Je hebt sowieso een overkappingkje dankzij, jawel dames en heren, Martin van Geel!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik al doorheb alleen geen zin aan om 2 uur te verkleunen langs het veld
. Is er een warme kantine op Varkenoord?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een overkappingkje dankzij, jawel dames en heren, Martin van Geel!
"As je een kantine wil bejje een homo!"quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Nee. Feyenoord is de enige club in Nederland die geen kantine heeft.
Kan ook ja. Lekker decadent.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dekuip.nl/Restaurant.aspx
Dikke onzin. Dat zijn juist dingen die er WEL bijhoren. Feijenoord en alle andere nederlandse topclubs zijn een beginstation voor talentvolle voetballers. Daar hoor je fouten te maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Ritmo het volgende:
@WethouderHekking: Dat 'die kan je zomaar verliezen', die moet eruit bij ons. Ja dat kan, maar dat gebeurt niet. Fouten als die van Mulder vandaag, die MOGEN niet. Die KUNNEN niet. Dat zijn geen dingen die erbij horen en die je moet accepteren. Daarvoor staat er teveel op het spel.
Als ze gewoon zich volledig inzetten en zorgen dat je maximaal 1 tegengoal krijgt, trapt John er wel 2 in.
Ik ben morgen in pak dus moet wel lukkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk niet dat Happel ons daar zal toelaten.
Moet je wel de geheime groene-hazen-handshake kennen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben morgen in pak dus moet wel lukken
Ben nog nooit op Varkenoord geweest tochquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
Varkenoord heeft gewoon een prima kantine hoor, want volgens mij ben je nog serieus ook
Inderdaad. Lang geleden dat ik zoveel grenzeloos vertrouwen in de technische staf hadquote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat is het succes van de technische staf die het tactisch gewoon weer perfect hebben neergezet. Als dan ook nog de vorm weer terugkomt ga je een leuk slot tegemoet. Kritiek op Koeman is echt debiel.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je wel de geheime groene-hazen-handshake kennen.
Als je straat nog nooit is opgebroken ben je dat ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"As je een kantine wil bejje een homo!"
Heb je ooit een club zonder kantine gezien dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben nog nooit op Varkenoord geweest toch240 kilometer rijden lol.
Lijkt me dat MvG dat ook is opgevallen. Het is de aanval waar de meeste aandacht naar uit moet gaan, komende transferperiode.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Lang geleden dat ik zoveel grenzeloos vertrouwen in de technische staf had. Volgend jaar met Vormer en Janmaat erbij wordt dat helemaal goed, dan hebben we zoveel loopvermogen in ons elftal
. Stel je voor dat we nog twee goede flankspelers zouden hebben, dan zouden we moeiteloos meedoen om het kampioenschap.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ooit een club zonder kantine gezien dan?
Heb je ooit een topclub zonder veldverwarming gezien? Just sayin'.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ooit een club zonder kantine gezien dan?
Betere aanvallers idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me dat MvG dat ook is opgevallen. Het is de aanval waar de meeste aandacht naar uit moet gaan, komende transferperiode.
Maar inderdaad, de KGB
Lachen dit ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Voor de mensen die nog even willen lachen op de zondagnacht.
Dat is allemaal wel waar, maar ik vind het het nivo van de Eredivisie de laatste tijd wel erg snel zakken. Het is nog maar 10 jaar geleden dat Feyenoord de Uefacup won door het verslaan van behoorlijke tegenstanders. Voorlopig gaat er geen Nederlandse clup meer een Europese prijs winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dikke onzin. Dat zijn juist dingen die er WEL bijhoren. Feijenoord en alle andere nederlandse topclubs zijn een beginstation voor talentvolle voetballers. Daar hoor je fouten te maken.
Als ze later bij Barca,RM, ManU, etc. spelen dan mag het niet meer maar hier in Nederland is het de normaalste zaak vd wereld.
Zag het eerder al. Daar staan alleen maar middelbare scholieren en ROC-scholieren man.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ben ik even blij dat we die capo onzin hier in Rotterdam niet hebben. Je zou zo'n gast subiet van die kar afrossen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Why not, er is heus wel een Nederlandse club in staat om de EL te winnen hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel waar, maar ik vind het het nivo van de Eredivisie de laatste tijd wel erg snel zakken. Het is nog maar 10 jaar geleden dat Feyenoord de Uefacup won door het verslaan van behoorlijke tegenstanders. Voorlopig gaat er geen Nederlandse clup meer een Europese prijs winnen.
March of madness jongee.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zag het eerder al. Daar staan alleen maar middelbare scholieren en ROC-scholieren man.En die hele sfeer ademt een voorzichtigheid uit waar ze op de verkoeverkamer nog een puntje aan kunnen zuigen.
Behalve als er gescoord wordt. Dan doen ze de goaltune van een ander teamquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
March of madness jongee.
HEUY, HEUY.
En dan het stadion ingaan en de hele wedstrijd braaf je muil houden.
Welke dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Why not, er is heus wel een Nederlandse club in staat om de EL te winnen hoor.
Met genoeg geluk misschien wel ja. Maar dan moet alles ook echt op het goeie moment op z'n plek vallen... zoals die kopbal tegen PSV in de kwartfinale.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie Az of Twente niet van het eerste elftal van Man. United winnen. Feyenoord schakelde indertijd grote tegenstanders uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
* Euribob blij dat hij voor Feyenoord isquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zag het eerder al. Daar staan alleen maar middelbare scholieren en ROC-scholieren man.En die hele sfeer ademt een voorzichtigheid uit waar ze op de verkoeverkamer nog een puntje aan kunnen zuigen.
Dan praat je dus over kwartfinale plekken. Ik wil nog wel eens zien of er dit jaar in de halve finale nog een nederlandse club zit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zie Az of Twente niet van het eerste elftal van Man. United winnen. Feyenoord schakelde indertijd grote tegenstanders uit.
Maar van de Anderlechten en Trabzonspooren van deze wereld kunnen we nog wel winnen dat is geen probleem .
Gewoon 3e worden in de groepsfase van de CL, en dan jodengeluk t/m de finale.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zie Az of Twente niet van het eerste elftal van Man. United winnen. Feyenoord schakelde indertijd grote tegenstanders uit.
Maar van de Anderlechten en Trabzonspooren van deze wereld kunnen we nog wel winnen dat is geen probleem .
Wat een droefenis staat daar zeg, hopelijk worden ze geen kampioen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
* Euribob blij dat hij voor Feyenoord is
Bedoel meer dat ze zulke fouten niet mogen maken ten koste van de titel. Natuurlijk zal Feyenoord (of welke NL club dan ook) nooit absolute wereldtop worden, maar tegen FC Groningen dient gewoon gewonnen te worden. Zonder welk lul-excuus dan ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dikke onzin. Dat zijn juist dingen die er WEL bijhoren. Feijenoord en alle andere nederlandse topclubs zijn een beginstation voor talentvolle voetballers. Daar hoor je fouten te maken.
Als ze later bij Barca,RM, ManU, etc. spelen dan mag het niet meer maar hier in Nederland is het de normaalste zaak vd wereld.
Zulke fouten kun je nauwelijks voorkomen. Zolang de inzet en strijdlust maar goed is dan kom je al een heel eind. Wat dat betreft was het vandaag weer uitstekend.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ze zulke fouten niet mogen maken ten koste van de titel. Natuurlijk zal Feyenoord (of welke NL club dan ook) nooit absolute wereldtop worden, maar tegen FC Groningen dient gewoon gewonnen te worden. Zonder welk lul-excuus dan ook.
Denk je eerst dat het onze maten uit de hoofdstad zijn (:')) blijken het de lampies te zijn. Scanderen ze ook nog de hele tijd boeren boeren, terwijl zij zelf toch echt de boeren zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Daarom, ze hebben geknokt voor wat ze waard waren. Die fouten haal je er gewoon niet uit, meesten zijn gewoon beperkte spelers, die moeten steeds compenseren met werklust.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
Zulke fouten kun je nauwelijks voorkomen. Zolang de inzet en strijdlust maar goed is dan kom je al een heel eind. Wat dat betreft was het vandaag weer uitstekend.
Idd. Iedereen beetje stoer doen met die rooie vuurdingen en maar voorzichtig zingen heuj heuj heuj.. Flikker op man. En in. Stadion zijn ze stil hoor. Dan hoor je ze niet. T is toch wat dat je het uitpubliek meer hoort dat t thuispubliek?! Hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Een heel eind' is de 5e plek. Voor dit seizoen prima, maar dat moet voor de komende jaren niet meer de doelstelling zijn, dat snap je toch ook wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
Zulke fouten kun je nauwelijks voorkomen. Zolang de inzet en strijdlust maar goed is dan kom je al een heel eind. Wat dat betreft was het vandaag weer uitstekend.
Zolang je nog dik in de schulden staat wel. Daarna niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Een heel eind' is de 5e plek. Voor dit seizoen prima, maar dat moet voor de komende jaren niet meer de doelstelling zijn, dat snap je toch ook wel?
Dat 'dik in de schulden' gaat nog wel 5 tot 8 jaar duren. Het is geen optie om tot 2017 te wachten om je doelstelling van 5e naar 1e bij te stellen. En bovendien: zo groot is het verschil tussen dit elftal en een kampioenselftal niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zolang je nog dik in de schulden staat wel. Daarna niet meer.
Zal de komende jaren nog steeds de doelstelling blijven vrees ik. We hebben nu een seizoen dat alles op z'n plek valt en er met weinig middelen gepresteerd kan worden. Daarbij teren we ook nog op een aantal spelers die gekocht zijn toen er WEL geld was. (Vlaar, El Ahmadi en Cissé)quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Een heel eind' is de 5e plek. Voor dit seizoen prima, maar dat moet voor de komende jaren niet meer de doelstelling zijn, dat snap je toch ook wel?
Dat zou ontzettend slap kutbeleid zijn, want dat betekend dat er van letterlijk niemand binnen heel de organisatie verwacht wordt dat ze over 3 jaar een stapje verder zijn. Feyenoord moet elk jaar doorgroeien en niet stilstaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal de komende jaren nog steeds de doelstelling blijven vrees ik. We hebben nu een seizoen dat alles op z'n plek valt en er met weinig middelen gepresteerd kan worden. Daarbij teren we ook nog op een aantal spelers die gekocht zijn toen er WEL geld was. (Vlaar, El Ahmadi en Cissé)
Zolang je winst draait en de huishouding klopt, is die schuld niet zo rampzalig. En je hoeft heus niet elk jaar 30 miljoen in je selectie te steken om in de matige top 3 van de eredivisie mee te draaien.quote:Zolang we geen grote stappen maken wat betreft schuldsanering zullen er ook geen goede spelers komen die niet transfervrij zijn. In zo'n situatie wordt het heel lastig om bijv. 2 van je 3 voorhoedespelers te vervangen. Iets wat absoluut noodzakelijk is om in een top 3 mee te kunnen draaien.
Ik ben nu wel tevreden met een top 5 notering voor de komende 2 jaar, als we daarna maar richting een top 3 kunnen gaan. Dat is geen slap kutbeleid, dat is gewoon realisme.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend slap kutbeleid zijn, want dat betekend dat er van letterlijk niemand binnen heel de organisatie verwacht wordt dat ze over 3 jaar een stapje verder zijn. Feyenoord moet elk jaar doorgroeien en niet stilstaan.
En: teren op jankbek Sekoui "m'n teen doet pijn" Cissé en Ron "foutje bedankt, maar als ik een liedje zing komt het wel goed" Vlaar? Daar teren we heus niet op hoor. BMI en De Vrij vind ik eigenlijk nu al bijna op niveau Vlaar, en die achterlijke Cissé mis je totaal niet. Alle twee prima vervangbaar.
El Ahmadi zal op den duur vertrekken (en als v. Geel z'n best doet, voor een flink bedrag), maar je mag van z'n opvolger eisen dat die er tegen die tijd staat.
Precies, maar die voorhoede kun je niet vervangen, want: Geen geld. En geen geld is geen kwalitatief hoogstaande spelers, tenzij je toevallig een buitenkansje krijgt. Ergo: het blijft behelpen tot je weer met die knikkers kunt gaan rollen.quote:Zolang je winst draait en de huishouding klopt, is die schuld niet zo rampzalig. En je hoeft heus niet elk jaar 30 miljoen in je selectie te steken om in de matige top 3 van de eredivisie mee te draaien.
Goed beleid, en zorgen dat je jeugdspelers elk jaar stappen blijven maken is genoeg.
Onze selectie is goed genoeg om kampioen te worden, op de voorhoede na. Deze boel bij elkaar houden en de voorste linie versterken en je bent écht titelkandidaat. En daar hoef je echt geen miljoenen voor te investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |