abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108479970
Leyla krijgt een mix. Die wilde geen verse groente en dus heeft ze tot 1 potjes gekregen. Die ik naar binnen lepelde. Nu eet ze met de pot mee, en ik maak een prak, of hussel dingen door elkaar dn ze zoekt het maar uit. En als ik door omstandigheden heel laat ga eten krijgt ze een potje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_108480058
sver fijn dat hij nog 3 flessen drinkt ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108481209
Even een snel vraagje: ik ben een column aan het schrijven over nachtvoedingen. Nou heb ik wel eens ergens gelezen dat nachtvoedingen gunstig zijn voor de geestelijke gesteldheid van moeder maar ik kan het zo niet terugvinden. Iemand een tip voor een goede link?
pi_108481211
BJ, ben je in direct contact geweest met excreta? Zo nee, hoef je je niet druk te maken. Ik zou voor alle zekerheid ook even je klompen goed (laten) schoonmaken. Alhoewel jouw afdeling waarschijnlijk een stuk minder messy is dan de mijne ;)
pi_108481320
Sver, dat boek van stefan kleintjes. Ik hoor dat daar nog veel in staat over borstboeding geven voordat het over bijvoeding gaat? Is de verhouding nog wel een beetje oke als je al een beeb van (in mijn geval) 4 maanden hebt?
pi_108481412
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Nirak het volgende:
Sver, dat boek van stefan kleintjes. Ik hoor dat daar nog veel in staat over borstboeding geven voordat het over bijvoeding gaat? Is de verhouding nog wel een beetje oke als je al een beeb van (in mijn geval) 4 maanden hebt?
Ja, ik vind van wel.Het eerste hoofdstuk gaat over zwangerschap, het tweede over bv en de rest over vast eten. Joris is 5 maanden en ik heb het boek zelf pas net :)
pi_108481468
Ik wil die ook bestellen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108481608
Eten voor de kleintjes is een fijn boek om te hebben. De eerste 2 hoofdstukken heb ik toen inderdaad ook overgeslagen en met de recepten achterin heb ik niks gedaan. Je moet je wel realiseren dat dit boek vooral gaat over wát je je baby kan gaan geven en dat het boek van Gill Rapley gaat over hóe je je baby eten kan geven.
pi_108481745
pi_108481892
Thnx sver, en wup voor de aanvulling :) Het wat staat al mooi in een schema op bv.com en het gaat mij met name om hoe we het aan kunnen bieden. Eten moet nml leuk zijn en blijven (ik weet nog dat ik als kind tot kokhalzen aan toe moest eten...), dus ik ga ook eens kijken naar het rapley boek.

Edit: sorry voor de bijvoedingvervuiling in het bv topic trouwens!
pi_108482146
Ja die inderdaad bitterend.
pi_108482171
O sorry, is er een bijvoedingstopic?
pi_108482176
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef sverbern het volgende:
Even een snel vraagje: ik ben een column aan het schrijven over nachtvoedingen. Nou heb ik wel eens ergens gelezen dat nachtvoedingen gunstig zijn voor de geestelijke gesteldheid van moeder maar ik kan het zo niet terugvinden. Iemand een tip voor een goede link?
Ook na 1,5 jaar nog 6x eruit?? Ik denk dat ik geestelijk toch aan m'n max zit. Ik spreek tegen!
pi_108482204
eruit?
pi_108482292
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook na 1,5 jaar nog 6x eruit?? Ik denk dat ik geestelijk toch aan m'n max zit. Ik spreek tegen!
Oeps, dat is heftig... :N
Mijn column gaat over de vervelende vraag "slaapt ie al door?" Wij zitten al een tijdje op 1 nachtvoeding en hebben daar totaal geen moeite mee. Ik krijg dat mensen maar niet uitgelegd.
pi_108482374
Kaart je ook aan dat nachtvoedingen vragen normaal gedrag is en dat doorslapen uitzonderlijk is?
pi_108482490
Ja, hier staat daar wat over: http://www.borstvoeding.c(...)en/nachtvoeding.html

Maar wat ik lastig vind in te schatten: het lijkt in mijn omgeving of kindjes die flesvoeding krijgen eerder doorslapen terwijl ik op de fora lees dat overstappen op fv helemaal niet helpt voor doorslapen. Hoe zit dit?
pi_108482610
Bv wordt sneller verteerd en is lichter waardoor sommige baby's sneller honger krijgen?
pi_108482638
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef WupWup het volgende:
eruit?
Ok dat deel loog ik. De rest helaas niet.
pi_108482703
Had Pvoess niet hetzelfde?
of heb ik het mis
pi_108482748
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef sverbern het volgende:
Ja, hier staat daar wat over: http://www.borstvoeding.c(...)en/nachtvoeding.html

Maar wat ik lastig vind in te schatten: het lijkt in mijn omgeving of kindjes die flesvoeding krijgen eerder doorslapen terwijl ik op de fora lees dat overstappen op fv helemaal niet helpt voor doorslapen. Hoe zit dit?
Misschien is dat toeval? Is daar nooit echt onderzoek naar gedaan trouwens? Ik lees het nml alleen maar op fora inderdaad...
pi_108482944
Maar idd, hier verandert het...vorige week sliep ze van 20.00 tot 04.00
deze week is het 20.00, 01.00 en 05.00
3 dagen achter elkaar..net een ingebouwde klok :D
pi_108482957
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Nirak het volgende:

[..]

Misschien is dat toeval? Is daar nooit echt onderzoek naar gedaan trouwens? Ik lees het nml alleen maar op fora inderdaad...
Goede vraag. Ik ben er nog nooit onderzoek over tegengekomen. Ik kom dan ook vooral op bv-fora en daar wordt over het algemeen afgeraden om over te stappen op fv :s)
pi_108483277
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef sverbern het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik ben er nog nooit onderzoek over tegengekomen. Ik kom dan ook vooral op bv-fora en daar wordt over het algemeen afgeraden om over te stappen op fv :s)
Zou het dan pro bv praat zijn dat het niet uit maakt, om de verleiding tot overstappen te beperken?
Ik vraag me trouwens af of men om die reden over zou stappen op flesvoeding.. Een (1) nachtvoeding is acceptabel gezien de vele voordelen die er tegenover staan.

Hier trouwens vandaag weer rijstebloem geprobeerd, maar hij wil het niet meer: huilen. Dus die gaat de prullenbak in en we zien wel hoe hij komt s nachts of s morgens. Ik leg me erbij neer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')