Had hem al gezien, slaat helemaal nergens op wat Sapp hier doet. Hoeveel zal hij nou met zo'n partij binnen geharkt hebben? Zal nooit meer dan 15 a 20k zijn lijkt me.quote:
Dat gevrij op de grond hoeft voor mij niet nee, Mark Hunt is daar ook niet van zag ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Kortom: je houdt alleen van brute KO's/slugfests en de rest is saai?
Gevrij op de grond? Wat doe je dan in een MMA topic?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gevrij op de grond hoeft voor mij niet nee, Mark Hunt is daar ook niet van zag ik.
Maar dit wil je dan ook weer niet...
Ga lekker naar kickboks.nl....quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gevrij op de grond hoeft voor mij niet nee, Mark Hunt is daar ook niet van zag ik.
Sap kan niet beter tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:28 schreef Dacide het volgende:
Misschien was de partij van Bob Sapp wel verkocht.....
donderop uit dit topic dan, doeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer een event?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef THEFXR het volgende:
even voor jullie picks, ufc is al vrijdagnacht ipv zaterdagnacht, dus zaterdag is te laat voor jullie picks, de weigh ins zijn al vannacht!
Thanksquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef THEFXR het volgende:
even voor jullie picks, ufc is al vrijdagnacht ipv zaterdagnacht, dus zaterdag is te laat voor jullie picks, de weigh ins zijn al vannacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |