Yup. Ben je er mee doorgegaan? Ik train nu op de woensdagen in Utrecht, wil de vrijdagen er ook nog bij doen maar ik ben nu even bezig met mijn Krav Maga examens binnenkort. Als die klaar zijn ga ik op de vrijdag er ook nog bij pakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb een paar proeflessen gedaan bij een 'Jiu Jitsu Factory'. Jij traint dan 'ook' bij een JJF denk ik dan
Vette gi overigens. Waar moet je op letten bij het wassen eigenlijk?
Ik hou je op de hoogte, alleen niet weer mijn jas proberen te stelen de volgende keerquote:
Op die tekentjes op het labeltje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb een paar proeflessen gedaan bij een 'Jiu Jitsu Factory'. Jij traint dan 'ook' bij een JJF denk ik dan
Vette gi overigens. Waar moet je op letten bij het wassen eigenlijk?
Ik heb geen klap op het achterhoofd gezien. Onterecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit een ongelofelijke baas vind overigen:
[ afbeelding ]
Wat vonden jullie, was zijn diskwalificatie terecht of onterecht laatst?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup. Ben je er mee doorgegaan? Ik train nu op de woensdagen in Utrecht, wil de vrijdagen er ook nog bij doen maar ik ben nu even bezig met mijn Krav Maga examens binnenkort. Als die klaar zijn ga ik op de vrijdag er ook nog bij pakken.
Sowieso koud wassen en uithangen, niet in de droger flikkeren.
[..]
Ik hou je op de hoogte, alleen niet weer mijn jas proberen te stelen de volgende keer![]()
Er was 1 duidelijke hit op het achterhoofd, maar Silva deed zijn best om het te vermijden. Daarnaast herinner ik me een ander gevecht waarbij er 6 a 7 tikjes op het achterhoofd werd geplaatst zonder een diskwalificatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit een ongelofelijke baas vind overigen:
[ afbeelding ]
Wat vonden jullie, was zijn diskwalificatie terecht of onterecht laatst?
Die ene hit op het achterhoofd was imo zeker niet van doorslaggevende factor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Allochtoon tot in de bone
[..]
Er was 1 duidelijke hit op het achterhoofd, maar Silva deed zijn best om het te vermijden. Daarnaast herinner ik me een ander gevecht waarbij er 6 a 7 tikjes op het achterhoofd werd geplaatst zonder een diskwalificatie.
Persoonlijk vond ik het onterecht, het gevecht was praktisch al in de pocket voor Silva voor die klappen. Voor Yamazaki is het echter moeilijk te beoordelen vanaf zijn perspectief en met het klagen van Prater. Maar er valt voor beide kanten wat te zeggen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die ene hit op het achterhoofd was imo zeker niet van doorslaggevende factor.
Belfort heeft wel een beetje een reputatie voor slaan op het achterhoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad anders kijk maar eens Belfort vs Sexyama terug..
Sowieso zit er altijd wel een klap tegen het achterhoofd bij, zo'n tegenstander begint te rollen etc.
Silva, die is 15 kg zwaarderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
Silva VS Dominick Cruz....
wie zou er winnen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol, dat is ook zo Silva is welterweight
Hebben jullie al een slokje op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |