Wat leuk! En duur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:42 schreef mignonne het volgende:
hebben hebben hebben![]()
http://www.prikkeltje.nl/(...)agdoek-zeegroen.html
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
wat zie je er corpulent uit vandaagmooiste belediging ooit, iedereen pikt hem op als compliment
Clusteren is vooral s avonds (of iig een dagdeel). Regendagen kunnen de hele dag duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:25 schreef klavertje-4 het volgende:
O fijn om te horen, het maakt inderdaad zo onzeker en het idee dat hij vannacht niet genoeg zou hebben bezorgde me zowat een paniek aanval. Dank voor jullie snelle antwoorden, ik probeer het dan maar wat los te laten.
Hoe weet je trouwens het verschil tussen regeldagen en clusteren?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Clusteren is vooral s avonds (of iig een dagdeel). Regendagen kunnen de hele dagen duren.
Succes!
Ja, ik. Maar ik heb geen Raynauds. Wil niet zeggen dat jij het ook niet hebt natuurlijk. Vooral in de eerste maanden voelde een TSR echt niet fijn, vooral aan de borst waaraan op dat moment niet gedronken werd. Heel branderig, prikkend. Maar heel pijnlijk kon ik het niet noemen. Die aanduiding bewaar ik voor het staan van een hoofdjequote:Op zondag 4 maart 2012 09:12 schreef Bleie het volgende:
Ik begin een beetje te vermoeden dat ik raynauds of zo heb, hoewel ik lang niet alles herken van wat daar op borstvoeding.com over staat. Wel heb ik soms na het voeden bleke, koude tepels en een branderig gevoel in mijn borsten, dat na een voeding best lang kan aanhouden. Vooral als hij clustert (en dat doet hij bijna elke avond), is dat behoorlijk pijnlijk, maar verder heb ik zeker geen ondragelijke pijn bij het voeden. Wel een behoorlijk pijnlijke tsr. Kent iemand dit? Moet ik toch maar een lk raadplegen? Ik heb er niet zodanig last van dat ik overweeg te stoppen met de bv of zo, maar als er iets aan te doen is, is dat toch wel fijn natuurlijk.
Dat is net als naar de tandarts gaan en dan ineens geen tandpijn meer hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Lekker slapen zonder huilen is echt helemaal top! Je koopt het boekje, en zodra je het binnen hebt besluit je kind gewoon weer normaal te gaan slapen. Echt super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn!quote:Op maandag 5 maart 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Lekker slapen zonder huilen is echt helemaal top! Je koopt het boekje, en zodra je het binnen hebt besluit je kind gewoon weer normaal te gaan slapen. Echt super.
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Is het echt een aanrader om te kopen? Want hier is het de laatste tijd krijsennnnn als ik hem in zijn bed leg. En vaak haal ik hem er dan weer uit, mijn babytje met traantjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het slapen; Elise gaat echt alleen met borst slapen. Ben dr echt nog niet achter wat voor haar werkt. Nouja, dan maar zo.
Ontoerekeningsvatbaar... ik ben het ook s nachts...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef Sannne het volgende:
Oja en snachts ben ik ineens zo vaag.. Vraag me steeds af waarom ze nou alweer zo wakker is.. En na een kwartier mezelf irriteren denk ik 'ohw, misschien wil ze drinken'. Ze drinkt en na 3 slokken slaapt ze...
Hahaha, herkenbaar, ik denk ook wel eens, verdikke ligt ze nu alweer/nog steeds te miepen en dan kijk ik op de klok, is het gewoon 3 uur later....quote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef Sannne het volgende:
Oja en snachts ben ik ineens zo vaag.. Vraag me steeds af waarom ze nou alweer zo wakker is.. En na een kwartier mezelf irriteren denk ik 'ohw, misschien wil ze drinken'. Ze drinkt en na 3 slokken slaapt ze...
Zindelijke borstenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:00 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het een goed boek! ja![]()
Wil hij bij jou slapen dan TJ?
Sanne je curve doet het hier ook niet!
Mijn borsten zijn zindelijk23.30, 03.30, 9.00 en geen lekkage!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |