quote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef NotTheSame het volgende:
Dames, bedankt voor de reacties! Morgen gaan we naar het weeguurtje op het CB, dan zal ik alles eens voorleggen aan de wijkverpleegkundige. Verstopping klinkt wel aannemelijk, als ze overgeeft is het de eerste 2x pure voeding, en daarna is het een slijmerige substantie. Wij gebruiken geen Nutriton of rijstebloem dus dan zou het aan mijn eetpatroon moeten liggen, al kan ik daar niks geks in bespeuren.
Gelukkig hebben we haar toch nog om 18.00uur in slaap gekregen, na de hele dag gespookt te hebben. Om 20.00uur nog even wakker gemaakt voor de voeding en zometeen om 23.00uur nog een keer om haar af te vullen voor de nacht. En dan hoop ik dat ze daarna weer verder slaapt.
waarop ik als antwoord gaf: http://kisskids.nl/quote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Sandous het volgende:
NTS, succes morgen, hopen dat je meer te weten komt!
Het is altijd zo lastig met kleintjes, je weet nooit precies wat er aan de hand is.
Nirak tegen het spugen, gebruikte 3 weken terug jbpm maar daar raakte hij verstopt van maar ook niet te eten dat spul (behanglijm). Nu tegen spugen, en dinsdag met het cb weer gewicht checken.
Veel melk krijgt hij ook niet binnen max 750 per 24 uur (en dan nog al dat spugen erbij). Maar meer krijg ik er echt niet in.. DJMO, ja dacht ook aan een osteopaat, als het goed is heb ik deze week fysio en bel dan meteen voor zo een afspraak. (KISS even uitzoeken wat dat allemaal is *googlemodus*)
Of te wel, kastje muur...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:06 schreef NotTheSame het volgende:
Wij zijn inmiddels terug van het CB. Ze komt goed aan (4200gram, 175gram per week aangekomen) en ze zien geen reden voor ongerustheid.
Ze gaven me als tip om, als Draakje weer begint te 'vervelen' aan de borst, haar meteen af te koppelen en haar niets meer te geven. Omdat ze in die 'verveelfase' toch niet veel drinkt zou ze toch niet melk missen en ze komt goed aan.
Voor het poepprobleem kregen we de tip om haar anus te stimuleren, en anders over 2 dagen met lactulose te beginnen. En voor de rest moet ik zelf veel laxerend eten/drinken naar binnen werken.
3 maanden en 7 kilo's...denk dat het niet erg is 5 uurtjes geen melkquote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:
Idd, ik zou er geen strijd van maken als ze geen honger heeft of huilt om een voeding... 5 uurtjes zonder haalt ze makkelijk in.
Gelukkig welquote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef NotTheSame het volgende:
Nirak, inmiddels verlost van de ploftet?
Dit linkje al gevonden?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
iemand hier die me kan helpen?
Ik ben aan het werk; en kom er net achter dat mijn patient 3.5 dag geleden cytostatica gehad heeft.. Nu staat in de voorschriften dat werknemers die borstvoeding geven of zwanger zijn deze patienten niet dienen te verplegen ivm mogelijk besmettingsgevaar.
Kan alleen nergens vinden, welk risico je loopt als je borstvoeding geeft?
(ik weet de risico's bij een zwangerschap).
somebody??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |