hè? Wilde je Cissé in de spits zetten dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso, waar maken we ons druk om? Of die idioot nou 6 of 16 wedstrijden geschorst wordt, wat maakt ons het uit?
Moesten die betalen?! Ik dacht dat ze gratis naar binnen mochten.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
KNJB he![]()
Net als die wedstrijd tegen AZ onder publiek. En dan wel doodleuk 25.000 kinderen uitnodigen a 17,50 per ticket
Bijten is random mongolide gedrag. Echt in de categorie dwangbuis om en afvoeren.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef joers1 het volgende:
...in verhouding tot wat...?? Het bijten van Suarez bedoel je?
Een kopstoot is gewoon een hele vieze overtreding...die totaal niet thuishoort op een voetbalveld. ~Dat hoort bijten ook niet....op zich best vergelijkbaar. Al is Suarez gewoon paar graden erger dan Fernandez TRUE
Kopstoot vind ik veel erger dan een elleboog...maar idd minder erg dan bijten. DAT valt onder categorie ZIEK. Kopstoot is meer MISSELIJKquote:Op maandag 27 februari 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kopstoot is meer als een elleboogstoot.
Oh? Ik zag ze wel met tickets lopen daar rond die jodentempel. Dus neem aan dat er iets voor neergelegd moest worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moesten die betalen?! Ik dacht dat ze gratis naar binnen mochten.
Vorige keer gooide hij het op racisme toch? Bij Marcelo gaat dat toch iets lastigerquote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik vond die zes wedstrijden vorige keer wel veel, dat hadden er drie of vier moeten zijn. En dit keer zal het wel vijf worden ofzo. Echt een mongool die kerel, terwijl hij altijd zo rustig en netjes overkomt in interviews, dan lijkt hij best aardig. Toch wel opvliegerig blijkbaar.
Je weet natuurlijk niet wat de aanleiding is he.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik vond die zes wedstrijden vorige keer wel veel, dat hadden er drie of vier moeten zijn. En dit keer zal het wel vijf worden ofzo. Echt een mongool die kerel, terwijl hij altijd zo rustig en netjes overkomt in interviews, dan lijkt hij best aardig. Toch wel opvliegerig blijkbaar.
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt ook wel, ik zal hem niet missen. Als Guidetti nu maar zijn shirt blijft aanhouden...
Nog liever hem dan Fernandez ja. Of een jeugdspits denoods.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Guidetti kan ook geblesseerd raken hè? Wilde je Cissé in de spits zetten dan?
Henkie Fräser: Buiten het veld verlegen en ideale schoonzoon, in het veld een monster. Met dit verschil dat Henkie wel voetbalkwaliteiten had...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef heiden6 het volgende:
Wat loop jij nou weer te janken kut-konijn? Smerige arena doet idd pijn aan de ogen. Zo lelijk is die kotsbak.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering Stokstaart jij voelt je wel heel vies door die 50 meter afstand tussen jou en de Arena he.
[..]
Vorige keer gooide hij het op racisme toch? Bij Marcelo gaat dat toch iets lastiger
Waarom woon je daar dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te janken kut-konijn? Smerige arena doet idd pijn aan de ogen. Zo lelijk is die kotsbak.
Moest er voor werk langs. Een zakelijke klant van ons zit in Diemen vlakbij Science Park. Dus heb daar even broodje gehaald en zo.quote:
Bedankt Jomanda.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef joers1 het volgende:
...ergens vrees ik dat ook Guidetti nog stommiteiten kan uithalen. Die laat zich makkelijk opfokken denk ik. Moet hij voor oppassen. Als je zo kinderlijk en dom, je shirt uittrekt...ben je ook in staat om andere gekke dingen te doen.
Hoe reageert hij als een tegenstander hem de hele wedstrijd influistert dat zn moeder een "ho*r" is? Hoe reageert ie als een tegenstander hem continu vertelt dat zn pappie een kk-lijer was? Veel spelers worden daar niet warm of koud van...maar iets in me vreest dat Guidetti daar heel makkelijk in te fokken is:(
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 27-02-2012 om 16:18:16Dat @GWijnaldum zou bijteken bij #Feyenoord als er geen clubs zouden komen, is ONZIN. Bijtekenen is nooit een optie geweest. Tot slot... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 27-02-2012 om 16:21:17... vertelde @GWijnaldum dat hij bij zijn vertrek een geldbedrag heeft gegeven aan de jeugdopleiding van #Feyenoord. Hier is niets van waar. reageer retweet
Lijkt me juist dat hij daar wél tegen kan, het is meer duwen en geniepige schopjes waar hij op lijkt te reageren.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef joers1 het volgende:
...ergens vrees ik dat ook Guidetti nog stommiteiten kan uithalen. Die laat zich makkelijk opfokken denk ik. Moet hij voor oppassen. Als je zo kinderlijk en dom, je shirt uittrekt...ben je ook in staat om andere gekke dingen te doen.
Hoe reageert hij als een tegenstander hem de hele wedstrijd influistert dat zn moeder een "ho*r" is? Hoe reageert ie als een tegenstander hem continu vertelt dat zn pappie een kk-lijer was? Veel spelers worden daar niet warm of koud van...maar iets in me vreest dat Guidetti daar heel makkelijk in te fokken is:(
Onze clubjongenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 27-02-2012 om 16:18:16Dat @GWijnaldum zou bijteken bij #Feyenoord als er geen clubs zouden komen, is ONZIN. Bijtekenen is nooit een optie geweest. Tot slot... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 27-02-2012 om 16:21:17... vertelde @GWijnaldum dat hij bij zijn vertrek een geldbedrag heeft gegeven aan de jeugdopleiding van #Feyenoord. Hier is niets van waar. reageer retweet
..heb je een punt.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat hij daar wél tegen kan, het is meer duwen en geniepige schopjes waar hij op lijkt te reageren.
Ach ja. Zag hem gisteren los gaan dan. Stom kutventje is het met zijn NSB-hoofd. Vorig jaar jankend er vanaf en nu gezellig feestje vieren met de jongens die jou vorig jaar pijn deden. Hypocriet broodje bara.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Paul-89 het volgende:
Net zo'n leugenachtige judas als z'n mattie Lerra. What else is new.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Paul-89 het volgende:
Verklaard u nader over dat laatstequote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Paul-89 het volgende:
Maar wie zegt dat hun feiten wel juist zijn... Niet dat ik het niet graag geloof, maar dit vind ik ook niet een hele duidelijke bron.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Paul-89 het volgende:
Mario Been ga ik echt uitfluiten als die zich ooit nog bij Feyenoord laat zienquote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Oke eventjes de Mario Been mode aan:
Aan dit soort dingen kan je natuurlijk wel zien dat het nog een erg jonge ploeg is. Een oudere speler zou dit nooit gedaan hebben, en laat zich ook niet zo snel opfokken, zie Guidetti.
Ligt ook aan het tactisch plan van Been. Ben benieuwd wat hij gezegd heeft in de rust bij PSV - FEY 10/11quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mario Been ga ik echt uitfluiten als die zich ooit nog bij Feyenoord laat zienWat een sukkel is dat zeg met zijn 10-0 . Een schande voor de club. Zeker als je dan gisteren keek hoe het (met dezelfde beperkte middelen) ook gewoon kan
Blijf je eigen spel spelen, het kan nog!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt ook aan het tactisch plan van Been. Ben benieuwd wat hij gezegd heeft in de rust bij PSV - FEY 10/11
Idd, na 4-0 had hij de boel gewoon moeten dichtgooien en met 10 man gaan verdedigen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt ook aan het tactisch plan van Been. Ben benieuwd wat hij gezegd heeft in de rust bij PSV - FEY 10/11
Als je in de 2e helft nog 8 tegendoelpunten krijgt. lijkt me dat hij gezegd heeft: hou de schade beperkt!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijf je eigen spel spelen, het kan nog!
Gastquote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef joers1 het volgende:
Effe kritisch: Laten we nu niet doen of Koeman ineens zo'n wereldtrainer is.... Heeft bij heel wat clubs een berg ellende gemaakt en achtergelaten. Nu loopt het goed...en dat is HEEL mooi, maar roem is even vergankelijk als de snelheid waarin hij stijgt. We weten allemaal: paar wedstrijden achter elkaar verliezen en het is weer dezelfde minkukel als ie was, toen ie er minder rooskleurig voor stond
Dude, heb je nog meer open deuren..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef joers1 het volgende:
Effe kritisch: Laten we nu niet doen of Koeman ineens zo'n wereldtrainer is.... Heeft bij heel wat clubs een berg ellende gemaakt en achtergelaten. Nu loopt het goed...en dat is HEEL mooi, maar roem is even vergankelijk als de snelheid waarin hij stijgt. We weten allemaal: paar wedstrijden achter elkaar verliezen en het is weer dezelfde minkukel als ie was, toen ie er minder rooskleurig voor stond
kijk in je huis of er een deur openstaatquote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, heb je nog meer open deuren..
mag een open deur zijn, maar gewoon keiharde waarheid.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, heb je nog meer open deuren..
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef joers1 het volgende:
Effe kritisch: Laten we nu niet doen of Koeman ineens zo'n wereldtrainer is.... Heeft bij heel wat clubs een berg ellende gemaakt en achtergelaten. Nu loopt het goed...en dat is HEEL mooi, maar roem is even vergankelijk als de snelheid waarin hij stijgt. We weten allemaal: paar wedstrijden achter elkaar verliezen en het is weer dezelfde minkukel als ie was, toen ie er minder rooskleurig voor stond.
Hoezeer stonden we niet te juichen toen Been kwam?? Wew hebben 'm naar ons toe geschreeuwd....
Nogmaalsquote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
mag een open deur zijn, maar gewoon keiharde waarheid.
We weten allemaal hoe hard we juichten bij de komst van Been.....het was DE ideale Feijenoord-trainer...zie het gevolg.
Sorry als dat een open deur is
Maar het tactisch plan tegen de clubs waar iedereen naar uitkijkt werkt echt hemels. Been zou dit echt nooit lukken.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef Dekatria het volgende:
Huidige situaite is ook niet volledig op het conto van Koeman te schrijven. JP en de Bronck vervolmaken de technische staf gewoon perfect.
Die halelujah-stemming hadden we bij de eerste handtekening van Been, onder zn contract, ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals![]()
Niemand doet Koeman dit na. Ongeslagen blijven tegen Ajax in de Eredivisie, PSV bijna ongeslagen gebleven.
Ik vind het verleden van hem momenteel totaal niet relevant, ik zie nu een trainer/staff die tactisch misschien wel de slimste van de eredivsie is/zijn en ik heb dit seizoen sinds lange tijd weer meerdere wedstrijden een goed voetballend Feyenoord gezien, met een duidelijk lijn en goed verzorgd positiespel.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die halelujah-stemming hadden we bij de eerste handtekening van Been, onder zn contract, ook.
Het is knap dat het nu zo loopt en hopelijk blijft ie dat nog lang zo volhouden, maar Koeman is nog nergens onbesproken geweest. Overal heeft ie littekens achter gelaten. Dat is wel iets wat i kin mijn achterhoofd hou.
En inderdaad....het is niet Koeman alleen...helemaal mee eens. JP en Bronck vind ik erg goede aanvullingen, die een sterk koppel vormen
En laten we hopen dat dat zo blijft.....en dat er niet ergens een interessante sneltrein voorbij komt nu. Ook internationaal zal zijn 'succes" niet onopgemerkt blijven. Koemand heeft er nooit geheim van gemaakt graag in het buitenland te willen werken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
Koeman.... doet niets verkeerd dit seizoen.
PSV 10-0 Feyenoordquote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die halelujah-stemming hadden we bij de eerste handtekening van Been, onder zn contract, ook.
Het is knap dat het nu zo loopt en hopelijk blijft ie dat nog lang zo volhouden, maar Koeman is nog nergens onbesproken geweest. Overal heeft ie littekens achter gelaten. Dat is wel iets wat i kin mijn achterhoofd hou.
En inderdaad....het is niet Koeman alleen...helemaal mee eens. JP en Bronck vind ik erg goede aanvullingen, die een sterk koppel vormen
Dus je punt is eigenlijk dat we trainers niet langer op resultaten moeten beoordelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef joers1 het volgende:
Effe kritisch: Laten we nu niet doen of Koeman ineens zo'n wereldtrainer is.... Heeft bij heel wat clubs een berg ellende gemaakt en achtergelaten. Nu loopt het goed...en dat is HEEL mooi, maar roem is even vergankelijk als de snelheid waarin hij stijgt. We weten allemaal: paar wedstrijden achter elkaar verliezen en het is weer dezelfde minkukel als ie was, toen ie er minder rooskleurig voor stond.
Hoezeer stonden we niet te juichen toen Been kwam?? Wew hebben 'm naar ons toe geschreeuwd....
Koeman is duidelijk een andere man/trainer geworden na zijn pauze.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef joers1 het volgende:
[..]
En laten we hopen dat dat zo blijft.....en dat er niet ergens een interessante sneltrein voorbij komt nu. Ook internationaal zal zijn 'succes" niet onopgemerkt blijven. Koemand heeft er nooit geheim van gemaakt graag in het buitenland te willen werken.
Mag hopen dattie nu een topclub ervaart en dat gevoel niet weggooit voor eerste de beste buitenlandse subtopper
Alleen de slechte resultaten benoemen is niet random.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV 10-0 Feyenoord
Ajax 5-1 Feyenoord
Feyenoord 1-4 Ajax
Ajax 2-0 Feyenoord (al na 10 min)
NEC 3-0 Feyenoord
Graafschap 1-1 Feyenoord
Excelsior 3-2 Feyenoord
NAC 2-1 Feyenoord
FC Groningen 3-0 Feyenoord
VVV 3-2 Feyenoord
Random uitslagen onder Been.
quote:Wie van PSV-Feyenoord (3-2) alleen de samenvatting heeft gezien, denkt wellicht dat Ron Vlaar een slechte wedstrijd heeft gespeeld. De aanvoerder van de Rotterdammers zag er immers wat ongelukkig uit bij de eerste twee tegengoals.
Bij de 1-0 gleed hij in het strafschopgebied te gretig in op de door Dries Mertens voortgedribbelde bal, waarna de vleugelflitser van PSV het speeltuig simpel naar de door Vlaar achtergelaten doelpuntenmaker Ola Toivonen tikte.
Bij de 2-0 probeerde Vlaar Mertens zonder succes de bal te ontfutselen, waarna de Belg hem omspeelde en de bal snoeihard binnenschoot.
De beelden van de tegengoals zijn voer voor de zure critici die de laatste maanden op tv een negatief beeld creëerden rond Vlaar, van wie nogal eens wordt beweerd dat hij een moeizaam seizoen doormaakt. Helemaal terecht is dat niet.
Van de 23 keer dat de centrumverdediger dit seizoen van NUsport een rapportcijfer kreeg, haalde hij slechts drie keer een onvoldoende. Wat wél opvalt is zijn grote hoeveelheid zesjes: vijftien.
Het grootste verschil met eind vorig seizoen, toen hij vooral werd beloond met zevens en achten, is dat Vlaar dit seizoen lange tijd geen meerwaarde is geweest voor zijn ploeg. Vooral voor de winterstop was hij te druk met zichzelf om anderen beter te laten functioneren en straalde hij geen greintje zelfvertrouwen uit. Het was wisselvalligheid troef, bij Vlaar.
Privéperikelen
Over de achtergronden vertelt de 27-jarige verdediger in het komende NUsport-magazine. In een uitgebreid interview erkent hij dat zijn slechtste sportieve periode van dit seizoen vast niet bij toeval samenviel met een periode van privéperikelen: zijn vrouw en hij gingen uit elkaar, terwijl zij zwanger was van hun in december geboren zoontje Xavi. Om die reden piekerde Vlaar in de eerste seizoenshelft heel wat af.
“Ongetwijfeld zal ik daardoor minder scherp zijn geweest dan normaal", zegt Vlaar in het interview. “Al weet ik eerlijk gezegd niet eens alles meer precies even goed terug te halen. Wekenlang heb ik in een soort emotionele rollercoaster gezeten.”
Dat hij daar maandenlang naar buiten toe nooit iets over losliet en er nu nog steeds uiterst terughoudend vragen over beantwoordt, pleit voor hem. Vlaar weet als geen ander dat de supporter die een aanzienlijk deel van zijn zuurverdiende loon uitgeeft aan Feyenoord niet zit te wachten op zelfbeklag van een van de grootverdieners van de selectie.
Los daarvan heeft Vlaar helemaal geen zin om excuses te zoeken voor zijn wisselvallige prestaties. Zijn echtscheiding was zíjn pakkie-an, niet dat van anderen. Dus slikte hij alle kritiek op zijn spel, die van zijn trainer incluis.
Ronald Koeman was een van de eersten bij wie Vlaar op de club vertelde waar hij mee zat. Hoewel de verdediger zich altijd gesteund zegt te hebben gevoeld door zijn coach, merkte hij al snel dat die weigerde hem te sparen. Meermalen gaf Koeman de voorbije maanden intern en extern aan dat hij van Vlaar meer verwachtte.
Oppepper
De verdediger reageerde op de enige juiste manier. Hij klaagde geen moment, gaf zijn trainer openlijk gelijk en pakte de handschoen op. Hoewel hij nooit de uitstraling zal krijgen die Koeman als speler had, neemt Vlaar de laatste weken wél weer zijn verantwoordelijkheid.
Eindelijk zie je hem tijdens wedstrijden weer voortdurend zijn medespelers coachen en oppeppen. Eindelijk laat hij weer zien ten koste van alles te willen winnen. Eindelijk stáát er met hem weer iemand in het veld.
Wie Vlaar zondag tijdens PSV-Feyenoord negentig minuten volgde, zag een aanvoerder die het initiatief nam, voortdurend zijn mond opentrok en uitstraalde dat hij niet over zich heen liet lopen. Bijna elke pass die hij gaf was op maat.
Oranje
En behoudens bij de twee tegengoals kwam hij verdedigend geen moment in de problemen. Zo slecht als hij in de samenvatting misschien leek was hij dus niet. Dat hoeft niemand hem te vertellen.
Vol goede moed meldt Vlaar zich maandag dan ook bij Oranje. In juni hoopt hij daarmee zijn eerste grote landentoernooi mee te maken. Het zou de ultieme beloning zijn voor een turbulent seizoen waarin hij, ondanks alle kopzorgen en kritiek, nooit zijn hoofd verloor.
Ik denk dat je hier idd gelijk in heb. Als je de komende paar wedstrijden niet wint, dan is het toch weer ouderwets crisis hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
Maar nogmaals...gewoon genieten nu.
Ja precies, ja.....http://www.vi.nl/Wedstrij(...)360&typeofpage=84140quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV 10-0 Feyenoord
Ajax 5-1 Feyenoord
Feyenoord 1-4 Ajax
Ajax 2-0 Feyenoord (al na 10 min)
NEC 3-0 Feyenoord
Graafschap 1-1 Feyenoord
Excelsior 3-2 Feyenoord
NAC 2-1 Feyenoord
FC Groningen 3-0 Feyenoord
VVV 3-2 Feyenoord
Random uitslagen onder Been.
Er was ook een andere AJA - FEY piet.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja precies, ja.....http://www.vi.nl/Wedstrij(...)360&typeofpage=84140
Bij jou is het dan crisis.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier idd gelijk in heb. Als je de komende paar wedstrijden niet wint, dan is het toch weer ouderwets crisis hoor.
Een groot verschil is wel dat Koeman hier goede assistenten heeft die z'n tekortkomingen wat opheffen. Volgens mij is dit voor het eerst in z'n carierre als trainer dat ie Tonnie Bruins Slot niet naast hem heeft zitten.
Klopt. maar nu ga je uitslagen van 2 verschillende seizoenen bij elkaar zoeken. Dan kan ik ook nog wel een mooi lijstje maken van F. de Boer.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was ook een andere AJA - FEY piet.
Been doet het in 2 seizoenen slechter dan Koeman tegen de topclubs.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. maar nu ga je uitslagen van 2 verschillende seizoenen bij elkaar zoeken. Dan kan ik ook nog wel een mooi lijstje maken van F. de Boer.
Ja, die lijst is alleen een stuk korter.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef satecl het volgende:
Klopt. Maar ik vind het een beetje triest om een lijstje te maken van uitslagen waar Feyenoord door het ijs zakte. Natuurlijk is dat té vaak gebeurd, maar je kan ook wel een lijst maken met goeie uitslagen van Been.
Ik weet zeker dat je eind volgend seizoen ook een soort lijst kan maken van Koeman. Om maar te beginnen met Groningen-uit, Ado-thuis en Go Ahead Eagles-uit.
Al ben ik verder wel met je eens dat Koeman laat zien dat hij een betere trainer is dan Been. Vooral op Tactisch vlak.
Vlaarquote:
ach Been werd 4de en haalde de bekerfinale in zijn eerste jaar....quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, die lijst is alleen een stuk korter.
Dat was geen wonderlijke prestatie, tevens zat er toen ook totaal geen lijn in het spel en was er helemaal geen positiespel. Erg veel wedstrijden toen gelukkig gewonnen met beroerd voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach Been werd 4de en haalde de bekerfinale in zijn eerste jaar....
Ligt eraan hoe.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen prima leven met 1 punt uit 4 of 5 wedstrijden he?
Vind ik niet. 1 of maximaal 2 wedstrijden kun je alles een keer tegen hebben en met goed spel toch verliezen. Maar 4 wedstrijden op rij niet winnen is NOOIT acceptabel. Wij zijn Feyenoord, niet Utrecht of Den Haag ofzo.quote:
Jezus man, je hebt echt ADHD³.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen prima leven met 1 punt uit 4 of 5 wedstrijden he?
Helemaal niet! 1 punt uit die wedstrijden is een schande, hoe dan ook! Pek en veren! Uit de selectie! Maasgebouw bestormen! Het trainingsveld op! Hooivorken! Fakkels! Brandende kruizen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebeurt er als jij het niet accepteert?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind ik niet. 1 of maximaal 2 wedstrijden kun je alles een keer tegen hebben en met goed spel toch verliezen. Maar 4 wedstrijden op rij niet winnen is NOOIT acceptabel. Wij zijn Feyenoord, niet Utrecht of Den Haag ofzo.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Helemaal niet! 1 punt uit die wedstrijden is een schande, hoe dan ook! Pek en veren! Uit de selectie! Maasgebouw bestormen! Het trainingsveld op! Hooivorken! Fakkels! Brandende kruizen!Doe er maar grappig over. Dat jij geen enkel spatje gevoel bij Feyenoord hebt wisten we al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als jij het niet accepteert?
Nee, omdat je elk moment van de dag bezig bent alle mogelijke scenario's voor de komende 6 maanden uit te stippelen, en voor elke mogelijke uitkomst voor jezelf alvast een mening aan het verzinnen bent. Waar ben je allemaal mee bezig man. We zien het volgende week wel weer wat de uitslag wordt. Ongelofeloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Omdat ik baal als m'n club faalt?
Jij accepteert het niet als er de volgende twee weken verloren wordt. Wat is daar de consequentie van?quote:
Not this shit...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe er maar grappig over. Dat jij geen enkel spatje gevoel bij Feyenoord hebt wisten we al.
Nee, ik kijk enkel vanaf het pluche toe terwijl ik schranzend aan mijn eendenbout Pim Blokland nog een glas wijn toeschuifquote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe er maar grappig over. Dat jij geen enkel spatje gevoel bij Feyenoord hebt wisten we al.
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, omdat je elk moment van de dag bezig bent alle mogelijke scenario's voor de komende 6 maanden uit te stippelen, en voor elke mogelijke uitkomst voor jezelf alvast een mening aan het verzinnen bent. Waar ben je allemaal mee bezig man. We zien het volgende week wel weer wat de uitslag wordt. Ongelofeloos.
Ja he, bah mensen die beveling tonen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Het is maar goed dat HMF nu geband is, want met Ritmo nu zou er subiet een zwart gat ontstaan. Unstoppable force meets immovable object, enzo.
Het gaat hier over een enorm belangrijke fase van de competitie.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, omdat je elk moment van de dag bezig bent alle mogelijke scenario's voor de komende 6 maanden uit te stippelen, en voor elke mogelijke uitkomst voor jezelf alvast een mening aan het verzinnen bent. Waar ben je allemaal mee bezig man. We zien het volgende week wel weer wat de uitslag wordt. Ongelofeloos.
Het gaat niet over mij hier...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij accepteert het niet als er de volgende twee weken verloren wordt. Wat is daar de consequentie van?
Ja en moet je dan al vanalles gaan bedenken wat er eventueel in de toekomst allemaal kan gaan gebeuren ? Druk leven.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat hier over een enorm belangrijke fase van de competitie.
"We zien volgende week wel"Dat zegt wel genoeg over jouw beleving. Volgens mij kijk jij op zondag even op teletekst tegen wie we spelen, check je even de stand af en toe, en kom je hier een cynische opmerking maken.
Waarom zit je hier dan doordweeks? Zullen we het topic dan doordeweeks maar sluiten?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en moet je dan al vanalles gaan bedenken wat er eventueel in de toekomst allemaal kan gaan gebeuren ? Druk leven.
Helemaal niet, ik weet het schema wel tot het eind van het seizoen praktisch uit mijn hoofd, maar je kan niks anders doen dan wachten tot de volgende wedstrijd. Dat jij nou een psychische afwijking hebt dat je geen moment stil kan zitten en niet stil kan zitten heeft niks met de manier te maken waarop ik Feyenoord-wedstrijden beleef. Er is niets anders dat je kan doen dan wachten tot de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat hier over een enorm belangrijke fase van de competitie.
"We zien volgende week wel"Dat zegt wel genoeg over jouw beleving. Volgens mij kijk jij op zondag even op teletekst tegen wie we spelen, check je even de stand af en toe, en kom je hier een cynische opmerking maken.
Ik kijk liever van wedstrijd tot wedstrijd, en dat is bij dit Feyenoord ook wat logischer.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan doordweeks? Zullen we het topic dan doordeweeks maar sluiten?
Wat ik misschien iets teveel heb, daar heb jij een tekort aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik weet het schema wel tot het eind van het seizoen praktisch uit mijn hoofd, maar je kan niks anders doen dan wachten tot de volgende wedstrijd. Dat jij nou een psychische afwijking hebt dat je geen moment stil kan zitten en niet stil kan zitten heeft niks met de manier te maken waarop ik Feyenoord-wedstrijden beleef. Er is niets anders dat je kan doen dan wachten tot de volgende wedstrijd.
Dat denk ik niet, ik vind mezelf perfect.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik misschien iets teveel heb, heb jij tekort.
Zwembandjes?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik misschien iets teveel heb, daar heb jij een tekort aan.
Ik heb het nu toch ook grotendeels over de eerstvolgende wedstrijd, tegen Groningen. Die moet je gewoon winnen, punt, klaar uit. Daarna naar de volgende wedstrijd kijken, die moet je ook winnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk liever van wedstrijd tot wedstrijd, en dat is bij dit Feyenoord ook wat logischer.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik vind mezelf perfect.
Wat moet je dan doen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het nu toch ook grotendeels over de eerstvolgende wedstrijd, tegen Groningen. Die moet je gewoon winnen, punt, klaar uit. Daarna naar de volgende wedstrijd kijken, die moet je ook winnen.
Overigens vind ik die wedstrijd tot wedstrijd-visie ook verkeerd. Typisch Feyenoord.
Je kan toch niets anders doen? Wat moet je dan doenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het nu toch ook grotendeels over de eerstvolgende wedstrijd, tegen Groningen. Die moet je gewoon winnen, punt, klaar uit. Daarna naar de volgende wedstrijd kijken, die moet je ook winnen.
Overigens vind ik die wedstrijd tot wedstrijd-visie ook verkeerd. Typisch Feyenoord.
Zeggen hoe en wat Van Geel allemaal moet presteren en hoe hij het moet doen van de zomer. Om vervolgens zelf te zeggen dat hij wel wat meer kan dan jij en ik. Maar wel steeds hier verkondigen wat hij moet doen.quote:
Vergeet niet te melden dat er gewonnen MOET worden. Dat vooral. Het is een eis, tenslottequote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeggen hoe en wat Van Geel allemaal moet presteren en hoe hij het moet doen van de zomer. Om vervolgens zelf te zeggen dat hij wel wat meer kan dan jij en ik. Maar wel steeds hier verkondigen wat hij moet doen.Dan ben je een eckte. Kijken naar de volgende wedstrijd is voor losers.
Dat mag hij sowieso, dus lijkt me een faal bericht.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef macca728 het volgende:
El AHmadi mag transfervrij weg als hij nog 1 jaar blijft ?
Wat een rare deal
Volgens mij een contract tot 2013 idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat mag hij sowieso, dus lijkt me een faal bericht.
Anders zou El Ahmadi ook onhoudbaar zijn denk ik, met hoe hij nu speelt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef macca728 het volgende:
El AHmadi mag transfervrij weg als hij nog 1 jaar blijft ?
Wat een rare deal
Je moet ook vooral twijfelen aan Koeman, want tenslotte hebben we niet gewonnen zondag! Alles staat goed, behalve de aanval. En daar zegt Ritmo zelf dat er nodig versterkingen nodig zijn, maar hij schuift de schuld daarvan in de schoenen van Koeman.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet niet te melden dat er gewonnen MOET worden. Dat vooral. Het is een eis, tenslotte
Dan krijg je toch een flinke transfersom nog ?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders zou El Ahmadi ook onhoudbaar zijn denk ik, met hoe hij nu speelt.
Is een PSV'er.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef Muto het volgende:
Die Sleegers is echt de grootste lul van heel dat cluppie.
quote:
Ja, maar nog nooit zo'n denigrerende lul gezien. Vorige wedstrijd ook al.quote:
Helemaal kwaad geworden in ONZ, (Radio49 topic). Helemaal los gegaan tegen de mods. en iedereen.quote:
De KNVB Kennende Fernandez.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Muto het volgende:
Wie wordt er langer gestraft: Stokstaart of Fernandez?
Vertel.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar nog nooit zo'n denigrerende lul gezien. Vorige wedstrijd ook al.
Gaaf Stokstaart een kopstoot, is de vraag?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Muto het volgende:
Wie wordt er langer gestraft: Stokstaart of Fernandez?
Genee zei dat PSV eindelijk een topper had gewonnen. Vond die lampie dat het eigenlijk geen topper was, aangezien Feyenoord 5e of 6e stond.quote:
Huh. Over wie heb je het nou?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Genee zei dat PSV eindelijk een topper had gewonnen. Vond die lampie dat het eigenlijk geen topper was, aangezien Feyenoord 5e of 6e stond.
Sowieso al die club-watchersquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Genee zei dat PSV eindelijk een topper had gewonnen. Vond die lampie dat het eigenlijk geen topper was, aangezien Feyenoord 5e of 6e stond.
Thijs Slegers. Wie jij dan?quote:
Hmja, maar dat mag hij sowieso. Dus het slaat nergens op.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef satecl het volgende:
Wat was dat voor vreemd bericht net bij VI. van Geel wilt dat El Ahmadi nog een jaar blijft. Maar daarna mag hij gratis weg..... :S
Volgens mij het meest. Oud contract enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef satecl het volgende:
Lijkt me toch zeer logisch dat ze willen verlengen met hem? Daar zit toch de meeste voetbal in van het hele elftal(misschien op uitzondering van Clasie). Hoeveel verdient hij eigenlijk per jaar?
1,3 miljoen toch ? Daarom snap ik niet dat ze hem proberen te verkopen of verlengen tegen lager salaris.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef satecl het volgende:
Lijkt me toch zeer logisch dat ze willen verlengen met hem? Daar zit toch de meeste voetbal in van het hele elftal(misschien op uitzondering van Clasie). Hoeveel verdient hij eigenlijk per jaar?
nog 2 jaar contract blijkbaar..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar dat mag hij sowieso. Dus het slaat nergens op.
quote:
Nope.quote:In de zomer van 2007 wilde Feyenoord de speler graag inlijven, maar FC Twente wilde niet mee werken aan een transfer. Feyenoord bleef geïnteresseerd en op 16 april 2008 maakte De Telegraaf bekend dat El Ahmadi voor vijf miljoen euro naar Rotterdam verhuist en een contract ondertekent tot medio 2013.
HMF weer met z'n gedichtenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Yvonne! Lieve vrouw. Geweldige vrouw. Ruil maken?
Denk dat hij dat zelf niet wilt. Hij is nu op de leeftijd dat hij een keer een buitenlands avontuur moet aangaan, plus Feyenoord kan hem nooit hetzelfde salaris aanbieden.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef satecl het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet ook vooral twijfelen aan Koeman, want tenslotte hebben we niet gewonnen zondag! Alles staat goed, behalve de aanval. En daar zegt Ritmo zelf dat er nodig versterkingen nodig zijn, maar hij schuift de schuld daarvan in de schoenen van Koeman.Falende kritiek faalt.
Ritmo leer jezelf beheersen man.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pleur toch op joh, met je love-PI's. Homo.
Het ontkennen zou schandalig zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Best wel schandalig trouwens dat Feyenoord Fernandez al een boete oplegt. Ze verklaren hem eigenlijk al schuldig voordat de Knvb er aan te pas is gekomen. Maakt een schorsing opleggen alleen maar makkelijker.
Lekker boeiend, Feyenoord wil weer eens het braafste jongetje van de klas zijn. Om te kotsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het ontkennen zou schandalig zijn.
Check de PI.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ritmo leer jezelf beheersen man.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vlaar
Eens te meer blijkt watvoor personificatie hij is van de club, en hoe blij we mogen wezen dattie onze captain is. Niet janken, maar doorvechten. Respect
Misschien heeft hij intern al schuld bekent?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Feyenoord wil weer eens het braafste jongetje van de klas zijn. Om te kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |